Senyors, tinc la confirmació, de que el dissabte 15 de Novembre, jugarem el partit UE Sant Andreu-CE Sabadell a les 12.30 hores del matí. I serà el segon. I estic segur de que en vindran més.
Lamentablement, el contracte televisiu ha estat firmat no fa gaires dies per la UE Sant Andreu, ja que son uns diners que superen el montant de les entrades de qualsevol partit, i justament el primer partit que els televisin serà el nostre. Ens ha tocat la grossa. Ja serà el segon partit que ens donaran per la televisió, i curiosament a fora del nostre estadi (ja vindran aquí, ja).
Demanaria que ens desplacéssim en la mesura que podem, i que aprofitéssim per a fer algun acte de protesta conjunta, tots els desplaçats respecte a TeVen3. El futbol a aquests horaris, no és viable, i ja que no es volen donar per al-ludits, ajudem a que s'en donin compte.
Jo proposo pancartes (fàcil, teles blanques i esprai blau, colors CES), i personalment, si hagués una càmera a la vora, potser li hagués ensenyat alguna part de la meva anatomia a tot Catalunya. La part que tapo a l'estiu amb el banyador, crec que mereix també veure món de tant en quan.
Per altre part, també demano cordura. Últimament al Narcís Sala, els Mossos d'Esquadra fan pràctiques del que no s'atreveixen a fer als culereros i plumífers. Evidentment, no és el mateix tocar els collons a 2000 persones que no a 15000 o 100000.