Autor Tema: Premier League 08/09  (Llegit 10973 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Arrrrrrlekinat

• Visitant
Re: Premier League 08/09
« Respondre #40 el: 02 de Febrer de 2009, 12:06:00 pm »
Liverpool 2 - 0 Chelsea

The Kidd ha vuelto! :oooooo: xD
Jugaba el Chelsea?

Lo del Chelsea es increíble... Los jugadores son los mismos que años anteriores habían arrasado la Premier. De verdad, ¿tan bueno era Mourinho? Porque en el Inter no lo está demostrando, la verdad...

GO REDS! :happy2:

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12554
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #41 el: 06 de Febrer de 2009, 18:47:22 pm »
Arshavin, fitxatge de l'Arsenal, fa 'amigues' de bon principi:

http://www.marca.com/2009/02/05/futbol/futbol_internacional/1233855574.html

Que prohibiria conduïr a les dones. Més val que el club li prohibeixi parlar en públic...
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat JMLL

• Entrenador
  • Missatges: 1889
« Respondre #42 el: 06 de Febrer de 2009, 20:19:53 pm »

Que prohibiria conduïr a les dones. Més val que el club li prohibeixi parlar en públic...

Que li prohibeixi jugar, això és el que es mereix.  :malament. Tant debò li facin una bona xiulada a l'Emirates Stadium.
''Tenía una casa en la costa, pero para llegar a ella había que pasar por un bar. Nunca llegué a ver el mar.'' (George Best)

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #43 el: 06 de Febrer de 2009, 20:53:22 pm »
Crec que Arshavin té tots els números per ser el "bluff" de l'any... Primer, perquè s'ho té massa cregut; segon, perquè li agrada molt la "dolce vitta" i que ningú li toqui els pebrots; i tercer, perquè és un gran jugador, però no per a un equip de qualitat com l'Arsenal.

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #44 el: 06 de Febrer de 2009, 21:27:21 pm »

Que li prohibeixi jugar, això és el que es mereix.  :malament. Tant debò li facin una bona xiulada a l'Emirates Stadium.

Quan s' opini de les coses aniria bé que la gent s'informés una miqueta.
No se si és veritat q a dit això o no, la qüestió està en que en aquesta notícia es diu que Arshavin de petit va ser atropellat per una dona i q gairebé li costa la vida.
A veure,  el comentari és bastant desafortunat pero vaja, si molts de nosaltres durant el dia potser pensem 3 vegades això que a dit l'Arshavin, doncs és normal que en la seva situació hagi fet aquest comentari....

D fet, jo això ho penso com 3-4 vegades al dia,  tenint en compte que tinc q evitar 4 accidents diaris amb els STOP's  que s'em salten algunes bones dones que porten als crios a l'escola....  en fi, ganes de crear polèmica on no n'hi ha aquests del Marca, serà perq es pensaven q el fitxaria el Madrid l'Arshavin.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #45 el: 06 de Febrer de 2009, 23:28:21 pm »
Jo he estat 6 anys com a transportista, sobretot per Barcelona ciutat, i la veritat, més perillosos son els taxis, totalment impredictibles en les seves trajectòries, o els estrangers, que van més perduts que una gamba en el Segre (almenys abans les matrícules antigues t'ajudaven a saber els que eren fora de Barcelona i vigilar més). Dels 6 accidents que vaig tenir en aquella època, van estar repartits, 3 i 3, i la veritat, son iguals de perillosos homes i dones. A més, les pròpies asseguradores, tenen quotes més barates per a dones que per a homes. Serà per alguna cosa.

Això si, és el peatge que ha de pagar el rus per fitxar per un equip que no sigui el Madrid. Marca traurà només les coses negatives d'ell.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #46 el: 18 de Febrer de 2009, 23:33:49 pm »
VAN DER SAR, 1302 MINUTOS SIN RECIBIR UN GOL    :yikes: :yikes: :yikes: :yikes:   

El portero holandés del Manchester United Edwin Van der Sar ha superado el récord de imbatibilidad del español Abel Resino con el Atlético de Madrid, al mantener su portería a cero durante el encuentro contra el Fulham, que el United ha vencido por 3-0 en el estadio de Old Trafford. El veterano portero ha fijado el record en 1302 minutos y aún podría incrementarlo pues no ha recibido un gol desde que en la jornada 12 el francés Nasri perforase su portería.

Van der Sar tiene ante sí la posibilidad de batir el récord europeo de imbatibilidad, pues ahora mismo está a 88 minutos de la marca de Verlinden, que permaneció del 3 de marzo al 26 de septiembre de 1990 sin encajar gol alguno. El holandés podría afrontar este objetivo en el siguiente compromiso de la Premier, fijado para el 21 de febrero contra el Blackburn Rovers, en Old Trafford.

Algo más lejano tiene el récord del mundo en esta materia. Oficialmente este registro está en poder del brasileño Mazaropi, del Vasco da Gama, imbatido desde el 18 de mayo de 1977 hasta el 7 de septiembre de 1978. Un total de 1.816 minutos sin encajar un gol.

Pues tela, llevar 14 partidos y medio casi sin recibir un gol eh!! estaremos atentos a los números de Van Der Sar.

Desconnectat BERNISABADELL

• Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1589
  • Visca el Sabadell i Visca Catalunya!
« Respondre #47 el: 14 de de 2009, 16:16:40 pm »
Manchester United 1-4 Liverpool   :yikes::o
I els de Rafa Benítez que van de chorrejada en chorrejada...
Sempre endavant Sabadell a lluitar amb gran braó,
que per fi arribarà el dia aquell que tothom somia
de primera divisió!

Desconnectat xaviró

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3876
« Respondre #48 el: 14 de de 2009, 16:49:27 pm »
Torres es mucho Torres eh!
Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!

Fum fum fum

• Visitant
« Respondre #49 el: 21 de de 2009, 17:16:30 pm »
min. 55 de partit.

FULHAM  1:0  MANCHESTER UTD.

Hi ha lliga!!! A veure si aguanta el Fulham...

Min. 87. Segon gol del Fulham
FULHAM  2:0  MANCHESTER UTD.

I a White Hart Lane:
TOTTENHAM HOTSPUR  1:0  CHELSEA
« Darrera modificació: 21 de de 2009, 17:46:52 pm per Fum fum fum »

Desconnectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5783
  • A way of life
« Respondre #50 el: 21 de de 2009, 17:46:47 pm »
Minut 86

GOL DEL FULHAM!

Fulham 2-0 ManU
Grada Jove - La Força Arlekinada

Desconnectat renkosbd

• Entrenador
  • Missatges: 1784
« Respondre #51 el: 21 de de 2009, 19:34:07 pm »
ya le esta bien empleado al prepotente del ferguson
El Sabadell enamora.
1 Lliga Temp 12-13

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #52 el: 21 de de 2009, 20:16:40 pm »
ya le esta bien empleado al prepotente del ferguson

Se quejará hoy también del horario del partido? :ejem

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #53 el: 23 de de 2009, 11:36:48 am »
Liverpool 5 - Aston Villa 0. Tornem a ser 2ns en la classificació, a un puntet del Manchester, i Ferguson amb els ous de corbata :Paletas:

GO REDS! :happy2:

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #54 el: 22 de Abril de 2009, 12:16:57 pm »
Ahir, a Anfield, Liverpool 4 - Arsenal 4, en un nou partit boig: 0-1, 1-1, 2-1, 2-2, 2-3, 3-3, 3-4, 4-4. Superioritat completa dels reds, contrastada amb un genial Arshavin, que va fer els 4 gols gunners. Això si, molt provocador. Un dia tindrà problemes com continui celebrant els gols així.

En quant al Liverpool, dir que té un atac meravellós, però una defensa de **** pena :rant:

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #55 el: 22 de Abril de 2009, 20:39:13 pm »
L'Arsenal, sense porter, perd molt potencial, Fabianski, per a mi, no és porter per a un equip amb aspiracions a la Premier. Jo encara no sé com s'hi van fixar quan jugava al KP Legia Warszawa, que ja havia fet alguna cantadeta de ficar-se dins de la porteria amb la pilota inclosa.

El tercer porter, Mannone, per el poc que l'he vist, se li veuen més maneres sota pals.
« Darrera modificació: 22 de Abril de 2009, 20:42:22 pm per birrero »

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #56 el: 22 de Abril de 2009, 21:40:55 pm »
L'Arsenal, sense porter, perd molt potencial, Fabianski, per a mi, no és porter per a un equip amb aspiracions a la Premier. Jo encara no sé com s'hi van fixar quan jugava al KP Legia Warszawa, que ja havia fet alguna cantadeta de ficar-se dins de la porteria amb la pilota inclosa.

El tercer porter, Mannone, per el poc que l'he vist, se li veuen més maneres sota pals.

Fabianski està apuntant molt bones maneres. Tots els porters tenen cagades (mira Reina, quantes en porta els darrers partits). Almunia hauria de començar a preocupar-se...

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #57 el: 23 de Abril de 2009, 11:31:58 am »
Jugats ahir:

Manchester United 2 - Portsmouth 0 / Chelsea 0 - L'altre equip de Liverpool 0

El United que es posa a +3 del Liverpool.

Per cert, em van fer mooooolta gràcia les cròniques que van fer ahir del Liverpool-Arsenal els diaris AS y MARCA... Tots dos van dir que Arshavin va dilapidar les opcions de títol dels reds amb els seus 4 gols... Dic que em va fer gràcia perquè, tot i empatar, el Liverpool es va posar líder momentàniament.

Encara cou a Madrid el "chorreo" eh? :ejem

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #58 el: 23 de Abril de 2009, 11:38:07 am »
Jugats ahir:

Per cert, em van fer mooooolta gràcia les cròniques que van fer ahir del Liverpool-Arsenal els diaris AS y MARCA... Tots dos van dir que Arshavin va dilapidar les opcions de títol dels reds amb els seus 4 gols... Dic que em va fer gràcia perquè, tot i empatar, el Liverpool es va posar líder momentàniament.

El Liverpool tiene la Premier casi perdida, el United 3 puntos por delante y un partido menos. Y te lo dice un supporter red.
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #59 el: 23 de Abril de 2009, 11:41:16 am »
Jugats ahir:

El Liverpool tiene la Premier casi perdida, el United 3 puntos por delante y un partido menos. Y te lo dice un supporter red.

De red a red: créeme, esta Premier se decidirá en la última jornada :yes: