us puc asegurar que van jugar de **** pena.
per un cop diré en defensa de l'entrenador que es va pasar tot el partit cridant i demanant profunditat i demanantque marquessin el segon.
els jugadors i no vull utilitzar adjectius perque desprès em sancionarien, passant-sela pilota de mig camp enrrera, mirant-se els uns als altres, fen rondo en horitzontal i sense avançar un metre, despre "patá y palante" i la pilota anava a pendre pel c_ul
Ens van dominar tot el partit i ells caminat, peró caminant literalment.
Més fàcil que guanyar aquest partit no hagues pogut ser:
- 0-1 en una jugada aïllada desprès que l'Atletic estes volcat tota l'estona a l'atac
- l'arbitre espulsant a 2 jugadors en el mateix minut i pitant totes les faltes que veia a favor nostre
que més necessitaven?
saveu perquè va venir el seu gol? De la Plata estava sól en un refus peró cap del seus companys li va dir que no tenia ningú a la vora, que no calia treure la pilota de corner. Ni un tio és va oferir, ni va cridar, ni el va apoiar seguint la jugada, estaven massa cansats.
vaig sentir vergonya aliena, vaig veure l'equip de fa unes jornades quan tots sortiem cabrejadissims i us puc ben dir que si ahir els tinc devant al finalitzar el partit li ves pogut dir 4 coses respestuoses a mès d'un, peró ben pensat, possiblement els hi pelara.