Autor Tema: Copa del Rei 2008/2009  (Llegit 48696 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat raros

• Entrenador
  • Missatges: 2266
  • Sempre al cap, sempre al cor, però sempre el C.E.S
Re: Copa del Rei 2008/2009
« Respondre #340 el: 16 de Maig de 2009, 16:31:21 pm »
Sembla mentida... pero sembla que hagi sigut el Barça i només el Barça qui va xiular l'himne. Jo diria que a Mestalla hi havia bastant mes public del Bilbao que del Barça... i xiulaven els vascos tambe eh? xD

Tens raò jo també ho he notat, me'n dono conta de que la manipulació(politica) :mmmm sempre va cap una banda.

es això que dic, si arriba a guanyar el Bilbao, de tot això no es parlaria tant

antcarcer

• Visitant
« Respondre #341 el: 16 de Maig de 2009, 16:52:38 pm »
Vinga nois, no gasteu forces inútils, que demà hem de rebentar la veu de tant cridar  :anims  :bandera

Si hi ha acord per a tot, els que estiguin dolguts pels xiulets, el proper dimecres, que vagin al Gremi de Fabricants que ve el Rei, i ala, a donar-li besos y abrazos.

Desconnectat JMLL

• Entrenador
  • Missatges: 1889
  • Gènere: Masculí
« Respondre #342 el: 16 de Maig de 2009, 17:01:17 pm »
Jo em sento tan català com espanyol, i al Borbonet jo li hauria xiulat a ple pulmó...

Puc entendre (no compartir) la postura d´un nacionalista radical, pel qual un Rei d´Espanya sempre serà incompatible, ho faci bé, malament o regular....

Però entenc bastant menys la teva postura, doncs si et consideres tant català com espanyol (com jo m´ho considero), no pots oblidar el paper històric del Rei durant aquests anys de democràcia.   Què hagués passat el 23/02/81 si ell no hagués estat on va estar?.... Recordem que el poder civil (Congrès de Diputats), estava tirat per terra, a punta de pistola.... Encara més, què hagués passat si a l´any 1975 no hi hagut aquest Rei.?...  Doncs que l´ultradreta immobilista i l´esquerra social-comunista aviat haguéssin arrivat a l´enfrontament directe, ningú ho hagués pogut evitar, i la demoràcia ràpidament a fer punyetes, i no et dic res dl que podia haver passat....  Com t´expliques sinó que figures com Santiago Carrillo, ex-secretari general del Partit Comunista, li tingui l´estimació que la té ?... Doncs perquè els que van viure aquesta època, van conèixer en primera línia aquest paper....       S´ha de jutjar a partir de dades històriques no de "modes" ni de consignes polítiques.

El Rei és un poder moderador molt necessari en un país com aquest, molt donat al sectarisme i als extrems....   I així ho demostra la Història de Espanya.

Els reis fa anys segles que no són necessaris, cosa que a Espanya no hem entès perquè ens tenen el coco menjat amb el cuentu del rei com a salvador de la democràcia (contradicció en ella mateixa).
Doncs aquest rei plorava a llàgrima viva a l'enterrament del caudillo. El rei Juan Carlos és un gran demòcrata, sí senyor!
Per altra banda i seguint amb el tema de la democràcia i la transcisió, només un dada: la GRAN Constitució espanyola està essent imposada a llocs com el Pais Basc, on el referèndum celebrat va donar negatiu! Que s'ho facin mirar perquè això és més propi de l'amic de don Juan Carlos de Borbón, Francisco Franco, que no d'una democràcia.
''Tenía una casa en la costa, pero para llegar a ella había que pasar por un bar. Nunca llegué a ver el mar.'' (George Best)

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8173
  • un camp de primera
« Respondre #343 el: 16 de Maig de 2009, 17:26:59 pm »
Jo em sento tan català com espanyol, i al Borbonet jo li hauria xiulat a ple pulmó...

Puc entendre (no compartir) la postura d´un nacionalista radical, pel qual un Rei d´Espanya sempre serà incompatible, ho faci bé, malament o regular....

Però entenc bastant menys la teva postura, doncs si et consideres tant català com espanyol (com jo m´ho considero), no pots oblidar el paper històric del Rei durant aquests anys de democràcia.   Què hagués passat el 23/02/81 si ell no hagués estat on va estar?.... Recordem que el poder civil (Congrès de Diputats), estava tirat per terra, a punta de pistola.... Encara més, què hagués passat si a l´any 1975 no hi hagut aquest Rei.?...  Doncs que l´ultradreta immobilista i l´esquerra social-comunista aviat haguéssin arrivat a l´enfrontament directe, ningú ho hagués pogut evitar, i la demoràcia ràpidament a fer punyetes, i no et dic res dl que podia haver passat....  Com t´expliques sinó que figures com Santiago Carrillo, ex-secretari general del Partit Comunista, li tingui l´estimació que la té ?... Doncs perquè els que van viure aquesta època, van conèixer en primera línia aquest paper....       S´ha de jutjar a partir de dades històriques no de "modes" ni de consignes polítiques.

El Rei és un poder moderador molt necessari en un país com aquest, molt donat al sectarisme i als extrems....   I així ho demostra la Història de Espanya.

Els reis fa anys segles que no són necessaris, cosa que a Espanya no hem entès perquè ens tenen el coco menjat amb el cuentu del rei com a salvador de la democràcia (contradicció en ella mateixa).
Doncs aquest rei plorava a llàgrima viva a l'enterrament del caudillo. El rei Juan Carlos és un gran demòcrata, sí senyor!
Per altra banda i seguint amb el tema de la democràcia i la transcisió, només un dada: la GRAN Constitució espanyola està essent imposada a llocs com el Pais Basc, on el referèndum celebrat va donar negatiu! Que s'ho facin mirar perquè això és més propi de l'amic de don Juan Carlos de Borbón, Francisco Franco, que no d'una democràcia.

1)  El Referéndum de la Constitució al País Basc no va donar resultat negatiu;      Aquestes són les dades;   SI:  479.205 vots    NO: 163.191 vots, amb una abstenció del 55,3 % (alta per l´època, però en la línia amb les últimes consultes electorals, tret de les generals). Ara, si em dius que no la va arrivar a recolzar el 50% de l´electorat, et darés "estadísticament" la raó.

2)  D´on ho treus que el Rei plorava a l´enterrament de Franco ?    Et diré que jo tenia 12 anys i recordo perfectament l´acte....

« Darrera modificació: 16 de Maig de 2009, 17:42:34 pm per BLANC-I-BLAU »
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #344 el: 17 de Maig de 2009, 11:06:14 am »

El Rei és un poder moderador molt necessari en un país com aquest, molt donat al sectarisme i als extrems....   I així ho demostra la Història de Espanya.

Em sembla molt bé la teva postura company, i evidentment la respecto. Però jo no puc tragar amb un tio que el va posar allà un altre tio (que ja saps qui és) així, per la patilla... I molt menys que es quedi amb els nostres "calers" per fer-se "Zarzuelas"...

Que ha estat el millor que li podia passar a aquest país després de 40 anys de terrible e implacable dictadura? I tant que sí. Però es va escollir aquesta opció (bueno, escollir... ens la van imposar) per no continuar amb més dictadura... Es podria dir que van posar al país entre el garrot i la paret... I clar...

A més, també et dic que hauria xiulat tant (o més) al Borbonet com al President del Govern... La meva ideologia em fa fugir de figures i representants del poble... L'únic representant legal del poble ÉS EL PROPI POBLE, que és qui matina per trencar-se les banyes pencant dia rere dia.

Salut! :beer2

Desconnectat 100%sabadell

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4259
« Respondre #345 el: 17 de Maig de 2009, 14:29:53 pm »
alguien sabe contra quein jugara el barça la supercopa de españa??? ya que a ganado los dos titulos que te dan la posibilidad de jugarla, que seria la final contra Madrid(2º Liga) o atletic (subcamepon copa del rey)??? :beer2
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #346 el: 17 de Maig de 2009, 14:31:39 pm »
 :bandera :bandera :bandera
Contra el subcapio de copa o sigui l'Atl de Bilbao  :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #347 el: 08 de Juny de 2009, 21:41:00 pm »
lo lololololo llooolololooooooooo  Real Unión Real Unión!!!   :roll :roll :roll :roll :motorista 

Home, és un històric. Tenen 4 copes en el seu museu. 1913 (com a Racing), 1918, 1924 i 1927. Zorionak Txuribeltzak.

Això és un històric com Déu mana!

AÚPA REAL UNIÓN!!!!!

Ya no nos cae tan bien el Irún, eh??? ;D ;D ;D ;D ;D ;D

:beer2

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #348 el: 08 de Juny de 2009, 22:04:22 pm »
:bandera :bandera :bandera
Contra el subcapio de copa o sigui l'Atl de Bilbao  :mmmm

Bien para aquellos que tengan alguna duda, el FC Barcelona jugará la Supercopa de España como campeón de Liga 08-09, por tanto su adversario saldrá de la Copa del Rey, al ser el Club azulgrana también campeón de la Copa del Rey, su adversario será el subcampeón de dicha competición el Athletic Club de Bilbao.                                                                 
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #349 el: 08 de Juny de 2009, 22:12:28 pm »
lo lololololo llooolololooooooooo  Real Unión Real Unión!!!   :roll :roll :roll :roll :motorista 

Home, és un històric. Tenen 4 copes en el seu museu. 1913 (com a Racing), 1918, 1924 i 1927. Zorionak Txuribeltzak.

Això és un històric com Déu mana!

AÚPA REAL UNIÓN!!!!!

Mucho han cambiado las cosas en estos dias nene... si aún me verás por la rambla celebrando títulos del Barça a mi (weno tanto ya no) pero es q viendo a Kaká en el Madrid le deseo todo lo peor y mas!! a él y a su equipo (deportivamente hablando)  :rant: :rant:

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #350 el: 08 de Juny de 2009, 22:18:10 pm »
A mi personalment el Real Unión sempre m'havia caigut bé, com la majoria d'equips del nord, i no pas perque eliminéssin al Madrid aquest any. Ara per descomptat que ni en pintura.

Amb el tracte -com a club- que ens han donat aquests lladres i que es dediquen a manipular la competició sota mà, ja els poden donar per on vulguin. Amb el Real Unión algún dia ens tornarem a trobar i recuperarem això que ara ens han robat.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #351 el: 08 de Juny de 2009, 23:19:15 pm »

A mi, em segueix caient bé.

Les institucions son les que son, les perverteixen les persones. Els socis txuribeltz que conec, el tracte que ens van donar en el dinar, i el previ al partit en un bar d'una penya seva, va ser excepcional. La samarreta que em van regalar, ja està en la meva col-lecció, i el tracte que tinc amb ells, seguirà sent el mateix.

Una altre cosa, és el que unes persones, destrossin l'esperit de l'esport. El que no sabem encara si és cosa personal de l'àrbitre, d'un directiu seu, d'un de la FEF.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat dani_CES

• Entrenador
  • Missatges: 2129
  • CE SABADELL SEMPRE!!!
« Respondre #352 el: 25 de Juny de 2009, 19:13:35 pm »
Presentan una querella por la pitada al himno en la final de Copa
La Fundación para la Defensa de la Nación Española (DENAES) presentó en la Audiencia Nacional una querella contra las organizaciones independentistas Catalunya Acció y Esait por la pitada al himno nacional que hubo en la final de la Copa del Rey de fútbol entre el Athletic de Bilbao y el Barcelona

http://www.sport.es/default.asp?idpublicacio_PK=44&idioma=CAS&idnoticia_PK=624271&idseccio_PK=803

q penoso me parece no sabia ni q existia este organismo. Parece la ley de jurisdicciones aqueya del 1906 que se le juzgava en un tribunal militar a todos aqeyos que hicieran algo contra de la PATRIA o del EJERCITO  :exxxx . Por supuesto ahora este tribinal no es judicial, namas faltaria. :ejem Impresionante :pilotasso :pilotasso
« Darrera modificació: 25 de Juny de 2009, 19:20:17 pm per dani_CES »
Som i serem, sempre arlequinats!

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #353 el: 25 de Juny de 2009, 19:22:58 pm »
copia del diari Avui
 "La querella demostra que els espanyols ni tan sols freguen la democràcia"
El president de Catalunya Acció, Santiago Espot, considera "ridícul" que algú pugui ser processat per la xiulada de Mestalla
Sílvia Barroso
Barcelona
Ult. Act. 25/06/2009 14:56
 s
Una "bona notícia". Així ha definit Santiago Espot, president de Catalunya Acció, la querella presentada per la Fundación para la Defensa de la Nación Española (Denaes) contra la seva entitat i contra la plataforma que promou les seleccions basques, Esait, com a suposades promotores de la xiulada de Mestalla. "Això demostra que amb una xiulada més desmuntem Espanya. Indica la feblesa d'Espanya i la fortalesa de l'independentisme", argumenta.

Per Espot, autor d'un article que van publicar els diaris bascos Gara i Deia l'endemà de la final de la Copa del Rei i de la xiulada monumental que els espectadors bascos i catalans van dedicar al monarca i a l'himne espanyol, està clar que "els espanyols ni tan sols freguen la democràcia". "Que et puguin processar per haver xiulat és ridícul, i només cap en una concepció totalitària de la política", afirma el president de Catalunya Acció.

Ara, tant Catalunya Acció com Esait esperen la reacció de l'Audiència Nacional espanyola, on s'ha presentat la querella. "Cal veure si s'admet a tràmit o no, i després els nostres advocats decidiran què s'ha de fer i com s'hi respon", ha avançat.

Sobre la suposada radicalisme de la fundació Denaes, Espot es mostra escèptic. "La premsa pot dir que és d'ultradreta i que no són representatius de tot Espanya, però jo només m'ho creuré si hi ha altres entitats espanyoles que surt a defensar-nos i a defensar la llibertat, i dubto que això passi. Ens defensaran el PSOE i el PP?", es pregunta. Espot també remarca que l'eurodiputat del PP Alejo Vidal Quadras i l'excap de la Casa del Rei, Sabino Fernández Campo, formen part de Denaes.

ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #354 el: 25 de Juny de 2009, 19:37:39 pm »
De momento la querella está presentada en el  Juzgado Central de Instrucción Decano de la Audiencia Nacional, el cual a parte de llevar sus casos propios, es el facultado en designar, repartir o archivar las correspondientes querellas presentadas en dicho decanato.

:mmmm
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia