Autor Tema: s'han passat tres pobles...  (Llegit 33141 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Trivi VLR

• Entrenador
  • Missatges: 2101
    • Vols jugar a l'Ikariam? És molt divertit!
Re: s'han passat tres pobles...
« Respondre #120 el: 06 de Setembre de 2008, 00:17:44 am »
Tema invitacions: L'invitat pagarà com a soci (7€), ja que per això és un invitat, perquè té que pagar XD.

Estaran a partir de dimecres, i l'Albert donava per fet els preus (quan l'hi he dit que "Déu n'hi dó eh" m'ha posat una cara de "I jo què vols que hi fagi? Ojalá las pusieran más baratas para que la gente no se me queje "  :Paletas:)

!Salud!

Desconnectat HOOL_ARLEKINAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #121 el: 06 de Setembre de 2008, 11:26:46 am »
Doncs al DS d'avui diu ke a Terrassa enviaràn un paquet d'entrades especials a 16 euros!! Realment la directiva s'esta lluint amb això eh , i ara lo ke faltava , els egarencs pagant menys !!

Fum fum fum

• Visitant
« Respondre #122 el: 06 de Setembre de 2008, 11:29:17 am »
Es a dir, a un egarenc li sortirà més barato que a mi anar al camp? I així volen que hi vagi? En fi...

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #123 el: 06 de Setembre de 2008, 11:38:17 am »
Per a que veieu: cuiden més als de Terrassa que als propis socis. I encara hi haurà gent que dirà que la directiva esta fent una bona feina...

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #124 el: 06 de Setembre de 2008, 12:14:34 pm »
Doncs al DS d'avui diu ke a Terrassa enviaràn un paquet d'entrades especials a 16 euros!! Realment la directiva s'esta lluint amb això eh , i ara lo ke faltava , els egarencs pagant menys !!

:o  :o  :o  :o

Flipant!  :malament
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2399
  • Gènere: Masculí
« Respondre #125 el: 06 de Setembre de 2008, 12:32:04 pm »
Per a que veieu: cuiden més als de Terrassa que als propis socis. I encara hi haurà gent que dirà que la directiva esta fent una bona feina...

La Directiva està fent una bona feina. Soposo que no te'n recordes de les anteriors... El que passa és que aquesta Directiva també s'equivoca, com en aquest cas.

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #126 el: 06 de Setembre de 2008, 12:36:15 pm »
la pregunta es si durante la semana algun aficionado no socio va a las oficinas a comprar una entrada le cobraran 16 euros no??  :beer2 :beer2
visca el sabadell

antcarcer

• Visitant
« Respondre #127 el: 06 de Setembre de 2008, 13:18:59 pm »
la pregunta es si durante la semana algun aficionado no socio va a las oficinas a comprar una entrada le cobraran 16 euros no??  :beer2 :beer2

Si  :yes:

Pero el problema no es ese, porque de esa manera ya sabemos lo que pagaremos en el partido de vuelta...
El problema es que en plena campaña de captació de socis, hagan la canallada de hacer pagar siete €  :ostres :ostres :ostres

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #128 el: 06 de Setembre de 2008, 13:25:39 pm »

La Directiva està fent una bona feina. Soposo que no te'n recordes de les anteriors... El que passa és que aquesta Directiva també s'equivoca, com en aquest cas.

La directiva no està fent bé RES aquesta temporada. Preus abusius per al carnet de soci (165€ per veure futbol de 2ª B és criminal), pretemporada vergonyosa, 20€ per veure el derbi... A LA JORNADA 3!!! Etc etc etc... :ko

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #129 el: 06 de Setembre de 2008, 15:50:41 pm »

La directiva no està fent bé RES aquesta temporada. Preus abusius per al carnet de soci (165€ per veure futbol de 2ª B és criminal), pretemporada vergonyosa, 20€ per veure el derbi... A LA JORNADA 3!!! Etc etc etc... :ko

alguna cosa estara haciendo bien no?  :snore:
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat Despertaferro!

• Aleví
  • Missatges: 31
« Respondre #130 el: 06 de Setembre de 2008, 16:08:14 pm »
Per que resulta sempre que, els que mes es queixen i els que no paren mai de despotricar aprofitant qualsevol tema, no son ni socis?? ya canseu home  :sleeping:

:bandera   :cheer  bandera

Fum fum fum

• Visitant
« Respondre #131 el: 06 de Setembre de 2008, 16:19:30 pm »
Per que resulta sempre que, els que mes es queixen i els que no paren mai de despotricar aprofitant qualsevol tema, no son ni socis?? ya canseu home  :sleeping:

:bandera   :cheer  bandera

Només puc opinar si em faig soci?

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5779
« Respondre #132 el: 06 de Setembre de 2008, 17:09:58 pm »
En el tema delscalers es VERGONYOS com s' esta comportant la directiva. Ens hauriem de moure o fer algo. Es inadmisible que acabo de pagar 165 euros que m' han priivat de moltes coses i  a més a més ara em volguin robar 7 euros perque si. Peró de que van?? Es increible.

Per cert, soc soci desde fa 22 anys.

Per la meva part, amb aquest preus, jo tenia 4 amics lligats per venir a veure el derbi si les entrades haguesin costat 15 euros. Mira el que fan aquets 4 euros de més, farán que el club perdi, desde ja, com a minim 60 euros, apart de la presencia al camp.

Lamentable.

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #133 el: 06 de Setembre de 2008, 17:26:46 pm »
En el tema delscalers es VERGONYOS com s' esta comportant la directiva. Ens hauriem de moure o fer algo. Es inadmisible que acabo de pagar 165 euros que m' han priivat de moltes coses i  a més a més ara em volguin robar 7 euros perque si. Peró de que van?? Es increible.

Per cert, soc soci desde fa 22 anys.

Per la meva part, amb aquest preus, jo tenia 4 amics lligats per venir a veure el derbi si les entrades haguesin costat 15 euros. Mira el que fan aquets 4 euros de més, farán que el club perdi, desde ja, com a minim 60 euros, apart de la presencia al camp.

Lamentable.

4 tuyos + 2 mios que se quedaran con mucha suerte en 1 son 19 euros mas seguros perdidos, y pueden ser 38 facilmente osea casi 100 euros menos por querer arrepiñar mas de lo que se puede drectiva un 0 :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #134 el: 06 de Setembre de 2008, 17:33:24 pm »
Imaginate con todos los amigos q traiamos algunos...

Se han pasado, pero es peor para ellos, por cuatro euritos, van a perder un monton, ellos mismos
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #135 el: 06 de Setembre de 2008, 17:41:18 pm »
3 coses... i començo per la bona:

a) Un 10 a la Directiva per la rebaixa de 20e per cada soci nou. A mi el carnet aquest any m'ha sortit per 125e i tot per haver convençut a dos (n-o-m-e-s d-o-s!) amics... no us queixeu tant per aquest tema pq amb una mica d'insistencia era relativament facil que cada soci en pogues fer un de nou... o no?

b) Fatal, un 0 a la directiva per fer jornada economica a la 3a jornada. Ni el far$a ni el Pudrit i ni molt menys l'aldea dels veins valen per fer una jornada economica en ple proces de captacio de socis! Senyors directius: FA QUINZE DIES QUE EM VAIG GASTAR 125e PER VOLER FER-ME PAGAR ARA UN ALTRE COP?. El primer cop que m'acosto el camp em foten pagar, i el segon cop, tambe... no, no... un zero patatero per qui hagi recomanat aquesta mesura. Jo ho hagues fet, modestament, d'una altre manera... Insistir a TVC pq retransmitis el partit i treure els calerons d'ells, no del munyit soci. Complementaria la retransmissio per tv amb preus populars a 7e... menys pels veins, clar... Fariem calaix (TVC) i tindriem una bona entrada alhora...   :malament

c) Fatal... un altre zero a la directiva per vendre paquets d'entrades a l'aldea veina mes barates que si les compressis a Sabadell... Al.lucinant... Donem facilitats a uns que venen un cop a l'any -i gracies- que no pas donar facilitats als veins de sabadell que, en cas d'un bon partit i/o d'una bona temporada, es pensarien la possibilitat de fer-se socis... Molt malament pel 'cap calent' que s'inventa aquestes estrategies. No acabo de comprendre de quin manual o curset per correspondencia ho ha tret.  :grogi

:beer2

Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #136 el: 06 de Setembre de 2008, 20:09:23 pm »
Es a dir, a un egarenc li sortirà més barato que a mi anar al camp? I així volen que hi vagi? En fi...

A veure, pensem una miqueta home. És totalment lògic que facin un pack d'entrades més barates per als aficionats del Terrassa.
La directiva sap de sobres que d'aficionats del Sabadell que paguin hi aniran els mateixos tan si costa 16 € com 19 €. Qui vulgui anar-hi i anirà, ja q tan 16 com 19 euros és un preu car, així q qui tingui ganes d veure el derbi i anirà igual. Cosa que no passa amb els egarencs, els egarencs de por sí acostumen a venir poquet, i si l'any passat ja costant l'entrada 12-15 euros ja van venir 4 gats imagineu-vos els que vindrien per 19 €. La Directiva sap que si els fa pagar 19 Euros no en vindrà cap d'egarenc, mentre que si els hi possen les entrades a 16, ni q sigui 50-100 segurament s'acostaran a la NCA, ja no és tan desproporcionat el preu.

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2399
« Respondre #137 el: 06 de Setembre de 2008, 20:49:36 pm »
Jo prefereixo que no vingui cap egarenc. Així es torna a constatar un cop més, que no tenen afició.

Desconnectat hervi

• Entrenador
  • Missatges: 2315
« Respondre #138 el: 06 de Setembre de 2008, 21:16:48 pm »
jo tambe ves portat 3 o 4 amics,pero crec que acabara venin nomes un,es una pena pero es aixi,y sembla que no volen donarse compte! :paret
SOM DE 2a A!!

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #139 el: 06 de Setembre de 2008, 21:25:00 pm »
Home a la directiva jo crec q els números ja els hi surten amb els egarencs:

-  30 egarencs a 19 € l'entrada = 570 €
- de 50 a 100 egarencs a 16 € l'entrada  = entre 800 €- 1600 €

A més a més, q d'aquesta manera tmb podran pressionar al Terrassa per a q al partit de la jornada 22 tmb ens passin un pack d'entrades a millor preu ( se supossa).