Autor Tema: Escola de Futbol de Sabadell (2008-09)  (Llegit 20447 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Xandri

• Visitant
Re: Escola de Futbol de Sabadell (2008-09)
« Respondre #60 el: 16 de Gener de 2009, 22:32:17 pm »
PARTIDÀS!

JUNIOR,C.F. ''A'' - ESCOLA F. SABADELL ''A''

Doncs això, amb una simple paraula definint el partit de demà a les 11:00h a les instalacions del Júnior de Sant Cugat.
Tant com ells i nosaltres, ens agrada molt tractar bé la pilota, on es pot veure un molt bon partit de futbol. :fun:
Els tenim a 8 punts, però nosaltres estem amb un partit menys, és a dir que si guanyem demà i el partit aplaçat, ens posariem a dos punts d'ells.
Esperem treure demà una victòria si o si, un empat no seri del tot dolent perquè seguiriem igual i quedaria tota la segona volta incluint l'últim partit de la temporada contra ells al nostre camp.

Us ànimo que vingueu! :beer2

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
  • Gènere: Masculí
« Respondre #61 el: 16 de Gener de 2009, 23:13:24 pm »
Sort al partit de demà Xandri!!

Quan vingui el bon temps ja em passaré a veure't jugar  ;D

Desconnectat rsc95

• Jugador Prof.
  • Missatges: 782
  • visca el sabadell i el futbol base
« Respondre #62 el: 17 de Gener de 2009, 16:02:48 pm »

JUNIOR C.F.''A''- ESCOLA F. SABADELL ''A'' 1-1

Ha estat un partit molt emocionant, amb una part per cada equip.  s´ha adelantat el Junior amb un gol d´oportunisme i a la segona part, L´Escola s´ha llançat a l´atac amb molta decissió i s´ha aconseguit l´empat faltant uns 20 minuts, que ha fet total justicia al que s´ha vist sobre el camp.  gran treball defensiu i excel·lent intervenció del porter Xandri a 5 minuts del final, que ha resultat decissiva.  DOS BONS EQUIPS  :hurra
VIVA EL CE SABADELL

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8173
  • un camp de primera
« Respondre #63 el: 18 de Gener de 2009, 20:35:45 pm »
Gran partit entre dos equips "d´èlit" dintre del grup, on un plantejament molt estudiat de l´Escola i una perfecte execució sobre el terreny de joc, van possibilitar un empat contra el Junior, que va demostrar perfectament el perquè encapçala la classificació. Destacar l´important desgast dels dos equips que gairebé jugaven l´últim quart de partit al mateix rtme que el primer.
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Xandri

• Visitant
« Respondre #64 el: 18 de Gener de 2009, 22:44:24 pm »
No hi ha res més que afegir al que han dit els companys Harry Potter-4 i Blanc-I-Blau. Va ser un partit molt complert en línies generals de tot l'equip, on vam saber executar perfectament el plantejament del nostre entrenador. Aquest empat no es del tot dolent ja que seguim a 5 punts d'ells (contant que guanyem l'aplaçat), i encara per disputar tota una segona volta, amb una possible jornada final on 3 equips es disputèssin el títol.

Xandri

• Visitant
« Respondre #65 el: 20 de Gener de 2009, 23:04:14 pm »
RESULTATS 15 JORNADA

E. DE FUTBOL MONTCADA,C. ''B'' - CAN RULL ROM. TRON. ''A''...1 - 3

BADIA DEL VALLES, C.D. ''A'' - MERCANTIL, C.E. ''B''.................2 - 2

NATACIO TERRASSA, C ''B'' - U. F. B. JABAC I TERRASSA ''D''...1 - 0

SABADELL F.C., C.E. ''A'' - SABADELLENCA, UE. ''A''.................12 - 2

SANT CUGAT ESPORT, F.C. ''B'' - SABADELL NORD,CF. ''A''.......2 - 1

CERDANYOLA DEL VALLES FC. ''A'' - RIPOLLET, C.F. ''A''..........8 - 1

JUNIOR,C.F. ''A'' - ESCOLA F. SABADELL ''A''..........................1 - 1

ESCOLA F. BARBERA ANDALUCIA ''B'' - EUROPA, C.E. ''D''.......0 - 5

Ja posaré la classificació quan la tingui.
PD: En colors els resultats dels "aspirants" al títol.

Xandri

• Visitant
« Respondre #66 el: 24 de Gener de 2009, 21:28:04 pm »
Demà a les 10:30 al camp del Cerdanyola del Vallès:

CERDANYOLA DEL VALLES FC. ''A'' - E. F. SABADELL ''A''

Partit que simplement s'ha de guanyar. El Cerdanyola és un equip de taula-baixa, però des de el meu punt de vista, pot ser un equip molt perillós i que haurem de vigilar.

Xandri

• Visitant
« Respondre #67 el: 07 de Febrer de 2009, 00:54:41 am »
Anem a posar una mica d'ordre, que he tingut el post oblidat últimament:

-El partit de Cerdenyola va acabar amb derrota per 3-2, no m'enfiava d'aquell equip, al seu camp van a mort. A més, si afegeixes un àrbitre totalment en contra nostre des del principi i vacil·lantse a mi i als meus companys (ep, no excuso la derrota)... M'estalvio comentaris sobre aquesta persona, on ja els vaig fer en el seu moment en un fòrum més adient.

-La setmana següent, teniem partit contra el Sant Cugat al nostre camp, el qual es va haver de suspendre degut el mal estat del camp. Tenim dos partits aplaçats, aquest i el del Barberà. ;)

Xandri

• Visitant
« Respondre #68 el: 07 de Febrer de 2009, 01:02:52 am »
"Avui" (dissabte), a la 13:30h al camp de Llano, derby i partidàs:

C.E Sabadell F.C "A" - Escola de Futbol de Sabadell "A"

Aquest partit és una final per nosaltres, és qüestió de vida o mort. Els tenim a 14 punts (a 8 contant que guanyem els dos aplaçats). Nosaltres ja no podem fallar més, hem de guanyar si o si, per retallar distàncies, i a la jornada següent anar partit a partit intentar arribar a final de temporada amb els suficients punts retallats per optar a guanyar la lliga (cosa molt difícil). Serà un partit d'alta tensió xD, en que en cap moment el joc estarà avorrit.

PD: Hi haurà presencia del Fum fum fum a la graderia amb la possibilitat de Birrero.

A guanyar ESCOLA!

Xandri

• Visitant
« Respondre #69 el: 23 de Febrer de 2009, 13:59:32 pm »
Actualitzo aquest post que fa dos setmanes que per manca de temps no he pogut escriure-hi res.

"Avui" (dissabte), a la 13:30h al camp de Llano, derby i partidàs:

C.E Sabadell F.C "A" - Escola de Futbol de Sabadell "A"

Aquest partit és una final per nosaltres, és qüestió de vida o mort. Els tenim a 14 punts (a 8 contant que guanyem els dos aplaçats). Nosaltres ja no podem fallar més, hem de guanyar si o si, per retallar distàncies, i a la jornada següent anar partit a partit intentar arribar a final de temporada amb els suficients punts retallats per optar a guanyar la lliga (cosa molt difícil). Serà un partit d'alta tensió xD, en que en cap moment el joc estarà avorrit.

PD: Hi haurà presencia del Fum fum fum a la graderia amb la possibilitat de Birrero.

A guanyar ESCOLA!

El partit com ha dit el company Fum fum fum, va cabar amb derrota per 0-5... Partit sense història que els 3 primers gols del CES (a la primera part), es pot dir que ens els vam fer nosaltres, entre errors defensius i rebots... Llavors a la segona dos gols més des de fora de l'àrea.
No vam jugar a res, no vam tocar pilota, no vam fer res... vam fer el pena. Un partit que vam tenir que passar pàgina.

Llavors la setmana següent vam jugar contra el Natació Terrassa, al seu camp. EL partit va acabar amb vicòria nostre. En cap moment van perillar els 3 punts i va ser un partit molt plàcid.

Abans d'ahir, cam jugar a casa contra el Barberà Andalucia. Victòria nostre també per 3-0. Ens va costar al principi, però a la que vam fer el primer gol, va arribar al segon, i després a la segona part va arribar el tercer. Un parti ton el Baberà va intentar posar el màxim de polèmica possible, encarant-se amb nosaltres, insults, etc.

Desconnectat pioneer

• Invitat
  • *
  • Missatges: 1
« Respondre #70 el: 14 de Abril de 2009, 19:42:41 pm »
Xandri ets un c***** a veure si escrius una mica més aixi ja som dos del mateix equip i podem donar mes opinions

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
« Respondre #71 el: 01 de Maig de 2009, 10:08:51 am »
JA que el nostre amic Xandri no em fas ni p*** cas  ;D us ho dic jo.

Demà dissabte a les 16:30 hores al camp de la Sabadellenca (Zona sud) jugarà l'Escola de Futbol contra l'Europa "D" entrenat per mi mateix. Malgrat la indicició del temps, us animo a venir al camp a veure un partidet xulo entre amics!
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

Xandri

• Visitant
« Respondre #72 el: 01 de Maig de 2009, 11:33:33 am »
JA que el nostre amic Xandri no em fas ni p*** cas  ;D us ho dic jo.

Demà dissabte a les 16:30 hores al camp de la Sabadellenca (Zona sud) jugarà l'Escola de Futbol contra l'Europa "D" entrenat per mi mateix. Malgrat la indicició del temps, us animo a venir al camp a veure un partidet xulo entre amics!
Perdó Cudi :innocent: xD Aquest partit té més ingredients, com pot ser que l'Europa es juga la salvació matemàtica si ens guanya (ja que els hi ha suspès un partit que jugàven avui novament) i nosaltres ens juguem anar guanyant marge per no perdre la tercera posició. La posició de l'Europa es molt enganyosa, des de que aquest equip el dirigeix el Cudi, l'Europa ha pujat posicions fins sortir fora del descens, quan semblava un equip evocat a la segona divisió, i a més ha guanyat 4-3 al segon classificat (Sabadell) i va perdre 2-0 amb el líder (Júnior), que el partit se'l podria haver endut l'Europa. :beer2

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #73 el: 01 de Maig de 2009, 19:11:35 pm »
Doncs igual m'hi acosto  :bola
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Xandri

• Visitant
« Respondre #74 el: 01 de Maig de 2009, 19:54:06 pm »
Doncs igual m'hi acosto  :bola
Així m'agrada! :beer2 El partit encara que plogui és jugarà, ja que és un camp de gespa artificial (un dels millors de Sabadell).