Enquesta

¿ Que equipo creeis que ganara la liga de primera division esta temporada ?

U.D. Almeria
1 (4.5%)
Athletic Club
0 (0%)
Atletico de Madrid
0 (0%)
F.C. Barcelona
7 (31.8%)
Real Betis Balompie
0 (0%)
Deportivo de la Corunya
0 (0%)
R.C.D. Espanyol
0 (0%)
Getafe CF
0 (0%)
Real Madrid
8 (36.4%)
Málaga CF
0 (0%)
R.C.D. Mallorca
0 (0%)
C.D. Numancia
0 (0%)
C. AT. Osasuna
1 (4.5%)
R. Racing C.
0 (0%)
R.C. Recreativo
0 (0%)
Sevilla F.C.
1 (4.5%)
Real Sporting
0 (0%)
Valencia C.F.
1 (4.5%)
R. Valladolid C.F.
0 (0%)
Villarreal C.F.
3 (13.6%)

Total de vots: 20

Autor Tema: ¿ Que equipo creeis que ganara la liga de primera division esta temporada ?  (Llegit 4695 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Fum fum fum

• Visitant
Re: ¿ Que equipo creeis que ganara la liga de primera division esta temporada ?
« Respondre #20 el: 19 de Agost de 2008, 13:37:44 pm »
Jo sóc molt purità en això del futbol... ja em perdonareu, pero el lloc del Numancia no és la Primera Divisió... el Osasuna ja són altres temes que segur que molts foreros coincidiran amb mi. El Villarreal seria una mica com el Depor... poderoso caballero es don Dinero, i com que tampoc m'agrada aixo, doncs cap avall!!! El Betis, ja ho comenta l'Erik, el Málaga, ens agradi o no es un refrito.. el Málaga original va desapareixer i el Mallorca, simplement em cau malament, i va enviar l'any passat al Zaragoza a Segona. Aixi que arrieritos somos... L'Almeria seria el mateix cas que el Málaga i el Getafe el mateix cas que el Villarreal pero encara pitjor... una ciutat sense tradició que per un mafiós ha pujat l'equip de futbol per blanquejar els seus diners i a base de recalificacions i demes...

DAGAAAAAAR ON ETS?????? xD

Desconnectat CAI

• Juvenil
  • Missatges: 521
  • Gènere: Masculí
  • aguante el ROJO !!
« Respondre #21 el: 19 de Agost de 2008, 13:56:04 pm »
Yo creo que la ganara el madrid.

Gol del Sabadell

• Visitant
« Respondre #22 el: 19 de Agost de 2008, 14:07:16 pm »
Jo crec que el Màlaga o millor la dit l'afició del Màlaga es mereix estar a Primera i més amb els problemes econòmics que arrosseguen :wink2:

Pues cambia el criterio para el Betis, si de afición hablamos... de las mejorcitas de primera en cuanto a fidelidad (en segunda el campo lleno!!)
Por mi que baje el Sevilla (no se si se nota que simpatizo con el Betis)

También También aunque los Supporters Sur han manchado en muchos momentos la afición del Betis ::)

Esa es la desgracia del futbol! Además ha tenido 2 cierres de campo en los últimos años por lanzamiento a Juande y al portero del Athletic. La seguridad tiene que mejorar y mucho en este estadio.

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #23 el: 19 de Agost de 2008, 16:34:48 pm »
Jo sóc molt purità en això del futbol... ja em perdonareu, pero el lloc del Numancia no és la Primera Divisió... el Osasuna ja són altres temes que segur que molts foreros coincidiran amb mi. El Villarreal seria una mica com el Depor... poderoso caballero es don Dinero, i com que tampoc m'agrada aixo, doncs cap avall!!! El Betis, ja ho comenta l'Erik, el Málaga, ens agradi o no es un refrito.. el Málaga original va desapareixer i el Mallorca, simplement em cau malament, i va enviar l'any passat al Zaragoza a Segona. Aixi que arrieritos somos... L'Almeria seria el mateix cas que el Málaga i el Getafe el mateix cas que el Villarreal pero encara pitjor... una ciutat sense tradició que per un mafiós ha pujat l'equip de futbol per blanquejar els seus diners i a base de recalificacions i demes...

Collons Fum, si depengués de tu a Primera només hi seria el Saragossa!! Quin repàs els hi has donat a tots :tongue3:

:beer2

Fum fum fum

• Visitant
« Respondre #24 el: 19 de Agost de 2008, 16:52:07 pm »

Collons Fum, si depengués de tu a Primera només hi seria el Saragossa!! Quin repàs els hi has donat a tots :tongue3:

:beer2

Jajaja... home, el Sabadell tambe!

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6423
« Respondre #25 el: 19 de Agost de 2008, 21:48:40 pm »
Em sap greu, però el Madrid altra vegada.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #26 el: 19 de Agost de 2008, 23:47:45 pm »
yo quiero que la gane el barça pero mientras no la gane el real madrid me da igual el que la gane  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8173
  • un camp de primera
« Respondre #27 el: 20 de Agost de 2008, 17:31:50 pm »
jó desitjo que la guanyi el Vila-Real,i el far$a i el mandril,que no guanyin absolutament res. :icecream: :icecream:

AIXO TAMBE ESTARIA BE....   :yes: :icon_mrgreen:
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.