Autor Tema: s'han passat tres pobles...  (Llegit 33054 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2760
  • Gènere: Femení
Re: s'han passat tres pobles...
« Respondre #20 el: 02 de Setembre de 2008, 17:41:51 pm »
Esque en el tema peñas tampoco existe un opinión conjunta ya que dentro de estas también hay dos bandos...me sabe mal decir esto pero de siempre he pensado que aquí verdaderamente solo existen las peñas de tribuna y las otras no tenemos/tienen derecho a decir nada(o almenos desde mi punto de vista)

quines son les de tribuna?
Millor Moderadora Forera Novell

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
  • Gènere: Masculí
« Respondre #21 el: 02 de Setembre de 2008, 17:43:02 pm »
Esque en el tema peñas tampoco existe un opinión conjunta ya que dentro de estas también hay dos bandos...me sabe mal decir esto pero de siempre he pensado que aquí verdaderamente solo existen las peñas de tribuna y las otras no tenemos/tienen derecho a decir nada(o almenos desde mi punto de vista)

pues que no te sepa mal erick por que es verdad, a mi me da igual dar nombres a la directiva solo le importan las penyas antiguas penya sabadell, nova creu alta, la ceba, roses, y alguna mas las demas no tienen ni voz ni voto  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #22 el: 02 de Setembre de 2008, 17:46:02 pm »
Bueno las Roses quizas sean las únicas que intentan remediar eso...almenos a nosotros nos han ayudado bastante ya que por ejemplo nos cedieron un sitio en el bar que hay enfrente de tribuna para guardar los banderones y todo eso :tongue3:

Esque creo que hay peñas que parece que compiten entre ellas y eso está muy feo ya que en teoria todas tenemos un mismo objetivo que es animar a nuestro equipo... y lo más bueno que intentan apuñalar a otras peñas e incluso en entrevistas que les han hecho
« Darrera modificació: 02 de Setembre de 2008, 17:49:03 pm per Erik_Forçero »
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
« Respondre #23 el: 02 de Setembre de 2008, 17:48:10 pm »
doncs home...no está bé això, ja que tothom defensa els mateixos colors!!!

i aixó que hi ha penyes que competeixen entre elles...amb quin objectiu?

i les penyes a les que "no es fa cas" suposan que a les altres si que els hi facin, van a les reunions?

Desconnectat Erik_Sbd

• President
« Respondre #24 el: 02 de Setembre de 2008, 17:51:10 pm »
doncs home...no está bé això, ja que tothom defensa els mateixos colors!!!

i aixó que hi ha penyes que competeixen entre elles...amb quin objectiu?

i les penyes a les que "no es fa cas" suposan que a les altres si que els hi facin, van a les reunions?

Potser algunes no van però anaven i potser deurien veure algo que no els agradaria...jo a les que he anat es nota quan no venen segons quines persones de veritat(per exemple el tifo del dia del Mallorca B a casa es va fer una reunió i fins i tot algunes penyes comentaven que era la primera vegada que les coses es feien bé)
« Darrera modificació: 02 de Setembre de 2008, 17:59:30 pm per Erik_Forçero »
HONOR AL SABADELL

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
« Respondre #25 el: 02 de Setembre de 2008, 17:59:28 pm »
doncs home...si no vas i dius el que penses amb respecte i educació, dificilment podrás dir que no t'escolten.

que hi ha gent "afín al regimen"? com a tot arreu, peró també es cert que ningú els hi porta la contraria a la Directiva.

A la derrera assamblea que hi va haber, vaig veure molta, moltissima gent callada, i aquell era el moment potser de dir o comenta, preguntar...La Directiva bé que va dir que hi haurien jornades económiques i en aquell moment ningú va dir res.

i que consti que estic en contra del preu que han posat eh...jo només dic que a l'hora de parlar poca gent s'atreveix...pel motiu que sigui

Desconnectat toni78

• President
« Respondre #26 el: 02 de Setembre de 2008, 18:03:35 pm »
Bueno las Roses quizas sean las únicas que intentan remediar eso...almenos a nosotros nos han ayudado bastante ya que por ejemplo nos cedieron un sitio en el bar que hay enfrente de tribuna para guardar los banderones y todo eso :tongue3:

Esque creo que hay peñas que parece que compiten entre ellas y eso está muy feo ya que en teoria todas tenemos un mismo objetivo que es animar a nuestro equipo... y lo más bueno que intentan apuñalar a otras peñas e incluso en entrevistas que les han hecho

eso es verdad o si te pones el nombre de la penya en castellano, recibir un trato diferente(peor logicamente) eso tmb a pasao hace años pero me a pasado a mi concretamente  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat Erik_Sbd

• President
« Respondre #27 el: 02 de Setembre de 2008, 18:06:05 pm »

eso es verdad o si te pones el nombre de la penya en castellano, recibir un trato diferente(peor logicamente) eso tmb a pasao hace años pero me a pasado a mi concretamente  :beer2 :beer2

Peor todavía...un motivo un poco i****l i en cierta manera xenófobo.

Y pregunto yo...Por qué se centran en esas tonterias como la que has comentado tu y no trabajan por lo que verdaderamente importa? que es el Sabadell
HONOR AL SABADELL

Desconnectat toni78

• President
« Respondre #28 el: 02 de Setembre de 2008, 18:16:42 pm »

Peor todavía...un motivo un poco i****l i en cierta manera xenófobo.

Y pregunto yo...Por qué se centran en esas tonterias como la que has comentado tu y no trabajan por lo que verdaderamente importa? que es el Sabadell

es una buena pregunta erick, pero escomo tu dices que hay algunas penyas que prefieren hacerse sombra la una a la otra, y hacer ver que una es mejor que otra, eso tampoco lo tendrian que hacer, somos 4 y mal avenidos   :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #29 el: 02 de Setembre de 2008, 19:54:47 pm »
Desde luego que son abusivos los precios, pero las cuentas tienen que salir al final, por otro lado no llego a entender del todo a los socios del CE Sabadell FC; vamos a ver, se van a pagar 12 o 15 € en Badalona + transporte, más la cerveza, el whisky etc.,  para el próximo partido, van a ir a poyar al equipo unos 200 o 300 socios  y seguidores arlequinados o más, dejándole al equipo rival un buen pellizco de €, en cambio nos molestamos en pagar 7 € para nuestro Club, pues nada, como estamos con la matricula de los niños, los libros, el uniforme, la gasolina, la comida, la letra del piso etc., no ir a Badalona donde por seguro el presidente de ese equipo se frotará las manos de ver tanto arlequinado y apoyar al equipo tan solo por 7€ en la NCA.

:mmmm
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7183
« Respondre #30 el: 02 de Setembre de 2008, 19:58:06 pm »
jo, vista la política de preus, crec que s'hauria de fer una nova política de preus per a fer-se soci. i més si es pertany a la fundació de l'esport i a l'ajuntament.

un carnet més semblant al del barça on es pagui el carnet de soci i el seient:

exemple:

soci: 50 € a pagar al gener
amb dret a veure 3 partits i a un descompte del 30% en l'entrada
amb descompte als espais esportius de sabadell del 20%

seient: segons ubicació. tribuna 220 €, general 110 €, gols 75 €, juvenils 50 €, infantil  gratuït
a pagar el setembre i necessitat de ser soci

entrades:
tribuna 25 € (18), general 15 (11), gols  12  (9)  entre parentesi preus per socis sense seient.

· conseguim que el simpatitzant sigui soci i que pagui menys quan vingui
· conseguim que no et vingui una quota de cop
· donem descomptes addicionals a les instalacions de sabadell

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7183
« Respondre #31 el: 02 de Setembre de 2008, 20:02:05 pm »
Desde luego que son abusivos los precios, pero las cuentas tienen que salir al final, por otro lado no llego a entender del todo a los socios del CE Sabadell FC; vamos a ver, se van a pagar 12 o 15 € en Badalona + transporte, más la cerveza, el whisky etc.,  para el próximo partido, van a ir a poyar al equipo unos 200 o 300 socios  y seguidores arlequinados o más, dejándole al equipo rival un buen pellizco de €, en cambio nos molestamos en pagar 7 € para nuestro Club, pues nada, como estamos con la matricula de los niños, los libros, el uniforme, la gasolina, la comida, la letra del piso etc., no ir a Badalona donde por seguro el presidente de ese equipo se frotará las manos de ver tanto arlequinado y apoyar al equipo tan solo por 7€ en la NCA.

tal y como van las cosas, a badalona no irá mucha gente- unos 100 a mucho estirar...

razones:

· no todo el mundo tiene embarcaderos que alquilar ;·)
· el euribor
· que es la jornada 2
· que es fiesta mayor
· la gente va ajustada de pasta
· nos clavarán
· muchos socios acaban de pagar 165 euros al CES más ahora 7, 172.
· muchos gastos en esta época del año

algunos tienen pasta, pero para otros muchos la situación económica no es moco de pavo...

hipotecas de 1000 y pico de euros son la culpa, entre otros...

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2399
« Respondre #32 el: 02 de Setembre de 2008, 20:12:16 pm »
Però no ens apartem del tema que veritablement interessa. Els preus fixats per la jornada del derby són una autèntica bojeria. És una mesura inoportuna, excessiva i especialment gravosa pel soci d'aquest club.

Inoportuna perque estem a la jornada dos i ja estàn posant jornades econòmiques quan el soci tot just ha pagat 165 € pel seu carnet. Com molt bé ha dit un altre usuari, el setembre és un mes de moltes despeses per les families com per a sobre afegir-hi el preu de l'entrada del derby.

Excessiva perque 19 € per una entrada de general no es veu en tota la segona b, vagis on vagis.

I especialment gravosa amb el soci perque mentre que per a l'espectador normal únicament hi ha un increment de tres euros per veure aquest derby en comparació amb un partit normal (l'entrada passa de 16 a 19 €), per al soci l'increment en el preu de l'entrada és de 7 € (en un partit normal s'entra amb el carnet i per aquest derby s'han d'afegir set euros).

Crec que no sóc especialment crític amb la política de preus de la Directiva (tot i que penso que els preus són altets) però penso sincerament que els preus fixats per la jornada económica són errats, i es veu clarament la intenció de la Directiva d'aprofitar-se del profund sentiment arlequinat d'aquesta santa afició.

Aquesta és la meva protesta.

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • CHIARA
« Respondre #33 el: 02 de Setembre de 2008, 20:14:02 pm »

tal y como van las cosas, a badalona no irá mucha gente- unos 100 a mucho estirar...

razones:

· no todo el mundo tiene embarcaderos que alquilar ;·)
· el euribor
· que es la jornada 2
· que es fiesta mayor
· la gente va ajustada de pasta
· nos clavarán
· muchos socios acaban de pagar 165 euros al CES más ahora 7, 172.
· muchos gastos en esta época del año

algunos tienen pasta, pero para otros muchos la situación económica no es moco de pavo...

hipotecas de 1000 y pico de euros son la culpa, entre otros...

Si en eso tienes razón, yo a lo que voy es que según leo por aquí, habrá autocares puestos por las peñas (gratis para los socios de las mismas) para ir a Badalona, ya veremos el próximo domingo en el partido cuanto habrán apoyando a nuestro equipo, por tanto recortar los gastos del encuentro de Badalona para invertirlo en la NCA para el siguiente encuentro, que el dinero al menos se queda para nuestro equipo. Ya se esperaba que hubieran jornadas económicas y ya tenemos la primera.

Desconnectat toni78

• President
« Respondre #34 el: 02 de Setembre de 2008, 20:21:27 pm »
yo desde aqui lo vuelvo a decir si desde el foro se piensa en hacer algo estoy de acuerdo  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #35 el: 02 de Setembre de 2008, 20:25:41 pm »
He llegit tot lo que heu estat comentat i la veritat esque es interessant i això que comenta l'Èrik de les penyes és del tot cert i a més una mica penós...
Crec que la directiva s'està equivocant i MOLT, crec que hi ha temps per rectificar, però nosé com encara no s'han adonat que si poses les entrades a 10 - 15 euros ve molta més gent ( o almenys posar aquests preus als aficionats arlequinats o donar com un val per al Soci, per tal de rebre com una petita recompensa ) és en aquests casos quan hem d'estar al costat de l'equip, de veure una NCA força plena, amb la gent animant...
Nose com ho veieu però a 19€ pot ser que faltin fins i tot socis...

Permeteume dir que si el dia del partit hem fan pagar, l'han cagada altre cop  :(
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • CHIARA
« Respondre #36 el: 02 de Setembre de 2008, 20:27:49 pm »
Però no ens apartem del tema que veritablement interessa. Els preus fixats per la jornada del derby són una autèntica bojeria. És una mesura inoportuna, excessiva i especialment gravosa pel soci d'aquest club.

Inoportuna perque estem a la jornada dos i ja estàn posant jornades econòmiques quan el soci tot just ha pagat 165 € pel seu carnet. Com molt bé ha dit un altre usuari, el setembre és un mes de moltes despeses per les families com per a sobre afegir-hi el preu de l'entrada del derby.

Excessiva perque 19 € per una entrada de general no es veu en tota la segona b, vagis on vagis.

I especialment gravosa amb el soci perque mentre que per a l'espectador normal únicament hi ha un increment de tres euros per veure aquest derby en comparació amb un partit normal (l'entrada passa de 16 a 19 €), per al soci l'increment en el preu de l'entrada és de 7 € (en un partit normal s'entra amb el carnet i per aquest derby s'han d'afegir set euros).

Crec que no sóc especialment crític amb la política de preus de la Directiva (tot i que penso que els preus són altets) però penso sincerament que els preus fixats per la jornada económica són errats, i es veu clarament la intenció de la Directiva d'aprofitar-se del profund sentiment arlequinat d'aquesta santa afició.

También tú comentario lo explica bastante claro, pero si yo soy el Presidente y veo que la afición acude en masa a los partidos de fuera de la NCA con un gasto adicional, entrada, transporte, etc., que es lo que pensaría la Junta o los responsables económicos del Club para no poner la jornada económica.

Desconnectat HOOL_ARLEKINAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #37 el: 02 de Setembre de 2008, 20:54:13 pm »
Si l'any passat , ke tots sabiem ke l'ekip no aspiraria a cuotes altes , les entrades a 15 euros no van funcionar , ker els i costava mantenir els 15 akest any ke si ke aspirem a playoff?? Es ke no dic posar entrades a preus normals , estem parlant de ke només ke haguessin manitingut els d l'any passat ja vindria més gent pk s'ha donat un salt de cualitat.

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2399
« Respondre #38 el: 02 de Setembre de 2008, 20:55:50 pm »

También tú comentario lo explica bastante claro, pero si yo soy el Presidente y veo que la afición acude en masa a los partidos de fuera de la NCA con un gasto adicional, entrada, transporte, etc., que es lo que pensaría la Junta o los responsables económicos del Club para no poner la jornada económica.

Los que van a los desplazamientos no siempre suelen ser los mismos (unos van a unos desplazamientos, otros a otros), suelen ser 200 como máximo y sí, pagan los 12 - 15 € de rigor y tan panchos... ¡pero es que al inicio de temporada no han desenbolsado 165 € para ver los partidos de fuera! Pagan la entrada visitante, ven el partido y ya está. Pero es que en el caso que nos centra, el socio ha pagado 165 € para ver los partidos de casa y encima en la jornada económica debe pagar 7 euros más (5 lo encontaría algo más razonable). Yo no estoy en contra de las jornadas económicas, pero pienso que la que han fijado es inoportuna por las alturas de temporada en las que nos encontramos y gravosa con el socio (7 € de incremento al socio y 3 al público en general).
¡Y de ningún modo el culpable de las jornadas económicas puede ser el aficionado que se desplaza a otros campos, porque encima que acompaña al equipo, lo anima y contribuye a que éste no se sienta tan solo (y posiblemente a conseguir algún punto más por motivar a los jugadores), encima se rasca el bolsillo doliéndole el estomago por ingresarlo en otro club!
« Darrera modificació: 02 de Setembre de 2008, 21:03:53 pm per J.R.G. »

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #39 el: 02 de Setembre de 2008, 21:30:31 pm »
yo ya no criticaré que se hagan jornadas económicas, lo entiendo en cierta manera y ya está, ni discuto que tenga que pagar 7 euros como socio, pues un cubata de mas en cualquier carpas te vale mas (y bien que la gente lo paga y no hace boicot), pero lo que si critico es que se haga ahora, en un partido donde la ciudad despierta, y tal vez con estos precios, la gente no despierte ni para ese partido. Con entrada normal a 15 euros, pues mira , si vienen los que nunca vienen y ven un ambientazo y además el equipo gana y se pone lider, pues mira, de esos 4 o 5 mil de mas, pues igual se hacen socios 500 (buenos son).... Puede que si o puede que no, pero esa posibilidad existe... Posibilidad que no existe de ninguna de las maneras con esta decisión    :no:
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma