No ha sigut un gran partit, i si la setmana passada vaig sortir molt content de Badalona, per la imatge donada, avui tinc més dubtes, ja que he vist una defensa fallona i molt nerviosa, en especial Campos y Agustin. Tampoc m'ha agradat gens el migcamp, el Juvenal havia d'haver sortit de principi. Però el que realment importa és que sense jugar bé, i com fan els equips grans, HEM ACONSEGUIT 3 PUNTS D'OR, davant els veïns. Ja jugarem, millor la setmana vinent, n'estic segur, i pels 3 punts a Gavà.
Sobre el tema invitacions i entrades de soci, un descontrol total. S'havia d'haver fet un diferent model per les invitacions, ja que no ha ha hagut cap control a la porta. A mode d'exemple un amic meu ha comprat una invitació de soci per 10 euros, a una persona que l'estava venent a la zona de taquilles. Aquest amic no és soci i ha entrat al camp sense que ningú li demanés el carnet, a mi tampoc m'han demanat el carnet, al meu germà tampoc, que entrava amb una invitació meva...
Conclussió tothom podria haver comprat entrades de soci, perquè al menys a la porta per on jo he accedit ningú ha demanat cap carnet. Chapuzas total!!