Autor Tema: CE SABADELL FC - SD EIVISSA  (Llegit 27759 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
Re: CE SABADELL FC - SD EIVISSA
« Respondre #120 el: 30 de Agost de 2008, 22:30:43 pm »
FINAL

CE SABADELL  FC   1  -   0  SD EIVISSA - IBIZA      :dance     :visca    :balla    :borratxo   :thumbsup:   :ok   :clap

Los tres primeros puntos ya están en nuestro casillero, buen comienzo de la temporada, pero hay que ir corrigiendo errores, hay que buscar soluciones a la poca puntería que hemos tenido, hay que materializar alguna oportunidad más, hay que romper los partidos mucho antes y hay que buscar una solución urgente al tema de las tarjetas.

:trebol    :trebol    :trebol
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Dervil

• Visitant
« Respondre #121 el: 30 de Agost de 2008, 22:55:09 pm »
Bon resultat per començar la temporada.

Desconnectat hervi

• Entrenador
  • Missatges: 2315
  • Gènere: Masculí
« Respondre #122 el: 30 de Agost de 2008, 22:57:04 pm »
primeros 3 puntos de la temporada!!: :happy2:  :clap2

importante empezar ganado,ojala este año se escapen pocos puntos en casa,(este partido si lo jugamos la temporada pasada,nos hubieran empatado fijo)destacar la lucha del equipo y la primera media hora,luego se a notado el bajon fisico!el arbitro lamentable(como casi siempre)
« Darrera modificació: 30 de Agost de 2008, 23:00:12 pm per hervi »
SOM DE 2a A!!

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #123 el: 30 de Agost de 2008, 22:58:02 pm »
Primer partit de lliga i primera victoria. 1-0 el que vaig pronosticar  ;D.

Sobre el partit només comentar que en línees generals em fet un partit força complet. No oblidar que l'equip li falta rodatge i q avui jugàvem contra un bon equip de la categoria.
La única cosa q no entenc és com em fet una primera part tan bona i dsp ja no em sapigut ni em volgut matar el partit cosa q a comportat que durant la segona part en algun moment patíssim (especialment a partir de l'expulsió).
Penso que aquests partits s'han de matar molt abans, del contrari ens portarem més d'un disgust d'última hora, i ojo q aquests partits tan igualats són els que al final declinen la balança cap a una banda o cap a una altre.

EN FI, A DISFRUTAR DE LA PRIMERA VICTORIA.

Ara a veure si sóm capaços de puntuar a camp del temible Badalona.

:bandera :bandera :bandera :bandera

Desconnectat Pedrito

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3635
« Respondre #124 el: 30 de Agost de 2008, 23:00:11 pm »
Avui ha l'estadi he vist una bona primera part, però una mala segona part m'explico:

A la primera part, he vist toc, joc per les bandes i tots els jugadors participaven, una sòlida defensa també.

A la segona part, un gran Roberto Morales, fent tasques defensives i ofensives, però un mal mig del camp, Sergio Iglesias no ha fet res (potser només ha tallat una pilota ) i no ha sigut gaire ofensiu. Juvenal també, ha fet molt bona primera part, però la segona part no ha sapigut trobar el lloc sobre del camp.

Tot i així bon partit que serveix per guanyar els 3 puntets.

PD: Javi Moreno i De Pablos, estan en molt baixa forma, estan gordos... hem fet bé de no portar al personatge aquell

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #125 el: 30 de Agost de 2008, 23:13:49 pm »
Molt bon partit aquest primer de la temporada!

Hem donat bona imatge, i hem guanyat fàcil però hem patit al final...
Bon gol de Carralero, destacar a Roberto, Juvenal i De la Plata que per mi han estat els millors del partit  :)

En general tot força bé, inclús la defensa amb Agustin i Mejias ha estat molt bé!

A seguir així i a per 3 punts més a Badalona  :visca

VAMOS SABADELL!  :balla
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #126 el: 30 de Agost de 2008, 23:30:34 pm »
La veritat que avui hem estar força bé en defensa(sobretot m'ha sorprés Mejías) i en atac també hem estat força be amb un bon gol de Carralero i també destacar a Juvenal Edjogo que té molt perill a les seves botes, sobretot a pilota parada.
La segona part potser ens ha faltar intensitat en alguns moments però L'Eivissa tampòc ha demostrat res amb un Javi Moreno bastant perdut pel camp(i no precisament perquè no es veiés ja que menuda pajara portava)
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

pollastre

• Visitant
« Respondre #127 el: 30 de Agost de 2008, 23:37:10 pm »
 Jo ne he pogut anar pero si el meu fill i la veritat es que ha sigut un partit estrany i el arbit no ha estat a la alçada amb actuacions molt rares.
 No obstant com dieu per aqui son el tres primers punts capa casa.

Sort i endevant.

antcarcer

• Visitant
« Respondre #128 el: 31 de Agost de 2008, 00:14:40 am »
Missió complerta  :clap del que es tractava era de guanyar aquest partit com sigui, i s'ha aconseguit  :happy2: i el més agradable ha estat que s'ha jugat un bon partit  :anims :bandera

Desconnectat SaC_DruMMeR

• Juvenil
  • Missatges: 357
« Respondre #129 el: 31 de Agost de 2008, 00:16:00 am »
Destacar sobretodo la INTENSIDAD ke ha tenio el partido, ofensiva en la primera parte y defensiva en la segunda. Como es normal despues de una gran primera parte, el ekipo se ha venio un poco abajo en la segunda, el Ibiza es un buen ekipo sobre el papel y ha salido a empatar, y si a eso le sumas el cambio de carralero y la expulsion de Jaume, pues ya lo tienes, todo y ke se ha podio marcar el 2do en un par de ocasiones. Buen partido, disfrutando primero y sufriendo despues, ke asi sabe mejor la victoria, y alfinal buen ambiente tambien en la NCA, con pitada de las guapas cada vez ke de Pablos tocaba el balon. El arbitro un poco hijo **** por eso... ya tenemos 2 o 3 defensas lesionados y uno sancionado, y el ekipo ha empezao a cargarse de tarjetas, aver como se soluciona esto.  :beer2

Xandri

• Visitant
« Respondre #130 el: 31 de Agost de 2008, 00:27:41 am »
Bon partit del nostre Sabadell, sobretot a la primera part, ja que a la segona ens hem anat més enrere pel cansanci... i afegint l'expulsió del Jaume, en que Roberto Morales ha acabat jugant de lateral dret i no ho ha fet gens malament. També ells han tingut sort d'aquella pilota que ha anat al pal a la primera part i llavors a la segona part, l'un contra un que ha tingut (crec) en Joel que se l'hi anat amunt.
Haviam si el proper partit contra el Badalona ens desplacem un bon grup d'aficionats!

Connectat Sbdll

• Juvenil
  • Missatges: 566
« Respondre #131 el: 31 de Agost de 2008, 00:53:23 am »
son molt importants aquests 3 punts a part de comença amb moral, va bé perque si anem salvan aquest primers partits que seran dificils fins que els jugadors agafin bon rodatge

Fum fum fum

• Visitant
« Respondre #132 el: 31 de Agost de 2008, 01:18:20 am »
No es per criticar, però als que dieu que l'Ibiza ha fitxat bé, que estarà a dalt... que té bons jugadors, etc etc...

No dic que no, però atenció dels jugadors que han jugat avui:

Raúl Garrido --- 35 anys
Ibon Begoña --- 34 anys
Javi Moreno --- 33 anys
Germán --- 33 anys
Manu --- 32 anys
Juan Carlos Sanz --- 32 anys
Ángel Sánchez --- 31 anys

Deu ni do, no?

Desconnectat xavier

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1109
  • VILANOVA I SABADELL PER SEMPRE
« Respondre #133 el: 31 de Agost de 2008, 01:21:29 am »
He estat a les portes del estadi però no he pogut quedarme. Des de fora he sentit el gol i el he viscut com si estigues al camp. Per cert, Moya en la roda de prensa ha dit:

"Jo no enganyo a la afició, en la primera temporada vaig dir que pujariem, a la segona es mantindriem i per aquesta dic que es faran coses importants"

Coses importants? el ascens a 2ªA? :happy:

Ah, i que be començar amb 3 puntets. :happy2:
Un pot ser de qualsevol equip de futbol.. però tambe del Sabadell.

Desconnectat quarta barra

• Invitat
  • *
  • Missatges: 5
« Respondre #134 el: 31 de Agost de 2008, 01:46:24 am »
He estat al camp i els primers minuts prometien, però s'ha acabat especulant un 1-0, i això em crea neguits...

He trobat a faltar l'entrega d'Ollès, la lluita de Fran Arevalo (no entenc què hi fa cedit al Santboià...), la pujada per la banda de Carrillo, no m'ha agradat Jaume (mal partit que el pot tenir tothom, entregant pilotes, centrades que no aportaven perill i expulsat - en bona part gràcies a l'arbitre...) al lloc que s'havia guanyat Cervián i ha faltat Miki repartint al mig del camp...

La sorpresa per mi ha estat un gran Juvenal, sobretot la seva visió de joc i també el perill al llançar faltes... (crec que va jugar a Santander, no???) destacar que sort en tenim de la seguretat de DeNavas sota els pals...

En fi, que jo crec que patirem, amb un Sant Andreu fort de Gaspart tal com ho demostra a la Catalunya cup, el Barça B d'un Luis Enrique que té la oportunitat de lluir-se... un Terrassa amb ganes de guanyar-nos i equips sempre complicats com el Lleida...

« Darrera modificació: 31 de Agost de 2008, 17:37:04 pm per quarta barra »

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #135 el: 31 de Agost de 2008, 02:06:13 am »
L'Eivissa és un equip que per diners gastats tenen la obligació de quedar a dalt de la taula. Avui han trobat un equip amb voluntat, ganes, intensitat i amb un bon principi de partit. Si, és cert, no els hem sabut rematar, i a la segona part, hem patit. A sobre amb 1 de menys i l'arbitre fent de les seves, les hem passat canutes, però és que si no fos així, no seriem el CE Sabadell FC.

Carralero m'ha encantat, la veritat, Morales, Joel i Javi Rodríguez m'han fet vibrar amb les seves jugades d'atac, Agustín és una força de la naturalesa i Mejías és contundent, i en general, l'equip ha demostrat una bona línia. La pena és que quan el físic ha baixat, s'ha notat molt sobre el camp.

Son uns 3 punts molt bons i amb els que no contava de principi.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6423
« Respondre #136 el: 31 de Agost de 2008, 02:15:59 am »
Tal com ha anat el partit podem estar molt contents amb els 3 puntets.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #137 el: 31 de Agost de 2008, 04:43:54 am »
Personalment penso que podem estar MOLT satisfets de com hem jugat i de la imatge que hem ofert.

Destacar la gran voluntat, entrega i ganes que hi hem posat durant l'estona que el físic ens ha aguantat. És a dir durant els primers 30 minuts. La resta del partit les hem vist més venir i corriem més darrea la pilota perque físicament hi havia força jugadors que no podien més. Espero que això es vagi treballant i cada partit oferim més minuts de gran joc com han estat avui els primers 30.

Defensivament molt i molt bé, cosa que ha fet que ells gairebé no tinguéssin cap ocasió clara i que De Navas no hagués d'emplear-se a fons. El mig del camp força bé també i al davant es noten molt homes com Joel o Javi Rodriguez que quan la toquen es nota que fem perill. Els moviments dels atacants han estat molt bons. La llàstima ha sigut no sentenciar abans perque d'ocasions n'hem tingut i moltes; sobretot la de Joel en el 1 contra 1.

Per cert, jo penso que l'Ibiza no estarà més amunt del lloc 8 o 9 a final de lliga. I sobretot el "Rubi" que posi a règim URGENT a De Pablos i Javi Moreno. Vaya tela la pena que feien els 2 al camp.

I acabaré donant una dada que a mi em sembla molt iteressant. La temporada passada en els 38 partits només vam guanyar 1 cop (contra el Denia a casa) per 1 a 0.
Aquests resultats curts (1 a 0 o 0 a 1), sense encaixar cap gol són els que marquen a final d'any el lloc de cada equip. Trobo vital ser capaços de generar ocasions, però encara trobo més vital que no et fagin gols i que mantinguis la porteria a 0. A la 2a. B com menys gols encaixis més opcions té de fer coses grans. Pirmer que no et maqruin, i si pots marcar tu.... molt millor.

M'ha agradat força aquesta primera jornada  :ok
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #138 el: 31 de Agost de 2008, 05:41:49 am »
Gran partido si señor! espero que sigamos así en las próximas jornadas, para poder empezar a cojes un colchon de puntos que nos situen lo más lejos de la zona de descenso!

Por cierto vaya tela con el David "De Paquete" ese, no ha dado ninguna y la afición a estado impresionante silvandolo cada vez que tenía cerca el balón... de 2a? ni de coña!
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat ripollet

• Juvenil
  • Missatges: 345
« Respondre #139 el: 31 de Agost de 2008, 08:19:57 am »
hola familia arlequinada primer partido 3 puntos no hemos empezado mal a seguir así pero tenemos que rematar la faena ocasiones an habido bajo mi impresión hemos salido bien con ganas e intentando agradar cosas que en muchas facetas lo an conseguido después de haber pasado la primera media hora y con el 1-0 hemos perdido mucha fuerza y en el medio del campo lo han cedido y pasa vamos de la defensa al ataque y esto hay que corregirlo no podemos dar el medio campo al enemigo juvenal me a encantado se le ve que tiene oficio y no regala balones a lo ***** pero por contra esta actitud buena de no regalar balones en alguna ocasión nos va a cortar de algún contraataque pero mejor así .
me diréis que es pronto para juzgar pero a mi Sergio no me gusta hoy poco a intervenido y e visto en la segunda parte una acción en una pasada suya a juvenal que a perdido el balón se apuesto echo una fiera Sergio no eres el gallo del gallinero ojala me equivoque pero va camino de ser otro (carrillo y miki ) ojala me equivoque y sobre los  COLEGIADOS SEGIMOS EN LA MISMA LINIA QUE LA TENPORADA PASASDA  ¿QUE EMOS ECHO PARA MERECER ESTO YA DA IGUAL QUE VENGAN DE DONDE VENGAN VIENEN A MACHACARNOS Y CREO QUE LA DIRECTIVA TENDRIA QUE ENPEZAR A PROTESTAR UN POCO O DE LO CONTRARIO PERDEREMOS MUCHOS PUNTOS POR CULPA SUYA ?

VISCA EL SABADELL Y EL QUE NO PIENSE IGUAL PEOR PARA EL