Autor Tema: asesinato en sol y padris??  (Llegit 11131 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat hervi

• Entrenador
  • Missatges: 2315
  • Gènere: Masculí
asesinato en sol y padris??
« el: 02 de Setembre de 2008, 22:32:31 pm »
algo a pasado otra vez en sol y padris,se han llevado a 2 hombres detenidos,y aun esta la zona acordonada,imagino que hasta que levanten el cuerpo,seguro que es asesinato porque esta acordonado el portal y estan las camaras de tv3,a ver que a pasado!
SOM DE 2a A!!

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
Re: asesinato en sol y padris??
« Respondre #1 el: 02 de Setembre de 2008, 23:18:20 pm »
algo a pasado otra vez en sol y padris,se han llevado a 2 hombres detenidos,y aun esta la zona acordonada,imagino que hasta que levanten el cuerpo,seguro que es asesinato porque esta acordonado el portal y estan las camaras de tv3,a ver que a pasado!

Un amigo mio que vive por allí me lo a dicho q no sabia q habría pasado pero q estaba lleno de ambulancias,polícia,etc..
De bién seguro que se tratará de otra víctima de la violencia doméstica, y por la zona q es no me extrañaria q se tratara de *************
« Darrera modificació: 03 de Setembre de 2008, 21:46:08 pm per WebTeam SBD »

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #2 el: 02 de Setembre de 2008, 23:47:07 pm »

Un amigo mio que vive por allí me lo a dicho q no sabia q habría pasado pero q estaba lleno de ambulancias,polícia,etc..
De bién seguro que se tratará de otra víctima de la violencia doméstica, y por la zona q es no me extrañaria q se tratara de ***********.

de que??   que yo vivo casi casi por la zona....
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #3 el: 02 de Setembre de 2008, 23:58:15 pm »

De bién seguro que se tratará de otra víctima de la violencia doméstica, y por la zona q es no me extrañaria q se tratara de ***********.

D ************* Murciano, es q en mi empresa les llamamos de otra forma.

El otro día estuve precisamente por esa zona y de cada 5 personas 3 son ********* o ********** o de porai, pero q es d muy suponer q se trate de esta gente, por desgracia de dementes asesinos los hay de todos colores y razas.
« Darrera modificació: 03 de Setembre de 2008, 21:51:55 pm per WebTeam SBD »

Desconnectat hervi

• Entrenador
« Respondre #4 el: 03 de Setembre de 2008, 00:01:39 am »

D ******************** Murciano, es q en mi empresa les llamamos de otra forma.

El otro día estuve precisamente por esa zona y de cada 5 personas 3 son ************ o ************** o de porai, pero q es d muy suponer q se trate de esta gente, por desgracia de dementes asesinos los hay de todos colores y razas.

aun no se a retirado el cadaver!es el segundo portal que esta al lado de cajamar(antes bar holandes)y la floristeria.
« Darrera modificació: 03 de Setembre de 2008, 21:52:32 pm per WebTeam SBD »
SOM DE 2a A!!

Desconnectat hervi

• Entrenador
« Respondre #5 el: 03 de Setembre de 2008, 00:05:40 am »
ara mateix s'acaben de emporta el cos!a veure si tv3 actualitza la web,y m'entero de que a pasat! :beer2
SOM DE 2a A!!

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2760
  • Gènere: Femení
« Respondre #6 el: 03 de Setembre de 2008, 00:10:31 am »
i la savia rumorología popular qué diu...
ja se sap que els veins saben més que la policia...
Millor Moderadora Forera Novell

Desconnectat hervi

• Entrenador
« Respondre #7 el: 03 de Setembre de 2008, 00:18:41 am »
i la savia rumorología popular qué diu...
ja se sap que els veins saben més que la policia...

pues no se umbria,han visto llevarse a 2 detenidos,si es eso verdad,dudo que sea tema de maltrato!mañana lo sabremos!
SOM DE 2a A!!

Fum fum fum

• Visitant
« Respondre #8 el: 03 de Setembre de 2008, 01:02:52 am »
En que zona de sol y padris?? Que es mi barrio des de peke y tengo muxisimos conocidos por ahi...

Desconnectat hervi

• Entrenador
« Respondre #9 el: 03 de Setembre de 2008, 01:56:05 am »
segun el 3/24,a muerto un joven,la policia esta investigando la extraña muerte,resulta que estaba el y 2 amigos manipulando una escopeta,y se a disparado y a matado a uno de ellos! :sad2:
SOM DE 2a A!!

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #10 el: 03 de Setembre de 2008, 11:05:53 am »
ferni macho, vaya comentario también... Precisamente Sol y Padrís es de los barrios con menos inmigración, ya si dijeses mi barro por ejemplo... Pero vamos que asociarlo directamente a la delincuencia ... Además por lo visto no tiene nada que ver con eso.

Mor un jove a Sant Oleguer després de disparar-se-li una arma de caça per accident

Serveis informatius / Un jove va morir ahir a Sabadell, al barri de Sant Oleguer, quan se li va disparar de manera accidental una escopeta mentre hi jugava, així com amb altres armes, al costat d'altres amics a la casa d'un d'ells, el pare del qual és caçador. Un portaveu dels Mossos d'Esquadra ha explicat que tot apunta que es tracta d'un tràgic accident ja que els nois, entre ells el mort, es trobarien manipulant les armes del pare caçador quan se'ls en va disparar una. El succés, que va tenir lloc cap a les 21.30 hores, va causar la mort immediata d'un dels joves, que podrien ser tots menors d'edat, tot i que les mateixes fonts no han pogut encara confirmar aquest extrem, ni la identitat del difunt. Els Mossos han confirmat que el propietari de les armes llargues que es trobaven al domicili on va passar l'accident és caçador i que té la llicència corresponent. La unitat d'investigació central de la Regió Metropolitana Nord dels Mossos s'ha fet càrrec de la investigació.

© Ràdio Sabadell 94.6. Prohibida la seva utilizació, reproducció o divulgació total o parcial sense esmentar-ne l'origen.

CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat Bend

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 626
« Respondre #11 el: 03 de Setembre de 2008, 11:21:24 am »
Doncs sembla ke ha estat un desgraciat accident...

no es el primer cop ke pasen coses dakestes ni per desgracia sera la ultima...

Desconnectat CAI

• Juvenil
  • Missatges: 521
  • aguante el ROJO !!
« Respondre #12 el: 03 de Setembre de 2008, 11:55:55 am »

De bién seguro que se tratará de otra víctima de la violencia doméstica, y por la zona q es no me extrañaria q se tratara de **************

Un comentario de muy mal gusto el que has echo compañero, antes de saber nada echar la culpa al inmigrante no ?? los estas metiendo a todos en la misma bolsa y eso es una forma de discriminacion.
« Darrera modificació: 03 de Setembre de 2008, 21:53:44 pm per WebTeam SBD »

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #13 el: 03 de Setembre de 2008, 13:20:50 pm »
Yo tambien vivo en St Oleguer .. vaya desgracia y menudo trauma para las 2 amigos que lo vieron morir. descanse en paz
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat INIESTA

• Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2228
  • HONOR,ORGULL,PASSIÓ, DEFENSAR AQUEST ESCUT A MORT
    • www.lfasabadell.com
« Respondre #14 el: 03 de Setembre de 2008, 13:23:08 pm »
tranquilo ferni que yo pienso igual que tu :beer2 :clap
HONOR AL CENTRE D'ESPORTS SABADELL

HASTA LA MUERTE Y SUS CENIZAS,CENTRE D'ESPORTS SABADELL

Fum fum fum

• Visitant
« Respondre #15 el: 03 de Setembre de 2008, 14:14:30 pm »
tranquilo ferni que yo pienso igual que tu :beer2 :clap

Pues que triste, que racista y que surrealista... una vez sabida ya la noticia aun crees que es un asesinato de violencia de genero de los bestias *************? Y Eta hizo el 11M... Vaya tela...

Lo del Ferni, por desgracia... ya lo tengo asimilado.
« Darrera modificació: 03 de Setembre de 2008, 21:54:22 pm per WebTeam SBD »

Desconnectat SaC_DruMMeR

• Juvenil
  • Missatges: 357
« Respondre #16 el: 03 de Setembre de 2008, 14:17:12 pm »
Pues el fallecido es colega mio y no eran precisamente *************... ha sido un accidente :wall:
« Darrera modificació: 03 de Setembre de 2008, 21:54:38 pm per WebTeam SBD »

Desconnectat CAI

• Juvenil
  • Missatges: 521
  • aguante el ROJO !!
« Respondre #17 el: 03 de Setembre de 2008, 14:36:09 pm »
Nose porque hay esa necesidad de echarle la culpa siempre a un **********. No se si lo sabras pero el indice de violencia domestica en España es altisimo y, mas de la mitad no son *************** los culpables. Yo vivo en el barrio donde a pasado la desgracia y en esa caye se tiran de los balcones a gente a chorros y no son **************** precisamente.

La gente no puede ir asi por la vida, prejuzgando...

Un saludo, de un Sudamericano
« Darrera modificació: 03 de Setembre de 2008, 21:55:22 pm per WebTeam SBD »

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #18 el: 03 de Setembre de 2008, 14:46:53 pm »
Pues el fallecido es colega mio y no eran precisamente ***************... ha sido un accidente :wall:

Vaya desgracia, lo siento !
« Darrera modificació: 03 de Setembre de 2008, 21:55:42 pm per WebTeam SBD »
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #19 el: 03 de Setembre de 2008, 19:23:56 pm »
Doncs resulta que ha sigut un desgraciat accident. Amb les armes s'ha de tenir molta cura.

El primer que vaig pensar, que seria un altre ajust de comptes o coses similars. Com últimament Sabadell ho arreglen tot a base de trets:

NOTÍCIA RÀDIO SABADELL

« Darrera modificació: 03 de Setembre de 2008, 19:27:44 pm per birrero »
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...