Autor Tema: CE Secció Birra 2008-09  (Llegit 58617 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat raros

• Entrenador
  • Missatges: 2266
  • Sempre al cap, sempre al cor, però sempre el C.E.S
Re: CE Secció Birra 2008-09
« Respondre #80 el: 01 de Gener de 2009, 16:11:55 pm »

En teoria, la lliga del cap de setmana, té la següent web: www.lliganocturname rcantil.com , però ens falta comptabilitzar un partit i els horaris definitius.

El vicepresident està treballant per a trobar camp i rival la tarda del proper 3 de Gener per a un amistós. La lliga tornarà el 10 de Gener.
conmigo podeis contar si quereis para ese dia 3 a la tarde! :beer2

si us fa falta algú amb mi també podeu comptar

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12562
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #81 el: 02 de Gener de 2009, 18:59:51 pm »
Doncs al final, aquest dissabte, no tenim partit. Anàvem darrera d'un camp a Sant Quirze i han passat de nosaltres com de menjar m****.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4304
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #82 el: 05 de Gener de 2009, 11:59:12 am »
Birrero, no sé que esperes. Al Sant Quirze son una mica pijos per anar deixant-vos camps per a que l'equip faça algun partit un dissabte. Prefereixen que el seu aleví faça el ridícul contra l'Escola de Futbol de Sabadell, però a casa, no sia que se pelin els genolls en un camp de terra.
Per altri banda, si vas demanar el camp al Tià, ja te dic jo que ni tant sols va preguntar per a tenir un camp, o se li va olvidar, o qui sap.
Este any, ell sol allà, està demostrant incapacitat per organitzar una lliga o ni tant sols per a donar la cara en aconseguir un camp per a fer una patxanga. L'equip de cap de setmana, ha de començar a buscar JA! una lliga per a l'any que vé o passar-se a entre setmana, que ja te vaig dir que el Molet vos pot fer un forat en l'altre grup.
Segons les normes, si sou en grups dispars, podeu tenir dos equips en la competició.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat vimo

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1006
« Respondre #83 el: 05 de Gener de 2009, 17:13:37 pm »
El tema del camp al St. Quirze d'aquest cap de setmana ja ha estat de mal gust per part del Tià.
El diumenge 28-12 vaig estar parlant amb un dels responsables del futbol base del St. Quirze i em va comentar que es podia anar a jugar el dissabte 3-1 de 15:00 a les 17:00, ja que el St Quirze hi jugava un amistos de 18:00 a 20:00.
L'unic pas que quedava per fer era fer-ho "oficial" amb una trucada del Tià al President del St. Quirze, encara estem esperant...

Dsde el setembre, data teorica d'inici de la Lliga Cap de Setmana fins a dia d'avui, nomes s'ha pogut jugar 8 partits. Les paraules sobren!

Dret a ser únic i excluxivament arlequinat.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #84 el: 08 de Gener de 2009, 19:48:12 pm »
Doncs confirmo que aquest dissabte, hi ha partit:

Al Camp de Sant Quirze, a les 15:50 hores:  Lausan-Secció Birra

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
« Respondre #85 el: 09 de Gener de 2009, 14:22:58 pm »
Hombre! Gran notícia. Dissabte i partit!  :laugh2:
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat vimo

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
« Respondre #86 el: 10 de Gener de 2009, 19:20:47 pm »
Secció Birra: 6 – Lausan: 6

Dissabte 10 de gener de 2009. Partit jugat a les 15:55 hores al Municipal de Gràcia.

Alineació Secció Birra: 20-Javi, 21-Toni D., 17-David, 10-Octavio, 3-Oriol, 23- Xavi S., 14.- Sergio. També va jugar: 2-Romagosa. 11.- Ivan. Va assistir sense jugar: 5-Xavi M.

Gols: 3 d’Octavio i 3 de Sergio.

Els Birreros han tornat al barri de Gràcia i han tornat als bons costums, aquest cop a tocat empatar amb el líder. Per una altra banda s’ha de a destacar una altra gran actuació de Javi com a porter.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #87 el: 10 de Gener de 2009, 19:34:05 pm »
El millor del partit ha sigut la tornada als terrenys de joc del company Ivan Lugo, desprès de tres mesos i mig lesionat al genoll. Les mans d'Orriols l'han acabat de recuperar per a l'equip.

També em quedo amb un grandíssim Jabo, un crack allà on el posis sobre el camp. Els 3 gols d'Octavio en pilota aturada, i els 3 de Sergio, dignes d'un grandíssim davanter com és ell.

I el millor, el hooligan que hem tingut de visita, BIRRI.  :reverencia2

Desconnectat 100%sabadell

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4259
« Respondre #88 el: 11 de Gener de 2009, 04:44:59 am »
esos eran los lideres????? todavia me da mas rabia pensar ke nos hemos adelantado y todo y emos tenido un doble penalti para ganarlos! :paret :paret :paret

pero me kedo con lo positivo la remontadas ke emos dado del 2-0 al 2-2 del 3-2 al 3-3 del 4-3 al 4-4 del 5-4 al 5-6 i luego nos emos dejado empatar  :disappointed:

venga asta la proxima! :cheer
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #89 el: 15 de Gener de 2009, 18:42:06 pm »
venga asta la proxima! :cheer

Doncs és... JA!

Aquest Dissabte, 17 de Gener, a les 15 hores, en el camp del MERCANTIL, partit de lliga: Secció Birra - ABB Motors.

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
« Respondre #90 el: 16 de Gener de 2009, 14:31:09 pm »
A vore si sumem un altri cop els dos punts de cop!
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat Pedrito

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3635
« Respondre #91 el: 17 de Gener de 2009, 16:25:55 pm »
victòria del Secció Birra per un 4-2.

Amb el 2-0 favorable ens han empatat a 2, el 1r gol seu ha estat un error de marcatge meu en un corner :rant:

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!

Desconnectat vimo

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
« Respondre #92 el: 17 de Gener de 2009, 18:30:49 pm »
victòria del Secció Birra per un 4-2.

Amb el 2-0 favorable ens han empatat a 2, el 1r gol seu ha estat un error de marcatge meu en un corner :rant:

Pedrito, primer voldria agrair-te publicament la teva assistencia i feina ben feta aquesta tarda al Mercantil,, en segon lloc recordar-te que els gols no venen per l'error d'un jugador, sino de tot l'equip.

Sexebirra, aqui ho tens, de dos en dos, pero ja ho veruem la setmana que ve, tornem al nostre infern particular, el St Quirze... En breu el presi posara la cronica del partit.

Bon cap de setma a tothom !!!

« Darrera modificació: 19 de Gener de 2009, 19:07:31 pm per vimo »

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #93 el: 17 de Gener de 2009, 18:48:31 pm »
Secció Birra-ABB Motors     4-2

Dissabte 17 de gener de 2009. Partit jugat a les 15:00 hores al Municipal de Gràcia.

Alineació Secció Birra: 12-Ricardo, 21-Toni D., 10-Octavio, 3-Oriol, 23- Xavi S., 11-Ivan i 9-Roger. També varen jugar: 2-Pedrito, 5-Xavi M. i 8-Ramon. Va assistir sense jugar: 22-Romagosa.

El barri de Gràcia ens té apreci. En un partit on ens hem posat per davant amb un clar 2-0 al marcador, amb penal transformat d'Octavio ( un penal que no era, i Octavio ha homenatjat a Morales, transformant-lo a l'estil Panenka) i gol de Xavi Sigler, ens l'hem complicat deixant-nos empatar. Ha sigut la sortida des de la banqueta de Ramon el que ha trencat el partit, i un gol d'ell, en una bona triangulació amb Xavi Sigler i un gol de Toni Díaz des de fora l'àrea ens ha donat una bona victòria que podia haver sigut més ample si a Octavio el porter rival no li hagués parat un doble-penal.

Error teu? És més error del porter, per quedar-se a la línia de gol. El Ricardo podia haver sortit a manar al segon pal i no ho ha fet.

Desconnectat Pedrito

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #94 el: 17 de Gener de 2009, 19:55:03 pm »
bueno jo m'he sentit molt agust en aquest equip, però a nivell personal en alguns moments m'he notat fos físicament...

La setmana que vé els dimecres i divendres aniré al gimnàs del club, i els dissabtes sortiré a correr per agafar el més ràpid posible la forma i així ajudar-vos quan em necessiteu

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
« Respondre #95 el: 19 de Gener de 2009, 18:09:45 pm »
Sexebirra, aqui ho tens, de dos en dos, pero ja ho veruem la setmana que ve, tornem al nostre infern particular, el St Quirze... En breu el presi posara la cronica del partit.

Si és que se nota quí és el boss. Jo demane i vosaltres compliu. A vore si aprèn Soteras.  ;D
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #96 el: 20 de Gener de 2009, 20:32:15 pm »
Si és que se nota quí és el boss. Jo demane i vosaltres compliu. A vore si aprèn Soteras.  ;D

Ves a *****, però a una piara i acompanyat dels teus amics.  ;D

Propers partits, ja penjats a la renovada web:

-22/01/2009, dijous, 22:00. TUTTI FRUTTI - SECCIÓ BIRRA, al camp de SANT QUIRZE.
-24/01/2008, dissabte, 15:00. KARISA - SECCIÓ BIRRA, al camp de SANT QUIRZE.
-29/01/2009, dijous, 22:00. PIKATOX - SECCIÓ BIRRA, al camp de SANT QUIRZE.
-31/01/2008, dissabte, 15:50. ROMANICA - SECCIÓ BIRRA, al camp de SANT QUIRZE.
-5/02/2009, dijous, 22:00. PALOMAR FILLS - SECCIÓ BIRRA, al camp de SANT QUIRZE.

Desconnectat Pedrito

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #97 el: 24 de Gener de 2009, 15:24:18 pm »
partit suspés pel fort temporal de vent

les ordres de suspensió han arribat des de la Generalitat de Catalunya
« Darrera modificació: 24 de Gener de 2009, 15:33:11 pm per Pedrito »

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #98 el: 24 de Gener de 2009, 19:40:05 pm »
Doncs a mi, em sembla bastant acertada la mesura. La tribuna del Camp del Sant Quirze, pot representar un perill, i els vestuaris antics, aquells on el tacanyot del president del Sant Quirze no fica aigua calenta per els que juguem a la lliga, qualsevol dia es cauen.

Per cert... dijous passat:

Secció Birra–Tutti Frutti 8-3

Dijous 22 de Gener de 2008. Partit jugat a les 22.00 hores de la nit al Municipal de Sant Quirze.

Un partit plàcid davant un rival amb un de menys tot el partit. L'equip amb el 6-0 s'ha relaxat i el rival ho ha aprofitat per a marcar. Casta i ganes l'han fet marcar els seus tres gols.

Alineació: 12-Ricardo, , 4-Oscar V., 6-Quim, 7-Toni V., 19-Oscar G., 10-Octavio i 16-Sergi. També va jugar: 2-Romagosa, 21-Toni D.. Varen ser convocats, però no varen jugar: , 5-Xavi M. 8-Ramon i 3-Oriol.

Gols: Oscar Garcia, 3 gols. Octavio, 2 gols. Sergi, 1 gol. Toni D., 1 gol i Oscar V., 1 gol.

Proper partit:  29/01/2009, dijous, 22:00. PIKATOX - SECCIÓ BIRRA, al camp de SANT QUIRZE.

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
« Respondre #99 el: 26 de Gener de 2009, 17:42:46 pm »
Mos suspenen partits per ordre de la generalitat. Açò no ho haviem viscut encara!
Sexe, Birra i Sabadell!