-Joel, li falta el gol, lo demés perfecta...
-J.Rodriguez, treballa per l'equip molt allà d'avant, m'agrada bastant, espero que mullí en els propers partits...
-Urbano, poca cosa hem vist, no el conec gaire tampoc dels altres equips on ha jugat, de moment no opinaré...
-Morales, sembla que torna a ser el que tots coneixiem abans de la lesió, encara que hi ha jugades que abusa massa de la bola...
-Carralero, impresionant el que a jugat, molt semblant a Morales, també a vegades se atipa de pilota...
-Àxel, sobretot, esperem que quan es recuperi de les molèsties a la mà, la cosa cambiï...
-Iglesias, també espero que millori en els propers partits, si ha de començar a la banqueta el partit, no em semblaria pas malament...
-Juvenal, crec que hauria de ser titular SEMPRE, encara que tingui un dia com el de Gavà, en un moment s'inventa un pase de punta a punta del camp i crea molt de perill, a més jugadors que facin això a l'equip poquets...
-Siso, em posa malalt quan juga allà al mitj veïent-les passà, diuen que té calitat, pero a vegades un parell d'ous o el que es el mateix, "sangre en las venas" és més efectiu...
-Mejías, lluïtat totes les boles, també m'agrada molt, encara que a vegades li falta contundéncia a l'hora de jugar la bola...
-Miralles, ha jugat poc, és jove, s'haura de veure com es desenvolupa en els pròxims partits si Moya el fà jugar...
-Agustín, un altre que també m'agrada bastant i crec que ho fa prou bé...
-Cazorla, el mateix que Agustín...
-Pagès, quan torni de la lesió espero que sigui el de abans, i formi parell a l'eix central amb Agustín...
-De la Plata, feïa temps que no veïa un lateral nostre puja i baixa la banda amb tanta força com ho fa ell...
-Campos, s'ha de acabar d'assentar es posa nerviòs...
-Jaume, els partits que ha jugat, en la línia positiva de l'any passat
-De Navas, poca cosa a dir, tothom o veu que tenim portet desde fa 2 temporades i mitja...
-Miguel Angel, crec que si a De Navas li pases aguna cosa (esperem que no), també tenim un bon porter, molt valent...
-Mir, jo sóc dels que m'agraden els porters veterans, però com només el vaig veure el dia de Castellar, he de dir que no apunta males maneres...