Autor Tema: JUVENIL - CADET  (Llegit 6650 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat MONcHU

• CE Foreros Arlekinats
  • Infantil
  • *
  • Missatges: 130
JUVENIL - CADET
« el: 11 de Setembre de 2008, 15:55:44 pm »
Obro aquest post, per que ma dit el señor Randel que l'obris!!

uenu aki parlarem una mica del juvenil cadet d'aquest any.

Tenim un total d'unes 22 jugadores:

gent nova, gent de l'any passat, gent que torna... i de mument la cosa pinta bastant bé.

Dos partits jugats dos partits guanyats

DIUMENGE PASSAT

EF BONAIRE 0 - 1 CE SABADELL
(GOL DE TANIA)

AVUI DIJOUS

BELLAVISTA MILAN 1-3 CE SABADELL

0-1 LIDIA BELLON
1-2 ANA
1-3 ANA

Cal dir que tots dos partits s'ha notat bastant que portem des del 26 d'agost entrenan. Uns dies doble sessió uns altres una, pero de moment la cosa funciona.

PROPER PARTIT

HORA I DIA PER CONFIRMAR

BERGA - CE SABADELL

« Darrera modificació: 15 de Abril de 2009, 22:33:23 pm per X-Men Aigua »

Desconnectat Pedrito

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3635
  • Gènere: Masculí
Re: JUVENIL - CADET
« Respondre #1 el: 11 de Setembre de 2008, 16:01:56 pm »
aquí juga una amiga meva  que li vaig dir qué fitxés pel sabadell, es tracta de Gisela Vidal, que tal ho ha fet?

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!

Desconnectat MONcHU

• CE Foreros Arlekinats
  • Infantil
  • *
« Respondre #2 el: 11 de Setembre de 2008, 21:11:16 pm »
nen ho ha fet de PUTI SIMA MARE!!!!!!!

IMPRESIONANT AQUESTA NOIA

Desconnectat sbd14

• Invitat
  • *
  • Missatges: 1
« Respondre #3 el: 12 de Octubre de 2008, 21:22:47 pm »
bueno bueno el mister!

el cadete juvenil lo mejor sin dudarloo!
sto sta atrasado! emos ganado todos los partidos de pretemporada exceptuando creo que uno no?
nos esforçamos y esto se nota en el campo, en el ambiente etc

equipo; osquierrooooo(LL)

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #4 el: 20 de Octubre de 2008, 00:09:24 am »
Aquest cap de setmana, el CE Sabadell es va desplaçar a jugar contra el CE Europa, amb un resultat final d'empat (0-0). El Ce Sabadell va dominar el joc al mig del camp, però l'Europa va tenir les millors arribades i va acabar fent 2 pals i dues que la defensa arlequinada va treure sota pals. Bon partit i un bon punt guanyat, amb el que jo, personalment, no comptava, veient el grandíssim equip que té el CE Europa.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat MONcHU

• CE Foreros Arlekinats
  • Infantil
  • *
« Respondre #5 el: 25 de Octubre de 2008, 21:35:07 pm »
aquesta tarda s'ha disputat al municipal arrahona merinals, el segon partit per al juvenil

resultat final

CE SABADELL 8-0 CEE TIANA

ARANTXA (3) ANDREA (2) TANIA(2) CARLA GONZALEZ (1)

Desconnectat MONcHU

• CE Foreros Arlekinats
  • Infantil
  • *
« Respondre #6 el: 05 de Novembre de 2008, 00:00:32 am »
jornada pasada numero 4

UD CIRERA 0-6 CE SABADELL

ANA (5) TANIA (1)

PROPER PARTIT

DISSABTE A LES 20 H A SANT ADRIA

RCD ESPANYOL - CE SABADELL

Desconnectat C.E. Sabadell Fem.

• Infantil
  • Missatges: 184
    • www.cesabadellfemeni.tk
« Respondre #7 el: 02 de Desembre de 2008, 15:16:33 pm »
8ena Jornada

El Sabadell planta cara al líder

El cadet-juvenil femení dirigit per Ramon Gonzalvez, va tenir dissabte passat una prova de foc, contra el líder Sant Gabriel. Les arlequinades però, amb un molt bon plantejament de partit van dominar força minuts el matx. El Sant Gabriel va aprofitar dues ocasions en que va trobar despistada la defensa per marcar dos gols i emportar-se els tres punts.

Ànims!

Desconnectat MONcHU

• CE Foreros Arlekinats
  • Infantil
  • *
« Respondre #8 el: 07 de Desembre de 2008, 20:40:01 pm »
Partit d'avui a les 12H al municipal de Montmeló

MONTMELO UE 0 - 6 CE SABADELL

ANDREA (2) - ARI(1) - ARANTXA(1) - TANIA(1) - MARIA(1)

Cal destacar la gran actuació d'Ari, asistencia al primer gol, provoca el penal i el gol q a fet a fet un golas!!

setmana vinen

A LES 17H AL POLIESPORTIU ARRAHONA MERINAL

CE SABADELL - SANT VIENCENTI

Desconnectat MONcHU

• CE Foreros Arlekinats
  • Infantil
  • *
« Respondre #9 el: 14 de Desembre de 2008, 01:55:58 am »
CE SABADELL 1-0 SANT VICENTI

Paritit dificil en el que s'enfrontaven les 7enes i les 6enes klasificades de la liga, en el que en una primera part iguala s'ha arribat amb el 0-0
a la segona part, més de lo mateix, fins que al minut 20 Arantxa a fet el gol de la victoria.

Molt bon treball d'equip en el que yo personalment,, estic cada dia mes content amb l'evolució de les noies

• Infantil
« Respondre #10 el: 18 de Desembre de 2008, 23:55:11 pm »
TORNA EL DERBY !!!

TORNA EL CE SABADELL - CE MERCANTIL !!

Les arlequinades tornen al Municipal de Gràcia encara amb els dolorosos records de la passada temporada on es va viure un partit deslluit per l'actuació arbitral expulsant a tres jugadores visitants i a l'entrenador.
El partit es jugarà dissabte a les 18.30 al camp del Mercantil i des d'aqui volem engrescar a tots els seguidors arlequinats a veure'l i disfrutar del que, segur, serà un gran partit de futbol.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #11 el: 21 de Desembre de 2008, 20:36:35 pm »
Algú pot confirmar la derrota per 2-1?

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Frannistelrooy

• CE Foreros Arlekinats
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1722
  • SOM DE 2ªA!!!
« Respondre #12 el: 21 de Desembre de 2008, 20:58:42 pm »
Jo vaig ser-hi i t'ho puc confirmar. El Mercantil es va possar amb 2-0 i al final el Sabadell va escurçar diferències.
SOM DE SEGONA!!!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #13 el: 21 de Desembre de 2008, 21:01:09 pm »
Gràcies. Quina pena no haver-nos emportat algun punt d'allà.

Sixto

• Visitant
« Respondre #14 el: 22 de Desembre de 2008, 18:37:33 pm »
Hola a totom.

Doncs si, el partit va ser força disputat, encara que crec que el Mercantil va mereixer guanyar, pero es de lloar el partit que va fer el Sabadell on les seves jugadores no van donar-se per vençudes ni amb el 2-0 amb el marcador, i la recompensa va ser el golàs de Sabadella l'ultim minut.

Soc pare d'una de les jugadores del Mercantil i m'he registrat solament per posar sobre la taula el tema del futbol femení i sobre els impresentables que pots trobar en un camp quan es tracta d'un partit de futbol femení.
Hi ha gent que va al camp no ha veure el partit si no a riure i fer sang amb les jugadores i sobre el seu "futbol limitat" segons aquests impresentables, l'altre dia sense anar més lluny vaig haver d'escoltar comentaris i riures d'uns seguidors que van anar al camp del Mercantil, per no entrar en polemiques amb aquesta gent vaig anarme´n a l'altra banda del camp perque els hi hagués dit 4 coses ben dites. A part d'aquests comentaris quan ja estava a l'altra banda aquests mateixos senyors si els hi pot dir així es van dedicar tota la segona part a fer escopinades al camp fins que va acabar el partit.
I faig una reflexió: perque aquesta gent va a camps de futbol per tenir aquest tipus de comportament??a mi personalment em dol molt que es riguin de les jugadores, no perque hi tingui a meva filla jugant (que també) si no perque amb gent així entenc perque el futbol femení no té el resó que es mereix i sembla que ningú fa res per frenar aquests comportaments perque cada partit hi ha comentaris d'aquests i quan un dia exploti i passi alguna cosa llavors es parla de violencia al futbol.

Salut i bon nadal

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #15 el: 31 de Gener de 2009, 20:30:57 pm »
Derrota per 0-3 davant el CE Europa, per el que m'han explicat. Algú m'ho podria confirmar?

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
« Respondre #16 el: 31 de Gener de 2009, 20:36:55 pm »
Si, l'Europa a guanyat 0-3, els dos primers gols han arribat en els 5 primers minuts i això a pessat molt a les de Ramón Gonzalvez, a la recta final el 0.3

Partit molt i molt deslluït per la pluja, la segona part era una auténtica piscina el camp dels Merinals i l'arbitre no ha volgut suspendre dient 'pero si esta perfecto'. Jo he arribat tard, per tant no se el diàleg previ a l'inici què hauràn pactat els dos entrenadors i el col.legiat, però aquest partit s'hauria d'haver suspés (al meu parer).
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #17 el: 31 de Gener de 2009, 20:38:52 pm »
Jo, poc abans de les 5 he estat per allà i el camp ja semblava un arrossar. A més, aquell camp té tendència a semblar una bassa quan plou. L'àrbitre el que volia era cobrar sense complicar-se la vida. Quins paios.  ;D

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #18 el: 31 de Gener de 2009, 20:48:03 pm »
Si, l'Europa a guanyat 0-3, els dos primers gols han arribat en els 5 primers minuts i això a pessat molt a les de Ramón Gonzalvez, a la recta final el 0.3

Partit molt i molt deslluït per la pluja, la segona part era una auténtica piscina el camp dels Merinals i l'arbitre no ha volgut suspendre dient 'pero si esta perfecto'. Jo he arribat tard, per tant no se el diàleg previ a l'inici què hauràn pactat els dos entrenadors i el col.legiat, però aquest partit s'hauria d'haver suspés (al meu parer).

La primera part es podia jugar perfectament. L'àrbitre ha vingut amb l'idea de jugar, el Ramon també volia jugar i nosaltre també, així que no hi ha hagut cap problema. A la segona si que ha caigut una bona, l'àrbitre s'ho ha pensat de suspendre, però els dos equips voliem continuar així que hem continuat. Sens dubte per nosaltres millor, perquè si s'ha de rependre el partit un dia d'entre setmana per 15 o 20 minuts...
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

• Infantil
« Respondre #19 el: 09 de Febrer de 2009, 12:49:12 pm »
Victòria per 1-3 en el camp del Tiana