Porcierto ahora que comentaís esto de los precios de las entradas, sabeís si este año se pueden comprar anticipadas por 3€ menos?
Doncs, precisament ahir a quasi a les 10 de la nit, ens vam pasar per oficines per preguntar si es farien entrades anticipades com l´any pasat.
Vam poder parlar amb el president personalment que inclús en un gest d´amabilitat q l´honora estava parlant per el mòbil i va dir q ja trucaria més tard i ens va atendre.
Va cridar al noi de oficines q va dir q les entrades anticipades no sortien a compta pq només es venien 8 ó ó 9 per partit i q si em sortien cares les entrades q ´em fés soci.
Però no sé si vam convèncer al president q al final li va dir QUE FES ENTRADES ANTICIPADES PERÒ NOMÉS EN VENDA EN OFICINES (avui pasará a veure si las té).MOLTES GRÀCIES
Sort pq aquest any i amb la crisis i tot les entrades resulten cares. I q consti q jo em faig soci com cada any encara q per motius laborals no podré anar més de tres partits en tota la temporada però em faig soci per ajudar i pq ho porto dins i no pq em sorti a compte.
Però és de compendre q si vols anar acompanyat de la dona resulta bastant car el carnet de soci, la entrada de l´acompanyant q no està tan boig com tú per fer-se soci i no poder anar més q 3-4 partits i per no parlar dels desplaçaments q ens claven també.
La veritat q tot resulta bastant car i l´entrada anticipada almenys ens reconforta una mica encara q sigui 2-3 euros però no és el mateix per qui t acompanya q l´entrada valgui 13 ó 16 euros.
Això també li vaig comentar q es tindria q fer un carnet de dona més barat com molts camps. Va dir q si és volia igualtat doncs era igualtat però penso q no és correcte pq si molts matrimonis van, normalment, es més cosa del home i la dona l´acompanya(en la majoria dels casos) a alguns partits i amb altres preus també és faria sòcia però dos carnets potser els resulta massa car sobretot si pots anar poc
També es podrien fer descomptes encara q sigui poc per antiguitat de 5 anys, per exemple doncs un 10%. si fa 10 anys doncs un 20% o per el segon familiar i coses aixi com fan al club.
No sé alguna iniciativa nova i q ja q diuen q volen q el soci no es senti discriminat si fan entrades més barates en lloc d´apujar els preus de les entrades doncs al contrari seria incentivar al soci de veritat i que resultés millor ser soci per altres aventatges i no pensar si surt més barat o no q les entrades (q a la majoria ens dona igual i el q volem és tindre més gent al camp)
El carnet de simpatitzant també es una molt bóna idea i és q haurien d´entendre q si volem fer aficionats nous ha de ser d´aquesta manera.
Hi ha un gran col.lectiu com els joves, els inmigrants...que potser amb uns preus més asequibles s´enganxarien com ens hem enganxat nosaltres pq de moment els preus els tiren endarrera.
l