Autor Tema: CE SABADELL FC - SD EIVISSA  (Llegit 27757 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
  • Gènere: Masculí
Re: CE SABADELL FC - SD EIVISSA
« Respondre #140 el: 31 de Agost de 2008, 11:13:53 am »
me gusto mucho el partido de anoche, sobretodo la actitud de todo el equipo mucha lucha, carralero  muy electrico, morales el crack que perdimos ara poco menos de un año,  cada dia esta mejor, de navas cumpliendo su faena como siempre, juvenal metiendo balones a las bandas y mucha vision de  juego, en defensa, agustin, de la plata, muy bien tmb a los que vi mas flojillos, axel y joel, que con los dias iran a mejor esa que fallo joel en la segunda parte, la semana que viene o la otra no las fallara, no es un tio que suela fallar ocasiones asi, y javi se le ve que tiene veterania sabia esconder el balon, y asi en los ultimos segundos forzo el solo 2 o 3 corners, y un fuera de banda, en definitiva 3 puntos muy buenos, la imagen del equipo muy bien y se empezo ganando en la primera jornada, que todos los equipos tienen esa ansiedad tipica de como saldra todo etc, muy bien y este equipo ira a mas seguro, y con 3 bajas importantes, no podemos o por lo menos no hemos de lanzar las campanas al vuelo, ni mucho menos porque en la ratonera de badalona, lo tendremos muy dificil pero un empate estaria genial  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat Muro Arlekinado

• CE Foreros Arlekinats
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 351
« Respondre #141 el: 31 de Agost de 2008, 11:31:18 am »
Me ha gustado el partido,sobre todo cosas que el año pasado no vi y que yo consideraba importantes.....
este año en cornes y faltas en contra dejamos un tio arriba
por fin sabemos centrar a balon parado
parece ser que estamos mas puestos en matar el partido en los minutos finales
una cosa que me gusto tambien es que ya era hora que el primer cuarto de hora en casa salgamos a morder al contrario
en lineas generales me gusto el equipo
mejor partido de Roberto morales en el SABADELL..... :thumbsup: :bandera :bandera :scut :scut PODEMOS!!!!! :scut :scut :bandera :bandera

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2399
« Respondre #142 el: 31 de Agost de 2008, 12:00:12 pm »
Lo mejor del partido de ayer, los primeros 25 minutos y el resultado.

Los primeros 25 minutos se vió la imagen de un equipo con un enorme peligro cuando se mueve con velocidad en ataque, la combinación de los tres jugadores pequeños (Carralero, Morales y Axel) con el cañonero Joel, me parece muy interesante. Lo segundo destacable ha sido el resultado. Hemos ganado un partido que se nos ha complicado muchísimo (en parte, por culpa nuestra) y que el año pasado nos hubieran empatado seguro. Desde este punto de vista, ya se ven las diferencias con el año pasado.

Lo peor, el haberle cedido, tan descaradamente, la pelota al Ibiza desde el minuto 25 hasta el final.

Me parece muy bien que con el 1-0 el equipo se repliegue buscando la contra, pero no podemos abusar. Y en el partido de hoy, la posesión ha sido escandalosa a favor del Ibiza. No podemos conceder tanta posesión de balón al contrario pues un equipo con alta posesión de balón y con jugadores de calidad como el Ibiza, siempre piensan que te pueden dar la vuelta al resultado.

PD: Lo del árbitro habría que hacérselo mirar. No puede ser que en un partido absolutamente limpio no cosan con siete amarillas y un expulsado. ¿Nadie pensó en "empipar" de verdad al árbitro pero tirándole las pipas con sal a los ojos?

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2760
  • Gènere: Femení
« Respondre #143 el: 31 de Agost de 2008, 12:01:49 pm »
primera part molt intensa pel nostre joc

la segona part trobo que ens em anat una mica al derrera i l'Eivissa s'ha envalentat, sort que penso que el Rubi va equivocar-se ambe els canvis.
varem acabar demanant el final, aixó vol dir que estavem acollonados (una mica si, eh...)

l'arbitre... :****

per cert, els jugadors van fer nit a l'Hotel Urpi
Millor Moderadora Forera Novell

Gol del Sabadell

• Visitant
« Respondre #144 el: 31 de Agost de 2008, 12:10:20 pm »
Bueno, con lo tranquilito que hemos estado sin futbol y ya ayer nos pusieron el corazón a 100!!. Pero se quedaron los 3 puntitos que es lo importante, empezar con buen pie la competición.

Coincido con todos vosotros, muy buen partido la primera media hora y luego aunque bajamos el nivel de juego por un tono físico justito a estas alturas,  en todo momento dimos la cara, corrimos y peleamos por mantener el marcador.
Yo soy optimista y creo que en casa podremos disfrutar con estos jugadores.

En cuanto a los jugadores vi a un De Navas seguro, me gustó mucho Agustin y la primera parte de De la Plata, en el centro del campo vi a un Juvenal intermitente pero con una calidad enorme, dio un par de cambios de juego de banda a banda que no estamos muy acostumbrados a verlo en la NCA, Sergio Iglesias hizo una labor más oscura y de sacrificio pero bien también. Sobre Axel espero mucho más, ayer sólo voluntad pero poco acierto. Me sorprendió gratamente Carralero y para mi el mejor y el que puede ser nuestro mejor "fichaje" fue Roberto Morales, que por fin está con el tono físico de antes de la lesión,  lo vi rápido, descarado y hasta lo hemos descubierto como lateral derecho!. Sobre Joel también me encantó su trabajo y veo que este año tenemos la figura del delantero centro clásico y de toda la vida, fijando bien a los defensas, dominando el juego aéreo y abriendo huecos para los que llegan por atrás.

Como parte negativa y no es novedad, ya que la mayoría de foreros lo estamos diciendo todo el verano, es la cortedad de la plantilla e incluso no disponer de recambios en algunas posiciones como el lateral derecho. Jaume es un central que me encanta, pero en el lateral lo veo para un momento puntual de un partido (como ayer Morales), pero no como alternativa a Jorge Campos, porque no se encuentra del todo cómodo en esa posición y tiene más problemas, ayer los tuvo en defensa con un extremo habilidoso y listo como Juan carlos, y a las primeras de cambio ya lo teníamos con tarjeta. Luego en el futbol moderno el lateral tiene que atacar y Jaume llega bien porque es un portento físico, pero a la hora de centrar... bueno ayer los 3 que dio ya visteis donde fueron. Aunque espero equivocarme y cuando Jorge Campos no pueda jugar que Jaume se pueda consolidar en el lateral, porque otro remedio no tenemos. A ver que inventa Moya para Badalona si no se recupera Campos.

En definitiva, buen debut y los que no habeis ido por el carnet no tardeis más que con el Terrassa nos vamos a divertir!

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #145 el: 31 de Agost de 2008, 12:42:09 pm »

Lo peor, el haberle cedido, tan descaradamente, la pelota al Ibiza desde el minuto 25 hasta el final.

Estic d'acord, però jo crec que això ha passat bàsicament perque físicament no estem del tot bé encara. A mida que vagin passant les setmanes aquests 25 minuts del 1r partit s'aniran augmentant i l'objectiu hauria d'acabar sent jugar el màxim número de minuts al gran nivell dels primers 25 d'ahir.

Jo crec que per començar es van veure coses molt interessants.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #146 el: 31 de Agost de 2008, 13:31:27 pm »
Estic d'acord amb vosaltres que a la segona part s'ha patit bastant, pero en defensa hem estat molt segurs, en el fons, ocasions clares clares poques ens han creat pero hi havia la psicosi de que ens podien fotre enlaire els 3 punts. la 1a part molt be, crec que amb Carralero,Axel,Roberto i Joel crearem moltes ocasions al llarg de la temporada i farem molts gols. per cert, jo em pensava que Carralero havia estat substituit per molesties,ja que per mi va ser el millor de la 1a part  .. nomes va ser un canvi tactic? 

A puntuar a Badalona !  :bandera :bandera
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6423
Re: CE SABADELL FC - SD EIVISSA-IBIZA
« Respondre #147 el: 31 de Agost de 2008, 14:24:48 pm »
A Eivissa es fregen les mans per al partit del dissabte, per la pretemporada que em fet nosaltres :ostres

http://www.ultimahora.es/ibiza/segunda-ib.dba?-1+1009+445329
Ara s'hauran d'eixugar les llàgrimes, les pre-temporades enganyen.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
Re: CE SABADELL FC - SD EIVISSA-IBIZA
« Respondre #148 el: 31 de Agost de 2008, 15:17:23 pm »
A Eivissa es fregen les mans per al partit del dissabte, per la pretemporada que em fet nosaltres :ostres

http://www.ultimahora.es/ibiza/segunda-ib.dba?-1+1009+445329
Ara s'hauran d'eixugar les llàgrimes, les pre-temporades enganyen.

http://www.ultimahora.es/ibiza/segunda-ib.dba?-1+1009+0
Ara es mengen els mocs  :hurra

Noticia del partit d'ahir al Sport.es : http://www.sport.es/default.asp?idpublicacio_PK=44&idioma=CAS&idnoticia_PK=539926&idseccio_PK=1055
« Darrera modificació: 31 de Agost de 2008, 15:21:42 pm per Navarrog »
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5773
« Respondre #149 el: 31 de Agost de 2008, 16:44:49 pm »
Doncs a mi em va sorprende l' entrega de l equip i el joc. La segona part va ser molt ensopida, pero em va agradar en linies generals tot l' equip. Juvenal está una mica lent, pro fot uns pases impresionantes, sergio iglesias va tenir una tasca mes fosca, pero tinc que dir, que em va CONVENCER, i que pot ser aquest any ( i aixo espero ) m hagi d' empassar les paraules. Destacar també mejias, que tampoc em va agradar gaire contra el nastic, y joel, molt lluitador, tenim davanter senyors.

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #150 el: 31 de Agost de 2008, 17:57:25 pm »
Que paso con el presi del Ibiza en el palco?
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #151 el: 31 de Agost de 2008, 18:04:21 pm »

Creo, que el hombre se puso nervioso y dijo lo que no debería haber dicho en ese entorno, es mucho el esfuerzo económico y la ilusión puesta esta temporada como casi todos, pero este hombre parece que no le gustó la actuación arbitrar y menos perder el partido.

:beer2
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat Trivi VLR

• Entrenador
  • Missatges: 2098
    • Vols jugar a l'Ikariam? És molt divertit!
« Respondre #152 el: 31 de Agost de 2008, 22:14:54 pm »
Bastante buen partido el que se vio ayer por parte de nuestro equipo, aunque como se dice se notó el bajón físico (cabe recordar que normalmente físicamente al principio nos cuesta pero al final acabamos muy bien :yes:).

Muy buena defensa (0 goles), y un Ibiza que lo vi un poco impotente, sólo con una jugada real de peligro.

Me sorprendió muy gratamente Carralero y ya tenemos reserva de lateral derecho si se quiere algo más ofensivo que Jaume: Robertito Morales. Un 10 para él, jugó de media punta, de extremo derecho y de lateral derecho, y en las 3 posiciones un 10.

A por Badalona.

!Salud!

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #153 el: 31 de Agost de 2008, 22:18:13 pm »

Creo, que el hombre se puso nervioso y dijo lo que no debería haber dicho en ese entorno, es mucho el esfuerzo económico y la ilusión puesta esta temporada como casi todos, pero este hombre parece que no le gustó la actuación arbitrar y menos perder el partido.

:beer2

No li va agradar l'actuació arbitral......?? Home, si algú es pot queixar som nosaltres per l'expulsió de Jaume que a mi em sembla molt rigurosa.

Encara recordo unes eclaracions d'aquest home fa 1 anyet quan la Grama visitaba Can Misses i va acabar empatant a 2 al final quan els balears guanyaven per 2 a 0. Es va queixar molt de l'arbitre i va comentar que si per ell fos el penjaba d'un arbre. Un mafiós realment fastigós!!
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8173
  • un camp de primera
« Respondre #154 el: 01 de Setembre de 2008, 08:01:56 am »

Bon partit del Sabadell, amb jerarquia sobre el camp i un bon nivell tècnic en bastants fasses el partit i ordre defensiu i capacitat de sacrifici després de l´expulsió. Falta pulir coses però ho veig un començament esperançador....
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat Roma

• Entrenador
  • Missatges: 2017
  • tornat a il.lusionar
« Respondre #155 el: 01 de Setembre de 2008, 14:13:03 pm »
A mi em va agradar el partit sobretot perquè vam guanyar els 3 primers punts.
També em va agradar les sensacions que em dona l'atac. Amb en Joel hem guanyat molt, aguanta molt bé la pilota, es mou bé i permet la pujada en tromba de tot l'equip. Abans teniem la entrega de l'Ollés, però havia de lluitar sol, doncs era la seva virtut corre molt. Ara aguantem la pilota perque pugin a ajudar a l'atac el mig camp i extrems.. També la entrega, veient a Morales i fins i tot a Javi rodriguez de laterals.
Una cosa que no em va convencer de moment va ser Juvenal, li veig uns moviments extranys, com si no poses bé les cames. Ay no sé, són sensacions. He vist que ha agradat molt. Li donaré 10 partits de confiança.

Crec que els rivals que hauriem de temer en el futur son per exemple els que han guanyat a fora (Villareal B, Osasuna B, Alcoia, Badalona i Gava) cosa que es difícil. Es curios que no hi hagi cap empat a la 1º jornada quan sempre ha sigut una categoria de bastants empats.

A veure si a Badalona no perdem.
- Cambrer. - Que?
- El de sempre. -Que?
- El de SEMPRE ESPORTS SABADELL, LA LA LA LA LAAAAA, LA LA LA LA LAAAAAA, LA LA LA LA LAAAAA, SEMPRE ESPORTS SABADELL.

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #156 el: 01 de Setembre de 2008, 17:46:49 pm »

No te preocupes pr él. Si le conocieses, es todo un personaje digno de salir entrevistado por Cárdenas.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat hoolSBD

• Infantil
  • Missatges: 113
« Respondre #157 el: 01 de Setembre de 2008, 19:49:50 pm »

Por lo que pude ver del partido a mi me gusto bastante el equipo, en cuanto recuperábamos un balón nos íbamos con bastante criterio hacia arriba, mención especial a Carralero, puede ser un grandisimo jugador y hacer mucha 'pupa' este año en nuestro equipo.

Desconnectat vimo

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1006
« Respondre #158 el: 01 de Setembre de 2008, 20:51:33 pm »
Per mi ha estat un debut de lliga molt esperançador, amb una primera part bonissima i una segona mes desperar a darrera esperant veureles venir.

Pero com heu dit molts de vosaltres, aquest equip respira diferent sobre el camp, aquest equip transmet seguretat, joc amb criteri.

Dret a ser únic i excluxivament arlequinat.

Desconnectat ENCIGALAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1082
  • BAR$A IS NOT CATALONIA
« Respondre #159 el: 01 de Setembre de 2008, 23:09:27 pm »
Coincideixo en bona part amb la majoria de vosaltres,bones sensacions,i crec que hem guanyat en qualitat.Aquest any el equip ens ha de fer trempar. :beer2 :beer2
Feixisme: Ideologia política l´objectiu de la qual és la instauració d´un régim autoritari,de base corporativista,imperialista,racista,etc...; Exemple: TV3,Esporcs 3, El Mundo Vomitivo,L´Esporc,Far$a TV,etc...