Autor Tema: DIMARTS A LA TARDE HOMENATGE A LA PLANTILLA  (Llegit 3339 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
Re: DIMARTS A LA TARDE HOMENATGE A LA PLANTILLA
« Respondre #20 el: 08 de Juny de 2009, 23:37:46 pm »
jo sortiré de classe i ràpidament a la plaça, els aplaudire, pq s'ho mereixen.  :oooooo:
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
  • Gènere: Masculí
« Respondre #21 el: 08 de Juny de 2009, 23:45:11 pm »
No ho veig malament lo de l'homenatge a la plantilla per part de l'Ajuntament, però ho trobo una mica exagerat, perque malgrat el robatori arbitral descarat sofert a l'últim partit del play-off, l'equip ha estat molt irregular i amb poca esma, excepte en us 10 partits seguits de la segona volta, i ja no parlem dels partits jugats a casa pel play-off, que van ser bastant lamentables, contrariament als de fora de casa que van estar bastant millor.

En fi, que ho trobo bé però una mica exagerat perque, malgrat jugar el play-off d'ascens a Segona A, no s'ha aconseguit cap objectiu important.

Més o menys és això el q intentava dir. De totes maneres la útlima frase tb em sembla exagerada... si q s'ha aconseguit un objectiu important q era jugar Play Off. Ara bé, per aquesta regla de tres també s'hauria de fer un homenatge a la plantilla de l'any passat que siguent de 3ª divisió va assolir la permanencia i durant algunes jornades tb ens va fer treure la calculadora per si podíem entrar a Play Off.....

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2399
« Respondre #22 el: 08 de Juny de 2009, 23:52:08 pm »
No ho veig malament lo de l'homenatge a la plantilla per part de l'Ajuntament, però ho trobo una mica exagerat, perque malgrat el robatori arbitral descarat sofert a l'últim partit del play-off, l'equip ha estat molt irregular i amb poca esma, excepte en us 10 partits seguits de la segona volta, i ja no parlem dels partits jugats a casa pel play-off, que van ser bastant lamentables, contrariament als de fora de casa que van estar bastant millor.

En fi, que ho trobo bé però una mica exagerat perque, malgrat jugar el play-off d'ascens a Segona A, no s'ha aconseguit cap objectiu important.

Jo es que crec que no ha de ser un "homenatge", ha de ser un agraïment i punt. No crec ni que els jugadors es possin a o botar al balcó de l'Ajuntament, ni que comencin a fer càntics, ni a prometre res per l'any que vé. Jo dessitjo que facin el que hagin de fer dins de l'Ajuntament, que surtin 5 o 10 minutets al balcó i que ens aplaudim afició i jugadors, els uns als altres. Res més, no vull res més, no vull parlaments prometent res de cara a la galeria, ni crits de "Visca Sabadell", ni que "l'any que vé tornarem per celebrar l'ascens", ni càntics ni res d'això; i si algun jugador vol donar les gràcies pel suport, que les doni però sempre des del cor i amb sinceritat, per dir alguna cosa que no sigui veritat prefereixo que no diguin res.

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2399
« Respondre #23 el: 09 de Juny de 2009, 15:01:25 pm »
A quina hora és finalment la recepció a l'Ajuntament?

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
« Respondre #24 el: 09 de Juny de 2009, 15:21:02 pm »
a partir de les 18.30
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

Desconnectat felix

• Entrenador
  • Missatges: 1714
« Respondre #25 el: 09 de Juny de 2009, 21:10:26 pm »
com ha anat l'homenatge?
VISCA EL SABADELL

Desconnectat HOOL_ARLEKINAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #26 el: 09 de Juny de 2009, 22:00:25 pm »
Jo si ho arribo a saber no pujo al saló de plens , vaya xorrada previsible per altre banda .M'ha sobtat ke a la gent ens fessin pujar fins a dalt  i tant de bo no u haguessin fet pk el discurs era buit i absurd , pk es brillés l'alcade , com sempre vaja..ke si els l'orgull sabadellenc i punyetes varies , i ke passa amb tots els arlekinats de fora de Sabadell??? a veure si començem a entendre ke la ciutat de Sabadell oficialment i amb xifres a la mà passa olimpicament del Sabadell.  A part d'això , tant orgull sabadellenc ke predicava , kin orgull sabadellenc permet que ke la ciutat es kedi sense ekip de basket????
A part d'això , els jugadors han sortit després al balcó a cumplir i a donar les gracies , i ja sta

Desconnectat Miki

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1150
  • Jo vaig ser a Ipurua!
« Respondre #27 el: 09 de Juny de 2009, 22:49:11 pm »
Jo si ho arribo a saber no pujo al saló de plens , vaya xorrada previsible per altre banda .M'ha sobtat ke a la gent ens fessin pujar fins a dalt  i tant de bo no u haguessin fet pk el discurs era buit i absurd , pk es brillés l'alcade , com sempre vaja..ke si els l'orgull sabadellenc i punyetes varies , i ke passa amb tots els arlekinats de fora de Sabadell??? a veure si començem a entendre ke la ciutat de Sabadell oficialment i amb xifres a la mà passa olimpicament del Sabadell.  A part d'això , tant orgull sabadellenc ke predicava , kin orgull sabadellenc permet que ke la ciutat es kedi sense ekip de basket???? A part d'això , els jugadors han sortit després al balcó a cumplir i a donar les gracies , i ja sta

Això mateix penso jo!  :****
"Hem ofert treball i respecte vers l'escut que lluïem a la samarreta, i així, hem ofert Honor al Sabadell"
Lluís Carreras, discurs a la Plaça de Sant Roc el 29-5-2011.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #28 el: 09 de Juny de 2009, 23:17:05 pm »
Jo si ho arribo a saber no pujo al saló de plens , vaya xorrada previsible per altre banda .M'ha sobtat ke a la gent ens fessin pujar fins a dalt  i tant de bo no u haguessin fet pk el discurs era buit i absurd , pk es brillés l'alcade , com sempre vaja..ke si els l'orgull sabadellenc i punyetes varies , i ke passa amb tots els arlekinats de fora de Sabadell??? a veure si començem a entendre ke la ciutat de Sabadell oficialment i amb xifres a la mà passa olimpicament del Sabadell.  A part d'això , tant orgull sabadellenc ke predicava , kin orgull sabadellenc permet que ke la ciutat es kedi sense

Sobre el tros amb negreta... nosaltres no votem a Sabadell, no interessem. És quelcom recurrent d'alguns de la capital.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Roma

• Entrenador
  • Missatges: 2017
  • tornat a il.lusionar
« Respondre #29 el: 11 de Juny de 2009, 14:03:10 pm »
Doncs a mi em va agradar. Deu ser perquè vaig arribar després del discurs del alcalde.
Vaig animar l'equip, aplaudir als jugadors i entrenador, em va fer pena les paraules de Rober (demanant perdó pel penal, em va semblar massa afectat, desde la plaça li vam dir que no passava res, que ànims.), Pelegrí va volguer dir les coses tal com són i que ens van atracar i finalment vaig riure amb en Juve quan va dir:
Crec que sóc l'únic jugador de Sabadell encara que no ho sembli......

Ens vam acomiadar i vam començar uns rondos de tertulia allà mateix a la plaça Sant Roc, entre els aficionats, parlant del futur.
- Cambrer. - Que?
- El de sempre. -Que?
- El de SEMPRE ESPORTS SABADELL, LA LA LA LA LAAAAA, LA LA LA LA LAAAAAA, LA LA LA LA LAAAAA, SEMPRE ESPORTS SABADELL.