Autor Tema: Dubte sobre l'apartat "FUTBOL"  (Llegit 8338 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
  • Gènere: Masculí
Dubte sobre l'apartat "FUTBOL"
« el: 19 de Setembre de 2008, 21:17:34 pm »
Una pregunta:  No existeix un subfòrum privat per a l'equip dels "Foreros Arlekinats"?
Ho dic perquè trobo inecessari i fora de lloc que hi hagi un post per als Foreros Arlekinats i per Secció Birra a l'apartat FUTBOL quan aquests 2 equips són simples equips d'amics q juguen una lligueta aquí a Sabadell.
No tinc res en contra d'aquests dos equips, simplement no vec lògic que hi hagi aquests dos post en aquell apartat ja q si cada persona del fòrum obrís un post de tots els equips amb els quals hi participa ja sigui lliga interna del club, ja sigui lligueta de l'Ajuntament, ja sigui FUTBOL 7... al final hi hauria un nombre molt alt de post de NO INTERÉS general.
Una cosa és obrir post dels equips de 1ª Divisió, l'altre molt diferent és obrir post d'equips d'amics q participen en paxangues per a passar l'estona.

Com a mínim considero que s'haurien de passar a l'apartat FUTBOL AL VALLÈS.

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
Re: Dubte sobre l'apartat "FUTBOL"
« Respondre #1 el: 19 de Setembre de 2008, 22:10:27 pm »
com pots dir aixo tu? tu que tens un post nomes de xorrades entre tu i l´amic teu FUM dient tonterias l´un al altre com si fossiu comentaristes de radio y tu que tens un post de la força arlequinada y tu que tens el foro ple de post absurds on et dedicas a fer cronicas imaginarias que nomes a tu et fan gracia!!!! PERO COM POTS DIR TU AIXO?
 el post dels foreros arlequinats esta per actualitzar a TOTS ELS FOREROS  sobre els resultats d´un equip de futbol de amics (si es en lo unic que has encertat amics) PERO QUE S´HAN CONEGUT GRACIES AL FORO I QUE GRACIES AL FORO S´HA CREAT AQUEST EQUIP.
Es increible que siguis tu qui ha escrit aquest missatge, m´ho podria imaginar d´altre gent que no coneix als foreros que jugan al equip pero tu que els coneixes a tots i a mes ets dels que mes posts absurds poses al foro, es increible..... mare meva el que s´ha de veure per aqui  :ostres

(m´he calentat un monton, pero es que jo tambe tinc un limit. si els x-men o el webmaster creuen convenient esborrar el meu missatge estan en tota llibertat de fer-ho)
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #2 el: 19 de Setembre de 2008, 22:27:44 pm »
com pots dir aixo tu? tu que tens un post nomes de xorrades entre tu i l´amic teu FUM dient tonterias l´un al altre com si fossiu comentaristes de radio y tu que tens un post de la força arlequinada y tu que tens el foro ple de post absurds on et dedicas a fer cronicas imaginarias que nomes a tu et fan gracia!!!! PERO COM POTS DIR TU AIXO?
 el post dels foreros arlequinats esta per actualitzar a TOTS ELS FOREROS  sobre els resultats d´un equip de futbol de amics (si es en lo unic que has encertat amics) PERO QUE S´HAN CONEGUT GRACIES AL FORO I QUE GRACIES AL FORO S´HA CREAT AQUEST EQUIP.
Es increible que siguis tu qui ha escrit aquest missatge, m´ho podria imaginar d´altre gent que no coneix als foreros que jugan al equip pero tu que els coneixes a tots i a mes ets dels que mes posts absurds poses al foro, es increible..... mare meva el que s´ha de veure per aqui  :ostres

(m´he calentat un monton, pero es que jo tambe tinc un limit. si els x-men o el webmaster creuen convenient esborrar el meu missatge estan en tota llibertat de fer-ho)

PANSO a veure, abans d'escriure aquest post sabia molt bé el q contestarieu.
Cert q hi ha post absurds, però no en l'apartat FUTBOL, i no és el mateix l'apartat FUTBOL que l'apartat PERSONALS, de totes maneres si el webmaster em demana q retiri els meus post absurds els treuré sense problema hi ho entendré, ara ja et dic q no sóc l'unic q escriu post absurds.
Jo la única cosa q vull fer entendre és que l'aparat FUTBOL tinc entés que és per a parlar de l'actualitat futbolística a 1ª , 2ª , 2ª B... però no és per a obrir post que parlin de l'equip q has montat amb els teus amics per a la lliga del Club Natació...
A veure, no és q molesti però és q una persona repassa el fòrum a veure q hi ha de nou i veus a l'apartat de FUTBOL  q hi ha coses noves i et trobes que les coses noves q hi han són de Secc. Birra, un equip d'amics que no se qui hi juga ni on, i que a molts foreros la veritat és q ens importa ben poquet.

A més, em sembla q  existeix un subfòrum privat per a parlar de Foreros Arlekinats,  a les males tal com dic, que ho possin a FUTBOL DEL VALLES,però bueno que això no és futbol, si de cas futbol 7 , futbet i no és cap lliga del q denominem seria.

En fi, jo només he fet una proposta, si s'en vol fer cas bé, sinó doncs q segueixi obrint la gent post del "Bar Los Trigales CF", q tal com he dit abans deuen ser molts els foreros q tjuguin algun equip, si cadascun té que obrir un post del seu equip, aviat hi haurà overbooking a l'apartat FUTBOL.

Heu d'entendre que una cosa és obrir un post del BARÇA, o del MADRID, o de qualsevol equip de 1ª ,2ª ,2ª B i si em forces 3ª com va fer el Murciano amb l'Hospi, però q d'aquí a obrir un post de "FOREROS ARLEKINADOS" i de "SECC BIRRA" doncs em sembla fora de lloc.

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
« Respondre #3 el: 19 de Setembre de 2008, 22:54:23 pm »
Dons dic el mateix que tu FUM els Foreros Arlequinats fa molt que estan per aquest foro, si possen un post, qui el vulgui mirar que el miri i qui no  dons apa... a mirar un altre cosa, que jo fa molt que no em miro ni la meitat de coses que s´escriuen aqui per que hi ha un munt de brossa, pero no per aixo demano neteja o prohibicions. Es curios que vinguin aqui els egarencs a embrutar el foro de porqueria i quasi ningu digui res i que ara es vulgui acabar amb un post de una gent que fa MOOOOLTS anys que navegan per aqui i que son una pedra angular del foro.
Bah.. ja passo de contestar mes , he tingut un calenton i prou, la veritat es que nose com encara caig en aquests calentons.. pero bueno.

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #4 el: 19 de Setembre de 2008, 23:10:28 pm »
Dons dic el mateix que tu FUM els Foreros Arlequinats fa molt que estan per aquest foro, si possen un post, qui el vulgui mirar que el miri i qui no  dons apa... a mirar un altre cosa, que jo fa molt que no em miro ni la meitat de coses que s´escriuen aqui per que hi ha un munt de brossa, pero no per aixo demano neteja o prohibicions. Es curios que vinguin aqui els egarencs a embrutar el foro de porqueria i quasi ningu digui res i que ara es vulgui acabar amb un post de una gent que fa MOOOOLTS anys que navegan per aqui i que son una pedra angular del foro.
Bah.. ja passo de contestar mes , he tingut un calenton i prou, la veritat es que nose com encara caig en aquests calentons.. pero bueno.

Panso a veure, no és tan difícil d'entendre.
Es va obrir un post de Foreros Arlekinats ok, ja et dic q a mi particularment no em molesta, però s'hi ti fixes "Secc Birra" a tardat 2 dies justos a obrir un post parlant del seu equip, i lògicament et diran q tenen el mateix dret q els Foreros Arlekinats, per molt q juguin paxangues. I igual q Foreros Arlekinats i igual q Secc Birra tothom qui vulgui anirà obrint post dels equips de futbet que tenen montats per Sabadell amb els amics.

La qüestió està en que obrint el post de Foreros Arlekinats la única cosa q passarà és q en 4 dies tinguem l'apartat FUTBOL q és un dels més interessants apart dels que parlen del Sabadell, ple de posts que només parlin de concrets equipets montats entre amics.
Simplement trobo que és una llàstima que tinguem que estar buscant i rebuscant per l'apartat FUTBOL, tot perq es crein posts explicant les paxangues futboleres del teu equip d' amics.
És q a més em sorprén q es faci això tenint com tenen un subfòrum privat per a parlar del q vulguin entre ells, pero bueno ja et dic jo trobo més normal q això vagi a algun apartat que no sigui d'd'interés general": ALTRES ESPORTS, PERSONALS O BÉ FUTBOL AL VALLES.

Jo fa uns dies volia obrir un post que parlés del Milan hi no o vaig fer perquè sé q apart de mi i algú altre, a ningú l'importa massa l'actualitat del Milan, i menys tenint en compte q ja existeix un post q parla del Calcio en general, ara bé, si per una banda em reprimeixo a obrir un post del Milan i per l'altre van i n'obren un de Secc Birra, doncs està clar q no veiem o no volem veure les coses tal com són.

Desconnectat 100%sabadell

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4259
« Respondre #5 el: 19 de Setembre de 2008, 23:58:51 pm »
ace tiempo ke ya ay un post sobre la liga calcio y a mi la verdad me importa bien poco ke ago no me lo miro y punto,
asi como ese foro ay otros cuantos ke me dan absolutamente igual ke ni me los miro y no por eso vengo a protestar para que los quiten, yo no kreo ke sea tan dificil entrar en futbol y buscar primera divisio , o segona o segona B.
Cierto que tenemos un post privado de foreros arlekinats pero creimos conveniente ya que mucha gente aunke te parezca ke no nos va siguiendo los resultados y kreo ke ya ke ay un ekipo montado gracias a este foro y solo gracias al foro la gente se a ido conociendo y a ido implicadonse en el ekipo y mas llevando el nombre de foreros arlekiants yo kreo ke no sobra ese foro, sobran otros muchos foros y no ese.

Al que le guste que lo lea al que no ke no lo lea yo ace tiempo ke e dejado de leer mensajes de segun ke usuario y segun ke post tambien!

:beer2
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #6 el: 20 de Setembre de 2008, 00:22:19 am »
Jo no trobaria malament que els posts estiguessin a PERSONALS o FUTBOL AL VALLÈS.

Encara que també penso que no son equiparables els dos equips. Un ha sortit del fòrum (CEFA) i l'altre és un equip més antic (CESB), encara que hi juguin quatre usuaris del fòrum, ajudi en alguns temes un altre forero conegut i hi hagi a l'equip 4 o 5 socis del CE Sabadell. També hi han jugat cinc usuaris del fòrum en anteriors temporades.

Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #7 el: 20 de Setembre de 2008, 00:28:14 am »
ace tiempo ke ya ay un post sobre la liga calcio y a mi la verdad me importa bien poco ke ago no me lo miro y punto,
asi como ese foro ay otros cuantos ke me dan absolutamente igual ke ni me los miro y no por eso vengo a protestar para que los quiten, yo no kreo ke sea tan dificil entrar en futbol y buscar primera divisio , o segona o segona B.
Cierto que tenemos un post privado de foreros arlekinats pero creimos conveniente ya que mucha gente aunke te parezca ke no nos va siguiendo los resultados y kreo ke ya ke ay un ekipo montado gracias a este foro y solo gracias al foro la gente se a ido conociendo y a ido implicadonse en el ekipo y mas llevando el nombre de foreros arlekiants yo kreo ke no sobra ese foro, sobran otros muchos foros y no ese.

Al que le guste que lo lea al que no ke no lo lea yo ace tiempo ke e dejado de leer mensajes de segun ke usuario y segun ke post tambien!

:beer2

Bueno, veo que no lo quereis entender, no es tan difícil pero bueno...
Ahora nos pondremos a crear post todos en el apartado FUTBOL con equipos de la Liga Interna del Club, la liga nocturna del Cercle,la Copa Morral i el Olimpic Vallés de la 8ª división de la liga del Ayuntamiento, y tal como dices tu a quién no le guste que no lo lea.

La opción que proponia tan solo era para facilitat las cosas a los usuarios del foro, y para que los muchos que tenemos el post FUTBOL como de los q miramos cada día, pues lo sigamos haciendo, y no dejemos de hacerlo porq cada día al abrir el apartado de FUTBOL lo primero que vayamos a leer sea el resultado de Foreros Arlekinados o Secc Birra contra la "Penya los Mejillones"....

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #8 el: 20 de Setembre de 2008, 00:36:33 am »
Jo no trobaria malament que els posts estiguessin a PERSONALS o FUTBOL AL VALLÈS.

Encara que també penso que no son equiparables els dos equips. Un ha sortit del fòrum (CEFA) i l'altre és un equip més antic (CESB), encara que hi juguin quatre usuaris del fòrum, ajudi en alguns temes un altre forero conegut i hi hagi a l'equip 4 o 5 socis del CE Sabadell. També hi han jugat cinc usuaris del fòrum en anteriors temporades.

Birrero, és que si aquests 2 post estiguessin a FUTBOL DEL VALLES ja no existiria el problema ja q qui accedeix en aquell subfòrum ja sap que hi trobarà informació desdel Can Rull fins a qualsevol altre equip q pugui existir.
El q vull fer entendre és q per exemple si jo entro a FUTBOL q s'opina sobre l'actualitat de 1ª, 2ª , 2ª B, Champions, Uefa... no és de lògica q el primer post que em trobi cada vegada als morros sigui un d'una colla d'amics q juguen paxanguetes cada divendres.
jo no ho trobo tan extrany demanar això, ni trobo q sigui motiu per a alterar-se com s'ha alterat el company PANSO, suposo q deu haver mal interpretat les paraules com acostuma a passar per aquí.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #9 el: 20 de Setembre de 2008, 00:49:48 am »
El q vull fer entendre és q per exemple si jo entro a FUTBOL q s'opina sobre l'actualitat de 1ª, 2ª , 2ª B, Champions, Uefa... no és de lògica q el primer post que em trobi cada vegada als morros sigui un d'una colla d'amics q juguen paxanguetes cada divendres.

Precissament els divendres no juguem.  ;D I Home, a mi m'interessa el que fan els CEFA, la veritat, i més que el Calcio, el Depor o la segona divisió, sincerament.
« Darrera modificació: 20 de Setembre de 2008, 01:19:15 am per birrero »

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #10 el: 20 de Setembre de 2008, 02:49:29 am »

Precissament els divendres no juguem.  ;D I Home, a mi m'interessa el que fan els CEFA, la veritat, i més que el Calcio, el Depor o la segona divisió , sincerament.

Jo vaig obrir el post de 2a divisio perque altres anys obries el post de jornada X i et trobaves resultats de totes les divisions i creia que separant-ho amb 3 temes diferents es mes facil enterarse de lo que passa en cada divisio .. i un respecte al Depor que el post el vas obrir tu  ;D
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #11 el: 20 de Setembre de 2008, 12:03:01 pm »

Precissament els divendres no juguem.  ;D I Home, a mi m'interessa el que fan els CEFA, la veritat, i més que el Calcio, el Depor o la segona divisió, sincerament.

Vec que pel q fa el post de Secc Birra els moderadors l'han passat a FUTBOL DEL VALLES, cosa d'agrair per la meva part i suposo q en general per a molts foreros.

birrero, a tu particularment et pot interessar més la CEFA o Secc. Birra, però s'ha d'entendre que el més normal d'un apartat de FUTBOL d'un fòrum d'un equip de 2ª B els temes més populars són els de 1ª, 2ª, 2ª B, etc... no pas un equip d'amics.

Apart d'això, el PANSO parla dels meus post absurds, no dic que no siguin absurds però una cosa és fer un post absurd a l'apartat PERSONALS on poden passar dies i dies i ningú hi escriu res, i l'altre ben diferent és l'apartat FUTBOL on després dels del Sabadell és on més si escriu.
I com ja he dit abans el dia que molesti algun post d'humor dels meus només cal que s'em digui i punt, no cal venir a retreure-ho 1 any i mig dsp d'obrir-lo, com si jo fos l'únic q obre  post absurds.

En fi... gràcies al webteam i moderadors per a traspassar el post de Secc. Birra a on pertoca.
« Darrera modificació: 20 de Setembre de 2008, 12:07:09 pm per FerniSBD »

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #12 el: 20 de Setembre de 2008, 12:09:28 pm »
Mira ferni, que els teus posts absurds no els contesti ningú no vol dir que la gent no se'ls llegeixi tp. Simplement, si la gent després d'un any no t'ha dit res és pq per a nosaltres no ha estat una qüestió de vida o mort el que hi siguin o no, com ho ha estat per a tu el tema dels foreros  i el tema de secció birra. És més, si la gent ara et diu coses sobre això és pq tu estàs intentant ser una mica injust amb els altres. Fes-t'ho mirar pq al principi tu erets un dels que deia que aquí hi havia una dictadura quan tu estàs intentant imposar als altres una idea un tant absurda que t'ha vingut al cap un dia que estaves molt avorrit ;)

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #13 el: 20 de Setembre de 2008, 12:16:22 pm »
Jo vaig obrir el post de 2a divisio perque altres anys obries el post de jornada X i et trobaves resultats de totes les divisions i creia que separant-ho amb 3 temes diferents es mes facil enterarse de lo que passa en cada divisio .. i un respecte al Depor que el post el vas obrir tu ;D

Si, el vaig obrir jo, per obrir-lo primer que el meu company de feina  ;D ,però la veritat, el nostre porter que va jugar dimarts li dona 10 voltes al vostre Aranzubia Cantarin.  :laugh2:

birrero, a tu particularment et pot interessar més la CEFA o Secc. Birra, però s'ha d'entendre que el més normal d'un apartat de FUTBOL d'un fòrum d'un equip de 2ª B els temes més populars són els de 1ª, 2ª, 2ª B, etc... no pas un equip d'amics.

El post del CESB, la veritat, m'és indiferent on estigui, ja que nosaltres ja tenim web pròpia (www.secciobirra.tk i www.secciobirra.ppc c.cat) per a posar el que ens vingui en gana, però el post de CEFA, és diferent. És una iniciativa que va sortir del fòrum, es va jugar una patxanga un final d'Agost (precissament contra CESB), i desprès es va decidir montar l'equip amb el nom de Foreros, que érem tots, per jugar la lliga del Cercle Sabadellès. Per això crec que el post de CEFA té una altre consideració que el de CESB.

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #14 el: 20 de Setembre de 2008, 12:26:13 pm »
Mira ferni, que els teus posts absurds no els contesti ningú no vol dir que la gent no se'ls llegeixi tp. Simplement, si la gent després d'un any no t'ha dit res és pq per a nosaltres no ha estat una qüestió de vida o mort el que hi siguin o no, com ho ha estat per a tu el tema dels foreros  i el tema de secció birra. És més, si la gent ara et diu coses sobre això és pq tu estàs intentant ser una mica injust amb els altres. Fes-t'ho mirar pq al principi tu erets un dels que deia que aquí hi havia una dictadura quan tu estàs intentant imposar als altres una idea un tant absurda que t'ha vingut al cap un dia que estaves molt avorrit ;)

Birri donava per tancat el tema però vec que seguiu i seguiu buscant els 3 peus al gat, i em tocarà contestar.
A veure, simplement el que m'agradaria és q cada post anés a l'apartat que pertoca, i considero que el post de Secc Birra i CEFA no formen part de l'apartat futbol, simplement és això.
A mi evidentment que no m'hi va la vida si un post està a un lloc o l'altre, però jo i molta gent sóm dels que visitem més l'apartat FUTBOL i trobar-te que cada dia el primer post que hi ha és el de CEFA o Secc. Birra que NO SÓN EQUIPS DE FUTBOL sinó equips creats entre amics, del fòrum sí, però q jo sàpiga no formen part del futbol professional, doncs em molesta.

Em sembla que sou vosaltres els q us ho heu de fer mirar, el fòrum és de tots (q jo sàpiga) i no dels 15 primers q s'hi van registrar.
Això que intento fer entendre ja és una cosa de evidencia i com a exemple mira't el post de : "Ligas de futbito/futbol-7 de Sabadell y alrededores " o de"  l'Escola de futbol de Sabadell" o de " 24 Hores Futbol Sala a Sabadell "...  oi que no estan a l'apartat FUTBOL? Doncs ja està.

Em sembla que ets tu el que estàs aborrit noi, i  vec que alguns us dol molt que es crein post d'humor, sembla com si aquí les gràcies només les puguin fer uns quants.

Vinga ara sí, tema tancat PER LA MEVA PART
« Darrera modificació: 20 de Setembre de 2008, 12:57:23 pm per FerniSBD »

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
« Respondre #15 el: 20 de Setembre de 2008, 12:42:23 pm »
"FUTBOL
Perque per sort, hi ha molt futbol per disfrutar... Vols opinar sobre algun altre equip? doncs aquesta és la teva secció.
Subfòrums: FUTBOL AL VALLÈS"

Webteam, per a que el ferni tingui raó vull que en la descripció del fòrum FUTBOL posis ben clar que és per parlar d'equips de futbol professional. És una ordre! xDD

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
« Respondre #16 el: 20 de Setembre de 2008, 12:48:29 pm »
"FUTBOL
Perque per sort, hi ha molt futbol per disfrutar... Vols opinar sobre algun altre equip? doncs aquesta és la teva secció.
Subfòrums: FUTBOL AL VALLÈS"

Webteam, per a que el ferni tingui raó vull que en la descripció del fòrum FUTBOL posis ben clar que és per parlar d'equips de futbol professional. És una ordre! xDD

i de pas als post del depor, calcio i FOREROS"B" li posses xinxeta , per demostrar que son de categorias superiors als de la gent comu, vamos jo inclus diria que son post exclusius per semideus del ciber espai forero.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #17 el: 20 de Setembre de 2008, 12:51:25 pm »
Vinga ara sí, tema tancat.

i de pas als post del depor, calcio i FOREROS"B" li posses xinxeta , per demostrar que son de categorias superiors als de la gent comu, vamos jo inclus diria que son post exclusius per semideus del ciber espai forero.

Quants tics fascistoides últimament per aquí. Voleu guanyar el Premi Fòrum al Post més Polèmic? O aspireu al Forro més Polèmic de manera individual?  :laugh2:

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
« Respondre #18 el: 20 de Setembre de 2008, 12:58:18 pm »
Si us plau companys, no seguiu escribint en aquest tema pq sinó sempre sortirà a dalt de tot i qui entri al servei tècnic buscant alguna solució a algun problema més greu es molestarà pq dirà que hi ha coses molt més importants que debatre això  xDD

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #19 el: 20 de Setembre de 2008, 17:22:58 pm »
Jo moltes vegades també miro l'apartat "Personals" a veure les "novetats" i molts cops no sé si el que estic llegint són "unsensesentit" o és que m'acabo de fumar tres "chicharros" que no sé ni on sóc. I aquesta 2a opció ja us dic que no és.

Que cadascú opini el que vulgui però com bé diu el Ferni aquest foro no és de ningú i si pertany a algú és al Webteam qui va ser qui el va iniciar. La resta "només" ens hi vam enganxar i un bon dia, GRÀCIES el foro vam decidir muntar un equip. Crec que abans d'entrar al foro poca gent era la que es coneixia i ni molt menys hauria pensat fa 7-8 anys que acabaria jugant en un equip de gent que va conèixers a través d'internet.

I que consti que per mi és igual de Forero i mereix el mateix respecte -sempre que sigui educat- una persona que va registrar-se fa 8 anys que un que porti 8 minuts.

Siguem coherents amb el que diem i sobretot amb el fem. Que més dóna que un equip que porta el nom del forum on molts ens hi hem conegut estigui a Futbol o Futbol al Vallès o a Personals........
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es