Llegint alguns comentaris, això sembla Can Far$a:
La temporada ningú ha dit que serà fàcil, no entenc que la gent somnii truites després del partit del Terrassa (ja vaig avisar que a alguns us veia massa eufòrics) i ara despotricar del Ramon Moya perquè s'ha perdut a Gavà.
L'estat del camp del Gavà era lamentable i impossible per jugadors tècnics (penso que Juvenal hauria d'haver sigut titular amb el Terrassa i suplent aquest diumenge).
Els gols són 2 xurros: un després de rebotar a la tanca (un altre ex-arlequinat donant pel sac!) i l'altre per la relliscada d'un defensa per culpa del mal estat del terreny de joc. Amb la qual cosa el normal hagués sigut treure un puntet.
La lluita de Joel a davant m'ha agradat força, no només ens hem de fixar en si marquen gols; en qualsevol moment podria haver aprofitar un "despiste" del Gavà.
No oblidem que la plantilla del Gavà té jugadors molt desequilibrants i amb experiència (Keko, Piti, Gimeno...), i que estaran a dalt durant la primera volta. Penso que serà a la segona volta quan baixaran el seu rendiment, perquè l'edat no perdona.
Lo negatiu: com el dia del Terrassa massa pilotades al davant (a l'estil Clemente "Patapum p'arriba") i segueixo dient que Carrelero hauria de ser el titular (baixa forma d'Àlex i a més l'estat del camp no era el propici per a ell).
Apa! Ja m'he quedat a gust....
Estic totalment d'acord amb tu en que el nostre ànim és molt canviant d'una setmana a una altra. Abans de Gavà tothom content, ( els comentaris eren: hem guanyat a l'Eivissa! que estarà a dalt, hem pogut guanyar al camp del Badalona!, amb el Terrassa no hem jugat bé, però quan hem necessitat gols ens hem posat 3-1 en un moment...) i ara perdem un partit i ja som un desastre i tots els punts que portem som perquè hem tingut molta sort.
Doncs ni una cosa ni l'altra. Jo coincideixo amb el Moya, que per cert, porta 2 anys i de moment ha complert amb el que ha pronosticat. I aquest any podem treure un 11 competitiu si no falta ningú, perquè no tenim més de 14 jugadors! ja que el mister no confia en donar massa minuts a Miralles, Urbano o Siso. I això que significa? Que haurem de suar molt tots els punts que aconseguim, ja que poques rotacions podrem fer, i potser l'equip no tingui massa frescura en determitats partits, a més penseu que en algunes posicions si tenim jugadors en baixa forma, acabaran jugant perquè o no tenim més efectius a la banqueta o ningú que jugui en aquella posició,per tant jo ja firmo demanar l'hora a tots els partits (com el dia del Terrassa o l'Eivissa) si ens quedem amb els tres punts!.
Però el fet de que pensi que no tenim ni molt menys el millor equip del grup, i per tant no podem demanar ni esperar victòries cada partit, no vol dir que en aquest partit de Gavà en concret pensi com molts de vosaltres. Ja que a segona B mai guanyaràs cap partit si no corres com a mínim igual que l'altre equip, que això penso que és el que ens va passar diumenge passat. El Gavà no té l'equip de l'any passat, però a ganes ens va guanyar .
Ens hem de posar el mono cada partit i no pensar que som superior a ningú, perquè com qualitat en tenim , si anem poc a poc i partit a partit... si que podem estar a la part alta.
Bè, hem perdut un partit i res mes!, si demà sortim a per totes i amb ganes segur que ens quedem amb els 3 punts! Que la NCA ha se ser clau en aquesta temporada.
Tothom demà al camp i que ningú es quedi a casa mirant el futbol a la tele!