Autor Tema: Un diari amb una malaltia GREU!!!!  (Llegit 12396 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Garces

• Jugador Prof.
  • Missatges: 949
  • Gènere: Masculí
  • CES FEMENÍ, SEMPRE ENDAVANT!!
Un diari amb una malaltia GREU!!!!
« el: 09 de Setembre de 2005, 21:18:56 pm »
no se si es el lloc adekuat per posar aixo pero nomes vull dir una cosa
El diari de can far$a o sigui k escric malament el seu nom xk no vull fer publicitat "DEPORTS" resulta k abans posaves (classificaciones) i et surtia 1,2a,2b i 3 i ara nomes surt primera! Es intolerable!!!Estan de cachondeo!!Kina cara k tenen! si no surten del camp VELL ni per anar a dinar tot el dia escribin coses del far$a!!!! tenen la malaltia grana-blau i em sembla k no sels hi curara fins k el nostre SABADELL no pugui a primera *****!!!!!!! vingaaaaaaaaaaaa tots al camp de la nova creu alta!!
CENTRE D'ESPORTS SABADELL FEMENÍ;<br />......d'aqui uns anys.....tornaràs.. ......al lloc......on mai devies haver deixat......

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
Re: Un diari amb una malaltia GREU!!!!
« Respondre #1 el: 09 de Setembre de 2005, 21:21:04 pm »
Et notu una mica indignat... :laugh: :laugh: prente una tila i no fullegis mai mes el diari "Deports" :laugh:
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #2 el: 09 de Setembre de 2005, 21:23:49 pm »
si xDDDD una mica o bastant :laugh: I no em posis pugui! aish ;D
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #3 el: 09 de Setembre de 2005, 21:24:28 pm »
m'agradat el nom deports  :Paletas:
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat Arlequinat_4ever

• Infantil
  • Missatges: 246
« Respondre #4 el: 09 de Setembre de 2005, 21:35:19 pm »
Sense voler faltar al respecte a ningú, el diari al que heu al.ludit, més que un diari és un TBO als qui sembla que només els importa lo mediàtic i no gaire lo esportiu del que per ells és l'únic club que existeix al món: el Barça. Només hi posen una cosa interessant de cada 50 aproximadament, tot lo demés son bestieses  >:D que fan venir ganes d'anar a  :snore:, i em reitero, sense voler faltar al respecte a ningú, simplement és la meva opinió i la de molta més gent, que em consta.

Amb un bonic escut a defensar

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #5 el: 09 de Setembre de 2005, 23:14:47 pm »
jo kap dels 2 diaris far$a kompro i tmpok miro la tvfar$a avui le vist d kasualitat i weno, a sortit k la "gran ciutat de bcn" estava tallada al trafic en alguns punts per obres, I JO DIK! A MI K MIMPORTA? AIXO ES UNA NOTICIA NACIONAL? O ES UNA NOTICIA DE UN BARRI PER FAVOR! AKI SABADELL PASEN KOSES MES INTERESANST WENO AKI I FINS I TOT A TERRASSA ENGA OMBRE KOM VOL K MIREM AIXO...LA TV NOSTRE DIUEN ELS KULLONS K TENEN EN DIR AIXO LA TV DELLS! :ko :Hecho_polvo:
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat Garces

• Jugador Prof.
« Respondre #6 el: 10 de Setembre de 2005, 14:50:39 pm »
no si esk a tv3 tambe ho fan aixo de donar-ho tot lo k passa a barcelona per exemple: cau una senyora pel carrer tot haveu-re la senyora amb un poble com pot ser Sort,Torres de Segre o jo k ser oooo Gimenells k son pobles modestos dons alla imaginem k atropellen a un pages i el maten (espero k no passi) dons donaran la noticia si es k la donen i nomes durara 1 minut i per la dona de bcn si estaran 3!!! Esta la cosa calenta,calenta i menos mal k he sentit dir k els clubs de SEGONA DIVISIÓ B han plantat cara a tv3. Es intolerableeeee!!!!!!!  >:( :veryangry:
CENTRE D'ESPORTS SABADELL FEMENÍ;<br />......d'aqui uns anys.....tornaràs.. ......al lloc......on mai devies haver deixat......

Desconnectat _Resis_

• President
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #7 el: 10 de Setembre de 2005, 17:01:32 pm »
tv3 no es la televiso de catalunya per a mi una televisio important  tindria k tenir sub-unitats en altres poblacions o zones, kom girona,tarragona,lleida, k dubto k o tinguin llavors si k seria la tv de catalunya d laltre manera es la tv de bcn i punt!!! tot el k no donguin de bcn es kom si fos internacional (koses k pasesin a sabadell,girona,tarragona,lleida...)nose nose aki ia molta gentuza... :Hecho_polvo: >:( :veryangry:
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat Garces

• Jugador Prof.
« Respondre #8 el: 10 de Setembre de 2005, 17:15:14 pm »
TV3 dimissió! TV3 dimissió! Es una llastima k el Canal 50 es digui d'akesta manera tant lletge al menys nose posar-li Televisió de Sabadell i esk es veu fatal no ho podrien arreglar??? mira k podriem disfrutar d'una bona tele pero amb la k tenim ara.... sembla akelles dels anys del franco i estaria b k kuan arribessim a casa poguessim veure un resum del partit del CE Sabadell i donar els partits de FORA! no els de casa k si no la gent es kedaria a casa amb una pepsi a la ma oi birrero??? :laugh: ;D

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #9 el: 10 de Setembre de 2005, 17:26:04 pm »
no els de casa k si no la gent es kedaria a casa amb una pepsi a la ma oi birrero??? :laugh: ;D

Que passa :icon_question:
Jo el futbol del  :scut quan juga a fora i el fan per la tele, el veig amb una pepsi, uns formatges i uns taquets de pernil a la mà.
I molt a gust que em quedo.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat _Resis_

• President
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #10 el: 10 de Setembre de 2005, 17:27:52 pm »
no els de casa k si no la gent es kedaria a casa amb una pepsi a la ma oi birrero??? :laugh: ;D

Que passa :icon_question:
Jo el futbol del :scut quan juga a fora i el fan per la tele, el veig amb una pepsi, uns formatges i uns taquets de pernil a la mà.
I molt a gust que em quedo.

jo mossegan-me les ungles....k tmb esta bé i am el k som...XDDD
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:

Desconnectat Garces

• Jugador Prof.
« Respondre #11 el: 10 de Setembre de 2005, 17:28:42 pm »
osti mitel com es kuida akest! jo kuan el donen per la tele (casi b mai) per exemple awui em mirare el lleida dons em menjo els cucuruxus akells petitons i a darrere un tasson de llet amb cereals!!! jajaaj ;D

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #12 el: 10 de Setembre de 2005, 18:13:13 pm »
Jejeje yo al hivern estic molt calentent amb la bufanda, el polo... :yes:
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat Gio

• Infantil
  • Missatges: 141
« Respondre #13 el: 10 de Setembre de 2005, 22:46:38 pm »
la veritat k el diari esport esta bastant caducat, i el berça tb ho esta bastant, ara estan que no ****** am el messi dels pebrots, fot dos anys o un k esta am el barça B i ara pq fot 4 filigranes en el grandios joan gamper ja es la nova figura, el maradona diu k es el seu succesor i tots su creuen, igual k saviola, riquelme entre altres, els famos babandinga tb tenia k ser un monstre i ara esta a turquia o grecia, aquest diari i club possen el carmel en els socis i ells com a rucs su creuen, xq mes de la meitat no tenen ni idea de fungo, pero com k es el barça i lesport ho diu son els millors

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #14 el: 10 de Setembre de 2005, 23:23:54 pm »
la veritat k el diari esport esta bastant caducat, i el berça tb ho esta bastant, ara estan que no ****** am el messi dels pebrots, fot dos anys o un k esta am el barça B i ara pq fot 4 filigranes en el grandios joan gamper ja es la nova figura, el maradona diu k es el seu succesor i tots su creuen, igual k saviola, riquelme entre altres, els famos babandinga tb tenia k ser un monstre i ara esta a turquia o grecia, aquest diari i club possen el carmel en els socis i ells com a rucs su creuen, xq mes de la meitat no tenen ni idea de fungo, pero com k es el barça i lesport ho diu son els millors

Ciric, giovani, rochenback... jejejje... aquests del far$a troben els cracks que sembla que els hi neixen com a bolets  :laugh:
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat _Resis_

• President
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #15 el: 11 de Setembre de 2005, 01:15:36 am »
si si ajajajaaja pero ami em sonen mes kraks k kuan sen van del barça o son, kom d la peña, reina etc...
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #16 el: 11 de Setembre de 2005, 12:05:32 pm »
La veritat és que a tots us agrada parlar molt del barça per maxcar-lo. Si realment no us importés no en parlarieu tan. Els culers diuen que tenen madriditis, pero diria que la majoria d'aquí teniu culeritis.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat Gio

• Infantil
  • Missatges: 141
« Respondre #17 el: 11 de Setembre de 2005, 14:09:15 pm »
jo no es que tingui culuritis, per mi si el barça guanya be, i sino no em traura pas la son, nomes vui dir k exegeren masa les coses, els nanus akets es creuen k son lo mas i la ******, per tant amb jugadors tan joves tindrien k anar am mes humiltat i ferne menys propaganda, xq despres tot es una cagada, per exemple el nano tenia k ser la bonda i despres va durar 4 partits en el primer equip, fa 4 dies loriol riera tenia k sr el nou eto i ara esta en el B o el C i la majoria de socis ni sen recorden dakets, per tant jo penso k amb el mesi es tindria k anar mes en compte

Desconnectat _Resis_

• President
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #18 el: 11 de Setembre de 2005, 15:52:37 pm »
no esk tinguem culeritis....sino k esk vivim a catalunya i nomes ens fiken barça barça barça i mes i mes barça per tot arreu ja sigui futbol,basket,hambol,hoquei...i kla si no sents akets kolors el ms normal esk si ets du ekip o cvlub mes feble al barça sigui del k mes es parla...jo encara recordo kuan lel barça de basket va guanyar leurolliga al el mundo deportivo sport semblava k en akell moment el basket ers lesport rei a catalunya i total pk en el futbol no van fer molta cosa...aixo a mi em va fer molta rabia pk si en el futbol va mal es el basket era lesport de cataluña o el hambol o el...simplemente ARLEKINADO....
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #19 el: 11 de Setembre de 2005, 15:57:25 pm »
Ia resistencia... però com ja he dit molts cops, això és el normal. Si de tot catalunya, posa que el 75% de gent sigui aficionada o simpatitzant del barça... doncs posaran barça xk a la MAJORIA -i això si que no es pot discutir- això és el que vol veure. En quan a la eurolliga del barça, això va ser un boom perque el barça havia arribat a moltes final four i mai l'havia pogut guanyar. Crec que va ser normal. I d'altra banda tampoc us queixeu massa, perque evidentment a un ekip k ara com ara esta a 2a B-malhauradament- doncs no se li farà gaire cas. Fins que no s'arriba a 2a A no comencen a parlar una mica d'un.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es