bueno ja que es juga, espero q juguin els suplents i gent del amateur pq tinguin minuts, i donar descans a tots els titulars, més q res q no es fagin tots els viatges i això que sembli que no, CANSA!
Jo també espero que fagin això.... tot i que em sembla que alguns dels titulars habituals hauran de jugar.
I per fer això que dius val més que no juguem aquesta "Copa" !!
Per cert, els equips classificats per a la fase autonòmica són els següents:
GaliciaCoruxo
AsturiesA la final UP Langreo - Marino de Luanco
CantabriaRacing de Santander B
EuskadiJugaran una lligueta el Gernika, Leioa i Amurrio
Comunitat ValencianaVila-real B
MadridJugaran una lligueta Rayo B, San Sebastian de los Reyes i Leganés.
Castilla LeónEstan a les semis encara per jugar-se. Palencia - Huracán Z i Burgos - Guijuelo.
AndalusiaA la final Marbella - Real Jaén a doble partit.
BalearsA la final Mallorca B - Binissalem
CanàriesA la final Tenerife B - La Laguna
MúrciaEstan a les semifinals. Pinatar - Jumilla i Plus Ultra - Lorca B
ExtremaduraDiria que és el UD Badajoz
NavarraArdoi
La RiojaHaro
AragóZaragoza B
Castilla la ManchaFinal: Almansa - Piedrabuena
Catalunya Semifinal
Sabadell 2-0 Espanyol B
Espanyol B - Sabadell
Final
Vilajuïga - Sabadell o Espanyol B
Ara falta saber també a Catalunya qui serà el representant a la fase autonòmica. A més allí si no vaig errat hi entren també els equips eliminats en la fase prèvia de la Copa del Rei (que són Aguilas, Linares, Cádiz, At. Granadilla, At. Ciudad Lorquí, San Fernando, Lugo, Gimnástica T, Racing Ferrol, At. Baleares, Ciudad de Santiago, Ciempozuelos, Mirandés, Izarra, Granada, Pontevedra, Ceuta, Ejea).
Ja sé que els primers sortejos es fan per proximitat geogràfica. Però veient el panorama que ens podria tocar prefereixo que ens eliminin com més ràpid millor.
NO A LA COPA FEDERACIÓ SI VOLEM A ASPIRAR A ALGUNA COSA A LA LLIGA
![icon_exclaim :icon_exclaim:](http://www.cesabadell.org/forum/Smileys/default/icon_exclaim.gif)