3 coses... i començo per la bona:
a) Un 10 a la Directiva per la rebaixa de 20e per cada soci nou. A mi el carnet aquest any m'ha sortit per 125e i tot per haver convençut a dos (n-o-m-e-s d-o-s!) amics... no us queixeu tant per aquest tema pq amb una mica d'insistencia era relativament facil que cada soci en pogues fer un de nou... o no?
b) Fatal, un 0 a la directiva per fer jornada economica a la 3a jornada. Ni el far$a ni el Pudrit i ni molt menys l'aldea dels veins valen per fer una jornada economica en ple proces de captacio de socis! Senyors directius: FA QUINZE DIES QUE EM VAIG GASTAR 125e PER VOLER FER-ME PAGAR ARA UN ALTRE COP?. El primer cop que m'acosto el camp em foten pagar, i el segon cop, tambe... no, no... un zero patatero per qui hagi recomanat aquesta mesura. Jo ho hagues fet, modestament, d'una altre manera... Insistir a TVC pq retransmitis el partit i treure els calerons d'ells, no del munyit soci. Complementaria la retransmissio per tv amb preus populars a 7e... menys pels veins, clar... Fariem calaix (TVC) i tindriem una bona entrada alhora...
c) Fatal... un altre zero a la directiva per vendre paquets d'entrades a l'aldea veina mes barates que si les compressis a Sabadell... Al.lucinant... Donem facilitats a uns que venen un cop a l'any -i gracies- que no pas donar facilitats als veins de sabadell que, en cas d'un bon partit i/o d'una bona temporada, es pensarien la possibilitat de fer-se socis... Molt malament pel 'cap calent' que s'inventa aquestes estrategies. No acabo de comprendre de quin manual o curset per correspondencia ho ha tret.