Autor Tema: Tercera Jornada: CE Sabadell FC-Terrassa FC  (Llegit 37279 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

pollastre

• Visitant
Re: Tercera Jornada: CE Sabadell FC-Terrassa FC
« Respondre #220 el: 14 de Setembre de 2008, 23:06:21 pm »

Desde Sant Andreu felicitaros por la victoria que al final son tres puntos y es lo que al final cuenta. Me alegro mucho por todos. :clap

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
  • Gènere: Masculí
« Respondre #221 el: 14 de Setembre de 2008, 23:09:23 pm »
Tal i com diu el company RRACO, ha sigut una m**** de partit.
No hem merescut la victoria, pero bueno....de quan en quan ja va bé que la sort ens acompany.

De totes maneres, suposo que el Ramon Moya haurà pres nota per fer correccions.

El que ha sigut una llàstima ha sigut veure el camp mig buit, quan podrìem haver deixat el camp totalment ple i ser la enveja de tots els camps...

Ja veurà aquesta directiva el que fa....

Visca el CES.

home havent sobrepassat els 4500 espectadors la Directiva a complert amb els seus objectius, i bueno caixa n'han fet, però que lluny estava el camp de tenir els 8000 espectadors de l'any del descens...
Ara mirant fotos de l'any passat me n'adonc que potser sí q no em arrivat als 5000 espectadors la veritat. Res a veure ni amb l'any passat ni molt menys amb fa 3 anys.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #222 el: 14 de Setembre de 2008, 23:15:18 pm »
Ara mirant fotos de l'any passat me n'adonc que potser sí q no em arrivat als 5000 espectadors la veritat. Res a veure ni amb l'any passat ni molt menys amb fa 3 anys.

També res a veure amb els 'problemes' que donaven gent que no era soci en els partits contra els veïns. Crec que el soci no hauria d'haver pagat, però el que han hagut de pagar els no-socis, ha provocat que més d'un que vé només a fer merder, no vinguin.

Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Gol del Sabadell

• Visitant
« Respondre #223 el: 14 de Setembre de 2008, 23:17:13 pm »

Desde Sant Andreu felicitaros por la victoria que al final son tres puntos y es lo que al final cuenta. Me alegro mucho por todos. :clap

Igualment, per vosaltres!

Gol del Sabadell

• Visitant
« Respondre #224 el: 14 de Setembre de 2008, 23:27:53 pm »
No ha sigut un gran partit, i si la setmana passada vaig sortir molt content de Badalona, per la imatge donada, avui tinc més dubtes, ja que he vist una defensa fallona i molt nerviosa, en especial Campos y Agustin. Tampoc m'ha agradat gens el migcamp, el Juvenal havia d'haver sortit de principi. Però el que realment importa és que sense jugar bé, i com fan els equips grans, HEM ACONSEGUIT 3 PUNTS D'OR, davant els veïns. Ja jugarem, millor la setmana vinent, n'estic segur, i pels 3 punts a Gavà.

Sobre el tema invitacions i entrades de soci, un descontrol total. S'havia d'haver fet un diferent model per les invitacions, ja que no ha ha hagut cap control a la porta. A mode d'exemple un amic meu ha comprat una invitació de soci per 10 euros, a una persona que l'estava venent a la zona de taquilles. Aquest amic no és soci i ha entrat al camp sense que ningú li demanés el carnet, a mi tampoc m'han demanat el carnet, al meu germà tampoc, que entrava amb una invitació meva...
Conclussió tothom podria haver comprat entrades de soci, perquè al menys a la porta per on jo he accedit ningú ha demanat cap carnet. Chapuzas total!!

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #225 el: 14 de Setembre de 2008, 23:34:57 pm »
Como mola saber que les hemos ganado a estos de Burundi y ademas ellos podian haber sacado los 3 puntitos, jajajaja menuda carita tenian...  estaran semanas recordando este partido jajajaja    :happy2: :happy2: :happy2:   Mola mas ganarles asi que por goleada.....   bueno por goleada tambien mola jejejeje
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #226 el: 14 de Setembre de 2008, 23:42:13 pm »
Que grandes que somos!

:visca

Visca el Sabadell, y ahora a por el Gavà  :thumbsup:
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #227 el: 15 de Setembre de 2008, 00:29:40 am »
A mi el partit no m'ha acabat d'agradar. Si que era tens com la majoria de derbis, però avui hem comès massa errades. Des dels davanters que no presionaven la sortida de pilota, fins al mig del camp que en moltes ocasions no podia i era absorbit pel del Terrassa i la defensa que tan bé va jugar els 2 primers partits, avui ha fallat clarament. GRAN De Navas que ha fet un partit excel.lent.

També hi havia massa distància entre els centrecampistes i els homes d'atac. 20-30 metres i cada pilotada que donavem era perduda.

Però és el que dieu, posant collons i qualitat com té aquest equip hem guanyat contra un Terrassa que no és gens dolent.

Aquests partits on no jugues bé també s'han de guanyar, i si ho mereixem o no ho mereixem, el que importa és sumar de 3 en 3.

SOM-HI  :clap
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat IVO sbd

• Penya @rlekinats.com
  • Infantil
  • *
  • Missatges: 274
« Respondre #228 el: 15 de Setembre de 2008, 01:34:29 am »
El millor del partit... el resultat, esperem que en el proxim partit es posin les piles alguns... :whistle:

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8176
  • un camp de primera
« Respondre #229 el: 15 de Setembre de 2008, 07:57:24 am »
3 punts d´un valor anímic importantíssim de cara a consolidar les expectatives de l´equip i afició.

El partit, com correspon a un "derby" emocionant, intens....  no demaneu un joc preciosista tampoc, però els "derbys" són com són i hi ha molts components enmig....  Defensa nerviosa, encara que quan s´ha tractat d´"atrinxerar-se" a a aguantar el 3-2 s´ha entonat força....  i daventera amb força pòlvora a les seves botes.

Segueix havent-hi detalls a corregir però les coses estan sortint bé, fins i tot quan no es juga del tot bé....   la sort dels campions ????
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat Sbdll

• Juvenil
  • Missatges: 566
« Respondre #230 el: 15 de Setembre de 2008, 08:45:20 am »
La segona tarjeta a Morales es, per mi, clara!!
jo crec que si no es per tallar una jugada de perill no tindria d'haver fet aquesta entrada tenint ja una groga

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #231 el: 15 de Setembre de 2008, 10:15:42 am »
por cierto, yo no me di cuenta , pero en la ficha del partido pone que hay expulsión a Ramón Moya... Una vez mas!   re-re-re-re-re-re-incidente, espero que solo le caiga un partido, en la Bóvila tendrá que ver el partido a 20 mts del terreno de juego
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat vimo

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1006
« Respondre #232 el: 15 de Setembre de 2008, 10:17:29 am »
Jo d'aquest partit en trec una lectura molt positiva, "hem jugat bastant malament i hem guanyat". Aixo es una caracteristica molt representativa d'un bon equip.

Per una altra banda hem de seguir madurant l'equip, pero ja sabiem que amb tantes cares noves aixo pasaria.

Dret a ser únic i excluxivament arlequinat.

Fum fum fum

• Visitant
« Respondre #233 el: 15 de Setembre de 2008, 11:32:40 am »
Com que no he pogut assistir al partit ni escoltar-lo per la ràdio, em quedo amb una dada. 3 partits jugats, 4 gols marcats... i cap d'ells pels nostres 'davanters nats', es a dir, el Rifle i Joel. El dia que aquests dos comencin a mullar, aixo pot ser un espectacle. AQUEST EQUIP TÉ GOL!!!

Desconnectat Angel 13

• Juvenil
  • Missatges: 368
  • Que Diós Reparta Suerte.
« Respondre #234 el: 15 de Setembre de 2008, 12:31:55 pm »
4200? yo creo que estaría más bien cerca de 5000, pero bueno... a propósito y por curiosidad, cuantos fuimos el día del Ibiza? segun la web oficial ¿? o según vosotros?

"Hasta un Reloj Roto Marca Bien la Hora dos Veces  al Día"  - Tony Soprano

Fum fum fum

• Visitant
« Respondre #235 el: 15 de Setembre de 2008, 12:35:11 pm »
4200? yo creo que estaría más bien cerca de 5000, pero bueno... a propósito y por curiosidad, cuantos fuimos el día del Ibiza? segun la web oficial ¿? o según vosotros?

Según mis datos "oficiales", 1.900 personas.

Desconnectat Fran_87

• Juvenil
  • Missatges: 542
« Respondre #236 el: 15 de Setembre de 2008, 12:46:43 pm »
M'agradaría saver quants derbys fa que no perdem contra els del barri del costat?  ;D
Cada día em sento més orgullós de dir que sóc del C.E.Sabadell!!!!!!!!!!!

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #237 el: 15 de Setembre de 2008, 12:53:22 pm »

segun la web oficial el dia del ibiza 2000  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Fum fum fum

• Visitant
« Respondre #238 el: 15 de Setembre de 2008, 14:43:41 pm »
M'agradaría saver quants derbys fa que no perdem contra els del barri del costat?  ;D

A casa, l'últim en perdre va ser la temporada 2001/02, SABADELL 0-1 TERRASSA
A fora, l'últim en perdre va ser la temporada 2001/02, TERRASSA 1-0 SABADELL

El últims derbys a la Nova Creu Alta:

2008/09  -  SABADELL  3-2  Terrassa
2007/08  -  SABADELL  1-1  Terrassa
2005/06  -  SABADELL  2-1  Terrassa
2001/02  -  SABADELL  0-1  Terrassa
2000/01  -  SABADELL  1-0  Terrassa

Els últims derbys a l'Olímpic:

2007/08  -  Terrassa  2-4  SABADELL
2005/06  -  Terrassa  1-1  SABADELL
2001/02  -  Terrassa  1-0  SABADELL
2000/01  -  Terrassa  2-2  SABADELL

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #239 el: 15 de Setembre de 2008, 18:07:00 pm »
El millor del partit... el resultat, esperem que en el proxim partit es posin les piles alguns... :whistle:

Al Sergio Iglesias li haurien de fotre un xute d'alguna cosa, a vore si espavila. Ahir, el pitjor de llarg de tot el partit.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!