Autor Tema: PARTIDO DE PRETEMPORADA PRAT- CE SABADELL FC  (Llegit 4534 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8173
  • Gènere: Masculí
  • un camp de primera
Re: PARTIDO DE PRETEMPORADA PRAT- CE SABADELL FC
« Respondre #20 el: 23 de Agost de 2008, 23:21:13 pm »
 Jo ja ho vaig avisar.   Tots els projectes que consisteixen en estripar-ho tot i fer un equip completament nou arrosseguen aquesta problematica.  Alguns dels fitxatges aporten qualitat contrastada, pero no se n´havien d´haver fet tants (5-6 eren suficients), ni carregar-se tant la plantilla anterior.  Resultat;  falta identitat en el joc i molta, pero molta conjuncio i automatismes.

I esperava equivocar-me i espero seguint equivocant-me,  pero....
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

joseph

• Visitant
« Respondre #21 el: 23 de Agost de 2008, 23:30:29 pm »
Acabo d'entrar a la pagina del Ibiza, i avui  han jugat contra el INTER MILAN FILIAL i han guanyant 4 a 0, la seva pretemporada tambè han ensopegat algún partit i l'últim fitxatge a estat JAVI MORENO 34 anys per amistat amb el secretari técnic i per que estiuege allà desde fa bastans anys.

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #22 el: 23 de Agost de 2008, 23:36:20 pm »
De verdad que pinta verde, pero de un verde oscuro, tenemos la esperanza de que como nos encontramos en pretemporada no pasa nada, que estos partidos sirven para conjuntar y acoplar el equipo y que cuando comience la temporada oficial, los jugadores estarán acoplados y con ánimos de hacer un buen papel, pero hay una máxima que dice " que como hagas y prepares el trabajo así te saldrá", nunca he visto que un alumno apruebe sin estudiar. Esta pretemporada resulta que no ha salido todo lo bien que quisiéramos, no hemos tenido ni una mínima alegría. Luego vez a los otros equipos del grupo, que realizan fichajes impensables en otras temporadas, más en esta que no hay dinero y encima los resultados les acompañan, en dos palabra "dan miedo" con ver los jugadores que han fichado, desde luego que los socios y seguidores arlequinados tenemos la mosca tras la oreja, esperemos que con el comienzo de la temporada oficial cambien los resultados a mejor.

PD como dice un tema del forum "estoy aco.onado" de la que nos puede caer si las cosa no termina al menos con el aprobado raspado, no me gustaría ver como se repite lo de hace tres temporadas, seríamos de los pocos equipos que no aprenderíamos de los errores.

:Hecho_polvo:     :disappointed:     :plora

Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

antcarcer

• Visitant
« Respondre #23 el: 23 de Agost de 2008, 23:42:36 pm »
Estic completament d'acord amb el que dieu, avui ha estat el tercer partit de pretemporada que veig i és el tercer partit que dic el mateix.. estoy acollonido, no veig cap millora, i si que veig que manca espugna, i velocitat, i també vull dir per al partit del dissabte podria haver diversos canvis, fins i tot a la porteria :ejem  :yes:
« Darrera modificació: 23 de Agost de 2008, 23:45:37 pm per antcarcer »

joseph

• Visitant
« Respondre #24 el: 23 de Agost de 2008, 23:55:23 pm »
El canvi a la porteria perqué?

Desconnectat carlesf

• Entrenador
  • Missatges: 1779
« Respondre #25 el: 24 de Agost de 2008, 00:00:28 am »
El partit d'avui ha estat una mica fluix.

A mí em preocupen dues coses ara mateix:

Primer: l'estat de Pagés, al camp feia molt mala pinta. A veure qui jugarà dissabte.

Segon: el fum que s’ha venut des de la directiva. Sé que el bo de Moya porta 20 anys amb això, però jo porto també 20 i pico d’anys de pretemporades i les sensacions no son massa alentadores. Espero equivocar-me. Deixem treballar a l'equip i a veure que passa.

Només voldria explicar una anècdota: recordeu aquella temporada amb els N'Kono, Zúñiga, Gilson, etc en que havíem de pujar a primera? Doncs La pretemporada tampoc va anar molt bé, i abans de començar la lliga li van preguntar a Bossio sobre el tema. La seva resposta va ser que estaven de pretemporada i que ja anirien en serio quan comencessin la lliga: el resultat ja el sabeu.

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2760
  • Gènere: Femení
« Respondre #26 el: 24 de Agost de 2008, 00:12:52 am »
jo també he estat avui al camp del Prat.

M'he endut una imatge preocupant de l'equip, sense idees, sense punch, i amb una sèrie de jugadors nous que no m'han agradat gens:

Axel: parla molt, regateja molt...massa? al meu parer només a fet una jugada amb una mica de cara i ulls i ha acabat a terra, te massa estona la pilota al peus, moltes vegades innecessària i acaba perdent-la ell sol o per la patada que li arrean.

Mejias: minut 1 i ja s'estava encarant amb un contrari, s'ha passat mig partit protestant, encarant-se i fent faltes, l'altra mig partit no l'he vist.

per a mi els millors:

De la Plata : m'agradat per la seva rotundidat a l'hora de treure pilotes.És bastant segur.

Juvenal: molt bé amb les poques pilotes que li han arrivat, ha fet jugades al mig del camp, ha tirat dues faltes evidentment sense encert.

Jaume: no cal que us expliqui res, oi?

Pep Pages: pobre...va de cul, tant, que ha tingut que tenir mes estona de la necessària la pilota als peus i li ha valgut una entrada al minut 88 que l'ha deixat ben coix, al passar pel meu costat li anava dient al Honved "he sentit un crack..." a la par que es tocava la cuixa.

De navas: ho sento perquè francament es molt bon porter, peró el gol ha estat errada seva i avui ha estat poc segur. Aixó no vol dir que Moya l'ha canviat per això...Moya ha fet moltissims canvis.

Miguel Angel: serà catxondo el tio: li diu a la defensa " i despues volvemos rápidos como un avión..." coi que estem al Prat i els aconteixements dels derrers dies no son com per utilitzar aquesta metafora.

Tercer partit que li veig a l'equip...tercera decepció...El Prat ha posat més al camp i s'ha notat, els jugadors del CES estaven descolocats

resta una setmana per començar la lliga, espero que els hi fotin canya...

Per cert: l'entrada era gratuita
« Darrera modificació: 24 de Agost de 2008, 00:27:32 am per umbria »
Millor Moderadora Forera Novell

Desconnectat carlesf

• Entrenador
  • Missatges: 1779
« Respondre #27 el: 24 de Agost de 2008, 00:40:50 am »
ei umbria,

crec que jo també he vist el mateix partit que tú.
Esperem que dissabte canvii la dinàmica

ànims Pagés, espero que no sigui res !!!!!!!!!!

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #28 el: 24 de Agost de 2008, 11:02:34 am »
Mare meva, això pinta MOLT MÉS QUE NEGRE. Crec que al llarg d'aquesta temporada patirem de valent en mooolts partits... Crec que ens haurem de mentalitzar en que l'objectiu de l'equip aquesta temporada serà, novament, no baixar a 3ª :paret

:beer2

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #29 el: 24 de Agost de 2008, 11:12:48 am »
Qui ha marcat el gol nostre  :icon_question:
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
« Respondre #30 el: 24 de Agost de 2008, 11:14:12 am »
Mare meva, això pinta MOLT MÉS QUE NEGRE. Crec que al llarg d'aquesta temporada patirem de valent en mooolts partits... Crec que ens haurem de mentalitzar en que l'objectiu de l'equip aquesta temporada serà, novament, no baixar a 3ª :paret
jo fa dies, de fet desde que es va conèixer la plantilla al complert, que no crec que es pugui aspirar a res més. Amb el presupost que hi ha , els jugadors, i com s'ha platenjat la pretemporada, la cosa no dona per més. Així que un altra any vagant per la meitat baixa de la tabla.
Aixó si, pels qui tenen fe, encara pot haber un miracle, es diu 38 parits i testiculina

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #31 el: 24 de Agost de 2008, 11:17:14 am »
Això sí, m'agradaria també que els foreros (no recordo quins van ser) que van trobar-se al president Soteras al Club Natació i que els va dir que muntarien un equip per l'ascens i que no es preocupéssin, li poguéssin dir a finals de la temporada si creuen o no en la seva paraula... Tot depen, clar, de la marxa de l'equip. Que ja dic jo que no serà gaire bona :paret

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
« Respondre #32 el: 24 de Agost de 2008, 11:19:02 am »
Qui ha marcat el gol nostre  :icon_question:
ho sento, a mi m'agafava just a l'altra banda del camp. Vaig veura la jugada crec que del Carralero ja que va ser pel seu extrem, va fer la centrada i el primer remat el va parar el porter i va ser en segona instancia que va entrar la pilota ( crec...)

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2399
« Respondre #33 el: 24 de Agost de 2008, 11:40:22 am »
Yo siempre he sido más o menos escéptico con alguna de las opiniones vertidas en este foro que decían que teníamos una gran plantilla, con el claro objetivo de hacer play-off. Hacer el play-off son palabras mayores y creo que desconocemos el nivel real de la mayoría de fichajes de esta temporada como para asegurar una clasificación entre los cuatro primeros al final de temporada. Sólo conocemos 4 ó 5 jugadores de las trece incorporaciones de esta temporada como para asegurar que tenemos una excelente plantilla. Es una incógnita el rendimiento y nivel que ofrecerán jugadores como De la Plata, Jorge Campos, Mejías, Javi Rodriguez, Agustín, Carralero, Miralles... y es absolutamente indispensable que lo tengan a buen nivel si queremos pensar en estar en play-off.
Ahora bien, tampoco hay que ser tan pesimista por los resultados de pretemporada, creo que no son indicativo de lo que puede suceder durante la temporada. De ninguna manera el objetivo principal debe ser la permanencia, pero sí debe ser el primero en conseguirse para poder mirar otros más ambiciosos más adelante. Pero siempre con humildad y trabajo.
Ahora hay que estar tranquilo y esperar las primeras sensaciones de los primeros partidos de liga.
« Darrera modificació: 24 de Agost de 2008, 12:10:01 pm per J.R.G. »

Desconnectat HOOL_ARLEKINAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #34 el: 24 de Agost de 2008, 12:27:54 pm »
Bé , menys mal ke acaba la pretemporada , una nova pretemporada horrorosament montada per part nostre. La lesió de Pep Pagés ahir ens la mereixem per burros. No es va dir aki ke enviar el primer ekip a un camp com el del Prat enlloc de Manlleu era d bojos i ke hi havia risc de fer un partit dolent i amb lesions??? Doncs ja u tens....Per cert  , tal kom vaig dir , MD segueix "ajudant" molt en la mini cronica d'ahir  , remarcant ke el Sabadell va anar amb el seu ekip titular , mentre ke per segon dia seguit remarquen el gran paper del Gavà perdent només 0-1 amb el Nastic. Adivineu on van ficar la cronica del nostre empat amb el Nastic??? jajaja  , darrera d'un Torreforta-Amposta de torn , en un racó ..
Ah no , ke la pretemporada no ha acabat , ara falta perdre a Manlleu  , evidentment amb el comentari de MD posterior no mencionant ke jugarem amb el B . En fi.

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #35 el: 24 de Agost de 2008, 12:55:48 pm »
Per cert  , tal kom vaig dir , MD segueix "ajudant" molt en la mini cronica d'ahir  , remarcant ke el Sabadell va anar amb el seu ekip titular , mentre ke per segon dia seguit remarquen el gran paper del Gavà perdent només 0-1 amb el Nastic. Adivineu on van ficar la cronica del nostre empat amb el Nastic??? jajaja  , darrera d'un Torreforta-Amposta de torn , en un racó ..

I qui posa que va ser l'autor del nostre gol ??

Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

friend

• Visitant
« Respondre #36 el: 24 de Agost de 2008, 13:15:44 pm »
carralero va ser lautor del gol.

kin pesismisme hi ha per aki, pero crec q no es per tant pero buenu..

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6425
« Respondre #37 el: 24 de Agost de 2008, 14:23:43 pm »
Es coneix l'abast de la lesió de Pep Pages ?
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd