Autor Tema: DIADA I PARTIT  (Llegit 3347 cops)

0 Usuaris i 4 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat brq

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 716
DIADA I PARTIT
« el: 10 de Setembre de 2005, 15:17:05 pm »
Hola, com tots sabeu dema 11 de Setembre es la diada de catalunya. Podriem aprofitar per omplir de senyeres l'estadi. Que us sembla la idea?

Desconnectat Garces

• Jugador Prof.
  • Missatges: 949
  • Gènere: Masculí
  • CES FEMENÍ, SEMPRE ENDAVANT!!
Re: DIADA I PARTIT
« Respondre #1 el: 10 de Setembre de 2005, 15:17:54 pm »
per mi d'acord jo portare la meva ! ;)
CENTRE D'ESPORTS SABADELL FEMENÍ;<br />......d'aqui uns anys.....tornaràs.. ......al lloc......on mai devies haver deixat......

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #2 el: 10 de Setembre de 2005, 16:52:58 pm »
a mi mes ven = pero no semblariem el  :scut pk si ia aura mes vermell-groc k  :bandera pffffff semblarem el snt andreu...
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat Garces

• Jugador Prof.
  • Missatges: 949
  • CES FEMENÍ, SEMPRE ENDAVANT!!
« Respondre #3 el: 10 de Setembre de 2005, 17:06:17 pm »
si amb aixo tens rao i lo k el sabadell nessesita es blau i blanc no colrs santandreuencs 2 o tres per fer bonic de senyeres si k poden estar b pero pokes
CENTRE D'ESPORTS SABADELL FEMENÍ;<br />......d'aqui uns anys.....tornaràs.. ......al lloc......on mai devies haver deixat......

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #4 el: 10 de Setembre de 2005, 17:22:18 pm »
Al camp de futbol... La senyera  :bandera, i si n'hi han de catalanes, també, que juguem contra un equip de fora.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #5 el: 10 de Setembre de 2005, 17:41:00 pm »
Deixeu-vos de senyeres  i mes banderas arlekinades :laugh: K ki juga es el Sabadell i no la seleccio catalana, va va ki salta ara :Paletas:

Fora conyes, si porteu senyera mes =, pero k millor k veure el camp ple de banderas arlekinades k es a lo k anem, ha animar al sabadell i no ha manifestar la nostra ideologia...
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat brq

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
« Respondre #6 el: 10 de Setembre de 2005, 17:48:01 pm »
Pero a veure un dia es un dia, i que jo sapiga la diada es celebra un dia a l'any i aquest any cau en diumenge. Esta be que es portin banderes  :bandera pero dema mes que mai la senyera

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #7 el: 10 de Setembre de 2005, 17:48:31 pm »
pero k millor k veure el camp ple de banderas arlekinades k es a lo k anem, ha animar al sabadell i no ha manifestar la nostra ideologia...

Totalment d'acord, a la NCA anem a animar el nostre equip... però demà juguem contra un equip de fora de Catalunya (extranger per alguns,  :laugh: ) i potser algun portarà la gloriosa quatribarrada.

Això si, l'estelada la deixaré penjada al balcó de casa, que llueix molt. ;)

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #8 el: 10 de Setembre de 2005, 18:00:44 pm »
Pero a veure un dia es un dia, i que jo sapiga la diada es celebra un dia a l'any i aquest any cau en diumenge. Esta be que es portin banderes  :bandera pero dema mes que mai la senyera

No estic dacord, mes igual k sigui el dia de catalunya o el dia de espanya i k ja per aixo sigui mes important portar la bandera del pais manifestant la teva ideologia k la bandera arlekinada! MES K MAI LA BANDERA DEL SABADELL PER ANIMAR EL NOSTRE EKIP K HO NECESITA :yes:

De bon rotllo amic :)
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat _Resis_

• President
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #9 el: 10 de Setembre de 2005, 18:05:02 pm »
a lestadi es va animar al  :scut i no nan dien el k sa d porta a lestadi tot el k no sigui :bandera :scut per a mi no kal k es porti a lestadi, encara k weno si es porta...despres ia els pikes entre la mateixa afició...
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat brq

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
« Respondre #10 el: 10 de Setembre de 2005, 18:13:01 pm »
La bandera del Sabadell, quan estigui per comprar-la la comprare pero com que no n'hi ha...

Desconnectat _Resis_

• President
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #11 el: 10 de Setembre de 2005, 18:15:21 pm »
si fosis un bon arlekinat la tindries desde fa molt...la meva es feta a má!
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:

Desconnectat brq

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
« Respondre #12 el: 10 de Setembre de 2005, 22:23:11 pm »
Com que bon arlequinat  ??? simplement he volgut dir que a les oficines ni a cap lloc venen banderes arlequinades... :disappointed:

Desconnectat Gio

• Infantil
  • Missatges: 141
« Respondre #13 el: 10 de Setembre de 2005, 22:37:47 pm »
trankilament es pot portar la senyera demà i qualsevol dia de l'any, a madrid, santander, espanyol entre molts altres equips be que porten la grandiosa i maravillosa bandera espanyola sense k jugui la selecció  i no passa res, per tant nosaltres tb podem portar la catalana i arlekinada a la vegada, ni ideese politikes nin res cadascu es lliure de portar la bandera k li dongui la gana.

Per moltes senyeres k i agi no vol dir k semblem el st andreu, qualsevol camp quu hi hagi una senyera esta clar k es la de catalunya i no pas la dun altre equip ( en aqkesta situacio)

Desconnectat brq

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
« Respondre #14 el: 11 de Setembre de 2005, 00:57:55 am »
trankilament es pot portar la senyera demà i qualsevol dia de l'any, a madrid, santander, espanyol entre molts altres equips be que porten la grandiosa i maravillosa bandera espanyola sense k jugui la selecció  i no passa res, per tant nosaltres tb podem portar la catalana i arlekinada a la vegada, ni ideese politikes nin res cadascu es lliure de portar la bandera k li dongui la gana.

Per moltes senyeres k i agi no vol dir k semblem el st andreu, qualsevol camp quu hi hagi una senyera esta clar k es la de catalunya i no pas la dun altre equip ( en aqkesta situacio)
Doncs si, l'has clavat, jo volia donar a entendre aixo que dema es la diada pero no per portar la senyera deixar de portar l'arlequinada.  :yes:

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #15 el: 11 de Setembre de 2005, 01:48:08 am »
Algu diu k no es pot portar la senyera al camp? :o A mi ja veus, com si es porten mil senyeras o mil banderes d'espanya, cadascu es lliure com be dius. Ara si pots evitar problemas millor, pk sempre hi han 3 o 4 personatges k no estaran dacord ;)

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #16 el: 11 de Setembre de 2005, 10:45:18 am »
Total, l'any passat contra el Girona es van veure banderes espanyoles amb creus cèltiques al camp i ningú va fer res (si algun policia nazional llegeix això, que sàpiga que estan prohibides).

Jo crec que a la NCA, arlequinades hem de portar. I si juguem contra un equip de fora, una senyera també val. Però ja, estelades o estanqueres em sobren en un camp de futbol.

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #17 el: 11 de Setembre de 2005, 12:15:44 pm »
Jo vinc al camp a animar al Sabadell i portu la bandera :bandera
,pero també cal dir que la diada és un dia a l'any solament ;).
Segurament hi haura un minut de silenci per les victimes, del 11-s
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat _Resis_

• President
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #18 el: 11 de Setembre de 2005, 15:38:15 pm »
Total, l'any passat contra el Girona es van veure banderes espanyoles amb creus cèltiques al camp i ningú va fer res (si algun policia nazional llegeix això, que sàpiga que estan prohibides).

Jo crec que a la NCA, arlequinades hem de portar. I si juguem contra un equip de fora, una senyera també val. Però ja, estelades o estanqueres em sobren en un camp de futbol.

tens raó pero et recordo a k van vindre els aficionats del girona? :ko
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:

ferni20

• Visitant
« Respondre #19 el: 11 de Setembre de 2005, 17:06:57 pm »
Jo sóc dels que penso que no cal aixo de dur la senyera al camp nose..... allà anem a veure un partit de futbol del nostre Sabadell no a un partit  de la selecció catalana, a més si critiquem a uns personatges que venen amb la d'Espanya crec que seria un pas enrrere dur TANTES senyeres al camp (alguna que altre sempre fa goig)., per tan o tots moros o tots cristians jeje, que tan la de Catalunya com la d'Espanya no i pinta res al camp alla nomes valen els colors :bandera :bandera :bandera