Autor Tema: Himne CE Sabadell  (Llegit 1762 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Garces

• Jugador Prof.
  • Missatges: 949
  • Gènere: Masculí
  • CES FEMENÍ, SEMPRE ENDAVANT!!
Himne CE Sabadell
« el: 11 de Setembre de 2005, 11:40:38 am »
Hola Andreu, nomes m'agradaria saber quan es podra tenir l'himne del Sabadell el mòbil sense recorrer el metode manual que posa a la web perquè a mi no em funciona.I si també es podra saber el resultat com temps endarrere deieu.Gràcies!
CENTRE D'ESPORTS SABADELL FEMENÍ;<br />......d'aqui uns anys.....tornaràs.. ......al lloc......on mai devies haver deixat......

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
Re: Himne CE Sabadell
« Respondre #1 el: 11 de Setembre de 2005, 11:42:45 am »
Temps enrere yo també vaig formular la mateixa pregunta i encara no hi ha cap resposta... :disappointed: Haviam si ara tenim més sort :laugh:

http://www.cesabadell.org/forum/index.php?topic=237.0
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

Desconnectat brq

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 716
« Respondre #2 el: 11 de Setembre de 2005, 15:08:41 pm »
Si, pero em sembla que la proposta que ens van fer de fer descarregues rotllo 777777 sortia molt car al club, no estic molt segur pero em sembla que es van tirar enrere per aixo. :disappointed:

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #3 el: 11 de Setembre de 2005, 15:42:17 pm »
jo mel vaig gravar, posant limne per lordinador i el mobil k gravi limne, per cert vaig llegir al diari ia fa alguns dies k els lugarht's the friends...(o sento si o escrit malament) ferien una versió nove de limne tipo el k feia el far$a lany pasat a kada partit a kasa k feia tokar al principi de kada partit el seu imne d diferents maneres....
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #4 el: 11 de Setembre de 2005, 16:59:08 pm »
Com tu dius lo millor es tenir un movil i un cable per passarte les cançons al movil, el q passa es q no tots els movil et donen akesta opció de fero o no taccepten segons kin tipus d'arxius de musica ;)

arlekinat

• Visitant
« Respondre #5 el: 26 de de 2006, 14:31:38 pm »
aixo aixo a mi tambe m´agradaria sabero perque yo tinc un nokia pero no tinc lopcio de pode grabar melodias algu et pot dir si hi ha alguna manera de fero sense el sistema manual

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #6 el: 29 de de 2006, 00:36:38 am »
Escribo en este mensaje para mandarles  una dirección de una página web que trata de nuestro equipo, también se puede consultar su historia y datos, así como todas las categorias nacionales y la regional preferente de todo el panorama futbolístico nacional. Pregunto ¿Por que no se puede instalar dentro de nuestro forum donde podamos consultar y estar al día, por no decir al momento de todos los resultados? es que está en el apartado de enlaces, y mucha gente no se entera.

http://www.futbolme.com/0506/_e_equipo.asp?D1=5&eq=SABADELL&prefijo=&p=4
« Darrera modificació: 29 de de 2006, 01:43:17 am per labtec »
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #7 el: 29 de de 2006, 16:10:13 pm »
Escribo en este mensaje para mandarles  una dirección de una página web que trata de nuestro equipo, también se puede consultar su historia y datos, así como todas las categorias nacionales y la regional preferente de todo el panorama futbolístico nacional. Pregunto ¿Por que no se puede instalar dentro de nuestro forum donde podamos consultar y estar al día, por no decir al momento de todos los resultados? es que está en el apartado de enlaces, y mucha gente no se entera.

http://www.futbolme.com/0506/_e_equipo.asp?D1=5&eq=SABADELL&prefijo=&p=4

Es una web muy completa, en todas sus categorias... horarios, estadisticas, datos de plantillas, de jugadores, de clubs... de todas las categorias... muy muy muy recomendable

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #8 el: 29 de de 2006, 18:16:08 pm »
A ver, futbolme es una web más q conocida por muchos usuarios de este foro y el año pasado ya se hizo hasta una recogida de firmas para q no desapareciera pq su mantenimiento era más q complicado. Yo no creo q se tenga q integrar a nuestra web, simplemente kien la kiera consultar q vaya a la pagina y ya está o q se añada un link. Los resultados aparecen siempre una vez acabados los partidos a no ser q se haga en el foro y ponga el resultado algun otro usuario.

Desconnectat Pedrito

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3635
« Respondre #9 el: 04 de Abril de 2006, 20:35:43 pm »
Parlant de L'himne, el Meu Professor d'angles,( cantant del grup tancat x defunció) m`ha dit que li busqui un sponsor perque vol grabar el himne del SBD en versio roquera

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
« Respondre #10 el: 04 de Abril de 2006, 20:39:55 pm »
a que es refereix amb "un sponsor"?

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #11 el: 05 de Abril de 2006, 12:24:51 pm »
Parlant de L'himne, el Meu Professor d'angles,( cantant del grup tancat x defunció) m`ha dit que li busqui un sponsor perque vol grabar el himne del SBD en versio roquera

Quin gran home el teu professor... jo no el vaig tenir pero anava al mateix institut i quin gran personatge! Sponsor es deurà referir a que si ell sol es fot a cantar l'himne ningú li fotrà cas... que busqui relacions amb la directiva o algú que sufragui els costos o li afavoreixi la iniciativa...