Autor Tema: Segona 'B' 2008/09  (Llegit 180361 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
  • Gènere: Masculí
Re: Segona 'B' 2008/09
« Respondre #640 el: 15 de Febrer de 2009, 15:28:53 pm »
Doncs jo encara tinc dubtes de si el Villarreal B farà Play Off o no.
Avui podrien quedar 12 punts per sobre del cinquè i 13 del sisè, queden 13 jornades i tinc entés q les coses no van massa bé últimament al Villarreal, ni al primer ni al segon equip.

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15051
  • CHIARA
« Respondre #641 el: 15 de Febrer de 2009, 18:56:57 pm »
RESULTADOS DEFINITIVOS JORNADA 25

UE SANT ANDREU  0 - 0  BADALONA  CF
UE. AT. GRAMANET  6 - 2  TERRASSA FC
CD. AT. BALEARES  0 - 0  SD IBIZA EIVISSA 
BENIDORM  3 - 1  VALENCIA CF MESTALLA 
ORIHUELA CF 1 - 0  ONTINYENT  CF
VILLARREAL CF B  1 - 2  CD ALCOYANO 
UE LLEIDA  1 - 1  C. AT. OSASUNA B 
CD DENIA  0 - 0  BARÇA ATLÉTIC 
PD SANTA EULALIA  3 - 1  GAVA  CF
CE  SABADELL FC  2 - 1  UE ALZIRA
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat Miki

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1150
  • Jo vaig ser a Ipurua!
« Respondre #642 el: 15 de Febrer de 2009, 19:26:35 pm »
RESULTADOS DEFINITIVOS JORNADA 25

UE SANT ANDREU  0 - 0  BADALONA  CF
UE. AT. GRAMANET  6 - 2  TERRASSA FC

CD. AT. BALEARES  0 - 0  SD IBIZA EIVISSA 
BENIDORM  3 - 1  VALENCIA CF MESTALLA 
ORIHUELA CF 1 - 0  ONTINYENT  CF
VILLARREAL CF B  1 - 2  CD ALCOYANO 
UE LLEIDA  1 - 1  C. AT. OSASUNA B 
CD DENIA  0 - 0  BARÇA ATLÉTIC 

PD SANTA EULALIA  3 - 1  GAVA  CF
CE  SABADELL FC  2 - 1  UE ALZIRA

Sin duda, la mejor jornada de la temporada!!
TODOS los resultados nos favorecen!
"Hem ofert treball i respecte vers l'escut que lluïem a la samarreta, i així, hem ofert Honor al Sabadell"
Lluís Carreras, discurs a la Plaça de Sant Roc el 29-5-2011.

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15051
  • CHIARA
« Respondre #643 el: 15 de Febrer de 2009, 19:32:55 pm »
La UE Lleida impugna el partido contra el Ontinyent en el que perdió por un 2 - 1, y al parecer hay muchas posibilidades que salga a su favor por lo que podría sumar tres puntos más.

:ostres
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
« Respondre #644 el: 15 de Febrer de 2009, 19:51:17 pm »
Algú pot posar la classificació.?

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #645 el: 15 de Febrer de 2009, 20:28:00 pm »
Algú pot posar la classificació.?

1 Alcoyano 55
2 Villareal B 51
3 Lleida 41
4 Sant Andreu 39
5 SABADELL 39
6 Barça B 36
7 Badalona 35
8 Benidorm 32
9 Ontiyent 32
10 Gramenet 32
11 Denia 32
12 Terrassa 32
13 V.Mestalla 30
14 Gava 30
15 Orihuela 29
16 Osasuna B 27
17 Santa Eulalia 25
18 Alzira 23
19 Ibiza 23
20 At. Baleares 22

:beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
« Respondre #646 el: 15 de Febrer de 2009, 20:32:54 pm »
Gracies  :xin-xin

Desconnectat toni78

• President
« Respondre #647 el: 15 de Febrer de 2009, 20:35:04 pm »
Gracies  :xin-xin

de nada compi, por cierto a terrassa se vuelve a ir por la a7 jejejejeje  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8336
  • un camp de primera
« Respondre #648 el: 15 de Febrer de 2009, 21:30:22 pm »
La UE Lleida impugna el partido contra el Ontinyent en el que perdió por un 2 - 1, y al parecer hay muchas posibilidades que salga a su favor por lo que podría sumar tres puntos más.

:ostres

Sí, home sí, per aquestes insignificàncies correm-hi tots....

Ara bé, quan hi va haver un munt d´irregularitats fa tres anys, en els últims partits de la temporada, aquí res, no investiguem res, que això si que crema....  Recordem....

- Logroñés C.F. -Osasuna B;    compromís de no "posar el peu" per part de l´equip navarrès, a canvi del fitxatge d´unes de les "perles" del Futbol-Base de la Rioja. (un afecccionat del C.D.Logroñés em va assegurar en un privat que
                                                                                                                                                                                                                                                          anaven presumint d´aquesta "inteligent" transacció....)
                          - Figueres - Sabadell;               l´equip empordanès primat "fins a les orelles" i més per guanyar-nos
                          - Huesca - Figueres;                sospitosa "apatia" d´un Figueres que es va dedicar a "pasturar" pel camp durant els 90 minuts i comentaris que es van escapar....
                          - Reus - Osasuna B;                l´Osasuna B apàtic de Las Gaunas es torna a transformar en un equip lluitador i temible, sense que li vagi absolutament res....
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat Ruben_cesbd

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1376
« Respondre #649 el: 16 de Febrer de 2009, 19:53:23 pm »
Francisco López deja de ser entrenador del Atlético Baleares tras el empate del equipo albiazul frente al Eivissa. Los mallorquines no reaccionan. Con Toni Cazorla habían sumado 12 puntos en 13 partidos (0,92 puntos por partido de media) y las cifras de Francisco, con un plantel potenciado en las últimas semanas, no eran superiores: 9 puntos en 11 encuentros (0,81).

Menuda situacion tienen estos de Baleares  :ostres
SOM EL SABADELL!!!!!   *1903-2003*

Desconnectat melo

• Juvenil
  • Missatges: 550
ontinyent-lleida
« Respondre #650 el: 17 de Febrer de 2009, 17:53:23 pm »
Algú em podria explicar perquè el Lleida reclama els 3 punts d'aquest partit?

Gràcies
Lluitant per assolir aquesta glòria
que ens ha portat esforç tants i tants anys

Desconnectat toni78

• President
Re: ontinyent-lleida
« Respondre #651 el: 17 de Febrer de 2009, 18:02:35 pm »
Algú em podria explicar perquè el Lleida reclama els 3 punts d'aquest partit?

Gràcies

porque segun dicen el Ontinyent alineo un portero del juvenil creo, que no lo podia alinear  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12581
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #652 el: 17 de Febrer de 2009, 20:51:54 pm »
Per el que vaig entendre, el seu porter, Rangel, es va lesionar, i el que havia de ser el suplent, Dani Roiz, va fotre el camp i els va deixar en l'estacada. Van haver d'agafar a un del juvenil (Quique Moreno), fitxat al desembre d'un equip que es diu Contestà, de Segona Regional Juvenil. Al Lleida volen saber si la fitxa es va tramitar a temps o es va posar al jugador desprès del plaç de fitxatges.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat oriolquirce

• Juvenil
  • Missatges: 357
« Respondre #653 el: 17 de Febrer de 2009, 21:34:00 pm »
Per el que vaig entendre, el seu porter, Rangel, es va lesionar, i el que havia de ser el suplent, Dani Roiz, va fotre el camp i els va deixar en l'estacada. Van haver d'agafar a un del juvenil (Quique Moreno), fitxat al desembre d'un equip que es diu Contestà, de Segona Regional Juvenil. Al Lleida volen saber si la fitxa es va tramitar a temps o es va posar al jugador desprès del plaç de fitxatges.

por favor nadie se da cuenta en el Lleida del RIDICULO que estan haciendo???? estan reclamando por el portero que es un juvenil madre mia solo por este echo les tendria que dar pena reclamar. vamos que me digas un delantero juvenil que es un crack y que les metio 4 goles o algo asi pero madre mia, hay equipo que son ruines al mas no poder!!!!
"el segundo es el primero que pierde"

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #654 el: 17 de Febrer de 2009, 21:51:50 pm »
Doncs jo no tinc massa clar que aquests 3 punts els acabi guanyant l'Ontinyent......
I espero que no sigui així i el Lleida acabi perdent el que no va saber o poder guanyar sobre el camp. Els mantindriem a 2 punts.....
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7310
« Respondre #655 el: 18 de Febrer de 2009, 09:25:22 am »

jo tampoc ho tinc gaire clar, aquesta vegada...

ara, amb tot cal vèncer al lleida a la nca el qual, crec que no estarà entre els quatre primers.
crec que els quatre primers seran villarreal b (aquest molt justet i gràcies a les rendes), alcoià, sabadell i barça b.

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #656 el: 18 de Febrer de 2009, 12:54:53 pm »

por favor nadie se da cuenta en el Lleida del RIDICULO que estan haciendo???? estan reclamando por el portero que es un juvenil madre mia solo por este echo les tendria que dar pena reclamar. vamos que me digas un delantero juvenil que es un crack y que les metio 4 goles o algo asi pero madre mia, hay equipo que son ruines al mas no poder!!!!

Totalment d'acord amb l'oriol , s'ha de ser molt ruin per impugnar un partit que has perdut pels teus demerits, espero que li donguin la raó al Ontinyent i si pot ser que ho decideixin ja perque aixo pot afectar i molt a la classificació.
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat chemanez

• Entrenador
  • Missatges: 2496
« Respondre #657 el: 18 de Febrer de 2009, 13:45:33 pm »
Francisco López deja de ser entrenador del Atlético Baleares tras el empate del equipo albiazul frente al Eivissa. Los mallorquines no reaccionan. Con Toni Cazorla habían sumado 12 puntos en 13 partidos (0,92 puntos por partido de media) y las cifras de Francisco, con un plantel potenciado en las últimas semanas, no eran superiores: 9 puntos en 11 encuentros (0,81).

Menuda situacion tienen estos de Baleares  :ostres

Pues sí, bastantes nervios corren por la Vía de Cintura, y de hecho, ya hubo hace unos días un amago de dimisión por parte del Presidente.
De momento, ya tienen nuevo entrenador, Francisco "chichi" Soler, ex jugador del RCD Mallorca.

http://www.atbaleares.com/ver_noticia.php?le=es&id=396

Desconnectat Matamala

• Infantil
  • Missatges: 122
« Respondre #658 el: 18 de Febrer de 2009, 15:20:32 pm »
Jo el que vaig sentir es que en realitat no era juvenil i el van inscriure com si ho fós

Gol del Sabadell

• Visitant
« Respondre #659 el: 18 de Febrer de 2009, 15:47:33 pm »
De todas formas el Cádiz también protestó en el último partido de liga por la alineación de un canterano del Hércules y finalmente no le dieron la razon. Aunque pienso que fue porque era el último partido de liga, el Córdoba ya habia celebrado la salvación.... Aquí como siempre se da la razon o se quita según los condicionantes. Espero por la cuenta que nos trae que el partido se quede así, de todas formas ya tendria que estar decidido el tema ¿o no?. Yo creo que a la semana siguiente si hubo la protesta ya se tendria que haber desestimado o dado la razon al lleida, ya que no parece un caso complicado o estaba inscrito en tiempo o no.