Amb una plantilla tant curta i limitada com la que tenim, per mi és una animalada jugar aquesta competició, que el primer que no se la pren seriosament és la pròpia RFEF. De moment, estavem jugant la fase catalana, però si s'haguès passat a la fase nacional, que nassos fotem un dimecres a l'Aragó o al País Valencià, en ple hivern, i tenint partit de lliga el diumenge o qui sap si el dissabte següent? Per mi, és una competició que ara per ara lo únic que ens podia aportar era un desgast afegit que podia acabar derivant en més lesions.
Senyors, jo vaig ser dels que vaig cel.lebrar en el seu dia la Copa Federació assolida, amb plaça de l'Ajuntament inclosa, però ara per ara el que a nosaltres ens ha de donar de menjar realment, és la lliga. Hem de tenir igualment, mires més elevades i prendre consciència de que si s'ha de jugar alguna competició a banda de la lliga, aquesta no pot ser una altra que la Copa del Rei. Tot el demés, crec que a aquestes alçades no ens aporta res de res, al contrari, només farà que desgastar una plantilla curta que el que ha de fer és centrar els seus esforços única i exclusivament en la lliga.
La Copa Federació ja es va guanyar, en un moment en que si que la lliga va passar a un segon terme, doncs ja ho tenim tot fet. Enguany, aquesta situació és radicalment diferent. Tenim un projecte esportiu ambiciós, i conyes com les d'aquesta comeptició que no li importa a ningú (explique-me quants clubs catalans s'hi han apuntat), sobren. Ara bé, no per això em deixarà de sorprendre i inclús mosquejar que ens hagin remuntat un 2-0! A mi no m'agrada veure perdre el Sabadell ni als entrenaments, però reconec que aquesta és una derrota que no és tan derrota, perquè insisteixo, a la llarga redundarà en un major descans i temps per dedicar a lal liga, per part dels nostres jugadors.
Ara toca el Lleida, gairebé res! Parlem del que podem arribar a fer si sumem allà els tres punts, i no perdem un minut més amb aquesta conya marinera que és la Copa RFEF!
VISCA EL CE SABADELL FC I LA SEVA AFICIO!!!!