Autor Tema: GAVA CF - CE SABADELL FC  (Llegit 18980 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Gol del Sabadell

• Visitant
Re: GAVA CF - CE SABADELL FC
« Respondre #140 el: 23 de Setembre de 2008, 16:03:28 pm »
Llegint alguns comentaris, això sembla Can Far$a:

La temporada ningú ha dit que serà fàcil, no entenc que la gent somnii truites després del partit del Terrassa (ja vaig avisar que a alguns us veia massa eufòrics) i ara despotricar del Ramon Moya perquè s'ha perdut a Gavà.

L'estat del camp del Gavà era lamentable i impossible per jugadors tècnics (penso que Juvenal hauria d'haver sigut titular amb el Terrassa i suplent aquest diumenge).

Els gols són 2 xurros: un després de rebotar a la tanca (un altre ex-arlequinat donant pel sac!) i l'altre per la relliscada d'un defensa per culpa del mal estat del terreny de joc. Amb la qual cosa el normal hagués sigut treure un puntet.

La lluita de Joel a davant m'ha agradat força, no només ens hem de fixar en si marquen gols; en qualsevol moment podria haver aprofitar un "despiste" del Gavà.

No oblidem que la plantilla del Gavà té jugadors molt desequilibrants i amb experiència (Keko, Piti, Gimeno...), i que estaran a dalt durant la primera volta. Penso que serà a la segona volta quan baixaran el seu rendiment, perquè l'edat no perdona.

Lo negatiu: com el dia del Terrassa massa pilotades al davant (a l'estil Clemente "Patapum p'arriba") i segueixo dient que Carrelero hauria de ser el titular (baixa forma d'Àlex i a més l'estat del camp no era el propici per a ell).

Apa! Ja m'he quedat a gust....  :ike:

Estic totalment d'acord amb tu en que el nostre ànim és molt canviant d'una setmana a una altra. Abans de Gavà tothom content, ( els comentaris eren: hem guanyat a l'Eivissa! que estarà a dalt, hem pogut guanyar al camp del Badalona!, amb el Terrassa no hem jugat bé, però quan hem necessitat gols ens hem posat 3-1 en un moment...) i ara perdem un partit i ja som un desastre i tots els punts que portem som perquè hem tingut molta sort.
Doncs ni una cosa ni l'altra. Jo coincideixo amb el Moya, que per cert, porta 2 anys i de moment ha complert amb el que ha pronosticat. I aquest any podem treure un 11 competitiu si no falta ningú, perquè no tenim més de 14 jugadors! ja que el mister no confia en donar massa minuts a Miralles, Urbano o Siso. I això que significa? Que haurem de suar molt tots els punts que aconseguim, ja que poques rotacions podrem fer, i potser l'equip no tingui massa frescura en determitats partits, a més penseu que en algunes posicions si tenim jugadors en baixa forma, acabaran jugant perquè o no tenim més efectius a la banqueta o ningú que jugui en aquella posició,per tant jo ja firmo demanar l'hora a tots els partits (com el dia del Terrassa o l'Eivissa) si ens quedem amb els tres punts!.

Però el fet de que pensi que no tenim ni molt menys el millor equip del grup, i per tant no podem demanar ni esperar victòries cada partit,  no vol dir que en aquest partit de Gavà en concret pensi com molts de vosaltres. Ja que a segona B mai guanyaràs cap partit si no corres com a mínim igual que l'altre equip, que això penso que és el que ens va passar diumenge passat. El Gavà no té l'equip de l'any passat, però a ganes ens va guanyar .
Ens hem de posar el mono cada partit i no pensar que som superior a ningú, perquè com qualitat en tenim , si anem poc a poc i partit a partit... si que podem estar a la part alta.

Bè, hem perdut un partit i res mes!, si demà sortim a per totes i amb ganes segur que ens quedem amb els 3 punts! Que la NCA ha se ser clau en aquesta temporada.

Tothom demà al camp i que ningú es quedi a casa mirant el futbol a la tele!

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2399
  • Gènere: Masculí
« Respondre #141 el: 23 de Setembre de 2008, 21:03:33 pm »
Ni abans erem tan bons, ni ara tan dolents, el que sí que comparteixo és que fins ara, únicament es poden salvar els 25 minuts de l'Eivissa, i alguns moments de Badalona. La resta ha estat bastant fluixeta. Ja vaig dir que no m'agradava que cedíssim tantíssim la pilota al contrari i es podia entendre per una pressumpta davallada física, però aquesta raó no em convenç, perque si al minut 25 ja no podem ni amb les botes, mal anem. És més aviat una actitud, acompanyat de que els nostres jugadors de mig camp s'han mostrat completament ineficaços per robar pilotes i per donar joc, molt sovint perque són els propis defenses qui foten la pilotada llarga.

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #142 el: 23 de Setembre de 2008, 21:51:29 pm »
Pues yo tengo ganas de ver de una vez por todas, que el equipo cuando salta al campo y empieza el partido, van a por el, que empiece a dominar y con oportunidades claras de gol o marcar gol, pero por una circunstancia o por otra, siempre nos ponemos a disposición del adversario y en Gavá se nos dio esta circunstancia bastante mal.

Pero  ¿a partir de ahora qué? ¿Seguiremos esperando qué el equipo contrario falle ante nuestra puerta?  ¿Qué De Navas sea nuestro salvador? ¿Qué nos dominen hasta que caiga el primer gol en contra para realizar los cambios oportunos? ¿Qué pasa con nuestros delanteros? ¿Para cuándo su bautizo en forma de goles con la camiseta arlequinada?  llevamos cuatro partidos y todavía sus casilleros van a cero.
Aquí no decimos si antes eramos buenos y ahora somos malos, no,  aquí lo que vemos es que van pasando los encuentros y siempre con la misma tónica de juego, hasta ahora con mucha suerte. Esperando que cambien pronto las formas de afrontar los encuentros y que el equipo funcione como debería, pienso que hay que tener paciencia y esperanza a que el cambio se vea pronto ¿por qué no contra el Valencia-Mestalla?

"Cuando no se puede ganar un partido hay que tratar de no perderlo"

Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia