Fins que no es demostri el contrari Armstrong no es dopa, no serà perq no ho hagin intentat de totes maneres els francesos d'intentar que dongui positiu en les proves, pero no.
Cert és q degut a la seva malaltia se li deu permetre medicació bastant més forta q la resta de ciclistes però q no us ompliu la boca dient que és el més dopat perq això és una mentira com una catedral.
Sobre el meu parer, la tornada d'Armstrong seguirà sent un clar exemple mundial de la lluita contra el canncer i considero que també servirà per a retornar el prestigi perdut al ciclisme i en especial a la ronda francesa, q entre la marxa d'Armstrong i la quantitat de positius que han sortit a la llum ja l'havia perdut tot el prestigi aquesta competició.
Jo crec q Armstrong sempre i quan es prepari amb temps, té moltíssimes oportunitats per a endur-se el seu 8è Tour de França, més q res perq no crec q Contador, Sastre, Evans, Valverde, Menchov.. siguin capaços de passar-li la mà per la cara, almenys de moment considero que encara estan anys lluny de poder ser rivals per a Armstrong.
Company Fum,Fum, vec q et costa reconéixer el mèrit d'aquest ciclista, i busques qualsevol sortida absurda per a relacionar-lo amb el doping.
A diferencia de tu jo sóc més objectiu i crec q l'èxit d'aquest ciclista ve donat pel gran equip amb el qual va formar part (US POSTAL) i els grans ciclistes que a tingut al seu voltant ajudant-lo en tot moment: Roberto Heras, Floyd Landis,Popovich, Hincapié... d'entre d'altres grans corredors que a tingut aquest equip i q en tot moment van protegir-lo. Apart d'això, ell sempre a donat prioritat a la ronda francesa i pràcticament s'ha passat l'any només preparant-se per aquesta competició.
Segurament si Lance Armstrong s'hagués passat la vida per exemple amb el "Credit Agricole" o algun altre equip, doncs segurament no hagués guanyat mai res, però si ets un bon corredor, estàs en un bon equip i envoltat de grans corredors, doncs llavors arrivar a l'èxit és molt més fàcil.