Autor Tema: Tercera Jornada: CE Sabadell FC-Terrassa FC  (Llegit 37216 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Fum fum fum

• Visitant
Re: Tercera Jornada: CE Sabadell FC-Terrassa FC
« Respondre #260 el: 16 de Setembre de 2008, 16:14:53 pm »
Clarissim... no hi ha dubte... para De Navas i pilota al pal esquerre de la seva porteria. No toca als dos pals ni molt menys.

Desconnectat 100%sabadell

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4259
  • Gènere: Masculí
« Respondre #261 el: 16 de Setembre de 2008, 16:52:49 pm »
yo des de el otro gol me parecio ver ke le dava en la pierna y despues ya ke la recogia! :beer2
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2399
« Respondre #262 el: 16 de Setembre de 2008, 20:50:31 pm »
Exacte, a mi en directe també em va semblar que la parava De Navas i que després anava al pal esquerre, més que res perque no em semblava que Jordi Martinez hagués creuat tant la pilota com per picar en el pal dret. Però com a un company li va semblar que picava els dos pals i ahir a L'arlequinat van comentar lo dels dos pals i en les imatges a ritme normal no queda clar...

Mà salvadora de De Navas.  :reverencia2 :reverencia2 :reverencia2

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #263 el: 17 de Setembre de 2008, 00:20:14 am »
A mi no em queda clar. En directe em va semblar que desviava De Navas amb la mà esquerra i la pilota es desviava cap al pal esquerre. El llançament no em va semblar tan creuat com per tocar el pal dret directament, és més, em va semblar bastant centradeta. I com en l'arlequinat van dir "pal i pal"...

En les imatges queda clarissim que pal i pal toca... el que no es pot apreciar (o com a minim, jo no he pogut) es si De Navas toca abans de que la pilota vagi per primera vegada al pal.

He parat la imatge fum, q tinc grabat el arlequinat i encara que digui Sergi Garces que va de pal a pal, la para De Navas segurissim, al pal dret no toca .  :xin-xin

Vaja ,és una jugada que no té cap dubte..... qui hagi vist que va de pal a pal..........  :geek  :cheer

De NAvas fa una gran aturada!!
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Fum fum fum

• Visitant
« Respondre #264 el: 17 de Setembre de 2008, 00:57:32 am »
A mi no em queda clar. En directe em va semblar que desviava De Navas amb la mà esquerra i la pilota es desviava cap al pal esquerre. El llançament no em va semblar tan creuat com per tocar el pal dret directament, és més, em va semblar bastant centradeta. I com en l'arlequinat van dir "pal i pal"...

En les imatges queda clarissim que pal i pal toca... el que no es pot apreciar (o com a minim, jo no he pogut) es si De Navas toca abans de que la pilota vagi per primera vegada al pal.

He parat la imatge fum, q tinc grabat el arlequinat i encara que digui Sergi Garces que va de pal a pal, la para De Navas segurissim, al pal dret no toca .  :xin-xin

Vaja ,és una jugada que no té cap dubte..... qui hagi vist que va de pal a pal..........  :geek  :cheer

De NAvas fa una gran aturada!!

Doncs a mi de primeres, com que no ho vaig veure en directe... no estava gaire atent... i de passada i rapid em va semblar que anava de pal a pal... al veure de nou les imatges detingudament i fixant-m'hi millor... està clar que no va al pal ni de conya xD

Desconnectat jordisv

• Juvenil
  • Missatges: 432
« Respondre #265 el: 17 de Setembre de 2008, 20:36:10 pm »
Gent: m'ho sembla o aquesta vegada no ha intervingut CAP punyetero cagarenc en aket tema??? :ejem :Paletas: :Paletas: Ara fa temps que no em connecto en aket forum i he "trobat a faltar" comentaris d'un tal dvgxl (o algo aixi) i del pajarillo   :mmmm... que s'han donat de baixa o aket cop han desistit de dir les seves parides? :icon_mrgreen: :icon_mrgreen: :icon_mrgreen: Sigui el que sigui, que fotin el que vulguin,que per part nostra, seguirem animant el nostre ekip com sempre!  :bandera :bandera :xin-xin :xin-xin :visca :visca
« Darrera modificació: 17 de Setembre de 2008, 20:42:13 pm per jordisv »
Vull tornar a veure el meu Sabadell a Primera Divisió!!!!

Desconnectat 100%sabadell

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4259
« Respondre #266 el: 17 de Setembre de 2008, 20:52:38 pm »
Gent: m'ho sembla o aquesta vegada no ha intervingut CAP punyetero cagarenc en aket tema??? :ejem :Paletas: :Paletas: Ara fa temps que no em connecto en aket forum i he "trobat a faltar" comentaris d'un tal dvgxl (o algo aixi) i del pajarillo   :mmmm... que s'han donat de baixa o aket cop han desistit de dir les seves parides? :icon_mrgreen: :icon_mrgreen: :icon_mrgreen: Sigui el que sigui, que fotin el que vulguin,que per part nostra, seguirem animant el nostre ekip com sempre!  :bandera :bandera :xin-xin :xin-xin :visca :visca
stan baneados del foro dejemoslo ahi! :beer2
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2399
« Respondre #267 el: 17 de Setembre de 2008, 21:09:33 pm »
stan baneados del foro dejemoslo ahi! :beer2

Pero están echando espuma por la boca en otros foros  :laugh2: :laugh2: :laugh2:

Desconnectat jordisv

• Juvenil
  • Missatges: 432
« Respondre #268 el: 18 de Setembre de 2008, 20:25:40 pm »
Jajaja! millor, així ens esbravarem nosaltres mateixos  sense que cap energúmen ens foti la guitza! :xin-xin
Vull tornar a veure el meu Sabadell a Primera Divisió!!!!

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6423
« Respondre #269 el: 18 de Setembre de 2008, 21:37:09 pm »
Així encara respiren ?
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #270 el: 19 de Setembre de 2008, 09:20:58 am »
Jo encara estic sorprès perquè hi ha gent que no sap com va anar el penal fallat. Avui a DS diu que després de parar De Navas la pilota toca al pal dret del porter va cap a l'altre pal i l'atura De Navas. Nose d'on s'han tret aquesta teoria, perquè només entrant al youtube i veient el video que va penjar la Marta l'altre dia es veu clarísim que l'atura De Navas i la pilota va cap al pal esquerre i ja està. No es tan difícil de veure...xD

http://es.youtube.com/watch?v=GWVvXRiOogg
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #271 el: 19 de Setembre de 2008, 23:24:01 pm »
y esto para el recuerdo, para cuando este partido sea pasado y muchos no nos acordemos de como fueron los goles y las incidencias, un pequeño resumen del partido, aunque sea de Tv3.

http://www.tv3.cat/videos/681649
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #272 el: 20 de Setembre de 2008, 00:16:06 am »
gracias labtec, yo lo busque el otro dia pero no estaba se ve que aun no lo habian puesto  :beer2 :beer2
visca el sabadell