Autor Tema: Campanya captació de socis  (Llegit 13191 cops)

0 Usuaris i 6 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Vicenç

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1237
  • Gènere: Masculí
Re: Campanya captació de socis
« Respondre #20 el: 29 de Agost de 2008, 20:02:59 pm »
El preu que tenen les entrades aquest any son una AUTENTICA ANIMALADA. Sincerament, crec que aquest consell d'administració que tantes coses positives ha fet i està fent per aquest club, en aquesta faceta està estirant massa de la corda i algún dia s'acabarà trencant.
D'entrada he mantingut, mantinc i mantindré que els preus que tenen els abonaments ja són d'autèntic luxe. Crec que és una errada terrible que no hi hagi més modalitats de carnet, com ara gols, per a dones, etc, etc, etc. El club compta amb que els de sempre pagarem el que calgui, però sembla que li costi entendre un aspecte important, i és que lo essencial en aquests moments no és captar els de sempre, sinó els que a l'hivern es queden a casa, als indecisos, a aquells que si pero no i... Amb aquests preus, acabarem tenint una de les Noves Creu Altes més buides en molts anys.
Sense anar més lluny, el partit amb el Terrassa, no esperem més de 2000 espectadors, i això tirant llarg. Això sense comptar, que no m'estranyaria que caigués una jornadeta econòmica, llavor si que apaga y vámonos.
Estem en uns moments en que la crisi es menja l'economia de moltes families catalanes i sabadellenques, i a la nostra directiva no se li acudeix cap més idea que pujar l'entrada de general 1 euro i 5 euros la de tribuna... Si algún dia pujem a Segona A, no vull ni pensar el que haura de pagar l'aficionat de peu per entrar a l'estadi.
Senyors directius, lo dit, no estirin més la corda, doncs els que vostés cataloguen com "els de sempre", algún dia se'n cansarán de sempre els que han de pagar en aquesta santa entitat. En lloc d'incentivar que la massa social creixi, estan espantant a la ciutat amb uns preus que mantinc, a Segona B, són abusius i fora de lloc.
En fi, tant de bo m'equivoqui però tinc la sensació de que assistirem a un dels anys amb menys assistència a l'estadi, per molt bé que funcioni l'equip. I ja no dic res si pels vols d'hivern l'equip no chuta, llavors no hi haurà gent ni per jugar al "tute".
Sóc soci del Sabadell des dels tretze anys, en tinc vora vint-i-vuit, i lo únic que vull és que quan m'asseguir a la meva cadira veure un estadi amb caliu, afició a les grades i sobretot molta gent jove, que és el futur del Sabadell.

VISCA EL CE SABADELL FC I LA SEVA AFICIO!!!!!!!!!!!!!!!!!!
CE SABADELL FC - 14 TEMPORADES A 1ª DIVISIO-

Fum fum fum

• Visitant
« Respondre #21 el: 29 de Agost de 2008, 20:27:12 pm »
Completament d'acord amb tu, Vicenç... jo encara entendria 15 o 16 euros la general si existís una entrada de Gol a 8 o 10 euros... pero sent la unica opció per anar al camp, moltíssima gent es quedarà a casa.
I si van bé les coses, no vindran tants com haurien de vindre... 16 euros es una animalada... ja creia que ho eren 15...

Lo dolent no es que una entrada de general valgui 15 euros. Lo dolent es que aquesta sigui la més barata!

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #22 el: 29 de Agost de 2008, 20:28:46 pm »
El preu que tenen les entrades aquest any son una AUTENTICA ANIMALADA. Sincerament, crec que aquest consell d'administració que tantes coses positives ha fet i està fent per aquest club, en aquesta faceta està estirant massa de la corda i algún dia s'acabarà trencant.
D'entrada he mantingut, mantinc i mantindré que els preus que tenen els abonaments ja són d'autèntic luxe. Crec que és una errada terrible que no hi hagi més modalitats de carnet, com ara gols, per a dones, etc, etc, etc. El club compta amb que els de sempre pagarem el que calgui, però sembla que li costi entendre un aspecte important, i és que lo essencial en aquests moments no és captar els de sempre, sinó els que a l'hivern es queden a casa, als indecisos, a aquells que si pero no i... Amb aquests preus, acabarem tenint una de les Noves Creu Altes més buides en molts anys.
Sense anar més lluny, el partit amb el Terrassa, no esperem més de 2000 espectadors, i això tirant llarg. Això sense comptar, que no m'estranyaria que caigués una jornadeta econòmica, llavor si que apaga y vámonos.
Estem en uns moments en que la crisi es menja l'economia de moltes families catalanes i sabadellenques, i a la nostra directiva no se li acudeix cap més idea que pujar l'entrada de general 1 euro i 5 euros la de tribuna... Si algún dia pujem a Segona A, no vull ni pensar el que haura de pagar l'aficionat de peu per entrar a l'estadi.
Senyors directius, lo dit, no estirin més la corda, doncs els que vostés cataloguen com "els de sempre", algún dia se'n cansarán de sempre els que han de pagar en aquesta santa entitat. En lloc d'incentivar que la massa social creixi, estan espantant a la ciutat amb uns preus que mantinc, a Segona B, són abusius i fora de lloc.
En fi, tant de bo m'equivoqui però tinc la sensació de que assistirem a un dels anys amb menys assistència a l'estadi, per molt bé que funcioni l'equip. I ja no dic res si pels vols d'hivern l'equip no chuta, llavors no hi haurà gent ni per jugar al "tute".
Sóc soci del Sabadell des dels tretze anys, en tinc vora vint-i-vuit, i lo únic que vull és que quan m'asseguir a la meva cadira veure un estadi amb caliu, afició a les grades i sobretot molta gent jove, que és el futur del Sabadell.

VISCA EL CE SABADELL FC I LA SEVA AFICIO!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:clap2 completament d'acord amb tot el que has dit, de fet jo conec uns quants que per els preus es queden a casa escoltant la ràdio...  :wall:
« Darrera modificació: 29 de Agost de 2008, 21:53:05 pm per Navarrog »
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

antcarcer

• Visitant
« Respondre #23 el: 29 de Agost de 2008, 21:11:28 pm »
Jo sóc partidari que aquesta directiva falla més que una escopeta de fira, peró estem en democrácia i les votacions estan per alguna cosa, i en les de la temporada passada solament va haver dos vots en contra de la gestió que porta a terme la directiva, i aixó vol dir que més del 99% de la massa social está d'acord amb les decisions que prenen  :wink2:

Desconnectat MAYOLETE

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #24 el: 29 de Agost de 2008, 22:05:01 pm »
Jo crec que així com en marketing s'estant fent coses interesants i s'intenta millorar aportant novetats, en el tema ecònomic i preus d'abonaments no està gaire treballat. Crec que es podrien fer multitud de fórmules imaginatives per donar ambient al camp, animar a la afició ( som un equip amb una ENORME afició pasiva i aquesta pot tornar-se activa amb el temps ) i el més important, NO PERDRE CALERS.

Aquest any econòmic no ha estat ben preparat, patirem per assolir els objectius econòmics pressupostats i no hi haurà gent al camp. No pot ser que ens conformem amb una massa social de 1500 persones i "anem treien suc d'aquests". Sens dubte, l'assignatura pendent d'aquest any i ja no ho dic a nivell de preus, sinó de múltiples formes de pagament, famílies, joves, packs, etc...
The pride of Catalunya

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #25 el: 29 de Agost de 2008, 22:24:46 pm »
Ho veig totalment desproporcionat. Una burrada!
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat COR SABADELLENC

• Juvenil
  • Missatges: 306
  • Ni Barça ni Madrid, SOM SA-BA-DELL!!!
« Respondre #26 el: 30 de Agost de 2008, 10:50:19 am »
Bon dia!!

Abans de tot, vull dir que estic molt cremat pels preus que estàn posant per aquesta temporada aquesta directiva, ja que encara no hem aconseguit res i com siguem així tampoc ho aconseguirem.
Això fa que, gent com jo, no podem anar al camp.
He de dir que no sóc soci, perque em va millor pagar, fins ara, directament al camp que d'un cop 165 eur.
Això abans de que, aquesta directiva haquès posat el preu a 16 EUR.
He decidit en ficar-me en altres web per veure les promocions que fan altres clubs per aconseguir més socis i m'he quedat sorprès de quinas grans idees que n'hi han i què pobres d'idees son aquesta directiva encapçalado pel sr. Soteras.
He mirat la web del Sant Andreu, que també té l'objectiu d'ascens i el preu es de 135 eur. per soci amb un descompte del 20% si és la primera vegada que et fas soci i un descompte dun 30% si portes un altre soci. Mireu aquest link i digueu-me si no hauríem aconseguit molts més socis per aquesta temporada amb una promoció d'aquest tipus!!

http://www.uesantandreu.cat/index.php?option=com_content&task=view&id=92&Itemid=95

També he de dir que els preus al camp per veure al Sant Andreu son de 10 eur.

MARKETING DEL CES = CACA
ANEM CAMÍ DE PRIMERA....

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #27 el: 30 de Agost de 2008, 10:55:17 am »
El que no trovo be es que si et fas soci aquet any et facin un descompte d'un 20% i si fa que ets soci tota la vida paguis normal

I el tema de les entrades ja veuren el que pagarem el dia que anem nosaltres allà que aqui tothom parla del tema de les entrades i quan anem pels camps de fora ens fan pagar el que volan

• Juvenil
« Respondre #28 el: 30 de Agost de 2008, 10:57:58 am »
Y el Terrassa pone el precio para los socios a 60 eur. para esta temporada.

http://www.terrassafcsad.com/pages/campanya

Aprendan directiva..... eso es una buena campaña de captación de socios y no poner la anualidad más alta que nunca!!!....

Gracias Sr. Soteras i Cia. por NO permitirnos ir a ver a nuestro equipos por los precios tan desorbitados que han decidido poner.

Saben que, aunque ustedes tengan mucho dinero, el paro sigue subiendo y todas las personas no tienen las mismas facilidades para desembolsar el dinero qué piden??

Estaría bien que leyeran los diarios o alguien les pusieran al día....

Un poquito de vergüenza por favor!!

ANEM CAMÍ DE PRIMERA....

• Juvenil
« Respondre #29 el: 30 de Agost de 2008, 11:01:19 am »
El que no trovo be es que si et fas soci aquet any et facin un descompte d'un 20% i si fa que ets soci tota la vida paguis normal

I el tema de les entrades ja veuren el que pagarem el dia que anem nosaltres allà que aqui tothom parla del tema de les entrades i quan anem pels camps de fora ens fan pagar el que volan

Ja, però sempre pots portar a algú a fer-se soci i tindreu els 2 un 30% de descompte....

A més està el carnet de simpatitzant per 35 eur. i al camp et costaria totes les entrades a 6 eur. Això és una molt bona iniciativa.

El que dic és que aquesta directiva és molt pobre en idees....
ANEM CAMÍ DE PRIMERA....

Fum fum fum

• Visitant
« Respondre #30 el: 30 de Agost de 2008, 11:25:25 am »
Un apunt.

No trobo que el carnet del Sabadell sigui excessivament car. Ser del Sabadell és un privilegi i no podem rebaixar el 'catxé' del nostre carnet com fan els veïns i posar-lo a 60 euros. 165 per la General de la Nova Creu Alta no és un mal preu. Som un equip històric, i ser del Sabadell, com ja he dit, no és com ser del Terrassa.
Els preus de les entrades, realment 16 euros la general i 30 la tribuna per partits de Segona B, tenint en compte que vindran equips com Alzira, Ontinyent, At. Baleares, Valencia B, Gavà, Santa Eulàlia, Osasuna B, Dènia... etc... i que només es puguin veure NOMS històrics aquest any amb el Sant Andreu (que tot i ser històric, ve de Tercera), l'Alcoyano (que encara fa més que nosaltres que està malament), Lleida (segurament en la pitjor època de la seva història)... i bueno, Barça B, Villarreal B (que té un gran equip) i Terrassa (pel morbo).

Lo que veig realment malament és la política del PREU ÚNIC. Amb la de possibilitats que tenim a la Nova Creu Alta, no podem limitar els preus al PREU ÚNIC. Amb un camp on actualment hi podem encabir 20.000 espectadors, no podem limitar l'assistència a 2.000 socis + 4 gats que pagaran entrada. És un 10% de l'aforament total. El 90% restant serà ciment. Però ara ja és tard, un any més hem fet el préssec.

Tenim dos gols encimentats on hi cap, com a mínim, la meitat de l'aforament de l'estadi. Per què no ho explotem? Tenim suficients entrades, suficient espai... només s'hauria d'aixecar una valla metàlica a la meitat de les escales de general i ja tenim les zones separades. Per dins, ja ho estaven.

Preus socis actual: General, 165 euros. Només hi ha possibilitat de pagar menys segons franja d'edat. O ets jubilat i pagues 65 euros menys, o tens menys de 18 anys i pagues 40 euros. Aquí hi trobo a faltar una altra franja de 18 a 25 anys o així... no pot ser que un xaval de 17 anys que paga 40 euros pel carnet, l'any que ve hagi de pagar un 400% més.

Preus socis proposats: divisió per zones i edats.
Zona   
Tribuna   
General
Gols
Adult   
330
165
95
Juvenil   
275
100
45
Infantil
-
40
20

Entrades:
Tribuna: 25 euros
General: 15 euros
Gols: 9 euros

Evidentment, són preus calculats en 5 minuts i no serien els definitius, però si servirien d'orientació per la idea que exposo.

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
« Respondre #31 el: 30 de Agost de 2008, 11:35:57 am »
Aixo ho hem comentat per activa i per passiva, pero...  :wall:

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #32 el: 30 de Agost de 2008, 14:16:59 pm »
El tema gols és més difícil del que ens pensem. Primer, s'hauria de delimitar la zona, amb valles, i desprès tenir a algú que en controli les entrades o sortides. Això es tradueix en personal i en diners, i és el que precissament no sobra al club.

Trobaria més encertat 'packs' d'entrades o carnet simpatitzant abans que entrades de gols.

Per altre banda, crec que la directiva ha agafat el model valencià de preus: Carnets a un preu mitjà, però entrades a preu elevat.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
« Respondre #33 el: 30 de Agost de 2008, 14:19:02 pm »
El tema gols és més difícil del que ens pensem. Primer, s'hauria de delimitar la zona, amb valles, i desprès tenir a algú que en controli les entrades o sortides. Això es tradueix en personal i en diners, i és el que precissament no sobra al club.

Trobaria més encertat 'packs' d'entrades o carnet simpatitzant abans que entrades de gols.

Per altre banda, crec que la directiva ha agafat el model valencià de preus: Carnets a un preu mitjà, però entrades a preu elevat.

Quins són més alts en conjunt?

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #34 el: 30 de Agost de 2008, 14:25:37 pm »

Jo també hi estic d'acord. El tema dels gols no serviria per res. O potser serviria per perdre calers. A més del que diu el Birrero (personal,....) creieu que tanta gent nova es faria sòcia per compensar el que pagarien de menys els 400 o 450 que es posen cada partit als gols ?? Jo crec rotundament que no. I tot això sens comptar la gent que passaria a pagar menys també perque deixaria la seva localitat de lateral per anar als gols. Sens dubte que aquesta no és la solució.

Amb el que estic d'acord evidentment és amb el que comenteu dels preus o ampliar noves possibilitats d'abonament.
Està clar que es podrien fer 1000 coses i aquí se n'han dit moltes. Crec que si aquesta temporada no arribem ni als 2000 socis la directiva s'hauria de replantejar moltes coses en aquest aspecte.

Ara bé, el que farà que arribem a una xifra o una altra serà si l'equip guanya partits o no.
« Darrera modificació: 30 de Agost de 2008, 14:31:16 pm per MUTIO »
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #35 el: 30 de Agost de 2008, 14:29:45 pm »

Jo també hi estic d'acord. El tema dels gols no serviria per res. O potser serviria per perdre calers. A més del que diu el Birrero (personal,....) creieu que tanta gent nova es faria sòcia per compensar el que pagarien de menys els 400 o 450 que es posen cada partit als gols ?? Jo crec rotundament que no.

Amb el que estic d'acord evidentment és amb el que comenteu dels preus o ampliar noves possibilitats d'abonament.
Està clar que es podrien fer 1000 coses i aquí se n'han dit moltes. Crec que si aquesta temporada no arribem ni als 2000 socis la directiva s'hauria de replantejar moltes coses en aquest aspecte.

Pués según he leído en el sport, el club espera llegar a los 2.600 socios con un buen arranque de temporada... veremos si se cumplen las 2 cosas... :whistle:
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #36 el: 30 de Agost de 2008, 15:02:49 pm »
Quins són més alts en conjunt?

Basant-me en l'any passat, els del Dénia i Vila Joiosa eren una passada.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #37 el: 30 de Agost de 2008, 16:09:23 pm »

Jo també hi estic d'acord. El tema dels gols no serviria per res. O potser serviria per perdre calers. A més del que diu el Birrero (personal,....) creieu que tanta gent nova es faria sòcia per compensar el que pagarien de menys els 400 o 450 que es posen cada partit als gols ?? Jo crec rotundament que no.

Pués según he leído en el sport, el club espera llegar a los 2.600 socios con un buen arranque de temporada... veremos si se cumplen las 2 cosas... :whistle:

Tu ves leyendo el Sport, que te mienten hasta con la programación de TV

Gol del Sabadell

• Visitant
« Respondre #38 el: 30 de Agost de 2008, 19:07:29 pm »
Es que sólo con los comentarios que estamos haciendo, la directiva ya tiene en bandeja diferentes opciones y propuestas para que crezca la afluencia en el estadio.
 Más cosas, los socios podemos disponer de dos invitaciones para toda la liga, pero ¿por qué no nos dan la opción de poder comprar de forma anticipada en la oficina entradas a 9 euros?. Estas entradas iran a familiares y amigos y todos los que vengan seran afines a los colores, seguro que con este sistema siempre tendremos alrededor de 500-600 personas más mínimo cada partido y más ingresos que con las entradas a 16 euros.

Fum fum fum

• Visitant
« Respondre #39 el: 30 de Agost de 2008, 19:21:44 pm »
Actualment: 2.000 socis.

1.000 socis de General = 165.000 €
400 socis de Tribuna = 132.000 €
300 socis Juvenils = 12.000 €
300 socis Infantils = 3.000 €
TOTAL = 312.000 €

Nova formula.
800 socis de General = 132.000 €
400 socis de Tribuna = 132.000 €
300 socis Juvenils = 12.000 €
300 socis Infantils = 3.000 €
200 socis de General que han passat al Gol (95€) = 19.000 €
TOTAL = 298.000 €

312.000 - 298.000 = 14.000 euros menys / 95 euros que val el carnet = 147,37 socis més a 95 euros per fer les mateixes xifres.

Vosaltres creieu que amb un carnet a 95 euros fariem més de 147 socis nous?
I si hi afegim les varietats que he explicat abans, encara més. I recordeu, més socis adults = més socis Juvenils i Infantils. Preus intermitjos = Més socis que al acabar Juvenil segueixen amb un carnet Adult. Aneu sumant....