Autor Tema: PROXIMA JORNADA - CF BADALONA / CE SABADELL FC  (Llegit 22722 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
Re: PROXIMA JORNADA - CF BADALONA / CE SABADELL FC
« Respondre #140 el: 09 de Setembre de 2008, 16:47:57 pm »
Yo no estuve en Badalona, pero en la foto de Radio Sabadell creo que he visto la segunda equipacion del año pasado, puede ser...

Creo que JAKO este año estava en las mangas, y sale en el pecho ...  :mmmm
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #141 el: 09 de Setembre de 2008, 17:07:08 pm »
Yo no estuve en Badalona, pero en la foto de Radio Sabadell creo que he visto la segunda equipacion del año pasado, puede ser...

Lo que comentas sólo se hará en la equipación de los nombres, donde aparecerá JAKO en los hombros.. La 2ª será la misma que la del año pasado, por lo tanto JAKO seguirá en el pecho; y la 3ª lleva JAKO justo debajo del cuello.

:beer2

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #142 el: 09 de Setembre de 2008, 17:08:41 pm »

Lo que comentas sólo se hará en la equipación de los nombres, donde aparecerá JAKO en los hombros.. La 2ª será la misma que la del año pasado, por lo tanto JAKO seguirá en el pecho; y la 3ª lleva JAKO justo debajo del cuello.

A vale merci, ya me estrañava a mi ;)

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • Gènere: Masculí
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #143 el: 09 de Setembre de 2008, 17:13:10 pm »
Navarrog, ni caso. Esa camiseta si que existe y será la segunda de este año. Lo que pasa es que no hay camisetas para todos... Vaya tela con Jako   :****
Aqui la puedes ver en un partido del amater, pero aún sin poner la publicidad..

http://img504.imageshack.us/my.php?image=dscf0240dx3.jpg

CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #144 el: 09 de Setembre de 2008, 17:35:50 pm »

Tienes menos credibilidad que Isabel Pantoja..
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #145 el: 09 de Setembre de 2008, 20:52:26 pm »
Navarrog, ni caso. Esa camiseta si que existe y será la segunda de este año. Lo que pasa es que no hay camisetas para todos... Vaya tela con Jako   :****

Vistas las pruebas, reconozco mi error.

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #146 el: 09 de Setembre de 2008, 20:56:39 pm »

Yo lo decia por eso, porque ví esta foto que comentas y  he visto la del equipo en Badalona... Y la verdad es que me parece vergonzoso ...  :malament

Merci x la info Murciano :)

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #147 el: 10 de Setembre de 2008, 12:59:52 pm »
No se ha podido recurrir a la tarjeta amarilla a Javi Rodrguez, según el club porqué la TVC no "podía" mandar las imagenes hasta el martes por la noche, ya demaseado tarde...anda que ya les vale a estos también (a mi es que ya no me sorprende), yo que pensaba que el lunes era laborable en cataluña a excepción de nuestra fiesta mayor, ya veo que no  ::)
Que excusa más pobre estos de tv3 que no pueden enviar las imagenes del partido hasta el martes tarde, cuando el lunes mismo salieron en futcat, i el mismo domingo, segúnse comentó aparte de dar el barsita-gramanet, luego volvieron a dar el resumen...y luego el partido... y nosotros que queremos un video, una escena de 5-10 segundos...y los pobrecitos saturados de faena por la jornada en 1a... :malament

Recurs aturat
Encara pel que fa al davanter català, el club es va plantejar la possibilitat de recorre la targeta que Javi Rodríguez va veure diumenge passat al camp del Badalona. Una groga injusta, com han demostrat les imatges de televisió, ja que l'entrada de Càmara sobre Javi Rodríguez que Abraham Abad va  entendre com a simulada sí va existir. De tota manera, el Sabadell, sempre segons versió del club, no podia rebre les imatges de Televisió de Catalunya fins ahir al vespre. Massa tard per enviar el possible recurs al Comitè de Competició.

© Ràdio Sabadell 94.6. Prohibida la seva utilizació, reproducció o divulgació total o parcial sense esmentar-ne l'origen.
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona