Autor Tema: Rendiment dels jugadors  (Llegit 10225 cops)

0 Usuaris i 4 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Gènere: Masculí
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
Rendiment dels jugadors
« el: 22 de Setembre de 2008, 10:41:05 am »
Portem 4 jornades de lliga, és a dir, partits on hi han punts en joc.

Com esteu veien els jugadors de la plantilla, especialment als fitxatges, jugadors cridats a liderar aquest projecte (Axel, Joel, Sergio Iglesias ... ). Estan donan tot el q s'esperava d'ells? Estan decepcionan alguns ? o per el contrari, us ha sorprés algun jugador ?
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

Desconnectat kikillo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 633
  • Viva el sabadell y viva España
Re: Rendiment dels jugadors
« Respondre #1 el: 22 de Setembre de 2008, 11:07:10 am »
HAMI MEASORPRENDIDO MUCHO,CARRALERO ES RAPIDISIMO Y SIEMPRE BUSCA LA PORTERIA CONTRARIA.
EL QUE MESTA DEFRAUDANDO UN POCO DIGO UN POCO POR QUE LLEBAMOS 4 PARTIDOS ES AXEL,QUE DEVERIA SER UNO DE LOS
LIDERES DEL EQUIPO.

ESPERO QUE SE ADAPTE PRONTO Y EMPIEC

E HADAR TODO LO QUE LLEBA DENTRO.(MOYA CREE MUCHO ENEL).

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #2 el: 22 de Setembre de 2008, 11:49:12 am »
para mi lo poco que llevamos me han gustado mucho carralero, juvenal, de la plata, de navas y cazorla, y en cuanto me han defraudado un poquito axel, sergio iglesias, y joel pero esto solo es el principio tmb estoy convencido de que iran todos a mas, moya dijo que en un par de meses este equipo daria mucho mas de si y yo comfio en el  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat Victor

• Juvenil
  • Missatges: 440
« Respondre #3 el: 22 de Setembre de 2008, 12:18:06 pm »
Axel es el fichaje que veo mas flojo, seguido de Sergio Iglesias, espero que poco a poco vayan coguiendo la forma y se adapten y den lo mejor de ellos.
Sobre los goleadores A Javi y Joel "creo" que los veo bien, pero aun en 4 jornadas no han tenido casi ocasiones de gol (bueno si dos mano a mano de Joel y algun ocasion que me olbido) por eso digo creo, a ver si cuando tengan ocasiones las marcan. Urbano no lo he visto jugas casi, solo 10 minutillos en Gava, pero se le ven maneras.
En defensa Agustin un crack me gusta mucho, muy seguro, le falta velocidad pero por lo demas estupendo. De la plata lo veo competitivo y puede ser un segundo extremo si Moya quiere. Y Campos es el que veo mas flojo de los fichajes defensivos.
Juvenal y Mejias los veo los amos del medio campo y me gustan mucho. Lo unico Mejias que lleva 4 targetas en 4 partidos, a ver si puede bajar el liston.
Y por ahora el fichaje que mas sobresale sin duda: Carralero, tiene velocidad, gol y regate.
Jo tambè vaig estar a Eibar el 28-5-11!!!! Gràcies C.E. Sabadell per tornar a 2º divisió A i poder disfrutar de tu en aquesta categoria, desprès de molts anys de patiments!

Desconnectat Roma

• Entrenador
  • Missatges: 2017
  • tornat a il.lusionar
« Respondre #4 el: 22 de Setembre de 2008, 14:16:07 pm »
A mi sobretodo me estan gustando, toda la linea defensiva, quizas campos lo veo un poco más flojo.
En el medio, el que no le veo todavia bien es a S. Iglesias, espero que vaya cogiendo forma y llegue a cortar más balones. El que cada vez me gusta más es Mejias.
En la parte de ataque la verdad es que de momento el unico que parece salvarse es carralero y Roberto. Javi Rodriguez lo veo cada vez peor y axel no se ve mucho y deberia aparecer más. Por ultimo joel me da muy buenas sensaciones como se mueve pero no marca todavia. Espero que no nos pase como hace 3 años que teniamos un gafe delante que no marcabamos ni al arco iris, de momento han empezado igual 0 goles los delanteros. A ver si con el Valencia se rompe la sequia goleadora. Ojala.
- Cambrer. - Que?
- El de sempre. -Que?
- El de SEMPRE ESPORTS SABADELL, LA LA LA LA LAAAAA, LA LA LA LA LAAAAAA, LA LA LA LA LAAAAA, SEMPRE ESPORTS SABADELL.

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #5 el: 22 de Setembre de 2008, 20:14:19 pm »
Personalment Axel està decepdionant per sobre de la resta.
Però també dic a opinió personal que només portem 4 jornades i que Axel és segurament dels 2-3 millors jugadors que tenim. I estic convençut que ho demostrarà  :icon_exclaim:

I potser l'altre seria un Javi Rodriguez que no li podem demanar més quan juga en una posició que no és la seva.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat HOOL_ARLEKINAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #6 el: 22 de Setembre de 2008, 20:21:18 pm »
S'ens dubte el ke veig pitjor es al Sergio Iglesias. De moment lo unic bo ke ha fet ha sigut portar al Carralero. I l'altre ke començaria a mirar amb preocupació es al Javi Rodriguez. Lo de Rifle em recorda massa a la cresta del Gallo.
L'Axel no em preocupa tant  , es recuperable , igual ke els gols de Joel  , ke aviat arribaràn.
Lo positiu : Mejias , Agustin , De la Plata , Carralero  , com sempre De Navas , i haver recuperat al millor Roberto Morales

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #7 el: 23 de Setembre de 2008, 21:28:37 pm »
-Joel, li falta el gol, lo demés perfecta...
-J.Rodriguez, treballa per l'equip molt allà d'avant, m'agrada bastant, espero que mullí en els propers partits...
-Urbano, poca cosa hem vist, no el conec gaire tampoc dels altres equips on ha jugat, de moment no opinaré...
-Morales, sembla que torna a ser el que tots coneixiem abans de la lesió, encara que hi ha jugades que abusa massa de la bola...
-Carralero, impresionant el que a jugat, molt semblant a Morales, també a vegades se atipa de pilota...
-Àxel, sobretot, esperem que quan es recuperi de les molèsties a la mà, la cosa cambiï...
-Iglesias, també espero que millori en els propers partits, si ha de començar a la banqueta el partit, no em semblaria pas malament...
-Juvenal, crec que hauria de ser titular SEMPRE, encara que tingui un dia com el de Gavà, en un moment s'inventa un pase de punta a punta del camp i crea molt de perill, a més jugadors que facin això a l'equip poquets...
-Siso, em posa malalt quan juga allà al mitj veïent-les passà, diuen que té calitat, pero a vegades un parell d'ous o el que es el mateix, "sangre en las venas" és més efectiu...
-Mejías, lluïtat totes les boles, també m'agrada molt, encara que a vegades li falta contundéncia a l'hora de jugar la bola...
-Miralles, ha jugat poc, és jove, s'haura de veure com es desenvolupa en els pròxims partits si Moya el fà jugar...
-Agustín, un altre que també m'agrada bastant i crec que ho fa prou bé...
-Cazorla, el mateix que Agustín...
-Pagès, quan torni de la lesió espero que sigui el de abans, i formi parell a l'eix central amb Agustín...
-De la Plata, feïa temps que no veïa un lateral nostre puja i baixa la banda amb tanta força com ho fa ell...
-Campos, s'ha de acabar d'assentar es posa nerviòs...
-Jaume, els partits que ha jugat, en la línia positiva de l'any passat
-De Navas, poca cosa a dir, tothom o veu que tenim portet desde fa 2 temporades i mitja...
-Miguel Angel, crec que si a De Navas li pases aguna cosa (esperem que no), també tenim un bon porter, molt valent...
-Mir, jo sóc dels que m'agraden els porters veterans, però com només el vaig veure el dia de Castellar, he de dir que no apunta males maneres...
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #8 el: 24 de Setembre de 2008, 16:52:51 pm »
Jo ja ho vaig dir, em preocupa molt la falta de gol dels davanters. Axel, Javi Rodríguez i Joel encara no han demostrat el perquè dels seus fitxatges.

Desconnectat BERNISABADELL

• Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1589
  • Visca el Sabadell i Visca Catalunya!
« Respondre #9 el: 27 de Setembre de 2008, 16:55:56 pm »
Els reforços que m'estan agradan més són De La Plata, Juvenal, Mejías i Carralero. El que m'ha sorprés negativament ha sigut Axel, ja que crec que s'esperava bastant més d'ell.
Espero que aquest rendiment bastant baix estigui relacionat amb la lesió de pubis i quan es recuperi d'aqui un parell de mesos estigui al 100%.
Sempre endavant Sabadell a lluitar amb gran braó,
que per fi arribarà el dia aquell que tothom somia
de primera divisió!

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #10 el: 27 de Setembre de 2008, 17:38:01 pm »
Jo ja ho vaig dir, em preocupa molt la falta de gol dels davanters. Axel, Javi Rodríguez i Joel encara no han demostrat el perquè dels seus fitxatges.

Abans ho dic, abans marca! :Paletas: :ok

Desconnectat Trivi VLR

• Entrenador
  • Missatges: 2098
    • Vols jugar a l'Ikariam? És molt divertit!
« Respondre #11 el: 27 de Setembre de 2008, 20:21:34 pm »

!Pues di que faltan goles de todos los jugadores :Paletas:

!Salud!

!Salud!

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #12 el: 28 de Setembre de 2008, 13:20:07 pm »

!Pues di que faltan goles de todos los jugadores :Paletas:

!Salud!

!Salud!

-Joel, li falta el gol, lo demés perfecta...
-J.Rodriguez, treballa per l'equip molt allà d'avant, m'agrada bastant, espero que mullí en els propers partits...
-Urbano, poca cosa hem vist, no el conec gaire tampoc dels altres equips on ha jugat, de moment no opinaré...
-Morales, sembla que torna a ser el que tots coneixiem abans de la lesió, encara que hi ha jugades que abusa massa de la bola...
-Carralero, impresionant el que a jugat, molt semblant a Morales, també a vegades se atipa de pilota...
-Àxel, sobretot, esperem que quan es recuperi de les molèsties a la mà, la cosa cambiï...
-Iglesias, també espero que millori en els propers partits, si ha de començar a la banqueta el partit, no em semblaria pas malament...
-Juvenal, crec que hauria de ser titular SEMPRE, encara que tingui un dia com el de Gavà, en un moment s'inventa un pase de punta a punta del camp i crea molt de perill, a més jugadors que facin això a l'equip poquets...
-Siso, em posa malalt quan juga allà al mitj veïent-les passà, diuen que té calitat, pero a vegades un parell d'ous o el que es el mateix, "sangre en las venas" és més efectiu...
-Mejías, lluïtat totes les boles, també m'agrada molt, encara que a vegades li falta contundéncia a l'hora de jugar la bola...
-Miralles, ha jugat poc, és jove, s'haura de veure com es desenvolupa en els pròxims partits si Moya el fà jugar...
-Agustín, un altre que també m'agrada bastant i crec que ho fa prou bé...
-Cazorla, el mateix que Agustín...
-Pagès, quan torni de la lesió espero que sigui el de abans, i formi parell a l'eix central amb Agustín...
-De la Plata, feïa temps que no veïa un lateral nostre puja i baixa la banda amb tanta força com ho fa ell...
-Campos, s'ha de acabar d'assentar es posa nerviòs...
-Jaume, els partits que ha jugat, en la línia positiva de l'any passat
-De Navas, poca cosa a dir, tothom o veu que tenim portet desde fa 2 temporades i mitja...
-Miguel Angel, crec que si a De Navas li pases aguna cosa (esperem que no), també tenim un bon porter, molt valent...
-Mir, jo sóc dels que m'agraden els porters veterans, però com només el vaig veure el dia de Castellar, he de dir que no apunta males maneres...

:D :D un dia abans del partit xD
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #13 el: 28 de Setembre de 2008, 13:25:25 pm »
L'anàlisi del _Resis_ coincideix en el mateix que penso jo.

L'únic que afegiria, és que Miralles pot sorprendre amb el seu joc, ja que l'any passat el vaig veure un parell de cops i em va agradar molt, i que Urbano, si recupera la confiança d'abans de la lesió, tenim un tercer davanter molt vàlid.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat pil

• Juvenil
  • Missatges: 528
  • Tornarem
« Respondre #14 el: 29 de Setembre de 2008, 15:33:38 pm »
estic d´acord amb el resist. Pero per mi el millor sequeix sent roberto morales

antcarcer

• Visitant
« Respondre #15 el: 08 de Febrer de 2009, 11:24:14 am »
Bé, després d'estirar de les orelles a varis jugadors i sembla que està donant resultat, ja va sent hora que vagi espavilant Axel, que entre unes coses i altres està fent una temporada inacceptable, amb la categoria que se li suposa que té, i que va vindre per marcar diferències.
Hem de recuperar a tots els jugadors perquè estiguin a tope per al tram final de temporada, que aquest any podemos  :xin-xin

Desconnectat GUTI

• CE Foreros Arlekinats
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1104
  • @mikelsbd
« Respondre #16 el: 08 de Febrer de 2009, 11:37:07 am »
Bé, després d'estirar de les orelles a varis jugadors i sembla que està donant resultat, ja va sent hora que vagi espavilant Axel, que entre unes coses i altres està fent una temporada inacceptable, amb la categoria que se li suposa que té, i que va vindre per marcar diferències.
Hem de recuperar a tots els jugadors perquè estiguin a tope per al tram final de temporada, que aquest any podemos  :xin-xin

jo crec que, al marge d'altres consideracions, que evidentment també són veritat, el rendiment dels jugadors va proporcionalment lligat a les característiques concretes de cadascun. Vull dir que, segons quins tipus de jugadors tens, rendiran menys si la tàctica no és l'adequada per ells. Aquest any tenim uns jugadors que, han demostrat sobradament en els darrers partits, necessiten una tàctica mínimament ofensiva per fer rutllar l'equip. Si al Messi el poses al Numància, farà algun golet segur, però no brillarà com brilla ara, no ?

Hem d'exigir que els jugadors s'impliquin i posin collons, clar que sí, però també hem d'exigir que qui els fa jugar i entrenar també sàpiga rectificar i obrir els ulls d'una punyetera vegada, es digui Moya o es digui con es digui.

:beer2
Forero Més Catxondo

Desconnectat xaviró

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3876
« Respondre #17 el: 08 de Febrer de 2009, 17:53:19 pm »
Ara l'equip està rendint molt bé i si seguim aixi acabarem a playoff :yes: :yes: :yes: :yes:
Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!

Desconnectat AQUILES

• Jugador Prof.
  • Missatges: 639
« Respondre #18 el: 09 de Febrer de 2009, 10:06:00 am »
Este equipo no hace futbol,juega ha rachas segun el viento. :scut :bandera :scut :bandera

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #19 el: 09 de Febrer de 2009, 13:50:09 pm »
Este equipo no hace futbol,juega ha rachas segun el viento. :scut :bandera :scut :bandera

pues a ver si sigue soplando para el mismo lado que en estas ultimas 3 semanas  ;D
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa