Autor Tema: Copa del Rei 2008/2009  (Llegit 48764 cops)

0 Usuaris i 6 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
  • Gènere: Masculí
Re: Copa del Rei 2008/2009
« Respondre #300 el: 14 de Maig de 2009, 12:24:08 pm »
bueno al final no hubo sorpresa y gano el mejor increible la aficion del athletic, quitando el vandalo que le tiro la lata a Alves pero bueno es uno entrre miles y ellos mismos lo querian linchar, el Barça ya lleva 1 titulo de los 3 llegaran los 3 o se quedaran en 2, la verdad que contra el Manchester no puede salir con la pajara de los primeros 2 minutos de ayer  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5774
  • A way of life
« Respondre #301 el: 14 de Maig de 2009, 14:42:21 pm »
Em fa molta gràcia la polèmica que ha aixecat la xiulada a l'himne. Fa falta recordar la xiulada que va rebre l'himne de Turquia quan aquesta selecció va jugar al Bernabeu fa ben poc? Dic Turquia per què és el més recent, però no era la primera vegada. M'encanta la comparació que heu fet amb França, explica a la meravella la situació.

A més a més, encara no entenc el perquè de posar l'himne. Per què és una competició nacional potser? Per aquesta mateixa regla de 3 tots els partits de lliga haurien de començar així, oi?

En fi, per acabar volia felicitar a la increïble afició de l'Athletic de Bilbao. Una nova lliçó!
Grada Jove - La Força Arlekinada

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #302 el: 14 de Maig de 2009, 14:52:02 pm »
Es posa l'himne per la presencia del Rey no perque sigui una competició nacional, lo increible es que es parla mes d'aixo que del partit en si, a ningú l'importava qui era el campió, lo important era xiular l'himne  xDD

PD- Entre les continues declaracions independentistas de Laporta i aquesta xiulada al himne, estaran contents els aficionats del Barça que no son catalans  ;D
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat dani_CES

• Entrenador
  • Missatges: 2129
  • CE SABADELL SEMPRE!!!
« Respondre #303 el: 14 de Maig de 2009, 15:35:49 pm »
pq no se va a poder pitar el himno d españa???? cada uno espresa lo que qiere i quando quiere i ayer era una buena ocasión para que toda españa pueda ver lo que muchos catalanes sienten, opinan etc...
como toda esa gente q qiere  :happy2:la república lo encuentro muy bien que fueran con la bandera republicana, yo si uviera ido la uviera yevado  :ok
television española --> :ko :ko :ko vegonzoso lo que icieron!!!!!!
Som i serem, sempre arlequinats!

Gol del Sabadell

• Visitant
« Respondre #304 el: 14 de Maig de 2009, 15:49:08 pm »
Em fa molta gràcia la polèmica que ha aixecat la xiulada a l'himne. Fa falta recordar la xiulada que va rebre l'himne de Turquia quan aquesta selecció va jugar al Bernabeu fa ben poc? Dic Turquia per què és el més recent, però no era la primera vegada. M'encanta la comparació que heu fet amb França, explica a la meravella la situació.

A més a més, encara no entenc el perquè de posar l'himne. Per què és una competició nacional potser? Per aquesta mateixa regla de 3 tots els partits de lliga haurien de començar així, oi?

En fi, per acabar volia felicitar a la increïble afició de l'Athletic de Bilbao. Una nova lliçó!

Una falta d'educació i respecte per part de tots els aficionats del Santiago Bernabeu que van xiular l'himne turc, correcte! Igual que tots els que van xiular ahir. I si s'han de fer reclamacions polítiques, un camp de futbol no és el millor escenari. L'himne suposo que deu ser perquè és la final de copa espanyola i es decideix a un partit. Pero igual de cara a un futur podrien posar l'himne autonòmic , així com a mínim la meitat del camp serà respectuós.

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #305 el: 14 de Maig de 2009, 15:56:42 pm »
pq no se va a poder pitar el himno d españa???? cada uno espresa lo que qiere i quando quiere i ayer era una buena ocasión para que toda españa pueda ver lo que muchos catalanes sienten, opinan etc...
como toda esa gente q qiere  :happy2:la república lo encuentro muy bien que fueran con la bandera republicana, yo si uviera ido la uviera yevado  :ok
television española --> :ko :ko :ko vegonzoso lo que icieron!!!!!!

Molt bé no, es que si la volen portar la poden portar ja que es totalment constitucional :ok
« Darrera modificació: 14 de Maig de 2009, 15:59:47 pm per Erik_Forçero »
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #306 el: 14 de Maig de 2009, 16:09:14 pm »
A mi em sembla lamentable, la manipulació de TVE, els xiulets a l'himne, la presència d'un borbó, les banderes amb contingut polític...

Quina mania que tenen de barrejar esport i política...

Estic amb tu, Romagosa.

Desconnectat txisky

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2626
« Respondre #307 el: 14 de Maig de 2009, 16:21:09 pm »
A mi em sembla lamentable, la manipulació de TVE, els xiulets a l'himne, la presència d'un borbó, les banderes amb contingut polític...

Quina mania que tenen de barrejar esport i política...

Estic amb tu, Romagosa.

Ídem de ídem!.

AUPA ATHLETIC!
Ni merengues ni culés! Visca el Sabadell!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #308 el: 14 de Maig de 2009, 18:37:48 pm »
I el més espectacular, és que amb la crisi que diuen que hi ha, ahir molta gent va sortir de gresca i es va gastar calés en petards. Si crisi n'hi ha per el que volen...
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #309 el: 14 de Maig de 2009, 18:40:48 pm »
I el més espectacular, és que amb la crisi que diuen que hi ha, ahir molta gent va sortir de gresca i es va gastar calés en petards. Si crisi n'hi ha per el que volen...

El que també és espectacular es veure Laporta amb una Estelada al coll, i que formi part dels actes del Centenari de la RFEF, o veure'l a la final de la Euro '08... :ostres

Desconnectat Pedrito

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3635
« Respondre #310 el: 14 de Maig de 2009, 19:09:37 pm »

El que també és espectacular es veure Laporta amb una Estelada al coll, i que formi part dels actes del Centenari de la RFEF, o veure'l a la final de la Euro '08... :ostres

this is spain  :clap

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!

Desconnectat SaC_DruMMeR

• Juvenil
  • Missatges: 357
« Respondre #311 el: 14 de Maig de 2009, 19:48:07 pm »

Patético, como todos los que pitaron al himno ayer :Hecho_polvo:

Desconnectat JMLL

• Entrenador
  • Missatges: 1889
« Respondre #312 el: 14 de Maig de 2009, 19:49:49 pm »

Perquè tu ho diguis...
''Tenía una casa en la costa, pero para llegar a ella había que pasar por un bar. Nunca llegué a ver el mar.'' (George Best)

Desconnectat BERNISABADELL

• Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1589
  • Visca el Sabadell i Visca Catalunya!
« Respondre #313 el: 14 de Maig de 2009, 21:37:38 pm »

Això és la llibertat d'expressió, i si la gent li ve de gust xiular l'himne d'espanya doncs es pita. Si jo hagués estat a l'estadi també l'hagués pitat.
 :beer2
Sempre endavant Sabadell a lluitar amb gran braó,
que per fi arribarà el dia aquell que tothom somia
de primera divisió!

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8183
  • un camp de primera
« Respondre #314 el: 14 de Maig de 2009, 21:45:07 pm »
Aquestes actituts d´"alguns catalans" (no ens oblidem d´això), o una "part significativa dels catalans, sí ho voleu així".... el que acaben fent és perjudicar a Catalunya en tot el seu conjunt....  Que us penseu, que això ajuda, p.e., de cara al finançament?.....     Ens interessa una baixada de vendes de les nostres empreses (en aquest contexte de crisi), cap a la resta d´Espanya, que com sabem és el principal client comercial de Catalunya ?..... l´altre dia parlàvem de boicotejar un estanquer perquè havia fotut a la paperera l´escut del Sabadell.... doncs aquestes són les reaccions que es creen en la gent....

FORA LA POLITICA DEL FUTBOL....
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat raros

• Entrenador
  • Missatges: 2266
  • Sempre al cap, sempre al cor, però sempre el C.E.S
« Respondre #315 el: 14 de Maig de 2009, 21:54:22 pm »
algunes coses teniu raó, però la meva pregunta es la següent: si el Barça arriba a perdre, des de Madrit parlarien de la xiulada a l'himne?, jo crec que d'això no es parlaria, que son els primers en posar la política pel mig.

Fum fum fum

• Visitant
« Respondre #316 el: 14 de Maig de 2009, 21:58:14 pm »
Aquestes actituts d´"alguns catalans" (no ens oblidem d´això), o una "part significativa dels catalans, sí ho voleu així".... el que acaben fent és perjudicar a Catalunya en tot el seu conjunt....  Que us penseu, que això ajuda, p.e., de cara al finançament?.....     Ens interessa una baixada de vendes de les nostres empreses (en aquest contexte de crisi), cap a la resta d´Espanya, que com sabem és el principal client comercial de Catalunya ?..... l´altre dia parlàvem de boicotejar un estanquer perquè havia fotut a la paperera l´escut del Sabadell.... doncs aquestes són les reaccions que es creen en la gent....

FORA LA POLITICA DEL FUTBOL....

Realment ultimament en el forum m'ho passo molt be... Em faig uns farts de riure...

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #317 el: 14 de Maig de 2009, 22:00:20 pm »

Una falta d'educació i respecte per part de tots els aficionats del Santiago Bernabeu que van xiular l'himne turc, correcte! Igual que tots els que van xiular ahir. I si s'han de fer reclamacions polítiques, un camp de futbol no és el millor escenari. L'himne suposo que deu ser perquè és la final de copa espanyola i es decideix a un partit. Pero igual de cara a un futur podrien posar l'himne autonòmic , així com a mínim la meitat del camp serà respectuós.

I q t a veure xiular l'himne de l'equip visitant (en aquest cas la selecció turca) q l'himne espanyol que com a tradició sona a l'inici de la final de la Copa del Rey?
No diguem ximpleries si us plau....és el mateix xiular l'himne del Terrassa si el possessin en un derbi a la NCA que xiular "els Segadors" en una final de Copa Catalunya? No fotem home!!!
Alguns em sembla que confoneu la llibertat d'expressió amb la falta d'educació.

El q tmp estic d'acord és q per TV es censuri res. En aquests casos és millor que tothom vegi la falta de respecte de la qual es caracteritza gran part de les 2 aficions (no tothom!).

Encara sort que no es van cremar banderes ni fotos del rey que jo hem pensava  q acabaria així la cosa....
La gracia de tot això és que dsp aquestes 2 aficions són les q quan es desplacen per la resta d'Espanya es lamenten de que no s'els tracti com correspon.
A mi de petit em van ensenyar que si respecto seré respectat.  :ok

Desconnectat SaC_DruMMeR

• Juvenil
  • Missatges: 357
« Respondre #318 el: 14 de Maig de 2009, 22:00:29 pm »

Això és la llibertat d'expressió, i si la gent li ve de gust xiular l'himne d'espanya doncs es pita. Si jo hagués estat a l'estadi també l'hagués pitat.

El rollito guay ese de libertad de expresión para este caso no vale, yo lo llamaría más bien inconcluencia situacional o emocional...

Desconnectat JMLL

• Entrenador
  • Missatges: 1889
« Respondre #319 el: 14 de Maig de 2009, 23:54:21 pm »

El rollito guay ese de libertad de expresión para este caso no vale, yo lo llamaría más bien inconcluencia situacional o emocional...
Jajja, ara resulta que els que xiulaven (tothom) no sabien el que es feien!
''Tenía una casa en la costa, pero para llegar a ella había que pasar por un bar. Nunca llegué a ver el mar.'' (George Best)