Autor Tema: Un diari amb una malaltia GREU!!!!  (Llegit 12399 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • Gènere: Masculí
  • ...Ni un paso atrás...
Re: Un diari amb una malaltia GREU!!!!
« Respondre #20 el: 11 de Setembre de 2005, 16:25:03 pm »
jo no em keixo d k no parlin del sabadell, jo em keixo k nomes parlen de barça! :ko
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #21 el: 11 de Setembre de 2005, 16:25:52 pm »
jo no em keixo d k no parlin del sabadell, jo em keixo k nomes parlen de barça! :ko

A la majoria l'interessa que parlin del barça.... es parla del barça. Es aixi de facil  ::)
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat _Resis_

• President
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #22 el: 11 de Setembre de 2005, 16:29:17 pm »
jo espero k aixo canvii am el temps pk despres no ens keixem k si madrid t 3 o 4 ekips a 1a divisio i es mes petita k catalunya k nomes en te 2 o si tal i kual...
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat Garces

• Jugador Prof.
  • Missatges: 949
  • CES FEMENÍ, SEMPRE ENDAVANT!!
« Respondre #23 el: 11 de Setembre de 2005, 16:43:11 pm »
aixo es veritat!! es intolerable k el Far$a no deixi jugadors al CE Sabadell!! es indignant!!!!!!!!!!! :veryangry:
CENTRE D'ESPORTS SABADELL FEMENÍ;<br />......d'aqui uns anys.....tornaràs.. ......al lloc......on mai devies haver deixat......

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #24 el: 11 de Setembre de 2005, 16:46:44 pm »
aixo es veritat!! es intolerable k el Far$a no deixi jugadors al CE Sabadell!! es indignant!!!!!!!!!!! :veryangry:

Bueno bueno.... sabeu si el Sabadell ha demanat algun jugador al Barça.... :icon_question: I si algun entrenador no tindria problemes per anar al BARÇA a demanar jugadors, aquest seria el Mora.  :ok
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #25 el: 11 de Setembre de 2005, 16:48:42 pm »
Bueno això son tonteries, què voleu q ens deixin el messi?  :laugh: L'ultim del barça q va venir crec q va ser el victor santos no?  :ok

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
« Respondre #26 el: 11 de Setembre de 2005, 17:11:45 pm »
:laugh: L'ultim del barça q va venir crec q va ser el victor santos no?  :ok

I d'on va venir el Peque...??? >:(
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

Desconnectat _Resis_

• President
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #27 el: 11 de Setembre de 2005, 17:13:35 pm »
si weno redordem la p****a k li van fer al GENÍS! aixo jo o tink present...
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:

Desconnectat Arlequinat_4ever

• Infantil
  • Missatges: 246
« Respondre #28 el: 15 de Setembre de 2005, 20:58:50 pm »
Malgrat que el diari Sport no és gaire sant de la meva devoció, aquesta temporada, de moment..., els dilluns, i almenys dels partits que el Sabadell juga a casa, en parla més que en els darrers anys i fins i tot, hi posen un foto.

D'altra banda, ja se sap que els diferents mitjans de comunicació catalans (gairebé tots amb seu a Barcelona, aquí està el problema...), en fan un gra massa de tot lo relacionat amb el Barça i desprecien als altres equips catalans, encara que sí realments ens veiessin a tots els altres equips catalans com poqueta cosa, no ens despreciarien, si no que potser ens ajudarien una mica. Per tant, aquí hi ha una contradicció..., perque sembla que tinguin por de que algún dia el Sabadell, el Nàstic, el Lleida o algún altre equip català, resurgeixi, sobretot el Sabadell pel seu palmarès, un palmarès ja antic, però que van ser realitats envejables encara per molts equips.

També criden l'atenció diverses opinions (la majoria...) vessades aquí: sembla un niu d'anti-culés, i la realitat que es palpa entre l'afició arlequinada en general i de sempre, en contraposició a lo llegit aquí, és que bastant més de la meitat de l'afició arlequinada és a la vegada culé i anti-madridista (entre els que m'hi compto), això està claríssim. La majoria de socis i aficionats del Sabadell que coneixo son a la vegada, culés. Els que heu vingut a opinar aquí, heu estat molt oportuns però molt poc representatius en honor a la veritat sobre el tema en qüestió.
Amb un bonic escut a defensar

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
« Respondre #29 el: 15 de Setembre de 2005, 21:05:00 pm »
I d'on va venir el Peque...??? >:(
Parlo de cessions, no de jugadors q venien lliures ;)

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #30 el: 15 de Setembre de 2005, 21:32:37 pm »
També criden l'atenció diverses opinions (la majoria...) vessades aquí: sembla un niu d'anti-culés, i la realitat que es palpa entre l'afició arlequinada en general i de sempre, en contraposició a lo llegit aquí, és que bastant més de la meitat de l'afició arlequinada és a la vegada culé i anti-madridista (entre els que m'hi compto), això està claríssim. La majoria de socis i aficionats del Sabadell que coneixo son a la vegada, culés. Els que heu vingut a opinar aquí, heu estat molt oportuns però molt poc representatius en honor a la veritat sobre el tema en qüestió.
de tots es conegut que la majoria de arlequinats tenen al barsa com a el seu equip de primera divisió i els egarencs tenen al mandril com a equip de primera divisio.
(se que aixo em comportará moltes critiques pero en general es aixi  :tongue3: )
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #31 el: 15 de Setembre de 2005, 23:52:36 pm »
de tots es conegut que la majoria de arlequinats tenen al barsa com a el seu equip de primera divisió i els egarencs tenen al mandril com a equip de primera divisio.
(se que aixo em comportará moltes critiques pero en general es aixi   )

La primera en la frente:

Aixo que dius es un enorme disbarat...
 ;D
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
« Respondre #32 el: 15 de Setembre de 2005, 23:57:17 pm »
Si pq el power es del barça i del terrassa!  :laugh:

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #33 el: 16 de Setembre de 2005, 07:31:56 am »

(se que aixo em comportará moltes critiques pero en general es aixi :tongue3: )

AIXÒ ES MENTIRA VISCA CATALUNYA SENSE EL FAR$A

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #34 el: 16 de Setembre de 2005, 14:07:21 pm »
com em mola aquest tema jajajajajaja  :laugh: :laugh:

(se que aixo em comportará moltes critiques pero en general es aixi )

La primera en la frente:

Aixo que dius es un enorme disbarat...
 ;D

AIXÒ ES MENTIRA VISCA CATALUNYA SENSE EL FAR$A
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #35 el: 16 de Setembre de 2005, 17:10:39 pm »
Si pq el power es del barça i del terrassa!  :laugh:

O desmenteixes aixo o et declarare persona "non grata"...

aixo de dir q ets del far$a i dels del poble del costat es un insult sense precedents en 5 anys de forum que no penso telerar... venga hombre!

Sabadell, sabadell, Sabadell i nomes Sabadell... aquests son els meus colors i les meves preferencies.

Dixit est
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
« Respondre #36 el: 16 de Setembre de 2005, 18:58:58 pm »
Cita de: Sabadell Power link=topic=1627.msg18799#msg18799
O desmenteixes aixo o et declarare persona "non grata"...
[quote
Bueno va, ho desmentiré... el Power es del Sabadell i... del CE Foreros Arlekinats! O d'akest no?  ::)

Desconnectat La ceba mecànika

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1004
  • SANG ARLEQUINADA
« Respondre #37 el: 16 de Setembre de 2005, 19:37:47 pm »
no se si es el lloc adekuat per posar aixo pero nomes vull dir una cosa
El diari de can far$a o sigui k escric malament el seu nom xk no vull fer publicitat "DEPORTS" resulta k abans posaves (classificaciones) i et surtia 1,2a,2b i 3 i ara nomes surt primera! Es intolerable!!!Estan de cachondeo!!Kina cara k tenen! si no surten del camp VELL ni per anar a dinar tot el dia escribin coses del far$a!!!! tenen la malaltia grana-blau i em sembla k no sels hi curara fins k el nostre SABADELL no pugui a primera *****!!!!!!! vingaaaaaaaaaaaa tots al camp de la nova creu alta!!

En aixo que dius Garces crec que part de culpa es tambe de la gent. Perque a la eliminatoria de Copa del Rey Figueres-Barça va anarhi tanta gent i al diumenge seguent tornaven a ser cuatre gats? Es que els herois del dimecres el diumenge ja no valien res? La realitat es que la majoria tot i ser de Figueres van anar a veure al Barça i el Figueres els importa un pito i aixo es el mes trist que nomes els importi el Barça i mes despres de que el seu equip l'elimines de la competicio. Amb tot el meu respecte per als cules entenc al que comparteix la seva simpatia per l'equip de la seva ciutat i tambe per al Barça (La minoria per al que es veu a les grades dels camps catalans) pero no entenc pero respecto als que nomes son del Barça i no del club de la seva ciutat (La majoria per al que es despren de l'aspecte de les grades de gairebe tots els camps de catalunya) que es el que fa que els mitjans nomes mirin cap a un canto. c*** si ets de Lleida sigues del Barça si vols pero no donguis la esquena al teu Lleida ara que a pujat de categoria no? donç mireu l'assistencia al camp d'esports i com a Lleida a tot arreu.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #38 el: 16 de Setembre de 2005, 19:55:29 pm »
Lleida... pensa que allà hi ha el DOBLE de socis del Barça que de la Unió Esportiva. :-\
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #39 el: 16 de Setembre de 2005, 23:09:51 pm »
També hi ha molta gent a les ciutats no aficionades al futbol, i altres que pot ser que la situacio econòmica no ajudi com per gastar diners en futbol. No dic que no tinguis rao, però també s'ha de veure així  ;)
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!