com pots dir aixo tu? tu que tens un post nomes de xorrades entre tu i l´amic teu FUM dient tonterias l´un al altre com si fossiu comentaristes de radio y tu que tens un post de la força arlequinada y tu que tens el foro ple de post absurds on et dedicas a fer cronicas imaginarias que nomes a tu et fan gracia!!!! PERO COM POTS DIR TU AIXO?
el post dels foreros arlequinats esta per actualitzar a TOTS ELS FOREROS sobre els resultats d´un equip de futbol de amics (si es en lo unic que has encertat amics) PERO QUE S´HAN CONEGUT GRACIES AL FORO I QUE GRACIES AL FORO S´HA CREAT AQUEST EQUIP.
Es increible que siguis tu qui ha escrit aquest missatge, m´ho podria imaginar d´altre gent que no coneix als foreros que jugan al equip pero tu que els coneixes a tots i a mes ets dels que mes posts absurds poses al foro, es increible..... mare meva el que s´ha de veure per aqui
(m´he calentat un monton, pero es que jo tambe tinc un limit. si els x-men o el webmaster creuen convenient esborrar el meu missatge estan en tota llibertat de fer-ho)
PANSO a veure, abans d'escriure aquest post sabia molt bé el q contestarieu.
Cert q hi ha post absurds, però no en l'apartat FUTBOL, i no és el mateix l'apartat FUTBOL que l'apartat PERSONALS, de totes maneres si el webmaster em demana q retiri els meus post absurds els treuré sense problema hi ho entendré, ara ja et dic q no sóc l'unic q escriu post absurds.
Jo la única cosa q vull fer entendre és que l'aparat FUTBOL tinc entés que és per a parlar de l'actualitat futbolística a 1ª , 2ª , 2ª B... però no és per a obrir post que parlin de l'equip q has montat amb els teus amics per a la lliga del Club Natació...
A veure, no és q molesti però és q una persona repassa el fòrum a veure q hi ha de nou i veus a l'apartat de FUTBOL q hi ha coses noves i et trobes que les coses noves q hi han són de Secc. Birra, un equip d'amics que no se qui hi juga ni on, i que a molts foreros la veritat és q ens importa ben poquet.
A més, em sembla q existeix un subfòrum privat per a parlar de Foreros Arlekinats, a les males tal com dic, que ho possin a FUTBOL DEL VALLES,però bueno que això no és futbol, si de cas futbol 7 , futbet i no és cap lliga del q denominem seria.
En fi, jo només he fet una proposta, si s'en vol fer cas bé, sinó doncs q segueixi obrint la gent post del "Bar Los Trigales CF", q tal com he dit abans deuen ser molts els foreros q tjuguin algun equip, si cadascun té que obrir un post del seu equip, aviat hi haurà overbooking a l'apartat FUTBOL.
Heu d'entendre que una cosa és obrir un post del BARÇA, o del MADRID, o de qualsevol equip de 1ª ,2ª ,2ª B i si em forces 3ª com va fer el Murciano amb l'Hospi, però q d'aquí a obrir un post de "FOREROS ARLEKINADOS" i de "SECC BIRRA" doncs em sembla fora de lloc.