Autor Tema: Campanya captació de socis  (Llegit 13179 cops)

0 Usuaris i 12 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • Gènere: Masculí
  • MAKINA FOREVER!!
Campanya captació de socis
« el: 27 de Agost de 2008, 18:58:32 pm »
Parlant únicament en forma de númros anem amb el mateix ritme de renovacions/noves altes que la temporada anterior.

Ahir estavem al voltant dels 1.400 , un número molt igual a l'any passat per aquestes alçades.

Ni els 20 euros, ni tampoc els famosos que estan anunciant el club per la ciutat sembla que hagin donat el seu efecte.

Suposo que els preus, i els resultats de pretemporada no han acabat d'ajudar massa.

Espero que fem un bon inici de lliga i la cosa s'acabi d'animar.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Gol del Sabadell

• Visitant
Re: Campanya captació de socis
« Respondre #1 el: 27 de Agost de 2008, 19:26:17 pm »
Està clar que amb aquests numeros el tema 20 euros de descompte i que un famos aparegui amb el carnet no ha acabat de funcionar.
S'ha d'intentar provar més coses: Descomptes a les unitats familiars (la parella 200 euros, per exemple , descomptes a pares-fills (100 € cadascú), germans, ...
A més es podria fer una aposta arriscada per l'any vinent, jo entenc que al juliol es fa un pressupost i com a mínim es vol assegurar els ingressos dels 1400 socis de cada temporada, però és molt millor tenir 2800 socis a 85 euros (ja se que molts d'aquests són jubilats o nens, però es per fer numeros rodons) que no 1400 a 165 euros, ja que la Nova Creu Alta faria molt més goig cada setmana.
Però és clar és arriscada, perquè a lo millor baixes a 85 euros i no augmentem de forma considerable els socis, però s'ha de provar encara que sigui una temporada amb el beneplàcit del soci actual, ja que si no acaba de funcionar s'hauria de tornar a un preu més habitual.
Per exemple posar els gols a 100 euros, i deixar el preu de 165 pel lateral i el doble per tribuna.

Todavia podríem fer alguna cosa de cara a la segona volta.

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #2 el: 27 de Agost de 2008, 20:02:20 pm »
Per un equip com el nostre el qual té a  l'afició com a arma més potent, considero que 1400 socis ( k si ho diu el DS és q deuen ser 1300-1350) són molt pocs socis. Això vol dir que tirant a llarg aquesta temporada arrivaríem als 1800 socis, uns números que queden lluny dels 2000-2500 socis que considero que hi hauria d'haver com a mínim.
A veure si la directiva se n'adona q amb aquests preus no es pot fer mai a la vida afició.

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #3 el: 27 de Agost de 2008, 20:39:28 pm »
en el diari sbd tmb ponia que el año pasado para estas fechas llevavamos mas o menos los mismos, y al final creo recordar que eramos 2320, pues este año de los 2000 pasaremos seguro y si ganaramos eivissa y terrassa aqui y puntuamos en badalona pasamos de los 2000 facil  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #4 el: 27 de Agost de 2008, 22:13:29 pm »
A mi hem semblen pocs els 1400 socis...

Per exemple el Guadalajara equip sense gaire història futbolistica, m'ha comentat un amic que son 2500 socis i que gaudiexen de millors ofertes.

Poc a poc, però la directiva està treballant i havera si dona resultat :)
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #5 el: 27 de Agost de 2008, 23:58:56 pm »
Bien, no se como harán el recuento o listado de socios, pero mi carné de socio 08/09 está cerca de los 1600 socios y hace unas semanas que lo tengo, por tanto ¿cómo puede decir el RS o cualquier otro medio de comunicación que tan solo somos 1400 socios?.

:blink      :fun:     :mmmm
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #6 el: 28 de Agost de 2008, 00:07:29 am »
Bien, no se como harán el recuento o listado de socios, pero mi carné de socio 08/09 está cerca de los 1600 socios y hace unas semanas que lo tengo, por tanto ¿cómo puede decir el RS o cualquier otro medio de comunicación que tan solo somos 1400 socios?.

:blink      :fun:     :mmmm

Una persona cercana a mi tiene el carnet 1.771 o algo parecido. Es decir que esa numeración no sirve de mucho si es a eso a lo que te refieres.

Ojalá las retiradas de carnés vayan aumentando pronto  :icon_exclaim:
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat SaC_DruMMeR

• Juvenil
  • Missatges: 357
« Respondre #7 el: 28 de Agost de 2008, 00:09:38 am »
Fuah, si yo tengo el 2.193, si fuese verdad!

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • CHIARA
« Respondre #8 el: 28 de Agost de 2008, 00:33:19 am »
No lo entiendo, lo normal es que el listado de socios se vaya actualizando temporada por temporada, es decir lo que la temporada anterior no han renovado el carné, lo normal es que a la siguiente se diera de baja, de otra forma sería imposible calcular cuanto socios tiene el club, de esta forma podría darse el caso que no llegáramos ni a los mil, ¿cómo se pueden llevar los números de esta forma? Por otro lado yo llegue a tener el 1920 hace unas temporadas y ahora me falta una decena para llegar a los 1600, quiere decir que se ha actualizado, esperemos que se consiga el número de socios pensado por la Junta, porque sino, no veo como al final puede entre otras cosas, cuadrar el presupuesto.

:beer2

Xandri

• Visitant
« Respondre #9 el: 28 de Agost de 2008, 00:44:39 am »
Jo crec que serà difícil arribar als 2.500 socis, per això seran clau els 3 primers partits de lliga.

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #10 el: 28 de Agost de 2008, 00:48:22 am »
No lo entiendo, lo normal es que el listado de socios se vaya actualizando temporada por temporada, es decir lo que la temporada anterior no han renovado el carné, lo normal es que a la siguiente se diera de baja, de otra forma sería imposible calcular cuanto socios tiene el club, de esta forma podría darse el caso que no llegáramos ni a los mil, ¿cómo se pueden llevar los números de esta forma? Por otro lado yo llegue a tener el 1920 hace unas temporadas y ahora me falta una decena para llegar a los 1600, quiere decir que se ha actualizado, esperemos que se consiga el número de socios pensado por la Junta, porque sino, no veo como al final puede entre otras cosas, cuadrar el presupuesto.

segun dijo albert de las oficinas a un socio el mismo dia que fuy yo a renovar mi carnet, tuvieron un problema con los ordenadores y por eso no se an restado este año los carnets, porque se borro todo o algo asi y mientras se puso bien no dava tiempo o algo asi entendi, hablo de oidas por que no me lo dijo ni a mi pero algo asi dijo,  que el año que viene se pondrian al dia  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat Pedrito

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3635
« Respondre #11 el: 28 de Agost de 2008, 00:50:35 am »
Jo crec que serà difícil arribar als 2.500 socis, per això seran clau els 3 primers partits de lliga.

potser que el que sigui clau sigui la primera volta, ja que al començament de la segona és en ple mes de Gener, i si tot anés bé, ja podriam estar salvats matemàticament ( si el joc és bó, i les lesions i sancions ens respeten).

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • CHIARA
« Respondre #12 el: 28 de Agost de 2008, 01:06:02 am »

segun dijo albert de las oficinas a un socio el mismo dia que fuy yo a renovar mi carnet, tuvieron un problema con los ordenadores y por eso no se an restado este año los carnets, porque se borro todo o algo asi y mientras se puso bien no dava tiempo o algo asi entendi, hablo de oidas por que no me lo dijo ni a mi pero algo asi dijo,  que el año que viene se pondrian al dia  :beer2 :beer2

Pues me da a mí que esta temporada no llegaremos a saber con exactitud el número de socios que tiene el Club más o menos, ya que eso aunque se lleve al día es muy difícil, si encima ha habido problemas peor todavía. Bien esperemos que la gente se anime y se hagan de la familia arlequinada, hay que llegar al número soñado para esta temporada 2500.

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7184
« Respondre #13 el: 28 de Agost de 2008, 08:59:24 am »
tot depen de com vagin les coses...

si a la jornada 8 tenim 8 punts (2-2-4), no superarem els 2000 socis ni de conya.

si a la jornada 8 tenim 14 punts (4-2-2), superarem els 2000 socis segur.

si a la jornada 8 tenim 20 o més punts (6-2-0), podríem arribar als 3000 aviat després de molt de temps.

si la piloteta entra...

Fum fum fum

• Visitant
« Respondre #14 el: 28 de Agost de 2008, 12:56:20 pm »
Jo en aquest tema, segueixo dient el que tambe he dit en el tema de l'estadi. Aprofitant l'espai que tenim, es podrien crear dues entrades més a la zona de general, diferenciar zones i fer més assequibles les entrades als gols. Carnets més barats també i fins i tot algun carnet de simpatitzant. Ompliriem molt més el camp, s'haurien de fer un parell més de bars com a mínim, el que descongestionaria aquesta zona i produirien més ingressos tambe.

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #15 el: 28 de Agost de 2008, 13:30:22 pm »
Jo en aquest tema, segueixo dient el que tambe he dit en el tema de l'estadi. Aprofitant l'espai que tenim, es podrien crear dues entrades més a la zona de general, diferenciar zones i fer més assequibles les entrades als gols. Carnets més barats també i fins i tot algun carnet de simpatitzant. Ompliriem molt més el camp, s'haurien de fer un parell més de bars com a mínim, el que descongestionaria aquesta zona i produirien més ingressos tambe.

Como se nota que sabes de esto no? xD p*** Fum  :mml:

En realidad tienes toda la razón del mundo, hoy mismo he estado en el estadio, y me fijé en lo que dijisteis y es verdad, haver si poco a poco van limpiando toda la '******' que hay...
El tema de un carnet de simpatizante estaria bién, es más hace unos años me acuerdo que havia uno, que eran 3 partidos creo... Sale mejor con ese carnet que pagando cada entrada.

Creo que se debe empezar por limpiar todo lo de fuera del estadio, al lado de los bares y todo esto que esta bastante mal, y dentro limpiar sobretodo las gradas de general, que aveces estan con las tipicas cagadas de pajaros..

:xin-xin

Fum fum fum

• Visitant
« Respondre #16 el: 28 de Agost de 2008, 13:46:06 pm »
El carnet de simpatizantes lo hacen muchos clubs que tienen su potencial masa social dormida. Como el Espanyol, el Sant Andreu... que tienen mucho más potencial social que el oficial.
Por qué? Muy facil... 165 euros al año, para ver Segunda B, esa masa social dormida no los va a pagar. Y para ir a ver un partido determinado pagaran los 10-15 euros que cueste la entrada, pero si tienes carnets de gol por ejemplo, ya es un intermedio... pero con un carnet de simpatizante haces que por, por ejemplo, 30 euros, puedas asistir a 3 o 4 partidos. Así consigues una de las cosas que persigue el marketing, dar salida a productos que no lo harás por un precio que te compensa. Es como los famosos 3x2. Qué gana una empresa ofreciendo un producto gratis? Pues darle mas salida a un producto que no tiene tanta reduciendo su margen de beneficio que a resultados generales acabará siendo mas grande.

Ejemplo práctico:

Un aficionado potencial socio del Sabadell no pagará nunca 165 euros al año para Segunda B.

Este aficionado, con el formato actual, asistirá a 2 o 3 partidos en todo el año (Terrassa, y uno o dos al final de temporada si la cosa va bien). Entradas a 10 euros: 20 o 30 euros generará ese aficionado al club.

Este mismo aficionado, que es del Sabadell, descubre en uno de los muppis municipales, que este año se puede ser simpatizante del Sabadell por 50 euros y que eso te permite entrada a 6 partidos. Resultado, el aficionado asiste al partido del Terrassa, al del lider cuando viene, a otros dos porque el equipo lleva una racha de 2 o 3 partidos muy buenos y aun puede asistir a los dos de final de temporada. 50 euros ingresados, por una persona que solo habría aportado 20 o 30 euros a desgana y diciendo la tan manida frase del aficionado de 2 partidos al año... para ver esto no vuelvo a pagar 10 euros.

Es un ejemplo ***** con precios inventados... eso habría que verlo bien.

Y somos suficiente club como para hacer esto:

CARNETS:
General: 165 euros
Goles: 95 euros
Juvenil: 40 euros
Infantil: 20 euros

ENTRADAS:
Tribuna: 25 euros
General: 15 euros
Goles: 9 euros

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #17 el: 28 de Agost de 2008, 14:26:38 pm »
Porcierto ahora que comentaís esto de los precios de las entradas, sabeís si este año se pueden comprar anticipadas por 3€ menos?  :smile2:

antcarcer

• Visitant
« Respondre #18 el: 29 de Agost de 2008, 10:45:47 am »
S.O.S. para indecisos y quejicas

Para los que están dudando en sacarse el carnet, todavia están a tiempo, porque las entradas este año son a 16 Euros, y cuando empecemos a ganar partidos y nos salgamos de la clasificación  :balla se quejarán de que las entradas son caras  :w00t:
« Darrera modificació: 29 de Agost de 2008, 11:03:50 am per antcarcer »

Desconnectat hicks

• Entrenador
  • Missatges: 2354
« Respondre #19 el: 29 de Agost de 2008, 11:12:35 am »
Porcierto ahora que comentaís esto de los precios de las entradas, sabeís si este año se pueden comprar anticipadas por 3€ menos?  :smile2:

Doncs, precisament ahir a quasi a les 10 de la nit, ens vam pasar per oficines per preguntar si es farien entrades anticipades com l´any pasat.
Vam poder parlar amb el president personalment que inclús en un gest d´amabilitat q l´honora estava parlant per el mòbil i va dir q ja trucaria més tard i ens va atendre.
Va cridar al noi de oficines q va dir q les entrades anticipades no sortien a compta pq només es venien 8 ó ó 9 per partit i q si em sortien cares les entrades q ´em fés soci.
Però no sé si vam convèncer al president q al final li va dir QUE FES ENTRADES ANTICIPADES PERÒ NOMÉS EN VENDA EN OFICINES (avui pasará a veure si las té).MOLTES GRÀCIES
Sort pq aquest any i amb la crisis i tot les entrades resulten cares.  I q consti q jo em faig soci com cada any encara q per motius laborals no podré anar més de tres partits en tota la temporada però em faig soci per ajudar i pq ho porto dins i no pq em sorti a compte.
Però és de compendre q si vols anar acompanyat de la dona resulta bastant car el carnet de soci, la entrada de l´acompanyant q no està tan boig com tú per fer-se soci i no poder anar més q 3-4 partits i per no parlar dels desplaçaments q ens claven també.
La veritat q tot resulta bastant car i l´entrada anticipada almenys ens reconforta una mica encara q sigui 2-3 euros però no és el mateix per qui t acompanya q l´entrada valgui 13 ó 16 euros.
Això també li vaig comentar q es tindria q fer un carnet de dona més barat com molts camps. Va dir q si és volia igualtat doncs era igualtat però penso q no és correcte pq si molts matrimonis van, normalment, es més cosa del home i la dona l´acompanya(en la majoria dels casos) a alguns partits i amb altres preus també és faria sòcia però dos carnets potser els resulta massa car sobretot si pots anar poc
També es podrien fer descomptes encara q sigui poc per antiguitat de 5 anys, per exemple doncs un 10%. si fa 10 anys doncs un 20% o per el segon familiar i coses aixi com fan al club.
No sé alguna iniciativa nova i q ja q diuen q volen q el soci no es senti discriminat si fan entrades més barates en lloc d´apujar els preus de les entrades doncs al contrari seria  incentivar al soci  de veritat i que resultés millor ser soci per altres aventatges i no pensar si surt més barat o no q les entrades (q a la majoria ens dona igual i el q volem és tindre  més gent  al camp)

El carnet de simpatitzant també es una molt bóna idea i és q haurien d´entendre q si volem fer aficionats nous ha de ser d´aquesta manera.
Hi ha un gran col.lectiu com els joves, els inmigrants...que potser amb uns preus més asequibles s´enganxarien com ens hem enganxat nosaltres pq de moment els preus els tiren endarrera.

l
« Darrera modificació: 29 de Agost de 2008, 18:20:38 pm per hicks »