Autor Tema: INFANTIL B CAMPEON TEMPORADA 08/09 SEGUNDA GRUPO 31  (Llegit 16503 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re: Infantil B temporada 2008/09
« Respondre #40 el: 30 de Novembre de 2008, 21:18:19 pm »
He vist la segona part del partit. Un partit de lluita, garra, ganes, duresa... bé, dels que m'agraden. I el millor, un final de pel-lícula, amb emoció a raudals. M'ha agradat molt l'actitud senyorial de l'equip arlequinat, que en cap moment ha perdut els nervis i que ha demostrat estar un esglaó més a dalt que el rival. En canvi els de carbassa i verd, estaven més pendents de protestar que de la bola.

Si seguiu aquest camí, crec que el títol pot estar a l'abast de l'equip.

P.D.: Per favor, no jugueu tant d'hora, que la gent vol dormir més.

Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

il·capo

• Visitant
« Respondre #41 el: 01 de Desembre de 2008, 11:53:35 am »
He vist la segona part del partit. Un partit de lluita, garra, ganes, duresa... bé, dels que m'agraden. I el millor, un final de pel-lícula, amb emoció a raudals. M'ha agradat molt l'actitud senyorial de l'equip arlequinat, que en cap moment ha perdut els nervis i que ha demostrat estar un esglaó més a dalt que el rival. En canvi els de carbassa i verd, estaven més pendents de protestar que de la bola.

Si seguiu aquest camí, crec que el títol pot estar a l'abast de l'equip.

P.D.: Per favor, no jugueu tant d'hora, que la gent vol dormir més.

xD, Birrero, gracias por venir a vernos, jeje, pero aver, las horas las da la FCF o el club local. Este sabado jugamos a las 13:30 del sabado, que te parece? xD

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #42 el: 01 de Desembre de 2008, 20:55:37 pm »
xD, Birrero, gracias por venir a vernos, jeje, pero aver, las horas las da la FCF o el club local. Este sabado jugamos a las 13:30 del sabado, que te parece? xD

De conya, a sobre és un dissabte festiu i jo no jugo. A ser possible, em deixaré caure un altre cop.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #43 el: 03 de Desembre de 2008, 16:41:27 pm »
I si ho fas, com a mínim saludaràs no?  :ejem
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #44 el: 03 de Desembre de 2008, 20:14:07 pm »
I si ho fas, com a mínim saludaràs no?  :ejem

No m'agrada que sentiu la pressió de la meva presència...  :beer2

A la Planada, no vaig saludar, ja que vaig venir començada la segona part i vaig marxar corrents acabat el partit. A més, desprès encara algú m'acusarà d'emportar-me jugadors al Sant Gabriel, Sant Andreu, Espanyol i Europa.   :ejem

Desconnectat CAI

• Juvenil
  • Missatges: 521
  • aguante el ROJO !!
« Respondre #45 el: 05 de Desembre de 2008, 21:59:05 pm »
Esta semana el infantil B se enfrenta al SABADELL NORD, en este partido tenemos la remota posibilidad de distanciarnos aún mas (8 puntos) de nuestro principal persegudior La Planada, ya que ellos se enfrentan al Cercle, un hueso, y un equipo que le puede plantar cara.

¡¡ ASI QUE, TODO EL QUE PUEDA, QUE SE ACERQUE AL CAMPO A PONER SU GRANO DE ARENA !!

¡¡ animo equipo !!!

il·capo

• Visitant
« Respondre #46 el: 07 de Desembre de 2008, 15:46:14 pm »
 :scut10-0 SBD Nord

No hay que hacer demasiados comentarios, jugemos muy bien y fueron caiendo los goles, el sbd nord perdido intentava hacer algo tirando balones arriba, pero que no pasaban de su campo gracias a la solidez defensiva y que la linia estaba algo adelantada, en fin a sido nuestra semana de suerte, ya estamos a 6 puntos del segundo, el San Cristobal con 19 Ptos. La Planada al empatar nos ponemos a 7 del tercero :xin-xin y ara nos quedan 4 partidos 'faciles' 12 Ptos que nos pueden ayudar a tomarnos algunos partidos con calma :)

Goles:

Arnau 4 :bola
Aleix
Victor
Moi
Albaro
Jove
y me queda uno XD

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #47 el: 07 de Desembre de 2008, 23:28:45 pm »
Pues si, partido mas que comodo, con un juego muy bonito en gran parte del partido quedando el resultado tan amplio como podeis ver.
El gol que falta lo ha marcado D. Alonso a la salida de un corner.

Con este resultado, el empate entre los que hasta ayer eran 2º (la planada) y 3º (cercle), nos quedamos como primeros a 6 puntos de 2º y 3º (san cristobal y badía), 7 puntos de la planada y 8 del cercle.

Equipo, a seguir trabajando asi!!!
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #48 el: 08 de Desembre de 2008, 00:28:55 am »
Un partit on el líder va treballar molt, i a més va fer un joc bastant convincent. La lluita recuperant pilotes a mig camp, i la qualitat d'algun dels seus jugadors van ser una de les claus en la victòria. L'altre clau de la victòria, va ser un rival molt mermat, ja que el seu porter no era el titular (era un noi que fa 2 anys l'he vist jugar d'extrem), i una impressionant baixada física a la segona part del rival, on no va tenir cap oportunitat.

Em va agradar la forma física i la lluita del CE Sabadell, i sens dubte, crec que és un equip que pot fer una gran campanya, sobretot per que els seus entrenadors també utilitzen un sistema tàctic valent i compensen en tot moment els jugadors que tenen al camp. Una altre de les coses que em va agradar, és que a la mitja part, amb 4-0, en cap moment es va baixar la intensitat, ni en el camp, ni en la banqueta.

Felicitats per la victòria i el liderat. Seguiu treballant, i arribareu lluny. Però no ho oblideu: L'esforç és la clau de l'èxit.

Per cert... un entrenador del Ripollet a la grada...  ;D
« Darrera modificació: 08 de Desembre de 2008, 00:36:14 am per birrero »

il·capo

• Visitant
« Respondre #49 el: 08 de Desembre de 2008, 12:25:51 pm »
Un partit on el líder va treballar molt, i a més va fer un joc bastant convincent. La lluita recuperant pilotes a mig camp, i la qualitat d'algun dels seus jugadors van ser una de les claus en la victòria. L'altre clau de la victòria, va ser un rival molt mermat, ja que el seu porter no era el titular (era un noi que fa 2 anys l'he vist jugar d'extrem), i una impressionant baixada física a la segona part del rival, on no va tenir cap oportunitat.

Em va agradar la forma física i la lluita del CE Sabadell, i sens dubte, crec que és un equip que pot fer una gran campanya, sobretot per que els seus entrenadors també utilitzen un sistema tàctic valent i compensen en tot moment els jugadors que tenen al camp. Una altre de les coses que em va agradar, és que a la mitja part, amb 4-0, en cap moment es va baixar la intensitat, ni en el camp, ni en la banqueta.

Felicitats per la victòria i el liderat. Seguiu treballant, i arribareu lluny. Però no ho oblideu: L'esforç és la clau de l'èxit.

Per cert... un entrenador del Ripollet a la grada...  ;D

En el sistema de juego, esta muy bien, pero somos 7 delanteros para 3 posiciones, todo y que en la media a lo hora de defender esta táctica va muy bien porque siempre son 2 para 1, los delanteros para que siempre podamos jugar todos, hay que descombocar a uno cada semana para ser 6. Hay otros sistemas como el 4-4-2 que poniendo a los extremos como volantes, quedariamos dos delanteros, y siempre hay algun jugador que se le da bien jugar en otra posición, pero bueno, no soy el entrenador, y el entrenador sabe lo que va mejor para el equipo y encima que de momento las cosas estan funcionando bien...

il·capo

• Visitant
« Respondre #50 el: 13 de Desembre de 2008, 01:26:55 am »
Este domingo en Cerdanyola, en el Mpal. La Bobila, a las 10.30

Cerdanyola del Vallés ''C''- CE Sabadell ''B''

A ser más lideres.

Desconnectat BOSS ARLEKINAT

• Infantil
  • Missatges: 157
« Respondre #51 el: 14 de Desembre de 2008, 13:10:17 pm »
  Cerdanyola del Valles 1 - 2  Infantil B

Partido donde empezamos perdiendo en el minuto 6 en un corner mal rechazado por nuestra defensa, el partido trancurria el sabadell intentava jugar, combinar llegando a porteria y disponiendo de muchisimas ocasiones de gol, que entre el portero, palos y chutes fuera no conseguiamos transformar, asi nos fuimos al descanso. En la 2ª parte el equipo salio igual de enchufado y haciendo un futbol mas directo y por banda para intentar empatar el partido lo antes posible, el premio llego en el 41 a la salida de un corner se siguio trabajando igual para conseguir la ventaja en el marcador y llego en 47 en otro remate de cabeza a balon parado, por su parte el cerdanyola que havia estado ultradefensivo para conseguir puntuar salio mas y se vio un partido mas abierto, en los ultimos 3, 4 minutos el cerdanyola se echo alante por completo pero sin lograr nada, en la ultima jugada algo dudosa pero no ha sido penalti, segun palabras textuales del arbitro :ha havido contracto pero no lo suficiente como para ser penalti ya que el delantero exagera la caida.

EN fin 3 ***** mas que nos siguen manteniendo a 6 puntos del 2º clasificado.

il·capo

• Visitant
« Respondre #52 el: 17 de Desembre de 2008, 17:44:03 pm »
Tenemos el gol-averagge a favor con todos los equipos que nos emos enfrentado :) pero todavia nos quedan partidos

il·capo

• Visitant
« Respondre #53 el: 20 de Desembre de 2008, 16:36:43 pm »
14-0 :D:D:D:D

El resultado lo dice todo, un juego muy directo y aprochando la velocidad de los delanteros que era muy superior a la de los defensas rivales. En fin acabamos el año muy bien y con una media de goles por partido muy buena

media GF  media GC   DG
5.63            1           51               

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #54 el: 20 de Desembre de 2008, 18:19:32 pm »
M'ha semblat entendre que un jugador vostre (el 10), s'ha lesionat. Com està?

Desconnectat CAI

• Juvenil
  • Missatges: 521
  • aguante el ROJO !!
« Respondre #55 el: 20 de Desembre de 2008, 19:52:38 pm »
Pues si birrero, a sufrido una rotura en el abductor de la pierna derecha (a mi entender) y tiene para un largo período antes de volver a tocar una pelota..
Enfin, muchos animos Moises y recuperate pronto, lo mas pronto posible.

il·capo

• Visitant
« Respondre #56 el: 27 de Desembre de 2008, 19:24:16 pm »
Animos a nestro compañero no le faltan xDxD

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #57 el: 29 de Desembre de 2008, 12:47:53 pm »
Este equip té una gran dupla a la banqueta. No m'estranya que vagen tant bé.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat BOSS ARLEKINAT

• Infantil
  • Missatges: 157
« Respondre #58 el: 10 de Gener de 2009, 15:22:18 pm »
Sabadellenca 1 - 6 Sabadell B

Partido donde el sabadell siempre fue dueño del balon dado su superioridad en el campo y que la sabadellenca dejo la iniciativa al sabadell encerrandose ellos en su campo esperando alguna contra pero no les dio resultado.
En la 1ª parte el balon corria en dominios del sabadell pero algo lento y la sabadellenca no se desordenava aun asi fuimos 0-4 al descanso.
La 2ª parte la postura de los 2 ekipos seguia igual pero por parte del sabadell se movia algo mas rapido el balon pero no concretavan las ocasiones,terminando con el 1-6 final.

3 puntos mas y 1 jornada menos, vamos partido a partido y los rivales siguen distancidos y otros se alejan cada jornada mas caso de la planada(3º clasificado) que con su empate a 1 en castellar les deja a 9 puntos de nosotros los lideres.

il·capo

• Visitant
« Respondre #59 el: 16 de Gener de 2009, 22:15:20 pm »
Llevo ya um tiempo sin escrivir, xD.

Bueno, pues que este domingo jugamos a las 9 en el municipal de Can Puiggener como campeones de invierno y con 34 (creo, si no son más). Habra poca gente en la grada. Porque sera un partido sin mucha historia (eso espero) ya que hay mucha diferencia en nivel y demás.

Saludos,

espero volver a escribir una gran victoria de mi equipo com muchos goles :) suerte a todos.

Saludos