Autor Tema: Tercera Jornada: CE Sabadell FC-Terrassa FC  (Llegit 37231 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Gènere: Masculí
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
Re: Tercera Jornada: CE Sabadell FC-Terrassa FC
« Respondre #240 el: 15 de Setembre de 2008, 20:01:35 pm »
Vaig estar fora el cap de setmana i no vaig poder venir al partit...

Pel que recordo, algun company fa referencies a 'una carrega policial'... que hi va haver follon amb els mossos? Suposo que devia ser alhora de tornar-los a tancar a l'autocar, no?  :rolleyes2:

Al menys aquest any comencem be... moral a tope des dels primers partits i aixo es bo, molt bo ;)

:beer2
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #241 el: 15 de Setembre de 2008, 20:12:58 pm »
Vaig estar fora el cap de setmana i no vaig poder venir al partit...

Pel que recordo, algun company fa referencies a 'una carrega policial'... que hi va haver follon amb els mossos? Suposo que devia ser alhora de tornar-los a tancar a l'autocar, no?  :rolleyes2:

Al menys aquest any comencem be... moral a tope des dels primers partits i aixo es bo, molt bo ;)

:beer2

si por lo que me han contado a mi alguna carga sin mas, al salir la gente del terrassa pero poco mas  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #242 el: 15 de Setembre de 2008, 21:16:01 pm »
El millor del partit... el resultat, esperem que en el proxim partit es posin les piles alguns... :whistle:

Al Sergio Iglesias li haurien de fotre un xute d'alguna cosa, a vore si espavila. Ahir, el pitjor de llarg de tot el partit.

Ufff la cagada en el primer gol de ellos...creo que era él...es para acerselo mirar, con lo fácil que era jugar la pelota a la defensa o lanzarla fuera...
Y otra perdida de balon en la 2a, parte con el público entregado cantando "oles" que inexplicablemente la lanza hacia atrás directamente al delantero rival...
Espero que haya sido su peor partido en toda la liga...

ÁNIMO SERGIO!
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #243 el: 15 de Setembre de 2008, 21:37:51 pm »
Mira, yo lo q creo es que la gente tiene que dejar de hacer "olés olés" pq cada vez que se hace la jugada no acaba en nada y es más, nos crean peligro en una contra xDD

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #244 el: 15 de Setembre de 2008, 23:03:24 pm »
La verdad es que si, no me gustó mucho el partido que hizo Iglesias... pero bueno como deciis, esperemos q se recupere, vamos a darle animos y a seguir adelantee  :ok
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #245 el: 15 de Setembre de 2008, 23:14:01 pm »
Mira, yo lo q creo es que la gente tiene que dejar de hacer "olés olés" pq cada vez que se hace la jugada no acaba en nada y es más, nos crean peligro en una contra xDD

me dirás que fueron culpa de los "olés olés" xD
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5773
« Respondre #246 el: 15 de Setembre de 2008, 23:29:53 pm »
Pues yo no creo que sergio iglesias hiciera un mal partido. Me esta gustando mucho más este año, pero debería evitar perder esos balones tan tontos que pierde. Por lo demás bien.

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #247 el: 15 de Setembre de 2008, 23:52:27 pm »
La de la segunda parte la hizo Mejias, no S.Iglesias. Y a mi, dentro de lo que cabe, no me está desagradando en absoluto.
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #248 el: 16 de Setembre de 2008, 00:55:01 am »
La de la segunda parte la hizo Mejias, no S.Iglesias. Y a mi, dentro de lo que cabe, no me está desagradando en absoluto.

pues a mi me parecio ver k fue iglesias en la de los olés como dice resis  ;D Animos Iglesias!  :beer2
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #249 el: 16 de Setembre de 2008, 01:24:59 am »

pues a mi me parecio ver k fue iglesias en la de los olés como dice resis  ;D Animos Iglesias!  :beer2

Fue Sergio segurisimo, que los que yo tenia al lado menuda rajada pegaron  ;D
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2399
« Respondre #250 el: 16 de Setembre de 2008, 12:20:02 pm »
Un dubte que m'ha sorgit. En el penal en contra, la pilota va al pal i desprès a l'altre pal o és De Navas qui desvia i després va al pal?

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #251 el: 16 de Setembre de 2008, 12:24:24 pm »
Un dubte que m'ha sorgit. En el penal en contra, la pilota va al pal i desprès a l'altre pal o és De Navas qui desvia i després va al pal?

Doncs ahir a l'arlequinat, Sergi Garcés va dir que va tocar als dos pals, però en directe i en una foto que surt avui a DS jo diria que l'atura amb el peu De Navas.. :mmmm
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Fum fum fum

• Visitant
« Respondre #252 el: 16 de Setembre de 2008, 12:54:38 pm »
La pilota toca a un pal i després a l'altre i finalment l'atura De Navas... el que no sé és si abans de tocar el primer pal, l'arriba o no a desviar De Navas amb la punta dels dits.

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2399
« Respondre #253 el: 16 de Setembre de 2008, 13:16:43 pm »
A mi no em queda clar. En directe em va semblar que desviava De Navas amb la mà esquerra i la pilota es desviava cap al pal esquerre. El llançament no em va semblar tan creuat com per tocar el pal dret directament, és més, em va semblar bastant centradeta. I com en l'arlequinat van dir "pal i pal"...

Desconnectat PIPO

• President
« Respondre #254 el: 16 de Setembre de 2008, 14:25:12 pm »

Doncs ahir a l'arlequinat, Sergi Garcés va dir que va tocar als dos pals, però en directe i en una foto que surt avui a DS jo diria que l'atura amb el peu De Navas.. :mmmm

Yo creo que lo para eh, De Navas amortigua el disparo y por eso se va lentamente hacia su palo izkierdo, al palo derecho no da ni de coña xD
28-05-2011 - Eibar -

Fum fum fum

• Visitant
« Respondre #255 el: 16 de Setembre de 2008, 14:25:31 pm »
A mi no em queda clar. En directe em va semblar que desviava De Navas amb la mà esquerra i la pilota es desviava cap al pal esquerre. El llançament no em va semblar tan creuat com per tocar el pal dret directament, és més, em va semblar bastant centradeta. I com en l'arlequinat van dir "pal i pal"...

En les imatges queda clarissim que pal i pal toca... el que no es pot apreciar (o com a minim, jo no he pogut) es si De Navas toca abans de que la pilota vagi per primera vegada al pal.

Desconnectat PIPO

• President
« Respondre #256 el: 16 de Setembre de 2008, 14:52:57 pm »

En les imatges queda clarissim que pal i pal toca... el que no es pot apreciar (o com a minim, jo no he pogut) es si De Navas toca abans de que la pilota vagi per primera vegada al pal.

He parat la imatge fum, q tinc grabat el arlequinat i encara que digui Sergi Garces que va de pal a pal, la para De Navas segurissim, al pal dret no toca .  :xin-xin
28-05-2011 - Eibar -

Fum fum fum

• Visitant
« Respondre #257 el: 16 de Setembre de 2008, 15:02:00 pm »

He parat la imatge fum, q tinc grabat el arlequinat i encara que digui Sergi Garces que va de pal a pal, la para De Navas segurissim, al pal dret no toca .  :xin-xin

Bueno bueno... xD jo nomes ho vaig veure de passada amb les imatges de TV i semblava clarissim... a veure si algu les pot penjar o saber d'un lloc que es pugui veure, i ens ho mirem tots amb lupa xD

Desconnectat PIPO

• President
« Respondre #258 el: 16 de Setembre de 2008, 15:24:42 pm »
http://www.youtube.com/watch?v=GWVvXRiOogg mira aqui es veu perfecte jeje
28-05-2011 - Eibar -

Desconnectat Ruben_cesbd

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1367
« Respondre #259 el: 16 de Setembre de 2008, 15:56:14 pm »
SOM EL SABADELL!!!!!   *1903-2003*