jo també he estat avui al camp del Prat.
M'he endut una imatge preocupant de l'equip, sense idees, sense punch, i amb una sèrie de jugadors nous que no m'han agradat gens:
Axel: parla molt, regateja molt...massa? al meu parer només a fet una jugada amb una mica de cara i ulls i ha acabat a terra, te massa estona la pilota al peus, moltes vegades innecessària i acaba perdent-la ell sol o per la patada que li arrean.
Mejias: minut 1 i ja s'estava encarant amb un contrari, s'ha passat mig partit protestant, encarant-se i fent faltes, l'altra mig partit no l'he vist.
per a mi els millors:
De la Plata : m'agradat per la seva rotundidat a l'hora de treure pilotes.És bastant segur.
Juvenal: molt bé amb les poques pilotes que li han arrivat, ha fet jugades al mig del camp, ha tirat dues faltes evidentment sense encert.
Jaume: no cal que us expliqui res, oi?
Pep Pages: pobre...va de cul, tant, que ha tingut que tenir mes estona de la necessària la pilota als peus i li ha valgut una entrada al minut 88 que l'ha deixat ben coix, al passar pel meu costat li anava dient al Honved "he sentit un crack..." a la par que es tocava la cuixa.
De navas: ho sento perquè francament es molt bon porter, peró el gol ha estat errada seva i avui ha estat poc segur. Aixó no vol dir que Moya l'ha canviat per això...Moya ha fet moltissims canvis.
Miguel Angel: serà catxondo el tio: li diu a la defensa " i despues volvemos rápidos como un avión..." coi que estem al Prat i els aconteixements dels derrers dies no son com per utilitzar aquesta metafora.
Tercer partit que li veig a l'equip...tercera decepció...El Prat ha posat més al camp i s'ha notat, els jugadors del CES estaven descolocats
resta una setmana per començar la lliga, espero que els hi fotin canya...
Per cert: l'entrada era gratuita