Autor Tema: Nou sistema d'ascens de 3a a 2a B  (Llegit 654 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • Gènere: Masculí
  • MAKINA FOREVER!!
Nou sistema d'ascens de 3a a 2a B
« el: 18 de Agost de 2008, 12:44:13 pm »
Doncs si s'acaba aprovant el sistema d'ascens de 3a a 2a B en un reunió que hi haurà a la RFEF, que tot sembla que si, acabarà sent igual que el que existeix entre la 2a B i la 2a A.

És a dir que dels 18 primers classificats, ja en pujaran 9 segurs. La resta faran les eliminatories pertinents per arribar als 9 ascensos restants seguint les mateixes premises que tindriem nosaltres en cas de jugar-les.
Sens dubte té un premi molt gran quedar 1r classificat de grup.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Fum fum fum

• Visitant
Re: Nou sistema d'ascens de 3a a 2a B
« Respondre #1 el: 18 de Agost de 2008, 12:47:39 pm »
Doncs si a la Segona B ja no em convenç el tema però ho accepto ja que premia ser campió de grup, a Tercera això no té cap mena de sentit ja que no es GENS equiparable ser campió del grup català a ser-ho del grup riojà. Com que les territorials petites s'han queixat del sistema de sorteig pur i dur... ara se'ls hi ha de tornar el favor i premiar un campió de La Rioja que a Catalunya tindria feina per mantenir-se... no ho trobo gens just.

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • Gènere: Masculí
  • MAKINA FOREVER!!
Re: Nou sistema d'ascens de 3a a 2a B
« Respondre #2 el: 19 de Agost de 2008, 11:32:36 am »
Jo també estic d'acord amb tu Fum, i veig bastant injust que en el sorteig pur dels primers classificats puguin tocar 2 equips de dues comunitats molt fluixes i d'altres molt més fortes es puguin enfrontar entre elles. Com bé dius és injust per exemple que l'equip de La Rioja pugui pujar directament i el de Catalunya per exemple no perque li toqui un rival molt més dur.

De totes formes ja ha estat aprovat i això entra en vigor la temporada 2008-2009, és a dir aquesta mateixa. El que no sé jo és si els calendaris de 3a Divisió per exemple hauran de refer-se en quan a dates ja que amb aquest nou sistema la cosa s'allargaria 2 caps de setmana més.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es