Autor Tema: SOBRE EL PARTIDET SETMANAL.  (Llegit 951 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat La ceba mecànika

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1004
  • SANG ARLEQUINADA
SOBRE EL PARTIDET SETMANAL.
« el: 08 de Setembre de 2005, 12:32:54 pm »
Tal i com vaig dir en un altre post sobre aquest tema respecte de que donaria noticies no mes enlla del dia 9 per el que fa a la posibilitat de participar en un partidet setmanal tots els dimecres de 21:00 a 22:00, de setembre a maig a la pista "A" (ciment) del poliesportiu Olimpia, donç crec que no podra ser ja que dema acaba el plaç per abonar els 313 € del lloguer i donat que com sembla que ha sortit la possibilitat d'apuntarvos a la lliga del Cercle Sabadelles, ningu del grup que utilitzem la pista esta disposat a adelantar aquest diners sino ja una minima garantia de que puguem comptar amb unes vuit o nou persones que puguin venir regularment donç aquest any passat ja em desaprofitat molts dies la pista per falta de gent. Si en el transcurs del dia d'avui trovessim aquestes persones mirariem de tirar-ho endavant encara que fos a ultima hora pero en cas de que no fos aixi dono de totes formes les gracies als que s'han ofert.

Desconnectat Khiton

• Entrenador
  • Missatges: 1673
  • Gènere: Masculí
Re: SOBRE EL PARTIDET SETMANAL.
« Respondre #1 el: 08 de Setembre de 2005, 16:00:31 pm »
io jugaRia...

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • Gènere: Masculí
  • ...Ni un paso atrás...
Re: SOBRE EL PARTIDET SETMANAL.
« Respondre #2 el: 08 de Setembre de 2005, 19:14:18 pm »
jo tmb!;) ;)
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona