Benvinguts al fòrum NO oficial del CE Sabadell
0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.
a Roberto li han retirat una targeta groga
Cita de: Sbdll en 22 de Abril de 2009, 19:05:27 pma Roberto li han retirat una targeta grogaOk ! llavors akest diumenge no jugarà per cumplir cicle de targetas i ja estarà net
Luis Miguel VALLEJO AZNAR, fue el árbitro del pasado domingo en Denia, para aquellos que no tengan el gusto de conocerle hoy podrán conocerlo ya que como premio a su actuación, será el cuarto árbitro en el partido VALENCIA CF - FC BARCELONA, el colmo sería que por una lesión en el transcurso de dicho encuentro el árbitro titular fuera sustituido por este lumbreras del pito.
Mare meva... només faltava aixó. Un àrbitre que es deixa endur per la pressió en un partit del primera divisió. Resulta que com més malament ho facis més amunt arribes.
Començarem el play off amb Juvenal sancionat i Juan Carlos Mejias a una groga de la suspensió. Actualitzat !
Actualitzat, pel partit de León, només tenim el dubte de Pagès ... espero que podem actualitzar aquest post 5 semanas mes
Per cert algú sap res del braç envenat de Pelegrí?? Em vaig quedar sorprès al veure-li
Cita de: Uri19 en 18 de Maig de 2009, 18:58:34 pmPer cert algú sap res del braç envenat de Pelegrí?? Em vaig quedar sorprès al veure-liSegons han dit aquest migdia a RS, ahir va jugar 88 minuts amb el colze fotut (diria que va ser una luxació, però no n'estic segur) i és dubte pel partit a Lleó, tot i que Pelegrí diu que està segur que podrà jugar.