Autor Tema: 6ª JORNADA UE ALZIRA - CE SABADELL FC  (Llegit 22712 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat jordi.g

• Aleví
  • Missatges: 99
Re: 6ª JORNADA UE ALZIRA - CE SABADELL FC
« Respondre #140 el: 29 de Setembre de 2008, 18:04:48 pm »
paquirri veo k no tienes ni idea de lo k dices. el ramon moya es el entrenador mas apropiado para ese equipo i para subirlo!!!! k kieres poner akel ombrecito del bonet??? benga ombre benga!!!!!! i sera + a la gente k konozco i la mayoria de la gente del forum estan contentos con este entrenador prke da mucha seguridad i tiene mucha experiencia lo kual no digas mucho si no sabes!!!!!!

viska el sabadell!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! i visca ramon moya!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

K SERA EL KE ENS PORTARA A SEGONA A AKEST ANY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Gènere: Masculí
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #141 el: 29 de Setembre de 2008, 18:19:47 pm »
Per el vist ahir en el camp alzireny, si que l'Alzira va buscar més el gol, però la gespa estava un poc impracticable, és un camp dur, i els alzirenys no estaven d'hòsties a l'hora d'entrar dur. Me va semblar poc ofensiu, el Sabadell, amb un Joel molt abandonat dalt i amb dos defenses pendents d'ell. El penalt me va semblar que si ho era, però a l'últim minut, és difícil que te lo piten.
Lo millor del partit va ser el sopar que me vaig fotre desprès al Cabanyal. El partit va ser un toston de 0-0 i se va vore de principi que el Sabadell buscava la contra i que l'Alzira només buscava no encaixar.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat Alzirenyyy

• Invitat
  • *
  • Missatges: 5
« Respondre #142 el: 29 de Setembre de 2008, 19:27:37 pm »
Sexeibirra.. estuviste en Alzira viendo el partido?? t parece un campo pequeño como dice vustro entrenador¿ y el cesped estaba mal por la lluvia qcayo todo el dia.. y para lo q llovio estaba bastante bien ni un charco de agua!!

Saludos!!

Desconnectat Vicenç

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1237
« Respondre #143 el: 29 de Setembre de 2008, 19:33:06 pm »
Des d'un punt de vista resultadista i de la classifiació pura i dura, és evident que la nostra situació actual ja la voldrien molts. Sincerament, no ho negaré, jo haués signat estar a aquestes alçades de lliga en la posició que estem actualment. Som un equip molt renovat, al que li cal temps per acoplar-se i que ha hagut ja de bregar amb rivals d'entitat i en camps dels anomenats g***** o complicats. Tampoc ens enganyem, estem a Segona B, i com diria aquell "esto es lo que hay", i mentre anem sumant a casa i rascant alguna coseta a forma, sense subte, acabarem estant a dalt.
Després podem parlar de les sensacions que dóna aquest equip, i llavors si puc estar molt d'acord amb aquells que tenen una visió més pessimista de tot plegat. Home, jo no comparteixo en absolut la idea que ens hem equivocat de jugadors, que no senten els colors o que problemes tindrem per aguantar-nos. Ara bé, si crec que sense tenir una super-plantilla, tampoc ens enganyem, fora de casa som un equip que no espanta ni l'equip C de qualsevol entitat futbolística. Un equip que té a Juvenal, Joel, Javi Rodriguez i companyia, és indignant que en dos partits fora de casa no hagi creat ni quatre ocasions de gol. Les sensacions que es desprenen, insisteixo, sobretot fora de casa, generen molts dubtes i incerteses. I és que segueixo pensant que amb l'equip que tenim fora de casa sortim amb uns plantejaments força porucs, i deixant-ho tot en mans del superdotat físic Joel, que ell solet contra el món ha d'intentar fer un golet. Tenim uns puntes o punta molt desasistit, i crec que un home com Juvenal, de la seva calitat tècnica, hauria d'acabar cada partit amb un mínim de tres assistències de gol. Si Joel o Javi Rodríguez han de baixar al mig del camp, recuperar la pilota, encarar fins a quatre defenses, i després a sobre fer el gol, apaga y vámonos! Crec que Ramón Moya ahir es va traïr quan envers el partit del proper diumenge amb l'Ontinyent va afimar que erem nosaltres els que hauriem de portar la iniciativa i en poques paraules, manar sobre el camp. Jo pregunto, el Sabadell no és precisament això el que hauria de fer en un camp com el del recent pujat de categoria, Alzira? O només ho farem a casa, fent partits de veure-les venir a fora? Un equip que aspira a play-off ha d'intentar imposar la seva llei en camps d'equips com l'Alzira, precisament, o almenys a mi m'ho sembla.
Ara bé, tornem al princip, 11 punts de 18 no és en absolut, un mal vagatge i més per un equip en contrucció i al que encara, crec, li falta acabar d'agafar el to físic. Per tant, tenim dos escenaris, el resultadista, gairebé impecable, i el que transmet l'equip, dubtes, certa frustració i falta alarmant de rauxa davant de porta.
En fi, que cadascú es quedi amb el que més li agradi, de moment crec que fora bo que deixem treballar a la gent i tenir una mica més de paciència. Sense anar més lluny, a mi Carlos De La Plata em generava molts dubtes i resulta que ahir va ser el millor de l'equip. Veurem, espero que segueixi la rauxa a casa davant de l'0ntinyent.

VISCA EL CE SABADELL FC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
CE SABADELL FC - 14 TEMPORADES A 1ª DIVISIO-

Desconnectat cor arlequinat

• Infantil
  • Missatges: 271
« Respondre #144 el: 29 de Setembre de 2008, 20:16:02 pm »

En certa manera, vicens, tens raó. Jo soc més aviat resultadista i per tant, prefereixo mirar la clasificació que el joc del equip. L´any del play off tampoc feiem grans partits i es guanyava. Ara toca guanyar a fora aquest tipus de partits trabats. Penso que roberto morales hauria de jugar de mitja punta per portar mes perill a dalt. Pero quie juga llavors a banda dreta sense axel? Doncs penso que el principal problema del sabadell aquest any es la plantilla curta. Ho notarem molt

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #145 el: 29 de Setembre de 2008, 21:06:08 pm »
Jo no és q sigui pessimista, ni sigui resultadista ni res d'això, la única cosa és que tinc por del que passarà el dia que algunes de les múltiples ocasions que tenen els nostres rivals, ja sigui a casa o ja sigui a fora acabin en gol, dit d'una altre manera veurem q passa el dia que juguem contra algun equip q sigui una mica efectiu davant de porta.

Això és el q em fa por, el dia q ens fotin un 0-3 a casa i ens quedem tots amb cara de tontos dient que a passat.
L'any passat ens queixavem que no teníem sort, però aquest any considero que tenim la flor  :trebol al cul, en quan a sort.

Ara per ara pressumim d'haver fet que la NCA sigui un fortí, de moment ho és, però està clar que mentre siguem deixant que els nostres rivals entrin fins a la cuina ja us dic jo que s'acabarà ràpid el xollo, i q com no canviem de mentalitat, aviat arrivarà la nostra primera derrota a casa.
I el q si q vec bastant lluny tmb és la nostra primera victoria a fora.

Desconnectat ARLEQUI

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 21
« Respondre #146 el: 29 de Setembre de 2008, 21:15:23 pm »
JO CREC QUE NO HEM DE PERDRE DE VISTA D´ON VENIM I INTENTAR POSAR EN VALOR LES COSES. RECORDEU ON ESTÀ EL REUS, EL MATEIX QUE ENS VA PASSAR PER DALT FA UN PARELL DE TEMPORADES I QUE SEMBLAVA QUE S´HO MENJARIA TOT. JO DONARIA UNA MICA DE TEMPS I DEIXAR FER LA FEINA, DE MOMENT NO TINC RAONS PER PENSAR QUE NO HA DE FUNCIONAR VEIENT LA FEINA DE LES DUES ULTIMES TEMPORADES.

Fum fum fum

• Visitant
« Respondre #147 el: 29 de Setembre de 2008, 22:37:19 pm »
Jo no és q sigui pessimista, ni sigui resultadista ni res d'això, la única cosa és que tinc por del que passarà el dia que algunes de les múltiples ocasions que tenen els nostres rivals, ja sigui a casa o ja sigui a fora acabin en gol, dit d'una altre manera veurem q passa el dia que juguem contra algun equip q sigui una mica efectiu davant de porta.

Això és el q em fa por, el dia q ens fotin un 0-3 a casa i ens quedem tots amb cara de tontos dient que a passat.
L'any passat ens queixavem que no teníem sort, però aquest any considero que tenim la flor  :trebol al cul, en quan a sort.

Ara per ara pressumim d'haver fet que la NCA sigui un fortí, de moment ho és, però està clar que mentre siguem deixant que els nostres rivals entrin fins a la cuina ja us dic jo que s'acabarà ràpid el xollo, i q com no canviem de mentalitat, aviat arrivarà la nostra primera derrota a casa.

Home, que jo sapiga, en defensa es van fer dos grans partits a casa contra l'Eivissa i a fora contra el Badalona. Cert que es va estar fluix amb el Terrassa i a Gavà, però ni Valencia B ni Alzira ens han marcat tampoc. 4 partits, 0 gols en contra. I al camp del Badalona, al sempre dificil camp de l'Alzira i a casa contra un dels millors pressupostos i equips més ofensius de la categoria, l'Eivissa.

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #148 el: 29 de Setembre de 2008, 23:07:49 pm »

Home, que jo sapiga, en defensa es van fer dos grans partits a casa contra l'Eivissa i a fora contra el Badalona. Cert que es va estar fluix amb el Terrassa i a Gavà, però ni Valencia B ni Alzira ens han marcat tampoc. 4 partits, 0 gols en contra. I al camp del Badalona, al sempre dificil camp de l'Alzira i a casa contra un dels millors pressupostos i equips més ofensius de la categoria, l'Eivissa.

Home Fum, no ens han marcat però ja et puc ben assegurar que tan contra el Terrassa com contra el Valencia B ens van perdonar gols realment increibles, cosa de la qual nosaltres no podem dir el mateix, a nosaltres ens costa arrivar a porta.

Jo crec q s'ha de treballar moltíssim l'aspecte defensiu abans de que qualsevol equip vingui i ens passi la mà per la cara a la NCA

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #149 el: 29 de Setembre de 2008, 23:11:25 pm »
Ja veus, contra el filial valencianista ens en podien haver caigut dos o tres, si no fos que aquells xavals no eren capaços ni de marcar a porteria buida. Bé, mala punteria i un De Navas en la seva línia.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #150 el: 29 de Setembre de 2008, 23:38:39 pm »
Al Madrid dels 2 últims anys en molts dels seu partits arribava molt més i amb més perill el seu equip rival..... i mira, campió de lliga. Si contéssim arribades del Madrid i dels seus contricants i haguéssim de contar als punts -com un combat de boxa-, en molts dels partits que van aconseguir la victòria, hi hagués hagut un repartiment de punts o directament el Madrid s'hagués quedat sense sumar.

A la 2a B el primer de tot és no rebre gols. A casa i a fora. I de moment en 4 dels 6 partits no n'em rebut.  Que ens han arribat amb claredat i que potser perdrem partits per golejada....... home, no ho sé, però podria ......

Jo de moment veig bé l'equip encara que s'han de seguir treballant totes les línies
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat Paquirri

• Infantil
  • Missatges: 154
« Respondre #151 el: 01 de Octubre de 2008, 08:45:00 am »
Jordi G. ke no tengo ni idea?? jajaja mas k tu colega,se le ve venir a leguas,k no ves ke es muy ***** el tio??Tol rato a amarrar el empate...eske no lo ves el stilo d juego o ke,siempre atras atras,venga hombre...siempre sufriendo con este hombre y encima diras k juega d **** madre!!

VIVA EL SABADELL!!!!!!!!!  :scut :bandera :scut   :clap :anims

Desconnectat Sbdll

• Juvenil
  • Missatges: 566
« Respondre #152 el: 01 de Octubre de 2008, 14:50:59 pm »
yo creo k ramon moya es uno de los mejores entrenadores de la segunda b

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #153 el: 01 de Octubre de 2008, 17:39:50 pm »
Sexeibirra.. estuviste en Alzira viendo el partido?? t parece un campo pequeño como dice vustro entrenador¿ y el cesped estaba mal por la lluvia qcayo todo el dia.. y para lo q llovio estaba bastante bien ni un charco de agua!!

Saludos!!

Si, vaig estar allà. Per lo que va ploure, la gespa aguantà prou bé, me l'esperava pitjor, però les mesures del camp, son més petites del que son les de la Creu Alta. Igualment, el camp vostre està molt bé per segona b.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat melo

• Juvenil
  • Missatges: 550
« Respondre #154 el: 01 de Octubre de 2008, 17:41:50 pm »
Jo també crec que és un dels millors entrenadors que tenim, coneix la categoria, els jugadors i els rivals. De vegades mareja una mica a les rodes de premsa carregat de tòpics, amb algun canvi, i amb alguna tactica...però en cap moment, dels dos anys i mig que porta no l'hagues fet fora...

No conec gaire els altres, però admiro el Toni Llebaria
Lluitant per assolir aquesta glòria
que ens ha portat esforç tants i tants anys