El preu que tenen les entrades aquest any son una AUTENTICA ANIMALADA. Sincerament, crec que aquest consell d'administració que tantes coses positives ha fet i està fent per aquest club, en aquesta faceta està estirant massa de la corda i algún dia s'acabarà trencant.
D'entrada he mantingut, mantinc i mantindré que els preus que tenen els abonaments ja són d'autèntic luxe. Crec que és una errada terrible que no hi hagi més modalitats de carnet, com ara gols, per a dones, etc, etc, etc. El club compta amb que els de sempre pagarem el que calgui, però sembla que li costi entendre un aspecte important, i és que lo essencial en aquests moments no és captar els de sempre, sinó els que a l'hivern es queden a casa, als indecisos, a aquells que si pero no i... Amb aquests preus, acabarem tenint una de les Noves Creu Altes més buides en molts anys.
Sense anar més lluny, el partit amb el Terrassa, no esperem més de 2000 espectadors, i això tirant llarg. Això sense comptar, que no m'estranyaria que caigués una jornadeta econòmica, llavor si que apaga y vámonos.
Estem en uns moments en que la crisi es menja l'economia de moltes families catalanes i sabadellenques, i a la nostra directiva no se li acudeix cap més idea que pujar l'entrada de general 1 euro i 5 euros la de tribuna... Si algún dia pujem a Segona A, no vull ni pensar el que haura de pagar l'aficionat de peu per entrar a l'estadi.
Senyors directius, lo dit, no estirin més la corda, doncs els que vostés cataloguen com "els de sempre", algún dia se'n cansarán de sempre els que han de pagar en aquesta santa entitat. En lloc d'incentivar que la massa social creixi, estan espantant a la ciutat amb uns preus que mantinc, a Segona B, són abusius i fora de lloc.
En fi, tant de bo m'equivoqui però tinc la sensació de que assistirem a un dels anys amb menys assistència a l'estadi, per molt bé que funcioni l'equip. I ja no dic res si pels vols d'hivern l'equip no chuta, llavors no hi haurà gent ni per jugar al "tute".
Sóc soci del Sabadell des dels tretze anys, en tinc vora vint-i-vuit, i lo únic que vull és que quan m'asseguir a la meva cadira veure un estadi amb caliu, afició a les grades i sobretot molta gent jove, que és el futur del Sabadell.
VISCA EL CE SABADELL FC I LA SEVA AFICIO!!!!!!!!!!!!!!!!!!