Autor Tema: Copa Federació 08-09  (Llegit 33437 cops)

0 Usuaris i 4 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Gènere: Masculí
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
Re: Copa Federació 08-09
« Respondre #40 el: 05 de Octubre de 2008, 23:36:28 pm »
 :ko :ko :ko :ko :ko :ko :ko :ko :ko :malament :malament :malament :malament :malament :malament :malament :malament :malament :malament :malament :malament :malament :malament :malament :malament

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #41 el: 06 de Octubre de 2008, 08:32:42 am »
Se juega en la NCA..
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat DimonietSBD

• Entrenador
  • Missatges: 2204
  • Dimoniet !
« Respondre #42 el: 06 de Octubre de 2008, 09:45:30 am »

Que ens eliminin ja !!! si volem ascendir o bé jugar play-off.  Jo no vull jugar la copa RFEF , encara que sigui un trofeu que casi un 67 % mes o menys dels equips españols el vulguin guanyar.
 :malament :malament :malament :malament :malament :malament :malament :malament :malament :malament :malament
Jo estava a 545 km de Sabadell el dia 28/5/11 ... Sempre SABADELL !!!

Desconnectat BENGOECHEA

• Aleví
  • Missatges: 67
« Respondre #43 el: 06 de Octubre de 2008, 18:14:24 pm »
¿quins jugadors del amater creieu que podríen estar a la altura per jugar la copa federació? jo els he vist tres partits i mig i tenen jugadors que podríen formar part de la primera plantilla sense problemas. imagino que jugarán 6 ò 7 segur, ¿cuan donen la llista de convocats? ¿algú ho sap? si jo fos el moya tindría al igor en el meu equip segur.

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #44 el: 06 de Octubre de 2008, 18:25:36 pm »
¿quins jugadors del amater creieu que podríen estar a la altura per jugar la copa federació?

Tots els jugadors del amater estan a la altura per jugar amb la nostra samarreta, aixo t´ho puc asegurar.

Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat Atatangugu

• Aleví
  • Missatges: 44
« Respondre #45 el: 06 de Octubre de 2008, 19:23:29 pm »
De los que yo, particularmente, pondría serían: Igor, Molina, Albert y quizás Mestre.

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #46 el: 06 de Octubre de 2008, 21:20:24 pm »
Aquest dimecres a on es juga a casa o a fora? Q uns diuen a casa i els altres a fora.

Jo sincerament no ser que fer la veritat, per una banda m'agradaria anar a veure el partit però per l'altre veient q ni el míster li fa ilusió jugar, ni a l'afició doncs potser més val no anar a perdre el temps.
Si ni l'entrenador té ilussió en els partits com voleu q la tinguin els jugadors....  :paret

Cert per això q ens arriva el debut d Copa Federació en un moment desastrós entre baixes i resultats,però segueixo dient que si ens hem apuntat és per a intentar passar de ronda i no anar a arrastrar-nos pels camps, i tmb repeteixo que si volem ser grans primer de tot em de ser capaços de jugar una paxangueta cada 3 dimecres, del contrari no vull ni pensar q passaria l'any q juguéssim Copa del Rey.

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #47 el: 06 de Octubre de 2008, 21:30:05 pm »
Es juga a casa.

Desconnectat maqui

• Infantil
  • Missatges: 140
« Respondre #48 el: 06 de Octubre de 2008, 22:15:23 pm »
Pues para mi podrian ir Molina, Mestre,Igor,Albert

Desconnectat maqui

• Infantil
  • Missatges: 140
« Respondre #49 el: 07 de Octubre de 2008, 13:42:13 pm »
Sabeis si juegan al final los reservas o los juveniles como comento Moya bueno me pasare para ver a nuestro equipo espero que gane.

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #50 el: 07 de Octubre de 2008, 15:33:34 pm »
Sabeis si juegan al final los reservas o los juveniles como comento Moya bueno me pasare para ver a nuestro equipo espero que gane.

Segun la radio parece que se han pensado dos veces el tema y muy probablemente llevaran a los jugadores del primer equipo
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #51 el: 07 de Octubre de 2008, 20:44:53 pm »
Veurem quin paper fan els "teòrics" titulars.

De totes maneres el que si que espero que no jugui sigui Juan Carlos...... una groga demà i no podria jugar diumenge. Espero que estigui tot ben pensat.......
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Gol del Sabadell

• Visitant
« Respondre #52 el: 07 de Octubre de 2008, 22:08:15 pm »

De totes maneres el que si que espero que no jugui sigui Juan Carlos...... una groga demà i no podria jugar diumenge. Espero que estigui tot ben pensat.......

Són competicions diferents, no? Tinc entés de sempre que quan són vermelles directes o expulsions si que poden afectar d'una competició a l'altra. Però això seria com una copa del rei, on una targeta groga no tindria que ser acumulativa.

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8277
  • un camp de primera
« Respondre #53 el: 07 de Octubre de 2008, 22:45:07 pm »

Segun la radio parece que se han pensado dos veces el tema y muy probablemente llevaran a los jugadores del primer equipo

Cada cop ho entenc menys tot això.... :paret    qui les prèn aquestes decisions ????
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12562
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #54 el: 07 de Octubre de 2008, 22:49:26 pm »
Jo si que ho entenc. L'entrenador haurà de veure si el diumenge va ser un accident o que a algun se li acaben ràpid les piles. També voldrà provar el mig camp per al diumenge, suposo.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #55 el: 07 de Octubre de 2008, 22:52:06 pm »

Són competicions diferents, no? Tinc entés de sempre que quan són vermelles directes o expulsions si que poden afectar d'una competició a l'altra. Però això seria com una copa del rei, on una targeta groga no tindria que ser acumulativa.

Jo crec que es com diu Gol del Sabadell. Una vermella directa suspensió per diumenge. Si es dobla groga o una groga per Mejías no afecta. Si es doble groga diria que cumpleix la sanció al partit de tornada.
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #56 el: 07 de Octubre de 2008, 23:11:01 pm »

Jo crec que es com diu Gol del Sabadell. Una vermella directa suspensió per diumenge. Si es dobla groga o una groga per Mejías no afecta. Si es doble groga diria que cumpleix la sanció al partit de tornada.

Qualsevol targeta groga reperuteix directament. Són competicions diferents, però el còmput de targetes afecta també a la lliga. Una tarja groga a Copa del Rei afecta a la lliga. Això és el mateix.
El que jo no sé, és si jugant-se en dimecres el comité de competició ho faria a temps i donaria per suspès per exemple a Juan Carlos pel partit a Orihuela en cas de veure demà una groga. Encara que jo imagino que si.

A no sé que això ho hagin canviat aquesta mateixa temporada, que no crec.

Si hi hagués expulsió, si no vaig equivocat una vermella directe significa no poder jugar a Orihuela i una una doble groga significa no poder jugar la tornada.
« Darrera modificació: 07 de Octubre de 2008, 23:18:55 pm per MUTIO »

www.miequipo.es

Desconnectat Ruben_cesbd

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1375
« Respondre #57 el: 08 de Octubre de 2008, 13:54:04 pm »
CoN el carnet de socio se puede pasar a tribuna??

Como va el tema???? :icon_question:

:beer2

:bandera :bandera :scut :bandera :bandera
SOM EL SABADELL!!!!!   *1903-2003*

Desconnectat JMLL

• Entrenador
  • Missatges: 1889
« Respondre #58 el: 08 de Octubre de 2008, 13:59:40 pm »
Algu sap quan valdran les entrades pel partit?
''Tenía una casa en la costa, pero para llegar a ella había que pasar por un bar. Nunca llegué a ver el mar.'' (George Best)

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #59 el: 08 de Octubre de 2008, 15:43:19 pm »
Pel que veig a la llista de convocats pel partit contra l'Espanyol B hi apareix Pradas. És Raúl Pradas no ?
Si realment no forma part de la 1a plantilla, i diria que del filial tampoc., algú sap com pot ser que vagi convocat per aquest partit ?

Sembla surrealista......  :mmmm

www.miequipo.es