Autor Tema: Rendiment dels jugadors  (Llegit 10233 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat xaviró

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3876
  • Gènere: Masculí
Re: Rendiment dels jugadors
« Respondre #20 el: 09 de Febrer de 2009, 13:53:31 pm »
Este equipo no hace futbol,juega ha rachas segun el viento. :scut :bandera :scut :bandera

pues a ver si sigue soplando para el mismo lado que en estas ultimas 3 semanas  ;D

Ojalà ojalà  :trebol :trebol :bandera :scut :beer2 :beer2 :beer2
Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!

Desconnectat AQUILES

• Jugador Prof.
  • Missatges: 639
« Respondre #21 el: 09 de Febrer de 2009, 13:58:57 pm »
SOPLAREMOS UFFFFFFFFFFFFFFFFFF FFFFFFFFFF :bandera :scut :bandera :scut

Desconnectat andres

• Jugador Prof.
  • Missatges: 894
« Respondre #22 el: 09 de Febrer de 2009, 14:06:19 pm »
oye aquiles no toques lo que no suena que llevas unos emnsajes... no se si seras del sabadell tu lo dudo mucho
"1903, neix el club que porto al cor arlekinats són els colors, Centre d'esports Sabadell"

Sabadell capital del valles occidental!

antcarcer

• Visitant
« Respondre #23 el: 05 de Abril de 2009, 15:10:46 pm »
Hoy 5-4 2009, es un dia muy triste para la afición del Ce Sabadell en general, pero peor para los que se han desplazado a Mallorca para ver el partido, y merecen una disculpa por parte de los jugadores.
Sabiamos que era un partido trampa y se podia  perder, pero luchando hasta el final, lo que no esperabamos es que nuestros jugadores volvieran a las andadas de la primera vuelta.

Jugando con dos jugadores más y andando sobre el campo, hasta que nos han empatado, varios han demostrado que no merecen vestir esta camiseta.
Esto es un toque de atención a todo el equipo, pero Javi Rodriguez, haztelo mirar hombre.

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
« Respondre #24 el: 05 de Abril de 2009, 15:41:57 pm »
Hoy 5-4 2009, es un dia muy triste para la afición del Ce Sabadell en general, pero peor para los que se han desplazado a Mallorca para ver el partido, y merecen una disculpa por parte de los jugadores.
Sabiamos que era un partido trampa y se podia  perder, pero luchando hasta el final, lo que no esperabamos es que nuestros jugadores volvieran a las andadas de la primera vuelta.

Jugando con dos jugadores más y andando sobre el campo, hasta que nos han empatado, varios han demostrado que no merecen vestir esta camiseta.
Esto es un toque de atención a todo el equipo, pero Javi Rodriguez, haztelo mirar hombre.

Tampoc cal ser tan durs. Tenim marge suficient com per saber reaccionar d'aquest 'toc d'atenció' i la setmana q ve poder derrotar al lider i donar un cop d'efecte.
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

antcarcer

• Visitant
« Respondre #25 el: 05 de Abril de 2009, 16:11:58 pm »

Tampoc cal ser tan durs. Tenim marge suficient com per saber reaccionar d'aquest 'toc d'atenció' i la setmana q ve poder derrotar al lider i donar un cop d'efecte.

Quan vinguin els que han anat a Mallorca, ja et diran si he estat dur, o suau.

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2760
  • Gènere: Femení
« Respondre #26 el: 06 de Abril de 2009, 09:29:21 am »
us puc asegurar que van jugar de **** pena.

per un cop diré en defensa de l'entrenador que es va pasar tot el partit cridant i demanant profunditat i demanantque marquessin el segon.
els jugadors i no vull utilitzar adjectius perque desprès em sancionarien, passant-sela pilota de mig camp enrrera, mirant-se els uns als altres, fen rondo en horitzontal i sense avançar un metre, despre "patá y palante" i la pilota anava a pendre pel c_ul

Ens van dominar tot el partit i ells caminat, peró caminant literalment.

Més fàcil que guanyar aquest partit no hagues pogut ser:

- 0-1 en una jugada aïllada desprès que l'Atletic estes volcat tota l'estona a l'atac

- l'arbitre espulsant a 2 jugadors en el mateix minut i pitant totes les faltes que veia a favor nostre

que més necessitaven?

saveu perquè va venir el seu gol? De la Plata estava sól en un refus peró cap del seus companys li va dir que no tenia ningú a la vora, que no calia treure la pilota de corner. Ni un tio és va oferir, ni va cridar, ni el va apoiar seguint la jugada, estaven massa cansats.

vaig sentir vergonya aliena, vaig veure l'equip de fa unes jornades quan tots sortiem cabrejadissims i us puc ben dir que si ahir els tinc devant al finalitzar el partit li ves pogut dir 4 coses respestuoses a mès d'un, peró ben pensat, possiblement els hi pelara.
Millor Moderadora Forera Novell

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #27 el: 06 de Abril de 2009, 09:32:27 am »

Quan vinguin els que han anat a Mallorca, ja et diran si he estat dur, o suau.

Doncs jo vaig estar a Mallorca i Antcarcer tienes razón. Hay jugadores que necesitan una transfusión de la sangre de Pradas. Salieron de refresco Javi Rodríguez, Miralles y Siso, y entre los tres no corren ni la mitad que Pradas o Joel.

Tal como dice Umbria, es verdad que Moya estuvo toda la segunda parte pidiendo a los jugadores ir a por el segundo gol en vez de estar tocando en defensa y en mediocampo. Creo que con los cambios de ayer, Moya se ha dado cuenta con que jugadores puede contar y con quien no.
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat mendruski

• Infantil
  • Missatges: 151
« Respondre #28 el: 07 de Abril de 2009, 11:53:44 am »
algunos como el rifle se podia haver quedado en la isla. es una pistoleta que no es ni de fogueo y que se centre ya en el futbol y se deje de cosas exradeportivas que dañan su imagen y la del club. el me importa poco y fué de turismo a palma y a otras cosas, con lo que cobra y el rendimiento que nos da en cambio pradas se deja la piel en el campo y un jugador que a vagabundeado en segunda regional este año le quita el puesto a uno que fichamos y que venia de hacer play off con el pontevedra.   :mmmm
« Darrera modificació: 09 de Abril de 2009, 10:24:01 am per X-Men Aigua »
como alguno me a tachado o me a identifacdo: como el trol que siempre quise ser...
El nuevo Risto ha sido rejuvenecido y a la ataquerrrrr !!!

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #29 el: 07 de Abril de 2009, 13:05:12 pm »
algunos como el rifle se podia haver quedado en la isla. es una pistoleta que no es ni de fogueo y que se centre ya en el futbol y se deje de cosas exradeportivas que dañan su imagen y la del club. el me importa poco y fué de turismo a palma y a otras cosas, con lo que cobra y el rendimiento que nos da en cambio pradas se deja la piel en el campo y un jugador que a vagabundeado en segunda regional este año le quita el puesto a uno que fichamos y que venia de hacer play off con el pontevedra.   :mmmm

Luego le vas diciendo a la gente que habla demasiado y tu no tienes ningun problema en dudar de la profesionalidad de uno de nuestros jugadores ..
« Darrera modificació: 09 de Abril de 2009, 10:24:51 am per X-Men Aigua »
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat mendruski

• Infantil
« Respondre #30 el: 07 de Abril de 2009, 13:10:52 pm »

Luego le vas diciendo a la gente que habla demasiado y tu no tienes ningun problema en dudar de la profesionalidad de uno de nuestros jugadores ..

y no tengo ninguna duda como tu dices simplemente que no es profesional alomejor la duda la tienes tu no soy el unico que opina, yo digo que no es un jugador honrado con el club que le paga un gran sueldo que no està justicado acorde con su rendimiento profesional como tu dices, apañados vamos si se nos lesiona joel o pradas.
« Darrera modificació: 09 de Abril de 2009, 10:25:40 am per X-Men Aigua »
como alguno me a tachado o me a identifacdo: como el trol que siempre quise ser...

Desconnectat PIPO

• President
« Respondre #31 el: 07 de Abril de 2009, 13:23:01 pm »
algunos como el rifle se podia haver quedado en la isla. es una pistoleta que no es ni de fogueo y que se centre ya en el futbol y se deje de cosas exradeportivas que dañan su imagen y la del club. el me importa poco y fué de turismo a palma y a otras cosas, con lo que cobra y el rendimiento que nos da en cambio pradas se deja la piel en el campo y un jugador que a vagabundeado en segunda regional este año le quita el puesto a uno que fichamos y que venia de hacer play off con el pontevedra. q  :mmmm

y no tengo ninguna duda como tu dices simplemente que no es profesional alomejor la duda la tienes tu no soy el unico que opina, yo digo que no es un jugador honrado con el club que le paga un gran sueldo que no està justicado acorde con su rendimiento profesional como tu dices, apañados vamos si se nos lesiona joel o pradas.
yo no tengo ninguna duda de que Javi Rodriguez es un gran profesional pero quizas no esté acostumbrado a pasarse toda una temporada siendo suplente y eso le afecta cuando sale al campo, ya que normalmente tiene 20 minutos para jugar.
« Darrera modificació: 09 de Abril de 2009, 10:26:12 am per X-Men Aigua »
28-05-2011 - Eibar -

Desconnectat mendruski

• Infantil
« Respondre #32 el: 07 de Abril de 2009, 13:25:49 pm »
algunos como el rifle se podia haver quedado en la isla. es una pistoleta que no es ni de fogueo y que se centre ya en el futbol y se deje de cosas exradeportivas que dañan su imagen y la del club. el me importa poco y fué de turismo a palma y a otras cosas, con lo que cobra y el rendimiento que nos da en cambio pradas se deja la piel en el campo y un jugador que a vagabundeado en segunda regional este año le quita el puesto a uno que fichamos y que venia de hacer play off con el pontevedra.  :mmmm

yo no tengo ninguna duda de que Javi Rodriguez es un gran profesional pero quizas no esté acostumbrado a pasarse toda una temporada siendo suplente y eso le afecta cuando sale al campo, ya que normalmente tiene 20 minutos para jugar.

ja juga mes de lu que es mereix.
« Darrera modificació: 09 de Abril de 2009, 10:26:33 am per X-Men Aigua »

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8173
  • un camp de primera
« Respondre #33 el: 07 de Abril de 2009, 15:14:23 pm »

si us plau, podries explicar per què dius aixó?

1er.)   No tens raó de questionar tant a un jugador que ja porta 9 gols (que podrien ser més, SI, però tampoc està tant malament la xifra).... Recorda, a més a més, que va ésser el jugador determinant al camp del Terrassa, on va començar la reacció que
          ens ha portat on estem.

2on.)  No pots acusar sense proves i d´una manera tant gratuïta d´uns "temes extraesportius" que no has especificat.  Suposant que ens pugui interessar la seva vida privada (que a mí no m´interessa), no es pot acusar perquè "l´amic de l´amic de l´amic
         m´ha dit que....)

Concentrem-nos en el final de temporada i en els importants objectius a aconseguir i deixem de crear-nos "mals rollos" entre nosaltres.... :scut
« Darrera modificació: 09 de Abril de 2009, 10:27:44 am per X-Men Aigua »
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Gol del Sabadell

• Visitant
« Respondre #34 el: 07 de Abril de 2009, 15:39:01 pm »
El Javi Rodríguez es un 9 como hacia tiempo que no habiamos tenido, no es peor que Joel, pero éste lo está haciendo bien y Moya es partidario de un único delantero centro si son de características similiares. Yo creo que lo tenemos desmotivado porque el hombre no se siente valorado y no se ve como pieza importante en el estado de forma actual del equipo, por eso yo semanas atrás comentaba que a jugadores como Carralero o Javi Rodríguez los necesitaremos y es bueno tenerlos integrados dentro del equipo, hay partidos que por sentar a Pradas o Axel y jugar con Joel en banda y Javi Rodríguez seguro que no perdemos prestaciones y ganamos la autoestima del rifle.

Desconnectat mendruski

• Infantil
« Respondre #35 el: 08 de Abril de 2009, 13:44:04 pm »
El Javi Rodríguez es un 9 como hacia tiempo que no habiamos tenido, no es peor que Joel, pero éste lo está haciendo bien y Moya es partidario de un único delantero centro si son de características similiares. Yo creo que lo tenemos desmotivado porque el hombre no se siente valorado y no se ve como pieza importante en el estado de forma actual del equipo, por eso yo semanas atrás comentaba que a jugadores como Carralero o Javi Rodríguez los necesitaremos y es bueno tenerlos integrados dentro del equipo, hay partidos que por sentar a Pradas o Axel y jugar con Joel en banda y Javi Rodríguez seguro que no perdemos prestaciones y ganamos la autoestima del rifle.

tiene razn no habiamos tenido un 9 tan malo... haber si el rifle va vivir solo de los goles del terrassa, va aparecer pitxi alonso con los goles al goteborg

Desconnectat PIPO

• President
« Respondre #36 el: 08 de Abril de 2009, 14:15:06 pm »
Si es el segundo maximo goleador del equipo jugando 20 minutos de media ... o sea que no vive del gol en Terrassa.
28-05-2011 - Eibar -

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #37 el: 08 de Abril de 2009, 14:21:15 pm »
Javi es muy bueno, pero yo creo que necesita más minutos y confianza!!  :ok
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat vic@rlekinat

• Entrenador
  • Missatges: 1607
« Respondre #38 el: 08 de Abril de 2009, 16:12:18 pm »
amb "paquets" com Carralero i Rifle però amb un altre direcció tècnica potser a aquestes alçades per veure el Vila-real ens haureiem de girar d'esquena, ara no el tenim més lluny perquè diumenge ve a la NCA

Moya  adona't que som un equip, no pas onze i prou, no calen rotacions, però si saber moure els homens que tens a disposició
....... i els dos que he nombrat són infrautilitzats   (ho dic perquè encara algú em dirà que els he titllat de paquets)

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #39 el: 08 de Abril de 2009, 16:16:54 pm »
He parlat alguna vegada amb en Javi Rodríguez i us puc ben assegurar que m'ha donat la sensació que seria dels últims en la plantilla per tenir el comportament que per aquí s'ha insinuat. Primer de tot per edat, en te 31 i no és cap beneit i segon perquè està casat i és pare d'un nen de 3 mesos. Ja sé que pensareu que això no te res a veure o precisament això pot tenir a veure, però seran paraules d'algú que no ha viscut la situació.
Si us plau, abans de començar a tirar pedres a algú, penseu que aquestes acaben anant a la taulada del C.E. Sabadell. Volem fer el play-off? Volem pujar? Doncs toca anar tots a una. :clap2
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!