Autor Tema: s'han passat tres pobles...  (Llegit 33187 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Xandri

• Visitant
Re: s'han passat tres pobles...
« Respondre #40 el: 02 de Setembre de 2008, 22:02:20 pm »
Jo tenia pensat de duur els meus dos germans grans amb les seves parelles... però ara difícilment crec que voldran anar-hi. Aquesta directiva ha fet coses bones, però les últimes coses que fan l'estan cagant i ben cagada. :paret :rant:

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #41 el: 02 de Setembre de 2008, 22:06:08 pm »
Umbria jo conec el Manel i et puc dir que és un gran arlekinat,encara recordo que a Mieres em va trukar quan va acaber el partit per que aviam que haviem fet i es va posar molt content,  nomes faltaria que no el deixexin entrar al nostre i seu camp

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
  • Gènere: Masculí
« Respondre #42 el: 02 de Setembre de 2008, 22:07:56 pm »
yo ya no criticaré que se hagan jornadas económicas, lo entiendo en cierta manera y ya está, ni discuto que tenga que pagar 7 euros como socio, pues un cubata de mas en cualquier carpas te vale mas (y bien que la gente lo paga y no hace boicot), pero lo que si critico es que se haga ahora, en un partido donde la ciudad despierta, y tal vez con estos precios, la gente no despierte ni para ese partido. Con entrada normal a 15 euros, pues mira , si vienen los que nunca vienen y ven un ambientazo y además el equipo gana y se pone lider, pues mira, de esos 4 o 5 mil de mas, pues igual se hacen socios 500 (buenos son).... Puede que si o puede que no, pero esa posibilidad existe... Posibilidad que no existe de ninguna de las maneras con esta decisión    :no:

Murciano desengañate,  q un socio q hace un mes a renovado el carnet por 165 €, ahora se vea obligado a pagar 7 euros para el derbi de la jornada 3 i possiblemente TELEVISADO  no tiene explicación. Q no ves q ahora serán 7 euros pero si ven que la gente mas o menos responde el año q viene nos harán pagar a los socios 10 euros para ver el derbi y por aquí ya no paso....
Abusan abusan y abusan de los que nos gusta el Sabadell, hasta el punto de quemarnos, q será tarde pero nos acabarán quemando a todos.

Yo de hecho ya no soy partidario en hacer jornada económica en un partido de la jornada 3, cuando los equipos aún no están ni en forma.
Vería mucho mas lógico guardar la jornada económica para un Sbd- Barça B de la jornada 18, o un Sbd- Badalona de la jornada 21, o un Sabadell-Lleida de la jornada 28 o un Sabadell-St Andreu de la 32, es decir partidos interesantes pero cuando esté un poco avanzado el campeonato, no ahora q es cuando menos interés hay por mucho q sea un derbi, y repito que para muchos este derbi CAE EN PUENTE!!!!

Al final acabarán haciéndonos pagar 200 euros por el carnet de socio, nos pondrán 5 jornadas económicas al año y yo q se q mas nos harán pagar.

Kitanovsky, tots els teus càlculs estan molt bé però crec q no cal ni mencionar-los, més q res perq no et faran cas, no els interessa fer-te cas, són així de "llestos". Ells segueixen fotent el q els idona la gana i fins que no vegin la NCA amb menys de 1000 persones a cada partit no pararan.

Xandri

• Visitant
« Respondre #43 el: 02 de Setembre de 2008, 22:10:21 pm »
Ja sé que s'ha dit, però hauriem de fer una protesta per aquests preus, això no pot ser :rant: Podriem quedar tots davant de tribuna, com una manifestació.

Connectat liraju

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1232
« Respondre #44 el: 02 de Setembre de 2008, 22:32:13 pm »
Desde luego que son abusivos los precios, pero las cuentas tienen que salir al final, por otro lado no llego a entender del todo a los socios del CE Sabadell FC; vamos a ver, se van a pagar 12 o 15 € en Badalona + transporte, más la cerveza, el whisky etc.,  para el próximo partido, van a ir a poyar al equipo unos 200 o 300 socios  y seguidores arlequinados o más, dejándole al equipo rival un buen pellizco de €, en cambio nos molestamos en pagar 7 € para nuestro Club, pues nada, como estamos con la matricula de los niños, los libros, el uniforme, la gasolina, la comida, la letra del piso etc., no ir a Badalona donde por seguro el presidente de ese equipo se frotará las manos de ver tanto arlequinado y apoyar al equipo tan solo por 7€ en la NCA.

:mmmm

Compañero, a mi me da igual en que se gastan el dinero los 200 o 300 que vayan a Badalona o al resto de los despazamientos. A mi lo que me preocupa son los 5 mil y pico que acostumbramos a ir a los derbys, y más aún los que somos socios, porque como se ha dicho por aquí, si seguimos agachando la cabeza el año que viene se pagaran 9 o 10€ y 3 jornadas económicas.
C.E. SABADELL, TODO UN PASADO POR DELANTE.

antcarcer

• Visitant
« Respondre #45 el: 02 de Setembre de 2008, 22:34:12 pm »
Ja sé que s'ha dit, però hauriem de fer una protesta per aquests preus, això no pot ser :rant: Podriem quedar tots davant de tribuna, com una manifestació.

1º- Si televisen el partit qui es va a pedre el partit per a fer el panolis?
2º- Aixó és l'oferta i la demanda(jo ja he dit que no anire) a qui no li interessi ja sap.
3º-Es va tenir l'oportunitat en les votacions i solament van sortir dos vots en contra, i ara es predicar en el desert, osease que solament tenim dret a la pataleta  :confused:

Xandri

• Visitant
« Respondre #46 el: 02 de Setembre de 2008, 22:36:20 pm »

1º- Si televisen el partit qui es va a pedre el partit per a fer el panolis?
2º- Aixó és l'oferta i la demanda(jo ja he dit que no anire) a qui no li interessi ja sap.
3º-Es va tenir l'oportunitat en les votacions i solament van sortir dos vots en contra, i ara es predicar en el desert, osease que solament tenim dret a la pataleta  :confused:
Em referia algun dia d'entrenament abans del derby. ;)

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #47 el: 02 de Setembre de 2008, 22:43:34 pm »
yo ya no criticaré que se hagan jornadas económicas, lo entiendo en cierta manera y ya está, ni discuto que tenga que pagar 7 euros como socio, pues un cubata de mas en cualquier carpas te vale mas (y bien que la gente lo paga y no hace boicot), pero lo que si critico es que se haga ahora, en un partido donde la ciudad despierta, y tal vez con estos precios, la gente no despierte ni para ese partido. Con entrada normal a 15 euros, pues mira , si vienen los que nunca vienen y ven un ambientazo y además el equipo gana y se pone lider, pues mira, de esos 4 o 5 mil de mas, pues igual se hacen socios 500 (buenos son).... Puede que si o puede que no, pero esa posibilidad existe... Posibilidad que no existe de ninguna de las maneras con esta decisión    :no:

Murciano desengañate,  q un socio q hace un mes a renovado el carnet por 165 €, ahora se vea obligado a pagar 7 euros para el derbi de la jornada 3 i possiblemente TELEVISADO  no tiene explicación. Q no ves q ahora serán 7 euros pero si ven que la gente mas o menos responde el año q viene nos harán pagar a los socios 10 euros para ver el derbi y por aquí ya no paso....
Abusan abusan y abusan de los que nos gusta el Sabadell, hasta el punto de quemarnos, q será tarde pero nos acabarán quemando a todos.

Yo de hecho ya no soy partidario en hacer jornada económica en un partido de la jornada 3, cuando los equipos aún no están ni en forma.
Vería mucho mas lógico guardar la jornada económica para un Sbd- Barça B de la jornada 18, o un Sbd- Badalona de la jornada 21, o un Sabadell-Lleida de la jornada 28 o un Sabadell-St Andreu de la 32, es decir partidos interesantes pero cuando esté un poco avanzado el campeonato, no ahora q es cuando menos interés hay por mucho q sea un derbi, y repito que para muchos este derbi CAE EN PUENTE!!!!

Al final acabarán haciéndonos pagar 200 euros por el carnet de socio, nos pondrán 5 jornadas económicas al año y yo q se q mas nos harán pagar.

Kitanovsky, tots els teus càlculs estan molt bé però crec q no cal ni mencionar-los, més q res perq no et faran cas, no els interessa fer-te cas, són així de "llestos". Ells segueixen fotent el q els idona la gana i fins que no vegin la NCA amb menys de 1000 persones a cada partit no pararan.

tio ferni, despierta   :consol   y leete bien mi mensaje.... Que yo estoy con vosotros!!!  Jornadas económicas en la segunda vuelta, vale, es como un mas a mas a media temporada, pero  nada mas comenzar...... y así querrán que se llegue a 2500 socios?   Los que estaban indecisos.. de esos que se olviden. Ya pueden cerrar oficinas
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #48 el: 02 de Setembre de 2008, 22:45:28 pm »
Ara en serio perq sóm com sóm, fot temps q esperem el dia 14 i tenim tots un mono de derbi impressionant però q ja aniria bé que l'entrada del derbi no sobrepassés les 1000-1500 persones, d'aquesta manera potser la directiva obriria una miqueta els ulls i veuria el que està ben fet i el q no.

Proposo: que estiguem des d'avui fins el dia 13 maxacant amb aquest tema ja sigui pel fòrum ja sigui per altres vies ( com si algú s'anima a fer un escrit algun diari) o bé anem algun entrenament del Sabadell amb pancartes, pero que almenys se n'adonguin que no passem tots pel tubo i ens quedem calladets.

Desconnectat SaC_DruMMeR

• Juvenil
  • Missatges: 357
« Respondre #49 el: 02 de Setembre de 2008, 22:56:26 pm »

Murciano desengañate,  q un socio q hace un mes a renovado el carnet por 165 €, ahora se vea obligado a pagar 7 euros para el derbi de la jornada 3 i possiblemente TELEVISADO  no tiene explicación. Q no ves q ahora serán 7 euros pero si ven que la gente mas o menos responde el año q viene nos harán pagar a los socios 10 euros para ver el derbi y por aquí ya no paso....

Ya se ke en otro post dije ke me empezaban a dar igual los precios y tal mientras la trayectoria deportiva asegurara un aumento de socios y de takillaje ke diera pa cuadrar el presupuesto e incluso tener un presupuesto decente en una hipotetica segunda division, pero eske esto es subir sobre lo subido, y en un partido como el derby, en el ke a todos nos gusta traer a gente y ke haya un buen ambiente en la grada. Ni siquiera va bien hacer uso de las invitaciones, por ke invitar a tu colega y tu ke eres socio pagar 7 euracos pues como ke no, lo unico ke puedo hacer es invitarme a mi mismo y dejarle el carnet al colega pa ke pague el 7 euros, cosa totalmente ilogica.

HAY QUE INTENTAR POR TODOS LOS MEDIOS QUE LA DIRECTIVA HAGA CASO A ESTO QUE HA DICHO FERNI, ES LO MAS SENSATO, y eske los partidos ke ha comentado tambien atraen a gente, sin la necesidad de cargarse el derby.

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #50 el: 02 de Setembre de 2008, 23:17:31 pm »
Yo propongo recordarselo a al directiva el Domingo en Badalona con gritos durante el partido en contra e los precios, y porqué no alguna pancarta...
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat joselito_sbd

• Aleví
  • Missatges: 79
« Respondre #51 el: 02 de Setembre de 2008, 23:25:39 pm »
Por eso mismo cada vez son mas altos, pk saben que por muxo que nos quejemos, lo vamos a pagar pk lo que realmente nos importa es ver al ekipo i animar al sabadell, por eso en muxos campos cuando vamos suben los precio, ponen sus jornadas economicas... Tenemos que acer algo pk sino nose ke pagaremos si subimos a 2 A... o juguemos el play off(todos los partidos jornada economica) vaya tela.

Weno pos eso un saludoa todos i Visca el Sabadellll :scut

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #52 el: 02 de Setembre de 2008, 23:32:13 pm »

Totalment d'acord......

La gent s'acaba de fer sòcia fa 4 dies i molts seran els que aniran de festa, sopar i es gastarn més que aquests 7 euros...... però crec que aquest tampoc hauria de ser el tema essencial........ i no defenso a la directiva.....

Si aquí tots volem el mateix benefici -el dels resultats-, però sembla que de moment alguns no acabin de pensar bé les coses.
Jo entenc que els clubs de 2a B hagin de fer jornades econòmiques per una simple subsitència..... PERÒ......

Senyors directius, crec que fan una errada. I ja no de cara al soci que ha retirat el carnet, que també, sinó sobretot de cara a la gent que encara no sap que fer. Nosaltres almenys de moment ja hem pagat els 165 euros. Si el partit el fan per la tele, llavors ja no té sentit el tema de la jornada econòmica.......

Jo crec que rectificar -l'any passat ja van fer-ho en un Sabadell-Benidorm- és de sabis i reconsiderar aquesta jornada econòmica A LA JORNADA 3 és vital de cara a la renovació/noves altes de socis. Pels que ja em retirat el carent ara tornar a pagar -ni que siguin els 7 euros- ens ho podem prendre com una "ofensa" i "desonsideració". Fagin les dues jornades econòmiques, però fagint-les més endavant. Contra el barça B al desembre per exemple i contra un altre bon equip a la 2a volta....... llavors ja "no ens enrecordem" tan d'aquests 165 euros abonats entre juliol i agost perque ja hauran passat uns mesos..... i si l'equip va bé ningú dirà res.

Que ens fagin pagar ara amb només 3 jornades de vol -i sense saber el resultat de Badalona-; en tot cas crec que abans d'anunciar aquesta jornada econòmica haurien d'haver esperat que fem aquest diumenge, ho trobo ridícul.

Amb aquests preus i fent pagar als socis no tindrem una bona entrada, serem els de sempre sent un derbi bonic i podem "fer una mica el ridícul" si finalment es fa el partit per la tele i les grades es veuen buides.

Quin alicient pot tenir un partit a la jornada 3  :icon_question: encara que sigui un derbi  :icon_question: Són 3 punts però de cap trascendència, encara.

Pel que fa als indecisos no crec que vulguin pagar els 165 euros més la jornada econòmica, ja que imagino si encara no s'han fet socis, és que no els deu anar bé pagar aquesta quantitat de calers o simplement s'esperaran a veure que fem amb el Terrassa i potser llavors si que el retiren.

Em reitero, fagin les dues jornades econòmiques plantejades per aquesta temporada més endavant i saben perfectament que si l'equip va bé poca gent es queixarà, i si l'equip necessita ajuda, saben que també pagarem per animar al nostre club.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #53 el: 02 de Setembre de 2008, 23:35:33 pm »
podemos ir a un entreno, y gritar algun cantico en que estamos en contra ;)
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #54 el: 02 de Setembre de 2008, 23:36:19 pm »

tio ferni, despierta   :consol   y leete bien mi mensaje.... Que yo estoy con vosotros!!!  Jornadas económicas en la segunda vuelta, vale, es como un mas a mas a media temporada, pero  nada mas comenzar...... y así querrán que se llegue a 2500 socios?   Los que estaban indecisos.. de esos que se olviden. Ya pueden cerrar oficinas

Ya murciano, si ya se q estás con nosotros, pero que precisamente a tu comentario de: "7 euros es lo q t gastas en un cubata" es a lo que se agarra la directiva, y tampoco lo veo justo.
Haber si resultará que para ser del Sabadell te tienes que quedar todos los fines de semana en casa para ahorrar, el socio del Sabadell es una persona como cualquier otra, la cuál aparte de trabajar e ir a la NCA también tiene sus caprichos, ya sea ir a comer fuera, ir al cine, o ir de fiesta.

Si lo q quieren es q nuestro  sueldo aparte de para comer y pagar el piso y el coche sea tan solo para el CE Sabadell están muy equivocados.

Tal y como digo, cada uno de nosotros aparte del Sabadell tenemos nuestros caprichos, y no creo q tengamos que quedarnos todo el fin de semana en casa para ahorrar y poder ir  2 horas al fútbol el domingo por la tarde.

Y eso que comentaba Labtec tampoco lo veo razonable, ahora resultará q la gente q le gusta ir a los desplazamientos se tendrá q quedar en casa cuando juguemos fuera para poder ahorrar para las jornadas económicas q se inventa nuestra directiva.
Con esto otra vez el q sale perdiendo es el equipo, q pasará de tener afición en todos sus desplazamientos (cosa q supongo q se agradece) a no tener a nadie porq ya nos salen bastante caros los partidos en casa.

Ahora imaginaros lo q gasta en un mes un aficionado del Sabadell q le guste ir a los desplazamientos:   165 euros del carnet hace un mes + 7 euros del derbi + 10 del autocar a Badalona + la entrada a Badalona q cuesta 12-15 € + el autocar o gasolina para ir a Gav+a + 12  de la entrada de Gavà  + si se anima a ir a Alzira..... q ya se q se pueden contar las dos manos las personas q hagan esto, pero ojo, q seguro q hay gente q de toda la vida le gusta seguir al Sabadell en casa, y en los desplazamientos, almenos los mas cercanos los de lejos quizas no. Ya q no hacen nada para conseguir entradas a buén precio para los desplazamientos almenos q miren de cuidar un poco a los socios q vamos a la NCA cada dos semanas.

D hecho yo me hecho socio precisamente para no estar cada semana cojiendo dinero para ir a la NCA, si ahora resulta q me hago socio para ya tenerlo todo pagado y no tenerme q preocupar para nada mas y resulta q cada 3 meses me vienen con una jornada económica de 7 euros pues mal asunto....

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #55 el: 02 de Setembre de 2008, 23:48:47 pm »

Ya murciano, si ya se q estás con nosotros, pero que precisamente a tu comentario de: "7 euros es lo q t gastas en un cubata" es a lo que se agarra la directiva, y tampoco lo veo justo.
Haber si resultará que para ser del Sabadell te tienes que quedar todos los fines de semana en casa para ahorrar, el socio del Sabadell es una persona como cualquier otra, la cuál aparte de trabajar e ir a la NCA también tiene sus caprichos, ya sea ir a comer fuera, ir al cine, o ir de fiesta.

Si lo q quieren es q nuestro  sueldo aparte de para comer y pagar el piso y el coche sea tan solo para el CE Sabadell están muy equivocados.

Tal y como digo, cada uno de nosotros aparte del Sabadell tenemos nuestros caprichos, y no creo q tengamos que quedarnos todo el fin de semana en casa para ahorrar y poder ir  2 horas al fútbol el domingo por la tarde.

Y eso que comentaba Labtec tampoco lo veo razonable, ahora resultará q la gente q le gusta ir a los desplazamientos se tendrá q quedar en casa cuando juguemos fuera para poder ahorrar para las jornadas económicas q se inventa nuestra directiva.
Con esto otra vez el q sale perdiendo es el equipo, q pasará de tener afición en todos sus desplazamientos (cosa q supongo q se agradece) a no tener a nadie porq ya nos salen bastante caros los partidos en casa.

Ahora imaginaros lo q gasta en un mes un aficionado del Sabadell q le guste ir a los desplazamientos:   165 euros del carnet hace un mes + 7 euros del derbi + 10 del autocar a Badalona + la entrada a Badalona q cuesta 12-15 € + el autocar o gasolina para ir a Gav+a + 12  de la entrada de Gavà  + si se anima a ir a Alzira..... q ya se q se pueden contar las dos manos las personas q hagan esto, pero ojo, q seguro q hay gente q de toda la vida le gusta seguir al Sabadell en casa, y en los desplazamientos, almenos los mas cercanos los de lejos quizas no. Ya q no hacen nada para conseguir entradas a buén precio para los desplazamientos almenos q miren de cuidar un poco a los socios q vamos a la NCA cada dos semanas.

D hecho yo me hecho socio precisamente para no estar cada semana cojiendo dinero para ir a la NCA, si ahora resulta q me hago socio para ya tenerlo todo pagado y no tenerme q preocupar para nada mas y resulta q cada 3 meses me vienen con una jornada económica de 7 euros pues mal asunto....

estoy de acuerdo con lo primero q dices ferni...  :thumbsup:
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #56 el: 02 de Setembre de 2008, 23:57:38 pm »
7€ als socis, jornada 3, en Setembre... em sembla car. Si fos a la desena jornada, o al Març, no seria car, ja que no seran mesos d'excessiva despesa per a les economies familiars.

I el tema 19€ per el derbi... em sembla car, ho ficaria a 15, qui no sigui soci, que pagui, que quan venen els derbis tenim als mateixos impresentables que sempre la lien.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #57 el: 03 de Setembre de 2008, 02:57:04 am »
Ahora imaginaros lo q gasta en un mes un aficionado del Sabadell q le guste ir a los desplazamientos:   165 euros del carnet hace un mes + 7 euros del derbi + 10 del autocar a Badalona + la entrada a Badalona q cuesta 12-15 € + el autocar o gasolina para ir a Gav+a + 12  de la entrada de Gavà  

I sumali tambe els 50 euros de la samarreta que hem pagat alguns per veure el nostre nom i que per cert, encara no hem pogut ni veureu perque encara no esta a la venta (50 mes per comprar-la) i algú podra dir que aquests 100 euros que dic els pago perque vull,esta clar que si, pero el detall d'agraiment, es tardar 2 mesos en posarla a la venta i fer-nos pagar 7 euros a la jornada 3 :paret :paret
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #58 el: 03 de Setembre de 2008, 02:59:59 am »
ya saben lo k hacen ya, saben k la aficion es fiel y no fallara, hasta k al final explotemos...pk esto no puede seguir asi, k cada vez nos vayan metiendo mas gastos, y luego aparte k las entradas se pongan a 19 euros, kien va a pagar eso por ver un partido de segunda B? 15 euros seria un precio mas razonable, pero esk con estos precios y si encima viene la television... nose en k esta pensando la directiva!
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7190
« Respondre #59 el: 03 de Setembre de 2008, 08:01:08 am »
crec que la solució, vist el panorama, és la de buscar un soci 'autosuficient'.

potser, a partir d'ara la quota de soci, amb tots els partits inclossos, haurà de ser de 600 € a l'any per a tothom (2000 a tribuna). amb aixó, sent els 2000 socis de sempre tindrem una recaptació per carnets de 1,5 milions d'euros que si a més afegim extres, tindrem ja els números quadrats.

ara fora de bromes...

espero que s'ho facin mirar i recapacitin, ja que aquests preus faran perdre més diners dels que ens pot fer guanyar. i a més, si cobren tant a taquilla quan ens faran pagar a nosaltres als seus camps?