Autor Tema: Les Barraques de la Festa Major, segona part  (Llegit 6422 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • Gènere: Masculí
  • traaaaaanqui Murci !
Re: Les Barraques de la Festa Major, segona part
« Respondre #20 el: 08 de Setembre de 2008, 15:52:06 pm »
ayer saqué la cabeza por primera vez en mi vida por las barracas.... Habia un asistente de auténtico lujo... un jugador del Ajax...   
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #21 el: 08 de Setembre de 2008, 16:22:01 pm »
ayer saqué la cabeza por primera vez en mi vida por las barracas.... Habia un asistente de auténtico lujo... un jugador del Ajax...   

Pues yo también estuve dsp del concierto de Peret, bueno estar estar, 4 minutos mal contados. Tiempo suficiente para ver q en una plaza y en una separación de 40 metros no puedes meter 4 músicas distintas, eso mas bién me recuerda la feria q cada paradita tiene su música y solo se oye ruido, tiempo suficiente para ver que había poca gente que sobrepasara los 20 años, q el ambiente q hay no es el mío y que lo q se llama fiesta, había poca allí, ka gente mas bién parecía estar aburrida q otra cosa. Total q como el pescado estaba mas que vendido, me di una vuelta de 5 min y me fuí a mi casa.

Xandri

• Visitant
« Respondre #22 el: 08 de Setembre de 2008, 16:27:07 pm »
A mi ahir em va fer pena veure tanta gent de la meva edat (només 13 anys) que anava beguda... :paret

Desconnectat 100%sabadell

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4259
« Respondre #23 el: 09 de Setembre de 2008, 21:44:37 pm »
A mi ahir em va fer pena veure tanta gent de la meva edat (només 13 anys) que anava beguda... :paret
hay muchos ke no iban bebidos yo me arte de ver a niñatas con 12 13 años haciendose las borraxas con una cerveza en la mano y diciendo nenaa nemnos a rentar el cap ke anem molt tajas i haviam si ens baixa el colocon

:badall :badall :badall
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros