Des de 1998 al servei dels arlequinats
0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.
Cita de: Fum fum fum en 16 de Setembre de 2008, 14:25:31 pmCita de: J.R.G. en 16 de Setembre de 2008, 13:16:43 pmA mi no em queda clar. En directe em va semblar que desviava De Navas amb la mà esquerra i la pilota es desviava cap al pal esquerre. El llançament no em va semblar tan creuat com per tocar el pal dret directament, és més, em va semblar bastant centradeta. I com en l'arlequinat van dir "pal i pal"...En les imatges queda clarissim que pal i pal toca... el que no es pot apreciar (o com a minim, jo no he pogut) es si De Navas toca abans de que la pilota vagi per primera vegada al pal.He parat la imatge fum, q tinc grabat el arlequinat i encara que digui Sergi Garces que va de pal a pal, la para De Navas segurissim, al pal dret no toca .
Cita de: J.R.G. en 16 de Setembre de 2008, 13:16:43 pmA mi no em queda clar. En directe em va semblar que desviava De Navas amb la mà esquerra i la pilota es desviava cap al pal esquerre. El llançament no em va semblar tan creuat com per tocar el pal dret directament, és més, em va semblar bastant centradeta. I com en l'arlequinat van dir "pal i pal"...En les imatges queda clarissim que pal i pal toca... el que no es pot apreciar (o com a minim, jo no he pogut) es si De Navas toca abans de que la pilota vagi per primera vegada al pal.
A mi no em queda clar. En directe em va semblar que desviava De Navas amb la mà esquerra i la pilota es desviava cap al pal esquerre. El llançament no em va semblar tan creuat com per tocar el pal dret directament, és més, em va semblar bastant centradeta. I com en l'arlequinat van dir "pal i pal"...
Cita de: PIPO en 16 de Setembre de 2008, 14:52:57 pmCita de: Fum fum fum en 16 de Setembre de 2008, 14:25:31 pmCita de: J.R.G. en 16 de Setembre de 2008, 13:16:43 pmA mi no em queda clar. En directe em va semblar que desviava De Navas amb la mà esquerra i la pilota es desviava cap al pal esquerre. El llançament no em va semblar tan creuat com per tocar el pal dret directament, és més, em va semblar bastant centradeta. I com en l'arlequinat van dir "pal i pal"...En les imatges queda clarissim que pal i pal toca... el que no es pot apreciar (o com a minim, jo no he pogut) es si De Navas toca abans de que la pilota vagi per primera vegada al pal.He parat la imatge fum, q tinc grabat el arlequinat i encara que digui Sergi Garces que va de pal a pal, la para De Navas segurissim, al pal dret no toca . Vaja ,és una jugada que no té cap dubte..... qui hagi vist que va de pal a pal.......... De NAvas fa una gran aturada!!
Gent: m'ho sembla o aquesta vegada no ha intervingut CAP punyetero cagarenc en aket tema??? Ara fa temps que no em connecto en aket forum i he "trobat a faltar" comentaris d'un tal dvgxl (o algo aixi) i del pajarillo ... que s'han donat de baixa o aket cop han desistit de dir les seves parides? Sigui el que sigui, que fotin el que vulguin,que per part nostra, seguirem animant el nostre ekip com sempre!
Cita de: jordisv en 17 de Setembre de 2008, 20:36:10 pmGent: m'ho sembla o aquesta vegada no ha intervingut CAP punyetero cagarenc en aket tema??? Ara fa temps que no em connecto en aket forum i he "trobat a faltar" comentaris d'un tal dvgxl (o algo aixi) i del pajarillo ... que s'han donat de baixa o aket cop han desistit de dir les seves parides? Sigui el que sigui, que fotin el que vulguin,que per part nostra, seguirem animant el nostre ekip com sempre! stan baneados del foro dejemoslo ahi!