Autor Tema: sabadell-nastic  (Llegit 12302 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat DimonietSBD

• Entrenador
  • Missatges: 2198
  • Gènere: Masculí
  • Dimoniet !
Re: sabadell-nastic
« Respondre #60 el: 17 de Agost de 2008, 00:22:26 am »

Es un bon resultat ja que ha sigut un partit tipic de la Segona B de molt centrocampisme i bastant toc.

M'ha agradat bastant per par arlequinda Carralero.
           I per par grana Pape Diop
Jo estava a 545 km de Sabadell el dia 28/5/11 ... Sempre SABADELL !!!

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #61 el: 17 de Agost de 2008, 00:51:26 am »
Por lo leído pienso que el estado físico va poco a poco y que la conjunción del equipo también, todavía quedan días de trabajo para conseguir la puesta a punto más idónea para el comienzo de la temporada contra el Eivissa-Ibiza, de momento si mi memoria no me falla no hemos perdido un partido.
                                                                   :trebol    :scut   :bandera    :scut    :trebol

Me sabe mal corregirte, pero hemos perdido uno. Cassà.

Por lo demás, parece que sí, que poco a poco vamos conjuntando a la plantilla, pero que aun es pronto y que el cansancio de la pretemporada hace mella en los jugadores. Quedan dos semanitas aún... vamos a llegar bien contra el Ibiza y les vamos a ganar. A pesar de Rubi y de De Pablos... un golito por cada uno... y 2-0.

Ya lo decía que la memoria me la estaba jugando, en fin esperemos que el día 30 estén en condiciones de sumar los tres primeros puntos.

:beer2
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Gol del Sabadell

• Visitant
« Respondre #62 el: 17 de Agost de 2008, 01:16:12 am »
A mi me ha gustado la defensa, tanto de la Plata como Agustin (a pesar del gol en propia puerta) los he visto enchufados y serios, lástima de Jorge Campos que se ha marchado tocado. Por cierto, se confirma lo que venimos diciendo algunos foreros, no hay recambio para la banda derecha. Jaume ha salido y ha cumplido, pero en el futbol moderno un lateral ha de subir en momentos puntuales, desbordar y centrar y esto me parece que no nos lo va a poder dar el bueno de Berlanga, que a mi como central me encanta.

También me ha gustado mucho el trabajo de Juan Carlos y las ganas de hacer cosas de Carralero. Aunque el mejor fichaje es la recuperación de Roberto Morales, lo vuelvo a ver fresco y rápido, a pesar de que estamos en pretemporada, y por fin parece el mismo de antes de la lesion.

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8173
  • un camp de primera
« Respondre #63 el: 17 de Agost de 2008, 09:51:23 am »

Jo diria que s´ha complert l´expedient amb un "aprobadillo".  Es veuen elements de millora, jugadors que es consoliden (Mejías, Carralero, etc.), però falta encara bastant en termes de conjunció i automatismes.  No oblidem tampoc que un Joel i Juvenal al 100% haguéssin pogut acabar de desequilibrar el partit (espero que aquestes molèsties siguin molt lleus, perquè son dos jugadors MOLT important per l´equip.

En quant al preu de l´entrada, per descomptat no pot ésser gratuïta (el "Nàstic" alguna cosa deu cobrar per vindre) i bé cobren al Torneig d´Històrics i a tot arreu on es va....  Hi ha unes despeses d´organització.  Un altre tema, és que potser 5 Euros era el preu més adeqüat.  I ja que dieu del Gamper....  jugaven ahir ?  :icon_mrgreen: :ejem
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6423
« Respondre #64 el: 17 de Agost de 2008, 10:40:20 am »
La primera part, per mi, per oblidar, i la segona s'ha millorat una mica pero encara els hi falten uns quants partits a aquests nois per conjuntar-se, crec que no patirem aquesta temporada tot i que veig difícil el tema del play-off d'ascens.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #65 el: 17 de Agost de 2008, 11:04:52 am »
bueno yo e visto al equipo bastante bien, con algunas lagunas defensivas, y algunas pajaras, y algunas contras que nos pillaban en bragas, pero eso se puede mejorar todo,  moya creo que tiene mucho trabajo aunque a la plantilla le veo calidad de sobra, con hombres como joel y juvenal que no estaban mejoraremos, y axel, morales este me a gustado mucho me a vuelto a recordar al del dia del terrassa cada dia esta mejor, carralero tmb lo veo muy interesante, y de la plata muy luchador, y destacar tmb miralles el rato que a salido lo a echo muy bien  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Connectat Sbdll

• Juvenil
  • Missatges: 566
« Respondre #66 el: 17 de Agost de 2008, 17:46:24 pm »
per mi el millor carrelero

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #67 el: 17 de Agost de 2008, 21:08:58 pm »
Aquest any patirem altre cop... Jo no ho veig gens clar... I tant de bo m'equivoqui...

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #68 el: 17 de Agost de 2008, 21:39:03 pm »
Aquest any patirem altre cop... Jo no ho veig gens clar... I tant de bo m'equivoqui...

vas estar ahir al camp?   
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

antcarcer

• Visitant
« Respondre #69 el: 17 de Agost de 2008, 22:19:23 pm »

vas estar ahir al camp?   

Jo si amic Panso, i el partit contra el Martinnc també ho vaig veure i et dic la veritat... Estic acollonido  :ok

joseph

• Visitant
« Respondre #70 el: 17 de Agost de 2008, 22:47:28 pm »
Veig molt optimisme i la veritat que ja els e vist jugar tres partits i jo no o soc tant.
Ahir per a mi vaig trobar la serietat dels veterans, Navas, Pep Pages, Berlanga i Morales, peró els nous no m'acaban de fer el pes, pot-ser MEJIAS i CARRALERO donen gotes de més calitat, però AXEL i el Rifle de moment no m'en demostrat res de res, esperaré a veura si el 30 d'Agost ja están més aclopats.

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #71 el: 18 de Agost de 2008, 00:16:55 am »
Estaba una mica espantat després de veure els resultats del tornig d'històrics i dels comentaris que es llegien en aquest foro.

Ahir contra el Nastic vam donar una bona imatge i on es van poguer veure molts bons detalls i com és obvi també coses a millorar.

El Nàstic va jugar a l'inici i durant molts minuts amb un equip perfectament titular i en cap moment es va veure cap diferència. A pesar de la falta de ritme, també normal en aquestes alçades de pre-temporada, el partit va ser més o menys intens durant 70 minuts. Els últims 20 ja gairebé no ens aguantavem, gracies també a que el Nàstic amb molta més banqueta va fer entrar bastanta més gent de refresc.

En general destacaria a un equip que se'l veu lluitador i que té detalls realment bons. De totes maneres en defensa la cosa va fluixa pel mig. Em van agradar molt els 2 laterals, Campos que a més treu els llançaments de banda com si fos un córner i també De la Plata. Tot i semblarme un jugador segur, Agustín fent parella amb Pagès o Cazorla falta que vagin assimilant les coses i que s'entenguin millor.

Al mig del camp MOLT bé Juan Carlos. Molt treballador, bon recuperador i la toca bé. També m'agrada molt que Morales vagi recuperant el to i vagi tornat a ser el d'abans. Al igual que Carralero que té molta xispa i bon dribling.
També em va sorprendre gratament Oriol Miralles els minuts que va estar damunt del camp.

Com a part més negativa no em va agradar que des de la defensa jugavem pilotes massa directes cosa que feia que la perdéssim sempre, a més que li falta en general que es vagi acoplant. I tampoc veig a punt de moment a Axel. Li falta molt per ser el jugador que és. Tan de bo agafi aviat la forma perque acabarà sent el crack de l'equip. I com dieu alguns això fa que al davanter, en aquest cas a Javi Rodriguez sigui més difícil que li arribi pilotes en condicions. Si no es desborda per banda.........  :ko  La majoria de cops que ho van fer Carralero i Morales va ser pel mig.

Ja sé que aquest partit, i en general cap de pretemporada serveix per treure cap conclusió. Però personalment he de dir que em va agradar i es nota que tenim l'equip més competitiu des de fa molts anys.
« Darrera modificació: 18 de Agost de 2008, 00:20:28 am per MUTIO »
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat RRACO

• Jugador Prof.
  • Missatges: 665
« Respondre #72 el: 19 de Agost de 2008, 15:27:10 pm »
Personalmente creo k es un buen resultado , yo no pude ir el pasado sabado , pero si k estuve hace un par d semanas en Terrassa viendo la presentacion d los vecinos y despues el partido contra el Nastic y creerme k le dieron un baño a los locales (0-3) , en resumidas cuentas creo k es el mejor resultado d la pretemporada . :whistle: