Autor Tema: s'han passat tres pobles...  (Llegit 33084 cops)

0 Usuaris i 4 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2760
  • Gènere: Femení
Re: s'han passat tres pobles...
« Respondre #180 el: 09 de Setembre de 2008, 18:02:02 pm »
de totes maneres demà trucare a les oficines hi haviam si l'Albert m'informa millor  :no:
Millor Moderadora Forera Novell

Desconnectat Roger

• Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2197
  • Gènere: Masculí
  • EL MEU COR ÉS ARLEKINAT!!!
« Respondre #181 el: 09 de Setembre de 2008, 18:14:13 pm »
Penso que el millor seria ja incloure les dues jornades economiques a l'hora que et fas soci i aixi ja ens oblidem, si el carnet val 165 mes dos jornades economiques de 7 euros, llavors que el carnet el valgui 179 euros, i aixi ja ho em pagat tots els que es facin socis i deixen de crea polemica, crec que seria la millor solucio, a mes a sobre s'en el segon partit de temporada mentre que hi ha molta gent que encara no ha renovat el seu carnet!!!
Sempre seré Arlekinat!!!

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #182 el: 09 de Setembre de 2008, 18:15:26 pm »
7€ és de mitja jornada econòmica, per açò este any, i el passat, se'n fan dos. Si fos jornada econòmica sencera, vos clavarien los 16€.
Jo no trobe bé que el soci pague els 7€, però en canvi trobo de **** mare que se claven els 19, que jo fotria 20 als no socis. Total, només venen a cridar en un partit o dos a la temporada, okupen seients dels socis habituals, i a sobre van d'arlekinats de tota la vida. Tristament, estos son els que habitualment comencen a cridar **** EGARA, enlloc d'animar al Sabadell. Ala, que paguen les ganes.

Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat hoolSBD

• Infantil
  • Missatges: 113
« Respondre #183 el: 09 de Setembre de 2008, 18:39:32 pm »
Penso que el millor seria ja incloure les dues jornades economiques a l'hora que et fas soci i aixi ja ens oblidem, si el carnet val 165 mes dos jornades economiques de 7 euros, llavors que el carnet el valgui 179 euros, i aixi ja ho em pagat tots els que es facin socis i deixen de crea polemica, crec que seria la millor solucio, a mes a sobre s'en el segon partit de temporada mentre que hi ha molta gent que encara no ha renovat el seu carnet!!!

Llavors arrodonarien la xifra de soci a 200€, com si no els coneguessim ...

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #184 el: 09 de Setembre de 2008, 20:26:50 pm »
7€ és de mitja jornada econòmica, per açò este any, i el passat, se'n fan dos. Si fos jornada econòmica sencera, vos clavarien los 16€.
Jo no trobe bé que el soci pague els 7€, però en canvi trobo de **** mare que se claven els 19, que jo fotria 20 als no socis. Total, només venen a cridar en un partit o dos a la temporada, okupen seients dels socis habituals, i a sobre van d'arlekinats de tota la vida. Tristament, estos son els que habitualment comencen a cridar **** EGARA, enlloc d'animar al Sabadell. Ala, que paguen les ganes.

Home d'aquesta manera  poca afició faríem, si per una banda volem atraure als no habituals i per l'altre els fotem fora amb preus elevats, alguna cosa no quadra.
Pensa q si no fos per aquests no habituals la NCA no passaria de 2000 aficionats faria molt d temps, i no crec q poguéssim pressumir gaire d'afició en un derbi amb 2000 espectadors, o en un Play Off d'Ascens amb 2500 persones al camp....

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #185 el: 09 de Setembre de 2008, 20:44:32 pm »
a mi ahir el Ribas em va dir que a les jornades económiques no donaven invitacions xq els de la porta com ho sabrien...? jo li vaig dir que les pagaría a les oficines i em va continuar dien que no...x cert, no estavem sols hi havia més gent que ho va escoltar.

Sempre que hagut Jornada Economica, he pogut treure invitacions pel mateix preu que el soci (en aquest cas 7€), estàs dient que no podrem fer-ho aquest cop? Esque no ho entés gaire...
Jo demà hem passaré per les oficines, i he de treure una invitació i tenia pensat pagar ja les dos... (14€)
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #186 el: 09 de Setembre de 2008, 20:48:48 pm »

Tu a quants partits vas a la NCA al llarg de la temporada?

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #187 el: 09 de Setembre de 2008, 21:03:33 pm »
a mi ahir el Ribas em va dir que a les jornades económiques no donaven invitacions xq els de la porta com ho sabrien...? jo li vaig dir que les pagaría a les oficines i em va continuar dien que no...x cert, no estavem sols hi havia més gent que ho va escoltar.

Sempre que hagut Jornada Economica, he pogut treure invitacions pel mateix preu que el soci (en aquest cas 7€), estàs dient que no podrem fer-ho aquest cop? Esque no ho entés gaire...
Jo demà hem passaré per les oficines, i he de treure una invitació i tenia pensat pagar ja les dos... (14€)

yo tmb tenia entendido eso, y como una invitacion ya la gaste el dia del ibiza tenia pensado ir a sacar la que me queda para el domingo por 7 euros, mañana por la mañana ire a preguntar al albert  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
« Respondre #188 el: 09 de Setembre de 2008, 21:47:42 pm »
es que jo tambe tenia entes aixó i em vaig quedar amb dos pams de nassos quan em var que no, potser l'home va mal fitxat, si us plau, si demà hi va algú m'ho dieu xq així jo també aniré a buscar-les   :xin-xin

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #189 el: 09 de Setembre de 2008, 21:57:37 pm »
Esta tarde he estado en oficinas, y el mismo Albert estava flipando...

SI QUE HAY ENTRADA ANTICIPADA A 7 EUROS PARA LOS SOCIOS + LAS DOS INVITACIONES A 7 EUROS TAMBIEN.   Es mas, he visto como algún socio venia a recoger la suya mas alguna invitacion a 7 euros también.

En resumen, que antes del sábado se pueden recoger esas entradas. Yo por 21 euros tendré 3 entradas...
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
« Respondre #190 el: 09 de Setembre de 2008, 22:07:32 pm »
ya decia yo que no podía ser...

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #191 el: 09 de Setembre de 2008, 22:08:57 pm »
Asi pues mañana ire a recoger la mia y la de un acompañante  :xin-xin

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #192 el: 09 de Setembre de 2008, 22:20:35 pm »
ya decia yo que no podía ser...
A lo mejor no te entendieron y pensaban que kerías decir que ibas a recogerla el mismo domingo a oficinas...

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #193 el: 09 de Setembre de 2008, 23:31:05 pm »
Esta tarde he estado en oficinas, y el mismo Albert estava flipando...

SI QUE HAY ENTRADA ANTICIPADA A 7 EUROS PARA LOS SOCIOS + LAS DOS INVITACIONES A 7 EUROS TAMBIEN.   Es mas, he visto como algún socio venia a recoger la suya mas alguna invitacion a 7 euros también.

En resumen, que antes del sábado se pueden recoger esas entradas. Yo por 21 euros tendré 3 entradas...

Anticipadas para los socios a 7 euros porq? Acaso si la compramos el mismo domingo en el momento del partido nos saldrá mas cara? :icon_question:  :icon_question:

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #194 el: 09 de Setembre de 2008, 23:58:06 pm »
NO. Pero si te evitas alguna posible cola a la hora de comprarlas....   Si ya me acerco a comprar las dos anticipadas para mis dos "invitados", que tonteria no comprar tambien la mia, no?
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #195 el: 10 de Setembre de 2008, 00:06:44 am »
gracias murciano, yo mañana tmb ire por la tarde a sacar la invitacion pagando los 7 euros, y sacare de paso la mia claro asi el domingo ya la llevo  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #196 el: 10 de Setembre de 2008, 00:12:12 am »
Jo també aniré, divendres per retirar la meva entrada i les dues invitacions. Així m'estalvio de fer cua el diumenge. Ens veiem en els bars, birra en mà :icon_exclaim:

P.D.: Avui ja he rebut un missatge pidolant una invitació. Té collons la cosa.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #197 el: 10 de Setembre de 2008, 14:27:43 pm »
Aquest matí he pogut aconseguir una invitació per 7€.

Així que tots els socis que volgueu, podeu tenir una invitació del vostre carnet per 7€ (preu dels socis).

:beer2

Desconnectat furia_sbd

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3605
  • You will never walk alone
« Respondre #198 el: 10 de Setembre de 2008, 14:32:49 pm »
jo tinc 16 añs, per tant soc soci juvenil, tambe cal pagar? cuant?
Visca el Sabadell!!

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #199 el: 10 de Setembre de 2008, 14:36:13 pm »
jo tinc 16 añs, per tant soc soci juvenil, tambe cal pagar? cuant?

tots els socis paguem 7 euros nene xD